Liefde bezegelen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Liefde bezegelen
Hoi dames,
Mijn vriend en ik willen niet trouwen, maar we willen wel onze liefde 'bezegelen' als het ware.
We willen 'iets' doen/hebben waarmee we onze liefde voor elkaar symboliseren.
En dan iets wat echt voor 'ons' is, en niet perse om onze liefde voor elkaar aan anderen te laten zien (zoals met trouwen).
Ideeen die ik zelf al kan bedenken zijn:
- tattoo
- ring
- geregistreerd partnerschap
- (dit bedoel ik niet, maar als ik t zelf niet noem gaan anderen het vast noemen ) een kind
Wie heeft er nog meer ideeen? Of wie weet heb jij samen met je partner ook wel je liefde 'bezegeld', vertel het me!
Mijn vriend en ik willen niet trouwen, maar we willen wel onze liefde 'bezegelen' als het ware.
We willen 'iets' doen/hebben waarmee we onze liefde voor elkaar symboliseren.
En dan iets wat echt voor 'ons' is, en niet perse om onze liefde voor elkaar aan anderen te laten zien (zoals met trouwen).
Ideeen die ik zelf al kan bedenken zijn:
- tattoo
- ring
- geregistreerd partnerschap
- (dit bedoel ik niet, maar als ik t zelf niet noem gaan anderen het vast noemen ) een kind
Wie heeft er nog meer ideeen? Of wie weet heb jij samen met je partner ook wel je liefde 'bezegeld', vertel het me!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Re: Liefde bezegelen
Misschien samen een mooie, lange reis maken: een mooie ervaring die jullie delen voor de rest van jullie leven.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Waarom willen jullie niet trouwen?
Misschien kun je een wereldreis maken. Of elkaar toch een belofte doen, ook al willen jullie niet trouwen? Of ehm, jullie naam in een boom kerven of ergens anders opschrijven? Best moeilijk nog om iets origineels te verzinnen!
Misschien kun je een wereldreis maken. Of elkaar toch een belofte doen, ook al willen jullie niet trouwen? Of ehm, jullie naam in een boom kerven of ergens anders opschrijven? Best moeilijk nog om iets origineels te verzinnen!
Gast- Gast
Carrie schreef:Waarom willen jullie niet trouwen?
Omdat trouwen mij weinig doet, en omdat we dat nooit op 'onze' manier zouden kunnen doen. Trouwen opzich vind ik een mooie manier om je liefde te bezegelen, maar in ons geval gaat t denk ik alleen maar heeeeel veel stress opleveren en misschien wel conflicten (niet tussen man en ik, maar met anderen).
Een reis maken vind ik zelf ook heel erg mooi, en dan bijv. ergens samen een skydive maken, een of andere berg beklimmen of... Nouja, iets doen ter symboliek!
Curious- Kletskop
Waarom niet combineren. Maak bv een reis wat jullie beide graag willen, en op het mooiste plekje van dat land met een geweldig uitzicht ga je romantisch picknicken en bezegel je de liefde met een mooi ring. Intiem en het lijkt mij net zo mooi als trouwen. Je kan een mooi jurkje aantrekken en een mooi klein taartje kopen om het te vieren.
Gast- Gast
Je kunt ook trouwen als je op reis bent, lekker ver weg van iedereen, zonder stress. of eventueel een andere soort ceremonie bijwonen/houden als je op reis bent in een ver land. Zelf zoiets maken of bij een tempel ofzo. Dan ben je niet officieel getrouwd maar heb je wel een mooi moment samen gehad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
met zn tweeeen ver wegtrouwen kan natuurlijk ook of idd een mooie reis maken
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben afgesproken een keer een knal feest te geven om onze liefde te vieren, misschien doen we dat als we 10 jaar samen zijn. Dus wel het feest, niet de bruiloft.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:Je kunt ook trouwen als je op reis bent, lekker ver weg van iedereen, zonder stress. of eventueel een andere soort ceremonie bijwonen/houden als je op reis bent in een ver land. Zelf zoiets maken of bij een tempel ofzo. Dan ben je niet officieel getrouwd maar heb je wel een mooi moment samen gehad.
Dat is eigenlijk ook wel gaaf. Trouwen, maar dan zoals een bepaalde 'cultuur' dat doet, en die dan niet rechtsgeldig is bij ons. Goed idee! Iemand ook ideeen waar ze ergens ter wereld 'leuk/mooi' trouwen?
Curious- Kletskop
Curious schreef:Marin schreef:Je kunt ook trouwen als je op reis bent, lekker ver weg van iedereen, zonder stress. of eventueel een andere soort ceremonie bijwonen/houden als je op reis bent in een ver land. Zelf zoiets maken of bij een tempel ofzo. Dan ben je niet officieel getrouwd maar heb je wel een mooi moment samen gehad.
Dat is eigenlijk ook wel gaaf. Trouwen, maar dan zoals een bepaalde 'cultuur' dat doet, en die dan niet rechtsgeldig is bij ons. Goed idee! Iemand ook ideeen waar ze ergens ter wereld 'leuk/mooi' trouwen?
Heel goed idee inderdaad! Giel Beelen van 3FM is geloof ik wel 5 keer getrouwd met zijn ex-vriendin in een ander land. Nooit in Nederland. Misschien kun je daar iets over vinden op Google?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: