Echte liefde is...
+19
Caro
SoGood
Caroow
Zora
Shy
Tania
Toet
Roze Roos
Travelgurly
Silva
Mermaid
Flinder
VeryCherry
Merai
Guus
Blond
Rumble
EmergencyNurse
Pien
23 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Echte liefde is...
mensen die mijn biecht gelezen hebben in het biechttopic zullen misschien weten waarom ik heel erg bang was... als je jaren uitgekeken hebt naar het moment dat je je familie kunt gaan vertellen dat je een kindje verwacht en je tante reageerd daar vervolgens heel kut op door een aantal dingen uit het verleden erbij te halen dan maak je jezelf bang en kan zo'n echo een hele opluchting zijn! en dat was het in dit geval....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Inderdaad die ruiten krabben wanneer het heeft gevroren, maar ook als hij ziet dat ik in slaap gevallen ben op de bank en dan gauw een fleecedekentje pakt waarmee hij me dan heel liefdevol toedekt.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Van iemand houden met alle gebrekken en nukken die men heeft.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
een lekker ontbijt voor je klaar hebben als je net wakker bent geworden.
Gast- Gast
_Chance (do dec 16 2010, 13:22) schreef:Van iemand houden met alle gebrekken en nukken die men heeft.
Mee eens. En kleine dingen waarvan je vantevoren zei nooooit te willen in een man, van je vriend schattig vinden
Gast- Gast
Haha, ik snapte het moment wel, maar dat woord; oogjes.. Brrr babies en hamsters hebben oogjes..Doedell (do dec 16 2010, 13:06) schreef:Pien (do dec 16 2010, 13:05) schreef:Doedell (do dec 16 2010, 13:02) schreef:Pien (do dec 16 2010, 13:01) schreef:jazeker... ik krijg altijd kleine oogjes als ik tranen krijg!_Donnaa (do dec 16 2010, 12:59) schreef:Hebben volwassen mensen tegenwoordig nog oogjes?
Maar elke keer als jullie dus de echo bekijken dan ga je huilen?
nee... toen we donderdag de echo hadden zijn we daarna gelijk doorgegaan naar allemaal mensen die de foto's wilden zien, toen we eenmaal thuis waren en op de bank zaten kwam pas echt het besef dat alles goed was en dat op die foto gewoon ons kleine hummeltje staat! daarom was het een heel bijzonder moment voor ons...
Aha, het kwam een beetje apart over namelijk Ik kon me er al niks bij voorstellen.....
Gast- Gast
Zingend door het huis hupsen 'ik heb nieuw schoe-nen, ik heb nieuwe schoe-nen' met de oversized sloffen in de vorm van Allstars die ik hem gegeven heb. Zo hard lachen omdat hij eruit ziet als een strip figuurtje en zo trots is op zo'n stom cadeau...
Die kriebels!
-Die serenade die hij voor me ging playbacken in de kroeg waar hij werkt.
-Elke ochtend als hij met z'n slaaphoofd een kus komt halen voordat hij gaat douchen
-Het gegiechel als hij met onze pup aan het spelen is
-Het ginnegappen met m'n Moeder
-Als hij zo luchtig mogelijk probeerd te zeggen dat hij graag kinderen met mij wil
-Als hij een kindersurprice ei voor me haalt omdat hij mij een snauw gaf omdat hij de kerstboom had omgegooid haha
Och ik kan zo nog wel even doorgaan, ben een ontzettende klefjekker! @Donnaa, jij wordt er wel steeds beter in
Die kriebels!
-Die serenade die hij voor me ging playbacken in de kroeg waar hij werkt.
-Elke ochtend als hij met z'n slaaphoofd een kus komt halen voordat hij gaat douchen
-Het gegiechel als hij met onze pup aan het spelen is
-Het ginnegappen met m'n Moeder
-Als hij zo luchtig mogelijk probeerd te zeggen dat hij graag kinderen met mij wil
-Als hij een kindersurprice ei voor me haalt omdat hij mij een snauw gaf omdat hij de kerstboom had omgegooid haha
Och ik kan zo nog wel even doorgaan, ben een ontzettende klefjekker! @Donnaa, jij wordt er wel steeds beter in
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Haha Goochempie, ik word helemaal blij van jouw post. Ik ben ook zo'n klef geval, heerlijk toch!
Liefde is voor mij tot in je tenen voelen dat dit degene is waar je je leven mee wilt delen, met alles wat hij is en gaat zijn. Benieuwd zijn naar hoe hij is als man, vader, opa, en al die tijd naast hem willen staan.
Liefde is voor mij tot in je tenen voelen dat dit degene is waar je je leven mee wilt delen, met alles wat hij is en gaat zijn. Benieuwd zijn naar hoe hij is als man, vader, opa, en al die tijd naast hem willen staan.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Waar word ik steeds beter in ?Goochempie (do dec 16 2010, 14:24) schreef:
Gast- Gast
Love: Whatever it is you go through, good or bad, i wanna be in it with you..
Dit kreeg ik van mijn man paar dagen terug, door de omstandigheden.. In ene zat het in mijn emailbox.
Toen we nog niet samenwoonden, en ik naar huis moest in de sneeuw mocht ik in de auto zitten warm worden en dan ging hij al mijn ramen schoonmaken en dan een sneeuwbal op me gooien.. pff
Me naar bed brengen als hij nog niet moe is
Zeggen dat ik de enige ben met wie hij zoveel lol heeft, om niets.. (hij is zelf de lolbroek maar ja)
En dat hij me nu steunt nu ik best door een diep dal ga..
Dit kreeg ik van mijn man paar dagen terug, door de omstandigheden.. In ene zat het in mijn emailbox.
Toen we nog niet samenwoonden, en ik naar huis moest in de sneeuw mocht ik in de auto zitten warm worden en dan ging hij al mijn ramen schoonmaken en dan een sneeuwbal op me gooien.. pff
Me naar bed brengen als hij nog niet moe is
Zeggen dat ik de enige ben met wie hij zoveel lol heeft, om niets.. (hij is zelf de lolbroek maar ja)
En dat hij me nu steunt nu ik best door een diep dal ga..
Laatst aangepast door CKC op do 16 dec 2010 - 2:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat mijn vriend speciale koffie gaat zetten met een percolator terwijl hij eigenlijk al te laat is voor zijn werk. En zo zijn er wel meer dingen (:
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Donnaa (do dec 16 2010, 14:33) schreef:Waar word ik steeds beter in ?Goochempie (do dec 16 2010, 14:24) schreef:
In klefjekker zijn hele tijd geleden had je net wat en toen zei je dat je niet zo goed was in die dingen benoemen, maar dat zie ik je steeds vaker doen. Leuk
Guus- Kletskop
@ CKC, ken jullie alleen van foto's maar de liefde straalt van elke af! Sterkte voor jullie beide en ik heb geen twijfel dat jullie samen al het geluk van de wereld zullen vinden!
Guus- Kletskop
Hahahah.. Leuk woord Klefjekker.. Ja ik had er ook nooit iets mee toen ik jonger was hoor.. Romantiek moest ik niets van hebben en nu nog ben ik niet zo romantisch, maar ik vind heel veel dingen die we samen meemaken wel speciaal en dan heb ik wel eens kleffe momenten inderdaad..Goochempie (do dec 16 2010, 14:42) schreef:_Donnaa (do dec 16 2010, 14:33) schreef:Waar word ik steeds beter in ?Goochempie (do dec 16 2010, 14:24) schreef:
In klefjekker zijn hele tijd geleden had je net wat en toen zei je dat je niet zo goed was in die dingen benoemen, maar dat zie ik je steeds vaker doen. Leuk
Gast- Gast
Heerlijk dit
- hetzelfde cadeautje voor elkaar kopen en dan heel verbaasd zijn als je allebei hetzelfde uitpakt (toen we een jaar samen waren kochten we exact hetzelfde kinderboekje voor elkaar)
- zodra we wakker zijn ons naar elkaar om draaien om nog even te knuffelen voordat de dag weer begint
- heel goed aanvoelen wat de ander nodig heeft en dat dan ook voor elkaar doen. Als ik bijvoorbeeld natgeregend thuis komt, zet hij de douche al voor me aan en legt mijn joggingbroek klaar. Praktisch maar ook gewoon erg lief!
- hetzelfde cadeautje voor elkaar kopen en dan heel verbaasd zijn als je allebei hetzelfde uitpakt (toen we een jaar samen waren kochten we exact hetzelfde kinderboekje voor elkaar)
- zodra we wakker zijn ons naar elkaar om draaien om nog even te knuffelen voordat de dag weer begint
- heel goed aanvoelen wat de ander nodig heeft en dat dan ook voor elkaar doen. Als ik bijvoorbeeld natgeregend thuis komt, zet hij de douche al voor me aan en legt mijn joggingbroek klaar. Praktisch maar ook gewoon erg lief!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Pien (do dec 16, 2010 12:58 pm) schreef:
* samen een kindje verwachten...
* samen op de bank de foto's van de eerste echo bekijken en allebei tranen in je oogjes krijgen....
Zijn jullie dwergen?
Gast- Gast
mozzarella (do dec 16 2010, 16:01) schreef:Pien (do dec 16, 2010 12:58 pm) schreef:
* samen op de bank de foto's van de eerste echo bekijken en allebei tranen in je oogjes krijgen....
Zijn jullie dwergen?
Kunnen jullie door een waterkraan?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
mozzarella (do dec 16 2010, 16:01) schreef:Pien (do dec 16, 2010 12:58 pm) schreef:
Zijn jullie dwergen?
Nee, dwergjes.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Pien (do dec 16, 2010 12:58 pm) schreef:
Zijn jullie dwergen?
Gast- Gast
dat hij een huisje regelt omdat hij heel graag samen wil wonen als ik terug in NL ben.
dat hij het grootste deel van de meubels van het huis betaald omdat ik blut ben.
dat hij me zelfs snapt als ik de meest warrige dingen uitkraam.
en wat al eerder is gezegd.. zelfs of juist datgene aan je vriend schattig vinden wat je altijd zei onaantrekkelijk te vinden aan een man (borsthaar bijvoorbeeld )
dat hij het grootste deel van de meubels van het huis betaald omdat ik blut ben.
dat hij me zelfs snapt als ik de meest warrige dingen uitkraam.
en wat al eerder is gezegd.. zelfs of juist datgene aan je vriend schattig vinden wat je altijd zei onaantrekkelijk te vinden aan een man (borsthaar bijvoorbeeld )
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Kindje vind ik trouwens geen raar verkleinwoord, dat zeg ik volgens mij zelf ook.
Gast- Gast
Een kind is ook klein dan is het logisch
Ik vind verkleinwoorden meestal wel oke. maar ach ieder zn ding toch.
Ik vind verkleinwoorden meestal wel oke. maar ach ieder zn ding toch.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
wat een gemiereneuk zeg...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Uh... 't ging toch over echte liefde? Inderdaad nogal een gemierepiep.
Echte liefde als...
... ik er niet vanuit ging dat mijn vriendje (oeps verkleinwoord) valentijnsdag zou vieren en hiij toch een MEGA chocoladehart had gekocht!
... hij zelfs mijn meisjesachtigste dingen niet erg vind om in de woonkamer neer te zetten (tot op zekere hoogte natuurijk ).
Echte liefde als...
... ik er niet vanuit ging dat mijn vriendje (oeps verkleinwoord) valentijnsdag zou vieren en hiij toch een MEGA chocoladehart had gekocht!
... hij zelfs mijn meisjesachtigste dingen niet erg vind om in de woonkamer neer te zetten (tot op zekere hoogte natuurijk ).
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Echte liefde kent geen grenzen
» Liefde en Sex
» Liefde is..
» Liefde of sex?
» Lef in de liefde!
» Liefde en Sex