Echte liefde is...
+19
Caro
SoGood
Caroow
Zora
Shy
Tania
Toet
Roze Roos
Travelgurly
Silva
Mermaid
Flinder
VeryCherry
Merai
Guus
Blond
Rumble
EmergencyNurse
Pien
23 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Echte liefde is...
Je vriend die 's morgens je auto ramen al heeft gekrabt als je zelf nog staat te tandenpoetsen.
En nu jullie!
En nu jullie!
Gast- Gast
Re: Echte liefde is...
+1.Gekje (do dec 16 2010, 12:43) schreef:Lief hé ! Dat doet de mijne ook altijd
En nu ik zwanger bent smeert ie ook alvast een ontbijtje en zit er altijd wat lekkers in mijn tas, hij is anders bang dat ik niet eet.
Ook krijg ik iedere avond als ik naar bed ga een lekker warme kruik.
Gast- Gast
Hmm.. dat doet de mijne niet.
Maar ben ook al 2 uur eerder weg dan hem
Echte liefde vind ik als mijn vriend zegt dat ik echt niet af hoef te vallen, omdat ie me zo al zooo knap vindt
Maar ben ook al 2 uur eerder weg dan hem
Echte liefde vind ik als mijn vriend zegt dat ik echt niet af hoef te vallen, omdat ie me zo al zooo knap vindt
Gast- Gast
Als je om 1 uur 's nachts thuis komt uit je werk en je plek in bed is voor verwarmd met een kruik!
Gast- Gast
Als ik nu 's morgens beneden kom staat er een kop koffie voor me klaar. En vaak laat hij me nog liggen in het weekend en gaat hij eruit met de kinderen.
Gast- Gast
* samen een kindje verwachten...
* samen op de bank de foto's van de eerste echo bekijken en allebei tranen in je oogjes krijgen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Natuurlijk! Van die lieve kleine schattige kraal oogjes.._Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Jij niet dan?
Gast- Gast
Als hij jou lekker uit laat slapen, en hij zelf warme bolletjes bij de bakker gaat halen, ze voor je smeert en een lekker kopje thee voor je zet...
EmergencyNurse- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 23
Registratiedatum : 09-12-10
_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Gast- Gast
_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Dat zat ik me ook al af te vragen, ik vind het ook wel een beetje heel zoetsappig die laatste zin van je Pien
Gast- Gast
jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Pien- Ratel
Brrr, sorry hoor, maar heb echt een hékel aan verklein woorden!
EmergencyNurse- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 23
Registratiedatum : 09-12-10
iedereen mag het zoetsappig vinden, voor ons was het een heel bijzonder moment!
Pien- Ratel
Pien (do dec 16 2010, 13:01) schreef:jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Maar elke keer als jullie dus de echo bekijken dan ga je huilen?
Gast- Gast
Doedell (do dec 16 2010, 13:02) schreef:Pien (do dec 16 2010, 13:01) schreef:jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
denk dat ze het wel bekende 'traantje weg pinken' bedoelt..
Gast- Gast
.. als hij ineens met een bos bloemen thuiskomt, gewoon omdat die me lief vindt.
.. dat hij mijn wekker uitzet, zodat ik wat extra slaap pak & wat meer uitgerust ben (op mijn vrije dag dan)
.. dat hij mijn wekker uitzet, zodat ik wat extra slaap pak & wat meer uitgerust ben (op mijn vrije dag dan)
Gast- Gast
Doedell (do dec 16 2010, 13:02) schreef:Pien (do dec 16 2010, 13:01) schreef:jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
nee... toen we donderdag de echo hadden zijn we daarna gelijk doorgegaan naar allemaal mensen die de foto's wilden zien, toen we eenmaal thuis waren en op de bank zaten kwam pas echt het besef dat alles goed was en dat op die foto gewoon ons kleine hummeltje staat! daarom was het een heel bijzonder moment voor ons...
Pien- Ratel
Maar waarom zet je je wekker dan als je vrij bent en toch nog wilt slapen?Minella (do dec 16 2010, 13:04) schreef:
Gast- Gast
Pien (do dec 16 2010, 13:05) schreef:Doedell (do dec 16 2010, 13:02) schreef:Pien (do dec 16 2010, 13:01) schreef:jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
nee... toen we donderdag de echo hadden zijn we daarna gelijk doorgegaan naar allemaal mensen die de foto's wilden zien, toen we eenmaal thuis waren en op de bank zaten kwam pas echt het besef dat alles goed was en dat op die foto gewoon ons kleine hummeltje staat! daarom was het een heel bijzonder moment voor ons...
Aha, het kwam een beetje apart over namelijk Ik kon me er al niks bij voorstellen.....
Gast- Gast
Purple (do dec 16 2010, 13:05) schreef:Maar waarom zet je je wekker dan als je vrij bent en toch nog wilt slapen?Minella (do dec 16 2010, 13:04) schreef:
Haha, omdat er genoeg in huis moet gebeuren en ik eigenlijk nog wat aan mijn dag wil hebben - maar hij vond dat ik even aan mezelf moest denken, en dan maar even alles moest laten voor wat het was
Gast- Gast
Aha, op die manier. Ja, dan vind ik het ook echte liefde.Minella (do dec 16 2010, 13:06) schreef:Haha, omdat er genoeg in huis moet gebeuren en ik eigenlijk nog wat aan mijn dag wil hebben - maar hij vond dat ik even aan mezelf moest denken, en dan maar even alles moest laten voor wat het was
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Echte liefde kent geen grenzen
» De liefde!
» Liefde en Sex
» Liefde is..
» De persoonlijkheid van liefde
» De liefde!
» Liefde en Sex
» Liefde is..
» De persoonlijkheid van liefde