Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De liefde!

+28
Taeda
Carra
June
Fjell
luenca
Reeza
SoGood
Arwyn
Sunstone
Bliss
Sea of Trees
xxjojootjexx
madam
Charles
Lavendel
Lady4
Beachgirl
Mamsie
vlinder-19
Marsy28
Paper Crown
Reva
Feline
Guusje
Marin
Fortissimo
Caro
Elliot
32 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De liefde! Empty De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 22:30

Vandaag ben ik 2,5 jaar samen met mijn liefde. Dat is op zich niet zo spannend, ik bedoel 2,5 jaar.. haha! Maar toch vind ik het zelf wel heel bijzonder. 2,5 jaar samen en nog steeds groeit mijn liefde voor hem elke dag. Ik hou van al zijn mooie eigenschappen maar ook (en misschien wel vooral) van zijn eigenaardigheden. Ik wil voor altijd bij hem blijven en waar dat bij exen alleen maar vragen bij me opriep ben ik bij hem 100% zeker en gelukkig.

En om dat te vieren dacht ik; ik open een topic om de liefde te vieren! Dus vertel hier jouw verhaal, anekdote, meest romantische avontuur, ik wil het allemaal lezen! Dus daar hoef je niet perse nu een vriend of vriendin voor te hebben. All the romance is welcome!


Laatst aangepast door Harrison op di 9 apr 2013 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Elliot di 9 apr 2013 - 22:32

Onze relaties lopen gelijk op Harri! Very Happy En ik voel me hetzelfde als jij!
Heerlijk he, zo'n roze wolkje?! (Ik typte eerst roze wokje, haha)

I love you
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 22:32

Wees er maar heel erg blij om en hou het vast, koester het. Het is niet zo vanzelfsprekend dat je het vindt :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Fortissimo di 9 apr 2013 - 22:33

Wij zijn inmiddels alweer 4 jaar samen. Tijd vliegt echt voorbij! Ik heb niet echt specifiek een moment maar ik kan zo genieten van de kleine dingetjes. Elkaar klieren en als een stel kleine kinderen door het huis achter elkaar aan rennen en stoeien.. Ik ben nog zo verliefd op hem en we hebben het regelmatig over trouwen en kindjes krijgen. Trouwen doen we het liefst voordat mijn vriend 30 is, dus daar hebben we nog 3 jaar voor Wink Kindjes net zo, maar dat wordt lastig. Ik kijk er alwel naar uit! Very Happy
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 22:38

Caro schreef:Wees er maar heel erg blij om en hou het vast, koester het. Het is niet zo vanzelfsprekend dat je het vindt :-)
Ik besef me dat de laatste week opeens ook nog meer dan anders. En opeens dacht ik we moeten naast alle hectiek weer wat meer tijd aan elkaar besteden dus ik heb een verrassingsweekendje gepland om even lekker samen te zijn smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 22:40

Elliot schreef:Onze relaties lopen gelijk op Harri! Very Happy En ik voel me hetzelfde als jij!
Heerlijk he, zo'n roze wolkje?! (Ik typte eerst roze wokje, haha)

I love you
Leuk Elliot! Ja heerlijk smile.
Gister kwam mijn vriend 's nachts thuis van een vriend en hij had een bak kfc gehaald (hallo stereotype). Toen zaten we daar midden in de nacht met die bak kip op bed, zegt ie: lekker kipetend grietje van me. Haha ik vind dat zo leuk, ik weet niet waarom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 22:40

Fortissimo schreef:Wij zijn inmiddels alweer 4 jaar samen. Tijd vliegt echt voorbij! Ik heb niet echt specifiek een moment maar ik kan zo genieten van de kleine dingetjes. Elkaar klieren en als een stel kleine kinderen door het huis achter elkaar aan rennen en stoeien.. Ik ben nog zo verliefd op hem en we hebben het regelmatig over trouwen en kindjes krijgen. Trouwen doen we het liefst voordat mijn vriend 30 is, dus daar hebben we nog 3 jaar voor Wink Kindjes net zo, maar dat wordt lastig. Ik kijk er alwel naar uit! Very Happy
Zo lang alweer Fortissimo! Hebben jullie al concrete trouwplannen? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 22:42

Oh zo lief Harrison! Ik hoop dat jullie later verrimpelde oma en opa zijn in bloemetjes pyjamas en dan nóg van die knappe koppen hebben. Wel met grijs haar natuurlijk.

En de liefde.. Ja jeetje. Ik kan wel honderd anekdotes gaan vertellen over hoe veel ik van hem hou, maar hij is nu een week weg en dan ga ik 'm alleen maar meer missen, dus dat doe ik maar niet. Ik ben gewoon gek op 'm en hij op mij en ik wil trouwenbabieskindershuizenhonden met die lieverd van me.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 22:47

Ahh waar is ie heen Marin?
Ik wil ook baby's. Vooral baby's. Trouwen boeit me niet eens zo :P Oh en een huis, ook wel handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 22:48

Deutschland. Niet zo ver, maar ver en lang genoeg weg om 'm te missen. Gisteren belde ie ineens. We bellen dus echt nooit! Maar hij wilde m'n stemmetje even horen. I love you

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Guusje di 9 apr 2013 - 22:58

Ik heb nu ruim een jaar een relatie (best nog kort eigenlijk al voelt het al erg lang in positieve zin), en oh wat vind ik hem lief, leuk, mooi en alles.. I love you
Kan me ook niet voorstellen dat dit ooit weggaat, hij is de eerste waarbij dit echt zo voelt.
(En dat maakt me ook wel weer bang, What if...)


Laatst aangepast door Guusje op di 9 apr 2013 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Feline di 9 apr 2013 - 23:04

Gefeliciteerd Harrie! Jullie zijn ook echt een prachtpaar smile

Ik voelde me gisteren heel verdrietig. Had ontzettende keelpijn en voelde me echt niet lekker. Dus ik appte vriendje of hij een liedje voor me wilde spelen via de telefoon om me op te vrolijken. Dat wilde hij wel maar hij had nog een Skype-afspraak staan dus zou daarna gitaar voor me spelen.

Uurtje later krijg ik een berichtje: is je gitaar gestemd? Ik: nee Sad Hij: wil je toch de deur open doen? Stond m'n lieve vriendje daar met een perenijsje en een reep chocola!
En toen ik in bed lag pakte hij m'n gitaar, had in de trein de akkoorden opgezocht van 'Thee little birds' en ging dat voor me spelen en zingen. Toen moest ik huilen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:09

Aahh nou moet ik ook huilen Fe! Te lief! Mijn vriendje deed dat soort dingen ook toen we nog niet samenwoonden. Dat is wel een voor- (en toch ook na)deel van niet samenwonen!
Zo lief! Zeg maar tegen hem dat ik hem lief vind haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Reva di 9 apr 2013 - 23:15

Guusje schreef:Ik heb nu ruim een jaar een relatie (best nog kort eigenlijk al voelt het al erg lang in positieve zin), en oh wat vind ik hem lief, leuk, mooi en alles.. I love you
Kan me ook niet voorstellen dat dit ooit weggaat, hij is de eerste waarbij dit echt zo voelt.
[strike](En dat maakt me ook wel weer bang, What if...)

Ahh Yes

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 23:21

Harrison schreef:Aahh nou moet ik ook huilen Fe! Te lief! Mijn vriendje deed dat soort dingen ook toen we nog niet samenwoonden. Dat is wel een voor- (en toch ook na)deel van niet samenwonen!
Zo lief! Zeg maar tegen hem dat ik hem lief vind haha!

Ik kreeg er ook tranen van in mijn ogen! Nogmaals.. koester het.. want het is verdomde moeilijk te vinden!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 23:22

En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Paper Crown di 9 apr 2013 - 23:25

Wat zoet.. I love you gefeliciteerd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 23:26

Caro, niet huilen, ik vind jou lief hoor.
Ik hoop ook echt zo dat jij je geluk in de liefde ook weer gaat vinden. Het kan echt, van die tweede nieuwe mooie grote liefdes in je leven. Dat gaat je vast, ongetwijfeld, ook echt gebeuren en then we'll never hear the end of it!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Reva di 9 apr 2013 - 23:28

Ik nomineer June en haar vriend :cheering:

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:28

Caro schreef:En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!
Caro ik weet zeker dat jij het ook gaat vinden. Je bent zo lief en leuk dat kan niet anders. En nu mag je jezelf best even zielig en ongesteld voelen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:28

Reva schreef:Ik nomineer June en haar vriend De liefde! 281626781
Very Happy vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 23:29

Ik heb trouwens het gevoel dat jullie al zo veel langer samen zijn, Harri. 2,5 jaar is heel lang, maar voor m'n gevoel zijn jullie nog al veel langer samen. Misschien gewoon omdat ik zo vaak van die gelukkige, blije verhalen hoor en leuke foto's zie en het gewoon klopt.

Ik heb dat zelf ook. Wij zijn nog niet eens twee jaar samen (nog een paar maandjes tot we 2 jaar samen zijn). Soms vind ik dat zo stom. Alsof ik dan het gevoel moet hebben dat het nog 'pril' is ofzo. Maar zo voelt het helemaal niet!
Maar tegelijkertijd heb ik ook vaak dat gevoel wat jij beschreef: Dat het zo bijzonder is dat je na al deze tijd (want dan voelt het ineens wél lang), toch nog elke keer weer meer van elkaar gaat houden en elkaar zo veel meer weet te waarderen. Ik vind dat ook heel bijzonder. Zou dat over 2 jaar dan nóg meer zijn?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:40

Harrison schreef:Gister kwam mijn vriend 's nachts thuis van een vriend en hij had een bak kfc gehaald (hallo stereotype). Toen zaten we daar midden in de nacht met die bak kip op bed, zegt ie: lekker kipetend grietje van me. Haha ik vind dat zo leuk, ik weet niet waarom!
I love you I love you I love you

Dat jullie alweer zo lang bij elkaar zijn, joh. Had het idee dat het veel korter was, maar ja, tijd gaat snel hè?

Ik ben op dit moment als een gek de liefde aan het vieren. Ben echt smóórverliefd, terwijl we allang aan 't zoenen zijn en al stellerig. Vroeger was de 'rush' dan meteen weg, maar nu niet. Komt denk doordat we elkaar maar twee keer per week zien én omdat er nog zoveel te ontdekken valt (we kennen elkaar pas een maand of twee). Dit is echt waar ik die dikke drie jaar op gewacht heb. Ik voel me wakker gekust, letterlijk. Bizar bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin di 9 apr 2013 - 23:42

Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:43

Caro schreef:En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!
Ik snap je echt zó erg goed. De liefde! 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! Empty Re: De liefde!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum