Echte liefde is...
+19
Caro
SoGood
Caroow
Zora
Shy
Tania
Toet
Roze Roos
Travelgurly
Silva
Mermaid
Flinder
VeryCherry
Merai
Guus
Blond
Rumble
EmergencyNurse
Pien
23 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Echte liefde is...
Echte liefde is voor mij..
... heel voorzichtig mn haren kammen als ik uit de douche kom
... voor mij een bos bloemen en bonbons meenemen als ie zelf een nieuwe fiets heeft gekocht
... alles voor me doen, toen ik niet kon lopen door mn trombosebeen
... af en toe een zelfgemaakt liedje voor me zingen
... graag aan andere mensen vertellen hoe geweldig ik ben
pff kan ook nog wel even doorgaan...
sommige dingen kun je niet verwoorden, je moet ze voelen met je hart.
... heel voorzichtig mn haren kammen als ik uit de douche kom
... voor mij een bos bloemen en bonbons meenemen als ie zelf een nieuwe fiets heeft gekocht
... alles voor me doen, toen ik niet kon lopen door mn trombosebeen
... af en toe een zelfgemaakt liedje voor me zingen
... graag aan andere mensen vertellen hoe geweldig ik ben
pff kan ook nog wel even doorgaan...
sommige dingen kun je niet verwoorden, je moet ze voelen met je hart.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
je onverwachts mee uit eten nemen en het allemaal al stiekem te hebben geregeld en je huisgenoot in het complot te laten zitten!
Vanavond was ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot zou gaan koken. Toen het eten op tafel kwam (wat er heerlijk uitzag) zei de huisgenoot opeens, ik heb maar een bord, een beker en een bestekset. Dus ik dacht uhm.. moet ik het zelf pakken ofzo, maar toen zei mijn vriend opeens wij eten niet mee, trek je jas aan. Ik dacht echt huh, maar... haha. Toen zijn we naar de stad gegaan waar mijn vriend had gereserveerd bij een tentje en toen we aan tafel zaten haalde hij opeens een enveloppe tevoorschijn. Zat een kaart in met een hele lieve tekst! Daarna lekker gegeten en toen zijn we nog naar de bios geweest. Was echt een enorme verassing, heel leuk zo onverwachts! Het was trouwens ter ere van ons 1,5 jaar jubileum
Vanavond was ik bij mijn vriend en zijn huisgenoot zou gaan koken. Toen het eten op tafel kwam (wat er heerlijk uitzag) zei de huisgenoot opeens, ik heb maar een bord, een beker en een bestekset. Dus ik dacht uhm.. moet ik het zelf pakken ofzo, maar toen zei mijn vriend opeens wij eten niet mee, trek je jas aan. Ik dacht echt huh, maar... haha. Toen zijn we naar de stad gegaan waar mijn vriend had gereserveerd bij een tentje en toen we aan tafel zaten haalde hij opeens een enveloppe tevoorschijn. Zat een kaart in met een hele lieve tekst! Daarna lekker gegeten en toen zijn we nog naar de bios geweest. Was echt een enorme verassing, heel leuk zo onverwachts! Het was trouwens ter ere van ons 1,5 jaar jubileum
Gast- Gast
Ik krijg helemaal kriebels van dit topic!
Dat hij me, omdat ik op een kruk loop, overbezorgd ondersteunt en voor me gaat lopen om te kijken of het glad is.
Dat hij me laat slapen wanneer ik moe ben, en dat op zijn borst.
Dat hij naar de winkel, door de sneeuw, gaat om warme chocolademelkzakjes te halen. Dat is al lief, maar dan neemt hij ook nog Hello Kitty verrassingseieren voor me mee.
Dat hij bij de Sneakers gaat kijken voor schoenen, zelf schoenen koopt en mij dan het gratis tweede paar geeft.
Dat hij tranen in zijn ogen kreeg toen ik "Heelal Van Jouw Hart" liet luisteren.
Dat hij op een luchtbedje gaat liggen wanneer ik bij hem slaap (hij heeft een eenpersoonsbed, en ik kon niet goed liggen met m'n knie)
Wauw, dit was héél cheesy! Maar ik kan zo nog wel uren doorgaan, haha!
Dat hij me, omdat ik op een kruk loop, overbezorgd ondersteunt en voor me gaat lopen om te kijken of het glad is.
Dat hij me laat slapen wanneer ik moe ben, en dat op zijn borst.
Dat hij naar de winkel, door de sneeuw, gaat om warme chocolademelkzakjes te halen. Dat is al lief, maar dan neemt hij ook nog Hello Kitty verrassingseieren voor me mee.
Dat hij bij de Sneakers gaat kijken voor schoenen, zelf schoenen koopt en mij dan het gratis tweede paar geeft.
Dat hij tranen in zijn ogen kreeg toen ik "Heelal Van Jouw Hart" liet luisteren.
Dat hij op een luchtbedje gaat liggen wanneer ik bij hem slaap (hij heeft een eenpersoonsbed, en ik kon niet goed liggen met m'n knie)
Wauw, dit was héél cheesy! Maar ik kan zo nog wel uren doorgaan, haha!
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
Het is echte liefde als...
* mijn man zonder morren mijn veters strikt als ik het zelf weer eens niet kan
* mijn man met tranen in zijn ogen zit omdat ik zoveel pijn heb
* mijn man naar met glinsterogen naar onze zoon kijkt en ik zie hem genieten
En nog zoveel momenten meer ...
* mijn man zonder morren mijn veters strikt als ik het zelf weer eens niet kan
* mijn man met tranen in zijn ogen zit omdat ik zoveel pijn heb