Echte liefde is...
+19
Caro
SoGood
Caroow
Zora
Shy
Tania
Toet
Roze Roos
Travelgurly
Silva
Mermaid
Flinder
VeryCherry
Merai
Guus
Blond
Rumble
EmergencyNurse
Pien
23 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Echte liefde is...
Ik moest naar een sollicitatiegesprek hier in mijn woonplaats. Maar heb echt 0 richtingsgevoel, geen idee waar het was, ook niet na zijn uitleg. Hij had 2 biertjes op wilde niet autorijden. Toen is hij met me meegefietst, door de keiharde regen.
Een paar jaar geleden staakte connexxion steeds. Toen kwam hij op zijn fiets naar mij toe, zo'n 40 minuten fietsen. Ik woonde toen nog niet in deze woonplaats.
Dat ik mijn ijsklopm van een voeten tegen hem mag aan leggen in bed.
Dat hij me net als de man van CKC soms naar bed brengt. Soms vraag ik of hij een verhaaltje wil vertellen Dit doet hij dan.
Dat hij nog nooit iemand leuk genoeg vond om een relatie mee te beginnen. Tot hij mij ontmoette.
Een paar jaar geleden staakte connexxion steeds. Toen kwam hij op zijn fiets naar mij toe, zo'n 40 minuten fietsen. Ik woonde toen nog niet in deze woonplaats.
Dat hij me net als de man van CKC soms naar bed brengt. Soms vraag ik of hij een verhaaltje wil vertellen Dit doet hij dan.
Dat hij nog nooit iemand leuk genoeg vond om een relatie mee te beginnen. Tot hij mij ontmoette.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Ik moest naar een sollicitatiegesprek hier in mijn woonplaats. Maar heb echt 0 richtingsgevoel, geen idee waar het was, ook niet na zijn uitleg. Hij had 2 biertjes op wilde niet autorijden. Toen is hij met me meegefietst, door de keiharde regen.
aaah wat superschattig!! Das pas echte liefde.
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Jen_ schreef:
Die zin kun je ook lezen alsof de man van CKC jou naar bed brengt, haha .
Om op dit topic door te gaan.. echte liefde is:
*Samen heel hard om dingen moeten lachen die niet eens echt grappig zijn.
*Dat hij naar me toekomt om me een knuffel en een kus te geven terwijl hij al in bed ligt..
*Dat hij een naaktslak komt zoeken in mijn kamer, omdat ik weer eens een spoor van slijm heb gevonden.
*Dat we altijd ontbijt voor elkaar maken. Als ik bij hem ben, dan blijf ik iets langer liggen en maakt hij ontbijt voor mij en als hij bij mij is, dan doen we het andersom.
Gast- Gast
Echte liefde is.....
* dat je bij de kassa je portemonnee openmaakt en er een lief briefje uit valt.
* dat hij soms opeens op een doordeweekse avond thuis komt slapen omdat hij me zo mist(werkt in t leger)
* dat hij altijd op me komt liggen zodra ik het bed instap omdat ik het zoooo koud heb
* dat hij een kerstboom in huis heeft gehaald terwijl hij er zelf niks aanvind , als verrassing voor mij.
* dat hij bijna elke zondag warme broodjes maakt met een glas uitgeperst fruit
*dat ik alles bij hem kwijt kan,en hij mij onvoorwaardelijk steunt
* dat als ik alles negatief zie....hij alles postief mij probeert in te laten zien.
*zucht.... kan nog wel dooooorgaan zo ;-)
* dat je bij de kassa je portemonnee openmaakt en er een lief briefje uit valt.
* dat hij soms opeens op een doordeweekse avond thuis komt slapen omdat hij me zo mist(werkt in t leger)
* dat hij altijd op me komt liggen zodra ik het bed instap omdat ik het zoooo koud heb
* dat hij een kerstboom in huis heeft gehaald terwijl hij er zelf niks aanvind , als verrassing voor mij.
* dat hij bijna elke zondag warme broodjes maakt met een glas uitgeperst fruit
*dat ik alles bij hem kwijt kan,en hij mij onvoorwaardelijk steunt
* dat als ik alles negatief zie....hij alles postief mij probeert in te laten zien.
*zucht.... kan nog wel dooooorgaan zo ;-)
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Hahaha, ja doet ie ook..wist je dat niet?June schreef:Jen_ schreef:
Gast- Gast
Ik word helemaal blij van alle dingen die ik hier lees!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
mozzarella schreef:Pien (do dec 16, 2010 12:58 pm) schreef:
* samen een kindje verwachten...
* samen op de bank de foto's van de eerste echo bekijken en allebei tranen in je oogjes krijgen....
Zijn jullie dwergen?
Haha. Heerlijk al die opmerkingen
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Een heel lief cadeautje krijgen als ik 'savonds uit m'n werk kom omdat het de laatste tijd af en toe niet helemaal gaat zoals we zouden willen. Extra lief omdat hij het helemaal zelf had uitgezocht (een sieraad) en dat eerder nooit wilde omdat z'n ex altijd alles terugbracht naar de winkel. Dus dacht hij dat hij geen goede smaak had ofzo.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
CKC schreef:Hahaha, ja doet ie ook..wist je dat niet?June schreef:Jen_ schreef:
Nee, maar klinkt goed! Doet hij dat ook voor mij?
Gast- Gast
Mij ophalen van mijn werk als ik laat klaar ben, niet altijd maar als hij dat doet vindt ik dat heel erg lief.
Thuis gezellig maken met kaarsjes en lekkere hapjes.
Laatst had hij een kadotje voor mij, gewoon omdat hij mij lief vindt.
Hij zegt heel vaak dat hij mij lief vindt terwijl ik op dat moment niks doe waarvan ik denk ohja dat is lief haha
Thuis gezellig maken met kaarsjes en lekkere hapjes.
Laatst had hij een kadotje voor mij, gewoon omdat hij mij lief vindt.
Hij zegt heel vaak dat hij mij lief vindt terwijl ik op dat moment niks doe waarvan ik denk ohja dat is lief haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Jen_ schreef:
Mijn vriend vertelt me, als ik niet kan slapen, over het Prinsesje in Slaaptopia
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend kwam vanochtend uit de douche en ik stond net een broodje te maken, pakt hij mij vast en gaat "when a men loves a women" zingen, beter dan Ben
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zora schreef:Jen_ schreef:
Mijn vriend vertelt me, als ik niet kan slapen, over het Prinsesje in Slaaptopia
Ik vraag ook of hij mij een verhaaltje wil vertellen! Of hij gewoon even wil praten zodat ik rustig in slaap val. Ik vind het moeilijk om liefde in woorden uit te drukken, terwijl het voor mij zo'n overweldigend gevoel is. Ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem. Ik wil zo graag bij hem zijn. Voor mij is het ultieme gevoel toch het tegen elkaar aangekropen liggen in bed. Als ik naast hem wakker word in zijn armen voel ik me zo fijn en geborgen.
Verder zijn het dingen als samen een toekomstdroom (of dromen hebben)
Samen lachen, dansen, uren kletsen, dronken worden, stoeien, vrijen. Een eigen wereld hebben een thuis delen. Maar ook ruzie maken en het weer goed maken. Jezelf kwetsbaar kunnen opstellen.
Voor mij was het grootste teken van liefde dat hij vanaf het begin af aan heel duidelijk voor mij heeft gekozen, hij was heel zeker van zijn zaak. Dat is hij nog steeds, hij kiest elke keer weer voor mij en wil met mij zijn. Laatst zei hij iets in de trant van dat hij niet eens ooit aan de mogelijkheid dacht om niet meer met mij te zijn. Hij gaat er gewoon vanuit dat we samen blijven. Dat geeft een veilig gevoel. Ik ben echt heel blij met hem!
Gast- Gast
CKC schreef:Hahaha, ja doet ie ook..wist je dat niet?June schreef:Jen_ schreef:
Haha ja met zijn 3en gezellig naar bed, hij mag dan in het midden liggen, en we lezen elkaar verhaaltjes voor. Verder gewoon netjes de handen boven de dekens
Gast- Gast
Dat hij me midden in de nacht mee naar buien neemt om vervolgens door de straten te gaan sleeen. Helaas moesten we bij gebrek aan een echte slee een beetje improviseren.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Dat hij me midden in de nacht mee naar buien neemt om vervolgens door de straten te gaan sleeen. Helaas moesten we bij gebrek aan een echte slee een beetje improviseren.
Kijk dat vind ik nou leuk! Ik vroeg mijn vriend zaterdagnacht met me te gaan wandelen door de sneeuw, we waren toch nog wakker. Maar dat wilde hij echt niet
Gast- Gast
Sogood schreef:Dat hij me midden in de nacht mee naar buien neemt om vervolgens door de straten te gaan sleeen. Helaas moesten we bij gebrek aan een echte slee een beetje improviseren.
Wat lief! Nu zie ik heel romantische beelden voor me haha!
Ik denk dat de kans groter is dat ik multimiljonair word dan dat R mij 's nachts mee naar buiten neemt!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Aaahhh, wat ontzettend leuk en lief!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik krijg het er eerder benauwd van.Roze Roos schreef:Ik word helemaal blij van alle dingen die ik hier lees!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik krijg het er eerder benauwd van.Roze Roos schreef:Ik word helemaal blij van alle dingen die ik hier lees!
Hoezo?
Ik vind het juiste lieve dingen die ik lees
Gast- Gast
Ik kan daar gewoon niet tegen en moet aan de meeste dingen ook niet aan denken als ik ooit een relatie krijg. Maar dat is mijn mening..Minella schreef:Smikkell schreef:Ik krijg het er eerder benauwd van.Roze Roos schreef:Ik word helemaal blij van alle dingen die ik hier lees!
Hoezo?
Ik vind het juiste lieve dingen die ik lees
Gast- Gast
Dus als jouw vriend je ramen krabt zonder dan je het weet zeg jij: daar moet ik echt niet aan denken dus doe maar niet weer?Smikkell schreef:Ik kan daar gewoon niet tegen en moet aan de meeste dingen ook niet aan denken als ik ooit een relatie krijg. Maar dat is mijn mening..
Gast- Gast
Zoiets..Purple schreef:Dus als jouw vriend je ramen krabt zonder dan je het weet zeg jij: daar moet ik echt niet aan denken dus doe maar niet weer?Smikkell schreef:Ik kan daar gewoon niet tegen en moet aan de meeste dingen ook niet aan denken als ik ooit een relatie krijg. Maar dat is mijn mening..
Gast- Gast
Ik kan er sowieso niet zo goed tegen als mensen aardig tegen me zijn. Hoe ik het ooit ga overleven in een relatie weet ik dus nog niet.Purple schreef:Je kunt ook te independent zijn...Smikkell schreef:Zoiets..
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Echte liefde kent geen grenzen
» Liefde en Sex
» Liefde is..
» Liefde of sex?
» Lef in de liefde!
» Liefde en Sex
» Liefde is..
» Liefde of sex?
» Lef in de liefde!