Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lef in de liefde!

+5
aniet
Janelie
Moezie
CrazyGrace
Rev3rie
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Lef in de liefde!

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 9:01

Hebben jullie dat ook weleens gehad? Dat je op gebied van liefde iets hebt gedaan wat je eigenlijk helemaal niet van jezelf hebt verwacht? Of juist wel maar je vindt het wel dapper van jezelf?

Voorbeeld: Toen ik net vrijgezel was heb ik op de werkvloer samen met een collega over gehad om samen gezellig te gaan stappen. Nou was het net alsof wij beiden erover grapten. Uiteindelijk heb ik hem op die avond gesmst of wij die avond nog uit gingen. Hij had dit helemaal niet van mij verwacht en ik ook niet van mijzelf. Maar ik vond hem zo leuk dus ik greep mijn kans.

Het was overigens een leuke avond geworden Wink

Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:07

Ik heb (toen ik een jaar of 16 was) eens een oud collega opgebeld om te vragen of hij mee ging naar de bios.
Ik was zo zenuwachtig en had van mezelf echt niet gedacht dat ik zou bellen.
Het antwoord was trouwens een hele botte nee dus ik had er meteen spijt van :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 9:12

Aawh! Das dan wel weer jammer, ach zijn verlies toch? Wink
Voordat ik hem smste heb ik eerst paar glazen wijn gedronken met paar vrienden Embarassed
Of ik daar trots op moet zijn... Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:20

Ik denk dat veel mensen wel denken dat ik veel lef in de liefde heb maar ik denk dat ik gewoon lage verwachtingen heb en daardoor makkelijker durf. Een 'nee' is dan gewoon jammer maar niet het einde van de wereld. Op die manier heb ik vaak op grappige manieren vriendjes leren kennen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  CrazyGrace di 8 feb 2011 - 10:04

Mijn vriendinnen vinden dat ik veel lef heb, maar dat is enkel om mijn echte onzekerheid te verdoezelen. Dus een grapje daar, een flirt daar, maar ach een nee heb je, een ja kan je krijgen. Lef? Of eerder gewoon schaamteloos...
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Moezie do 10 feb 2011 - 2:03

Ik was nog best jong 17 en was gek van een jongen die ik had leren kennen met stappen.. Hij belde me op een avond om af te spreken en kwam me halen met de auto.. Leuk naar de bios geweest en toen we daarnaa wat in de auto zaten te kletsen vond ik het mooi geweest.. Dus floepte me er in eens uit.. Praat niet zoveel en zoen me :P

We hebben daarnaa wel een relatie gekregen (9 maanden)
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 5:06

Tegen mijn vriend heb ik op de eerste date gezegd: ga je me nou nog zoenen of hoe zit dat Very Happy Oeps, dat was niet de bedoeling hahaha. En ik ben een keer om elf uur 's avonds spontaan op de trein gestapt omdat ik zin had om een jongen te zien. Dat vond ik ook super cool, stond te stuiteren op het station.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 21:46

Ik zag een jongen in een kledingzaak (hij werkte daar) beetje geflirt, jurkje bij hem gekocht. Toen ben ik naar huis gegaan, heb de winkel opgebeld, naar hem gevraagd en hem uitgenodigd om wat met me te gaan drinken. Dat vond ik wel heel spannend! Hij zei ja Very Happy (verder was het een flapdrol 1e klas, maar dit terzijde)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 21:48

Darcy schreef:Tegen mijn vriend heb ik op de eerste date gezegd: ga je me nou nog zoenen of hoe zit dat Very Happy Oeps, dat was niet de bedoeling hahaha. En ik ben een keer om elf uur 's avonds spontaan op de trein gestapt omdat ik zin had om een jongen te zien. Dat vond ik ook super cool, stond te stuiteren op het station.

Ah ja dat zijn leuke dingen! Ook vaak gedaan, nog wel later ook. Alles om hem maar te zien, zelfs een keer s'nachts een taxi gepakt van 100 euro :shock: Deelden we wel door de helft. Leuke tijden waren dat Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Rev3rie do 10 feb 2011 - 22:52

Soms moeten wij eenmaal risico nemen... als het dan mis loopt hebben we het in iedergeval geprobeerd Laughing
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 5:17

Jullie zijn echt stoer! Ik durf dat allemaal niet.. Embarassed
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:23

Janelie schreef:Jullie zijn echt stoer! Ik durf dat allemaal niet.. Embarassed

Maar waarom dan niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 6:08

ZvB, daar heb ik zelf ook weleens over nagedacht. Geen idee, misschien toch te onzeker. Bijvoorbeeld die kledingwinkel opbellen zoals Jen heeft gedaan dat had ik nooit gedurfd. Ik kan wel 1001 redenen verzinnen waarom hij nee zou zeggen. Toch te bang om een blauwtje te lopen denk ik. Ik weet dat ik best een leuke meid ben waar mannen echt wel op kunnen vallen, maar toch laat ik het initiatief altijd aan hen over. Best jammer, want daardoor ben ik misschien wel een aantal leuke mannen misgelopen.

Maar positief is wel, flirten daar was ik ook super slecht in. Zelfde verhaal dat vond ik echt eng. Dat gaat nu al veel beter! Het komt nu allemaal heel onzeker over en dergelijke, maar ik praat wel weer makkelijk met mensen, alleen laat ik vaak de eerste stap van de ander afhangen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 6:12

Mannen hebben precies dezelfde onzekerheden natuurlijk dus het is eigenlijk zonde om perse van hem te verwachten dat hij initiatief neemt. Dat blauwtje, ik snap niet waarom mensen daar zo hoog aan tillen. Kijk, ben je bv al jaren vrienden en kan er iets kapot gaan, ok... Maar als je iemand nog niet eens kent dan kun je toch verder ook niet al verwachtingen hebben? Flirt wat en kijk of er een klik is. Klets wat. Niks mis mee. Je hoeft niet gelijk met een stoere zin te komen, gewoon een 'hoi' en een lach doet het ook goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 6:19

Je hebt echt helemaal gelijk ZvB, maar toch heb ik er moeite mee. Ik ben echt aan het oefenen, omdat ik er eigenlijk precies hetzelfde over denk als jij. Flirten is hartstikke leuk en een praatje maken met iemand ook. Dat kan ik ook best, als ik bij de bar sta dan kan ik prima met iemand kletsen en sinds kort neem ík zelf nog weleens het initiatief. Maar zodra er een leuke man staat klap ik helemaal dicht. Zodra hij wat tegen mij zegt is het prima hoor, dan klets ik zo een eind weg. Maar dat eerste 'hoi'.. neh dat zit er nog niet in.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 6:26

Janelie schreef:Je hebt echt helemaal gelijk ZvB, maar toch heb ik er moeite mee. Ik ben echt aan het oefenen, omdat ik er eigenlijk precies hetzelfde over denk als jij. Flirten is hartstikke leuk en een praatje maken met iemand ook. Dat kan ik ook best, als ik bij de bar sta dan kan ik prima met iemand kletsen en sinds kort neem ík zelf nog weleens het initiatief. Maar zodra er een leuke man staat klap ik helemaal dicht. Zodra hij wat tegen mij zegt is het prima hoor, dan klets ik zo een eind weg. Maar dat eerste 'hoi'.. neh dat zit er nog niet in.

Durf je wel naar iemand te lachen? Dat kan ook al een inkopper zijn nl smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Janelie vr 11 feb 2011 - 8:26

Jawel, dat lukt meestal wel smile Meestal spreken mensen je dan juist ook zelf aan.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 8:40

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  aniet vr 11 feb 2011 - 8:44

heb jij hier toen niet iets over geplaatst,Darcy?!
het is zo'n bekend verhaal.. Rolling Eyes
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 8:45

aniet schreef:heb jij hier toen niet iets over geplaatst,Darcy?!
het is zo'n bekend verhaal.. Rolling Eyes

Haha ja dat kan wel, wel op het oude forum nog dan want het is wel een jaar of drie, vier geleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  aniet vr 11 feb 2011 - 8:46

Darcy schreef:
aniet schreef:heb jij hier toen niet iets over geplaatst,Darcy?!
het is zo'n bekend verhaal.. Rolling Eyes

Haha ja dat kan wel, wel op het oude forum nog dan want het is wel een jaar of drie, vier geleden.
ja dat bedoelde ik ook eigenlijk!
dit forum voelt al zo vertrouwd dat het gewoon is om te zeggen:hier
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 8:47

Haha dan kan het zeker ja Wink ik vond het iig een goed voorbeeld van "lef in de liefde", alleen dan van de man in kwestie :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  aniet vr 11 feb 2011 - 9:01

Darcy schreef:Haha dan kan het zeker ja Wink ik vond het iig een goed voorbeeld van "lef in de liefde", alleen dan van de man in kwestie :P
nou ik vind het zeker lef hebben!

zo was ik een keer stapelgek op een jongen die bij mij in de winkel bijna iedere dag zn boodschappen deed.
op een gegeven moment wisten mn collega's er ook van en eentje van hun zei tegen mij:aniet,als je vandaag nog zn telefoonnr niet vraagt doe ik het voor je.
ik wist niet wat me overkwam maar wou zeker niet dat zij het ging vragen.
dus toen die middag kwam hij in de winkel en ik zei:hey hoe is t?bla bla ..mag ik je telefoon nr? :o zonder er bij na te denken,want ik was echt benauwd van het idee dat mn collega het aan hem ging vragen.
zegt ie:heb je pen en papier?dus ik gaf het papier en een pen,schrijft ie zonder te twijfelen zo zn nummer op! :shock:
ik dacht:had ik dat nou maar eerder gedaan!
een paar keer afgesproken en bij hem thuis gegeten maar t is uiteindelijk niks geworden!
maar vond wel dat ik lef had,door toedoen van mn collega! Very Happy


Laatst aangepast door aniet op vr 11 feb 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 9:03

Ik ben meerdere keren naar het buitenland gevlogen omdat ik iemand leuk vond en toen gaan kijken of het wederzijds was. Slechts 1 keer was het wederzijds, daar niet van Wink Maar dat was ook direct wel de leukste keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 9:03

Darcy dat IS ook stoer! En echt lief tegelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lef in de liefde! Empty Re: Lef in de liefde!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum