Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde is...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Liefde is... Empty Liefde is...

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:13

... wat is liefde voor jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:32

Mijn man die net door de sneeuw ging om de perfecte chocolade op te halen omdat de chocolade die thuis was niet goed genoeg voor me was. Laughing
Mijn man die vanmorgen een hartje in het ijs op de auto ramen maakte met de ruitenkrabber.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Appeltje do 6 dec 2012 - 9:34

Vertrouwen, respect voor elkaar, helemaal jezelf kunnen zijn en met elkaar kunnen lachen en huilen Liefde is... 561177
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:37

Ahh wat lief forumster.

Gister was ik naar alles is familie en daar werd iets gezegd over een huwelijk dat me echt raakte want zo is het tussen ons ook. Wat wij hebben is ware liefde, niet omdat we dat bedacht hebben maar omdat het zo is. Opeens was het er en vanaf moment 1 is het Goed. We kunnen echt wel eens ruzie maken maar zelfs dan is het goed. Ik ben nooit bang dat hij bij me weg gaat, ik pieker er niet eens over om bij hem weg te gaan. Wij tweeën dat werkt gewoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Marsy28 do 6 dec 2012 - 20:38

Liefde is dat hij er gewoon altijd voor me is. Dat hij geen kans onbenut laat om me constant die liefde te tonen, op alle mogelijke manieren, door het te zeggen, door het op te schrijven en non verbaal en daarnaast zo overduidelijk spijt te hebben dat hij me even heeft laten gaan en nu zo dankbaar dat hij me terug heeft. Respect te hebben voor elkaar en gewoon weten dat het goed voelt en goed is. Dat we samen op piepklein kamertje kunnen wonen in de hitte en nog geen irritaties hebben naar elkaar.
Liefde is wij samen.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Lady4 do 6 dec 2012 - 21:05

In de armen van mijn vriend of hand in hand in slaap vallen en hem ' s ochtends weer naast me zien liggen bij het wakker worden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 21:15

Dat mijn vriend mij op 1 zet. Hij is zo galant en ik hou daarvan. Verder word ik overladen met knuffels en kusjes I love you .. En liefde is ook samen Wii-en hahaha. Dat doen we echt elke dag, werkt zo goed op je relatie Wink sport en spel haha. En wat Harrison zegt ook, ik ben nog nooit een seconde bang geweest dat mijn vriend mij zou verlaten voor een ander. Dat is gewoon een heerlijk gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Travelgurly do 6 dec 2012 - 22:54

Eens met Punk'd!

Vooral vertrouwen en voor elkaar blijven gaan en moeite doen is zo belangrijk. En alles delen en bespreken. Liefde is zoveel dingen tergelijk! van knuffelen, tot praten, van vertrouwen, tot je gevoel etc.

Damn.....kreeg vanmorgen ook zo'n lief berichtje: Schat, al mijn dromen zijn met jou! nou zat gewoon mijn beeldscherm te kussen van liefde hahaha(zijn foto staat erop) zucht.....! De kleine dingen houd ik ook gewoon van. met in de auto stappen houd hij altijd de deur voor me open, zijn lach als hij stiekum naar me aan het kijken is....ik hou er van❤I love youI love you
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Charles vr 7 dec 2012 - 7:03

Liefde is de ander zo accepteren als hij/zij is. Als je dat zonder problemen kan vind ik dat je echt van elkaar houdt.
Echte liefde vind ik ook na een ruzie elkaar stevig te knuffelen en alles meteen weer vergeten.
En....'s avonds nog uit het warme bed gaan om de kat naarbuiten te laten/deur op slot te doen/kruikje te halen omdat de ander zo lekker ligt.
Dat soort dingen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 1:31

Roisin schreef:Liefde is de ander zo accepteren als hij/zij is. Als je dat zonder problemen kan vind ik dat je echt van elkaar houdt.
Echte liefde vind ik ook na een ruzie elkaar stevig te knuffelen en alles meteen weer vergeten.
En....'s avonds nog uit het warme bed gaan om de kat naarbuiten te laten/deur op slot te doen/kruikje te halen omdat de ander zo lekker ligt.
Dat soort dingen.

Dat ja. Volledig jezelf kunnen zijn bij de ander en weten dat hij/zij van je houdt. Alles willen doen om de ander gelukkig te maken, blij te zien, vind ik ook liefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is... Empty Re: Liefde is...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum