Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 5 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 5 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mysterious vr 14 jan 2011 - 2:15

Lekker dat jullie nog een jaar hebben. Heb je al dingen geregeld?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge vr 14 jan 2011 - 2:36

we weten al waar we het feest willen houden, zijn daar 1x geweest om te kijken en te horen hoe en wat en gaan dit binnenkort vast leggen.
Mijn beste vriendin heb ik als getuige gevraagd en 2e getuige twijfel ik nog over (ik denk mijn vader).
En verder eigenlijk nog niet :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 4:10

Wij kunnen ook weer iets van ons lijstje afstrepen..de fotograaf is geregeld.
Nu hebben we wel even rust wat betreft dingen regelen. Ga volgend weekend naar de love en marriage beurs in Eindhoven, benieuwd of dat wat is....

Leuke kaart zomersproetje! Knap als je die zelf zo kunt maken!

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast

Bericht  bolus26 vr 14 jan 2011 - 6:23

vond het ook best lastig om getuigen/getuiges (wat is het ook al weer?) uit te kiezen. Mijn moeder en mn opa zijn de gelukkige.

Ik trouw over 6 weken al!!!!!!

moet woensdag voor een proefkapsel,voor de rst is het al een hele eind rond.
afgelopen maandag kregen we een hele grote verrassing. Een soort opa en oma van me willen heel graag de rekening van ons feest betalen!! dit was onze grootste kostenpost en ik was er helemaal ondersteboven van.
dus dat is wel een hele grote meevaller!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  bolus26 vr 14 jan 2011 - 6:24

ow qua schoenen heb ik knalrode pumps en ook ga ik van de week nog even plattere comfortabele schoenen regelen voor t feest ´s avonds.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 14 jan 2011 - 6:33

wow Bolus wat lief en wat een verrassing ja.

Ik heb mijn beste vriendin als getuige en wil kiezen tussen mijn vader en moeder. Mijn moeder heeft al aangegeven dat ze het een hele eer zou vinden als ik mijn vader zou vragen. Maar vind het wel lastig te kiezen tussen vader en moeder.

Gaaf zeg knalrode pumps.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 vr 14 jan 2011 - 9:57

lijkt me ook lastig zeg. Wellicht kun je je moeder een andere bijzondere taak geven zoals mee om je je jurk enzo? lastig hoor!

mijn vriend heeft zijn vader en moeder gevraagd.

zelf heeft mijn vader een aantal weken geleden het contact met mij verbroken (en met mn zusje waarom niet helemaal duidelijk) dus ik moest ook goed nadenken wie ik in zijn plaats zou vragen. dat werd dus opa die zich zeer vereerd voelde dus dat is wel fijn.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Inge vr 14 jan 2011 - 10:29

Mijn moeder gaat sowieso mee jurk shoppen, die zou mij niet in dank afnemen als ze niet mee zou mogen :p
En de enige op wie ik 100% vertrouw qua kleding hoe het staat is mijn moeder smile

wat heftig dat je vader die keuze gemaakt heeft Sad wat fijn dat je opa zo vereerd was en wat lief dat je je opa gevraagd heb
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 vr 14 jan 2011 - 20:46

nee dat zou mijn moeder ook niet waarderen Wink
ja van mn pa is vrij heftig en ook heel erg jammer en in onze ogen overbodig want wij wilden nog wel contact met hem. Dat word op mn bruiloft ook nog even slikken denk ik maar we zullen het er maar mee doen!

wel merk ik zeker nu ik ga trouwen en we dit met mn pa meegemaakt hebben, hoeveel lieve andere mensen ik om me heen heb die mij en mn man een heel warm hart toedragen. Dat is echt heel erg fijn. ( bijna het leukste van het trouwen!)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:46

Jeeh..heftig inderdaad bolus. Jullie dag begint al aardig op te schieten!

Gisteren waren we even bij mijn schoonouders, ze hadden ook een leuke verrassing, we krijgen 'de fotograaf' cadeau van ze! We zijn er zoo blij mee! Toch een grote kostenpost die wegvalt...
a.s. vrijdag ga ik kijken voor m'n jurk, spannend, heb er wel veel zin in!
zaterdag ga ik naar de love and marriage beurs in Eindhoven met m'n mama, vriendlief had niet zo'n zin om mee te gaan en moest werken...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 17 jan 2011 - 10:11

zo dat is een gaaf cadeau! leu khe zo een verrassing!

succes met passen.

ik ben in rotterdam naar de love en mariage beurs geweest.Vond de modeshow super de rest wat minder
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 9:54

Idd, super zo'n cadeau! Zo lief van ze!
Heb inderdaad van meer mensen gehoord dat de beurs niet zo super is maar wil er toch wel even graag heen om misschien wat ideetjes op te doen.

Hoe hebben jullie trouwens jullie getuigen en ceremoniemeester(s) gevraagd? We willen ze eigenlijk wel op een leuke, originele manier vragen. We hebben iedereen laten weten dat we gaan trouwen met een gedicht maar vind het een beetje afgezaagd als we nu weer een gedicht voor iedereen maken...

X

Gast
Gast

Bericht  bolus26 di 18 jan 2011 - 19:51

wij vierden sinterklaas en hebben ze een gevraveerde pen met een gedichtje gegeven. Dit omdat het sinterklaas was anders zou ik denk ik ook geen gedichtje doen.

mijn vriend heeft zijn ouders de cadeautjes gegeven en gezegd ik hoop dat jullie dit willen gebruiken 25-02. Hij vond de gedichtjes stom aangezien het geen sinterklaas meer was. Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 22:42

Zo weer iets geregeld, gisteren bij de fotograaf geweest en deze is nu ook vastgelegd. Ook heb ik een nieuwe pasafspraak gemaakt en die is op 28 april smile verder hier geen updates smile

@ Just me only me, gaaf dat je de fotograaf cadeau krijgt. Is inderdaad toch weer een kostenpot. Wij hebben er een gevonden die wel wat verder weg is maar de prijs valt mee en ze maakt super foto`s smile Ook wilde ik met mijn moeder naar de L&Mbeurs gaan in ehv maar aangezien we vrijdag de sleutel krijgen zijn we komend weekend druk met klussen in ons huisje. En wij hebben ze gewoon gevraagd maar misschien is het leuk om een puzzel te maken met een foto van jullie en daarom dan de vraag of ze jullie getuigen willen zijn.

@ bolus, vervelend dat je vader het contact heeft verbroken. Misschien kan je toch nog eens een gesprekje met `m aangaan? Ik weet de reden niet waarom hij het contact heeft verbroken maar je zou het wel fijn vinden als hij op je trouwdag is.
Wel fijn dat je opa zich vereerd voelde smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 1:35

...

Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 19 jan 2011 - 1:41

@Tesita, Neem contact op met www.brendafrica.com als je graag naar Kenia / Zanzibar wilt. Wij zijn 2jaar geleden met haar naar Tanzania en Zanzibar geweest, dit jaar gaan we via haar naar Kenia.
Het is sowieso natuurlijk niet goedkoop, maar zij bood ons de goedkoopste optie aan voor vakantie. Wij hebben alles vergeleken toendertijd en Brenda was het goedkoopste. Brenda woont samen met haar man (die daar vandaan komt) op Zanzibar. Mocht je vragen hebben kan je mij altijd pmmen of hier vragen... maar ik ben echt razend enthousiast over Brenda Very Happy (goh merk je het al :P)
Tickets zijn op het moment niet zo heel duur en via Brenda ga je op prive safari, dus met zijn 2en en de chauffeur. Je kan slapen in luxe maar ook basics, kortom je kan je gehele reis zelf samen stellen en precies mailen wat je wilt, dan maakt zij een offerte op.

Mijn vader moet ik nog vragen als getuige, daar ga ik nog even over nadenken. Bij mijn beste vriendin flapte het er gewoon uit eigenlijk toen ik haar de 1e keer zag na het huwelijksaanzoek. Achteraf dacht ik wel "ik had het specialer moeten doen" maar we hadden een heel mooi en openhartig gesprek en het floepte er zo uit.. Vriendin was in tranen zo blij was ze er mee smile

@just me only wat gaaf dat jullie de fotograaf cadeau krijgen, dat scheelt weer in de kosten.
Ik krijg van mijn moeder de jurk cadeau.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Mamasapje wo 19 jan 2011 - 6:48

Mag ik me bij jullie voegen.. ik voel me niet helemaal thuis hier in dit topic want ik ga niet trouwen maar we gaan geregistreerd partnerschappen in 2011!

We zijn afgelopen maandag in "ondertrouw" gegaan ( op de meest depressieve dag van het jaar haha, hebben wij weer Wink )

Onze grote dag is 1-11-11!

Wat zouden jullie aandoen op een GP? Normale kleding, bruidskleding, avondkleding? etc?
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  joyce0606 wo 19 jan 2011 - 7:30

nou wij gaan ook trouwen.

wat hebben we geregeld:
- niets!

haha, we willen al een tijdje trouwen, maar eigenlijk nooit iets gedaan. omdat we ook nog geen idee hadden waar.
nu zijn we eruit, en we willen in de efteling trouwen!

wij houden wel van een beetje appart.

het idee is.

woensdag heen
donderdag trouwen met klein gezelschap (beide gezinnen met max 20p)
vrijdag terug (Efteling in...of zoiets)
zaterdagavond een receptie/feest in een afgehuurt zaaltje, zelf gemaakt bruidstaart, zelf aangekleed, dus redelijk low budget.

maar goed voor alsnog, hebben we nog niets geregeld!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Mamasapje wo 19 jan 2011 - 7:33

joyce0606 schreef:nou wij gaan ook trouwen.

wat hebben we geregeld:
- niets!

haha, we willen al een tijdje trouwen, maar eigenlijk nooit iets gedaan. omdat we ook nog geen idee hadden waar.
nu zijn we eruit, en we willen in de efteling trouwen!

wij houden wel van een beetje appart.

het idee is.

woensdag heen
donderdag trouwen met klein gezelschap (beide gezinnen met max 20p)
vrijdag terug (Efteling in...of zoiets)
zaterdagavond een receptie/feest in een afgehuurt zaaltje, zelf gemaakt bruidstaart, zelf aangekleed, dus redelijk low budget.

maar goed voor alsnog, hebben we nog niets geregeld!

Met je jurk in de Python ofzo? En blijft iedereen slapen al die dagen - allemaal in hotel etc? dan wordt het nog best duur denk ik?
Maar verder klinkt het super! haha... je maakt er wel een megalange bruiloft van!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 9:45

@mamasapje, GP is ook iets speciaals, toch! Ik zou toch wel een erg leuke outfit scoren, leuk jurkje, ligt er een beetje aan waar je van houdt..maar ik zou wel iets speciaals doen, je gaat maar een keer je GP aan, toch?

@tesita, wij zijn inderdaad ook aan het zoeken naar een huwelijksreis, best moeilijk. Aangezien we in oktober gaan moeten we wel wat verder weg voor lekker weer..zal zo eens op de link gaan kijken van Inge.

Ik had ook weer een dilemma vandaag..heb m'n moeder, schoonmoeder en zus meegevraagd om een jurk uit te gaan zoeken a.s. vrijdag. Mijn zus heeft een baby van 4 maanden die ze liever niet wegbrengtnaar een oppas dus ze wil haar perse meenemen. Heb al een paar keer gezegd dat ik liever heb dat ze niet mee gaat omdat ik bang ben dat de aandacht dan niet naar mijn jurk gaat maar naar haar kindje. Vandaag zei ze dat ze haar dus mee gaat nemen. Baal er eigenlijk wel van maar wil ook niet keihard zeggen dat ik niet wil dat ze meegaat... *zucht*
Net mams maar weer gebeld, ze geeft me gelijk dat ik zo reageer maar weet ook niet hoe we het op kunnen lossen......

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje wo 19 jan 2011 - 9:57

just me only me schreef:@mamasapje, GP is ook iets speciaals, toch! Ik zou toch wel een erg leuke outfit scoren, leuk jurkje, ligt er een beetje aan waar je van houdt..maar ik zou wel iets speciaals doen, je gaat maar een keer je GP aan, toch?

@tesita, wij zijn inderdaad ook aan het zoeken naar een huwelijksreis, best moeilijk. Aangezien we in oktober gaan moeten we wel wat verder weg voor lekker weer..zal zo eens op de link gaan kijken van Inge.

Ik had ook weer een dilemma vandaag..heb m'n moeder, schoonmoeder en zus meegevraagd om een jurk uit te gaan zoeken a.s. vrijdag. Mijn zus heeft een baby van 4 maanden die ze liever niet wegbrengtnaar een oppas dus ze wil haar perse meenemen. Heb al een paar keer gezegd dat ik liever heb dat ze niet mee gaat omdat ik bang ben dat de aandacht dan niet naar mijn jurk gaat maar naar haar kindje. Vandaag zei ze dat ze haar dus mee gaat nemen. Baal er eigenlijk wel van maar wil ook niet keihard zeggen dat ik niet wil dat ze meegaat... *zucht*
Net mams maar weer gebeld, ze geeft me gelijk dat ik zo reageer maar weet ook niet hoe we het op kunnen lossen......

@just: ik zou gewoon even je zus bellen en zeggen dat het je dwars zit want anders ga je al met een rotgevoel er naar toe en het gaat om JOUW dag he? Je kan ook afspreken als je nichtje gaan huilen dat je zus dan even buiten gaat wandelen met haar zodat jij niet wordt afgeleid door het gekrijs en ook je mede-uitzoekers niet.. Dit kan je vast met haar bespreken, gaat ze hier niet meer accoord zal ze waarsch wel begrijpen dat het anders niet zo wenselijk is dat ze mee gaat toch?

Ik vind ons GP net zo speciaal als een bruiloft hoor, maar veel mensen zien het als even een handtekening en klaar ( omdat veel mensen dit doen even snel voor hun huis kopen etc..). Ik zou best wel in een mooie jurk willen ! ik denk dat ik daar maar gewoon voor moet gaan kijken. We willen het wel klein houden, max 25 gasten ongeveer, we hebben dit jaar nog een heel huis in te richten en willen samen ook een mooi GP-huwelijksreisje voor ons samen... (inge wat een supersite zeg! je moet nog wel het internationale ticket boeken , waar doe jij dat? ) Ik vind die site geweldig! Zag dat je 9 dagen landroverhuur erbij hebt, is dat met of zonder chauffeur? ging jij met de groepsreis of individueel en wat was je ongeveer pp kwijt?

Dilemma 2:
Ik zou ook graag een ring willen , mijn vriend kan geen ring ivm zijn werk .. Een plaatje met de namen van de kids ( nou ja, alleen de meidennamen, het is nog een oude editie;) )heeft hij al om zijn nek hangen... Wat nu? Alleen ik een ring en hij niets? toch een ring kopen en nooit om doen... *zucht* lastig!!!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  bolus26 wo 19 jan 2011 - 10:46

@ lily : ik heb al 4 jaar pogingen gedaan maar tevergeefs.We hebben niet echt ruzie maar hij wil niet geconfronteerd worden met de rest van de familie. Hij ziet iedereen inclusief mij en mn zusje als 1 geheel. Dit is al lang een probleem en ik ben nu op het punt gekomen dat ik niet meer aan een dood paard kan blijven trekken(zou best willen) en hij heel duidelijk gezegd heeft dat het voor hem echt niet meer hoeft. dus het stadium van praten en een gesprek hierover zijn we echt gepasseerd nu. Ook onder begeleiding van iemand praten wil hij niet. Zijn boodschap is duidelijk,ik moet me er nu echt bij neer gaan leggen anders ga ik er zelf aan onderdoor.

@mamasapje: gp is zeker net zo bijzonder! mooie kleren en als je wil een ring voor jou en misschien iets anders voor je partner? of zn ring aan t kettinkje erbij hangen? dit heeft mijn vriend ook jaren gedaan toen hij machinist op een schip was.

@just: zou ook mn zus even bellen en het uitleggen of bespreekbaar maken zoals mamasapje zei.

@ joyce romantisch tussen de laven! lowbudget wordt alleen wel lastig als je met een groep naar de efteling gaat denk ik want dat is niet goedkoop! of bedoelde je alleen je feest?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Mamasapje wo 19 jan 2011 - 10:50

Ik zit jurkjes te kijken! hier kan je moooooooooooooie trouwjurken ook kopen ( dacht het net al geplaatst te hebben, maar toch niet denk ik!)

trouwjurken voor ongeveer 100 euro!! al is het kopen via internet misschien niet ideaal... maar wel leuk om ff te kijken op die site!

http://www.peridress.com
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 7:42

m'n zus gaat mee met haar kindje, ze heeft beloofd dat ze naar buiten gaat als er iets is en mijn moeder laat haar links liggen als er iets is morgen. mijn nichtje is ook wel een handig kindje hoor maar je zult altijd zien dat ze bij zoiets het er toch niet helemaal mee eens is..
ik ga dus morgen lekker m'n jurk uitzoeken, ben zoooo benieuwd!

@mamasapje, idd mooie jurken, ik heb alleen niet zo'n handige maat dus is dit voor mij niet weggelegd.

ik laat jullie weten als ik geslaagd ben voor m'n jurk! angel

Gast
Gast

Bericht  Inge do 20 jan 2011 - 7:50

Hier staan ook niet al te dure jurken -> http://www.anastasi.nl
Ik vind er enkele mooie jurken tussen zitten van wat ik zo op de plaatjes kan beoordelen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: