trouwtopic 2011 !
+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers
Pagina 3 van 31
Pagina 3 van 31 • 1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31
Re: trouwtopic 2011 !
thanx, jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk,
spannende tijden zijn het
hij heeft mij op mijn verjaardag gevraagd in het bijzijn van ouders, broers, schoonzussen en kids
en wel met sinterklaas erbij, helemaal leuk voor de kids.
ben ook wel benieuwd naar andere aanzoeken...
ennuh ik ben 32 jaar geworden.
spannende tijden zijn het
hij heeft mij op mijn verjaardag gevraagd in het bijzijn van ouders, broers, schoonzussen en kids
en wel met sinterklaas erbij, helemaal leuk voor de kids.
ben ook wel benieuwd naar andere aanzoeken...
ennuh ik ben 32 jaar geworden.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
wij gaan ook trouwen! op 30 september..
nog aardig stukje weg, hebben nu gemeente, kerk en feestlocatie geregeld...
nog aardig stukje weg, hebben nu gemeente, kerk en feestlocatie geregeld...
Gast- Gast
Hey just me only me, welkom! Je staat 'r bij.
Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
vandaag wat dingetjes geregeld, de datum gaat 3 juni 2011 worden
dus dat is al snel we hebben de gemeente kerk en zaal geregeld, alleen nog bespreken hoe we
alles naar onze zin willen hebben
@ tesita wat romantisch in italie!
dus dat is al snel we hebben de gemeente kerk en zaal geregeld, alleen nog bespreken hoe we
alles naar onze zin willen hebben
@ tesita wat romantisch in italie!
miss piggy- Fluisteraar
Oh ja...dat was ik nog vergeten..
ik ben 26 enne....ik heb m'n verloofde (wat klinkt dat gek hè, vinden jullie niet??) zelf gevraagd...hihi!
ik ben 26 enne....ik heb m'n verloofde (wat klinkt dat gek hè, vinden jullie niet??) zelf gevraagd...hihi!
Gast- Gast
Leuk hier ook een topic
Ik ga nog steeds trouwens in 2012 dus lees nog voornamelijk mee
hoewel ik denk dat er vanzelf over niet al te lange tijd vast ook wel een trouwtopic 2012 komt
Ik heb mijn beste vriendin al gevraagd als getuige... 2e getuige twijfel ik nog beetje aan.
Locatie weten we al en gaan we binnenkort al vast voor de zekerheid vast laten leggen.
pasgeleden naar de trouwbeurs in zwolle geweest, leuke ideeën opgedaan
wij willen in ieder geval heel graag een bruiloftzuil
Ik ben nu 26 en 28 als ik trouw
vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd op de Malediven
hoewel ik denk dat er vanzelf over niet al te lange tijd vast ook wel een trouwtopic 2012 komt
Ik heb mijn beste vriendin al gevraagd als getuige... 2e getuige twijfel ik nog beetje aan.
Locatie weten we al en gaan we binnenkort al vast voor de zekerheid vast laten leggen.
Ik ben nu 26 en 28 als ik trouw
vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd op de Malediven
Laatst aangepast door Inge op za 11 dec 2010 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?
Ik zou zelf ook wel willen maar moet nog even wachten haha
Ik ben 28, maar 29 als ik trouw.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben 27, maar als ik ga trouwen 28.
Mijn vriend heeft me trouwens gevraagd door, terwijl ik boven was, allemaal waxinelichtjes op tafel te zetten in de vorm van 'wil je met met trouwen?'. Ook had hij een ring voor me gekocht!
Mijn vriend heeft me trouwens gevraagd door, terwijl ik boven was, allemaal waxinelichtjes op tafel te zetten in de vorm van 'wil je met met trouwen?'. Ook had hij een ring voor me gekocht!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Inge schreef:Leuk hier ook een topic
Leuk hoor, misschien mag ik mij dan ook wel aansluiten tegen die tijd
In principe hoef je toch per persoon maar 1 getuigen te hebben? Omdat je zegt nog te twijfelen over de tweede persoon.
Gast- Gast
Darcy schreef:Minella schreef:Ik wil óók trouwen!
ik oooooook!
Ik ook. Maar vriend wil eerst een ander huis dus dat gaat ook geld kosten.
Gast- Gast
Ja klopt volgens mij... maar ik zou ook heel graag mijn vader of moeder als getuige willen...Mila schreef:Inge schreef:Leuk hier ook een topic
Leuk hoor, misschien mag ik mij dan ook wel aansluiten tegen die tijd
In principe hoef je toch per persoon maar 1 getuigen te hebben? Omdat je zegt nog te twijfelen over de tweede persoon.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
ik ben ten huwelijk gevraagd op het dak van de opera in oslo,was wel heel romantisch.
als getuige heb ik mijn moeder en mn opa gevraagd (mijn vader wil niet o pe bruiloft komen ivm familieruzie, is wel pijnlijk)
mijn vriend heeft beide ouders.
onze feestcommisie bestaat uit onze zusjes en moeders (een beetje als achtervang )
volgende week ga ik mn jurk weer passen! ben benieuwd!
als getuige heb ik mijn moeder en mn opa gevraagd (mijn vader wil niet o pe bruiloft komen ivm familieruzie, is wel pijnlijk)
mijn vriend heeft beide ouders.
onze feestcommisie bestaat uit onze zusjes en moeders (een beetje als achtervang )
volgende week ga ik mn jurk weer passen! ben benieuwd!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Oh ik blijf hier even lekker mee zwijmelen, hoop dat vriendlief mij een keer heel romantisch zal vragen.
Heb altijd een grote mond, maar zou stiekem toch wel helemaal in de wolken zijn als ie op zn knieen zou gaan.
Heb altijd een grote mond, maar zou stiekem toch wel helemaal in de wolken zijn als ie op zn knieen zou gaan.
MaudJ- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 16-12-10
druk..druk..druk...al even niet meer op de site geweest!
inmiddels hebben we ook de dj geregeld, fotograaf vind ik wel moeilijk hoor, en duur! Dat valt me toch wel een beetje tegen...onder de 1000 euro kom je er bijna geen tegen...
Is er verder iemand naar de love & marriage beurs geweest? zou daar wel graag heen gaan maar twee vriendinnen raden het af omdat het 'niets' is...
oh ja! 21 januari ga ik op jurken jacht
ben benieuwd!
X
inmiddels hebben we ook de dj geregeld, fotograaf vind ik wel moeilijk hoor, en duur! Dat valt me toch wel een beetje tegen...onder de 1000 euro kom je er bijna geen tegen...
Is er verder iemand naar de love & marriage beurs geweest? zou daar wel graag heen gaan maar twee vriendinnen raden het af omdat het 'niets' is...
ben benieuwd!
X
Gast- Gast
Ja hier is het momenteel ook rustig wat betreft de bruiloft. Wij vinden het ook moeilijk om een fotograaf te vinden vooral omdat we toch al geen ruim/groot budget hebben. Nu wil een kennis het wel voor niks doen en die is hobbyfotograaf maar dan begint mijn moeder weer te klagen van op een fotograaf moet je niet bezuinigen want je doet het maar een keer en als je foto`s dan niks zijn .... heeft ze ook wel gelijk in mja hun moeten het niet betalen.
Gast- Gast
Wij doen het ook even rustig aan, december is al druk genoeg! Wel zijn we tot nu toe bij 1 locatie wezen kijken, en die vonden we heel leuk, dus hebben we een optie genomen. Morgen gaan we bij een andere locatie kijken. Ik ben benieuwd want op internet zag t er heel leuk uit.
Mizz_S- Kletskop
just me only me schreef:druk..druk..druk...al even niet meer op de site geweest!
Is er verder iemand naar de love & marriage beurs geweest? Ja, ik ben geweest en ik vond het wel de moeite waard, althans de modeshow! Ik was ook al naar een trouwbeurs in Amsterdam geweest (WITwedding) en dat vond ik echt zonde van mijn tijd, niet van mijn geld want ik had vrijkaartjes. L&M beurs, was professioneler aangepakt. zou daar wel graag heen gaan maar twee vriendinnen raden het af omdat het 'niets' is...
ben benieuwd!
X
Hier ook erg stil.
Ik ga 15 januari voor de jurk.
Deze vakantie gaan we naar de locatie, maar er ligt nu teveel sneeuw om er heen te fietsen, we hebben geen auto.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
hoi hoi,
drukke tijden vooral op mijn werk nu, even geen tijd voor de bruiloft
ben al geslaagd voor mijn jurk en een fotograaf hebben we ook al voor 650 euro de hele dag incl.
uitgewerkt album moeten alleen het album zelf aanleveren anders komt er 150 euro bij
als je links en rechts goed rondvraagd kan je best aan een goedkopere fotograaf komen die toch hele mooie reportages kan maken.
in januari gaan we weer verder met regelen succes allemaal!
drukke tijden vooral op mijn werk nu, even geen tijd voor de bruiloft
ben al geslaagd voor mijn jurk en een fotograaf hebben we ook al voor 650 euro de hele dag incl.
uitgewerkt album moeten alleen het album zelf aanleveren anders komt er 150 euro bij
als je links en rechts goed rondvraagd kan je best aan een goedkopere fotograaf komen die toch hele mooie reportages kan maken.
in januari gaan we weer verder met regelen succes allemaal!
miss piggy- Fluisteraar
goed bezig allemaal!
wij hebbe ngisteren de proefdruk van onze kaart gezien,helemaal goed! nu zijn ze voro de kerst klaar dus dat wordt vouwen en schrijven onder de kerstboom.
morgen even de ringen passen!
wij hebbe ngisteren de proefdruk van onze kaart gezien,helemaal goed! nu zijn ze voro de kerst klaar dus dat wordt vouwen en schrijven onder de kerstboom.
morgen even de ringen passen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wij zijn vandaag bij een locatie wezen kijken, en dat was echt helemaal super! Maar wel best duur waarschijnlijk... We wachten even de offerte af die voor ons wordt gemaakt!
Mizz_S- Kletskop
..
Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo ik ben ook weer terug van weggeweest.
Onze kaarten zijn opnieuw gedrukt en ik ben al bezig met het schrijven ervan. Mooi op tijd, maar daar hou ik van. De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Ik ga deze week mijn jurk nog even weer passen. Hij hangt bij mijn ouders, dus dat kan makkelijk. Ook mijn kleine meisje mag haar prinsessenjurk nog even weer aan.
Verder hier ook even alles rustig. We hoeven ook niet zo heel veel meer te regelen. Vorige week het gebak geregeld.
Onze kaarten zijn opnieuw gedrukt en ik ben al bezig met het schrijven ervan. Mooi op tijd, maar daar hou ik van. De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Ik ga deze week mijn jurk nog even weer passen. Hij hangt bij mijn ouders, dus dat kan makkelijk. Ook mijn kleine meisje mag haar prinsessenjurk nog even weer aan.
Verder hier ook even alles rustig. We hoeven ook niet zo heel veel meer te regelen. Vorige week het gebak geregeld.
Angel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 136
Weet je wat ik me afvroeg...wanneer je je jurk eigenlijk betaald?
Is dat als je 'm uitzoekt en besteld of pas als je je 'm gaat halen of werkt het met aanbetaling ofzo?
Is dat als je 'm uitzoekt en besteld of pas als je je 'm gaat halen of werkt het met aanbetaling ofzo?
Gast- Gast
Pagina 3 van 31 • 1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011
» Trouwtopic 2013
» trouwtopic 2012
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Restaurant week 2011: 14 t/m 20 maart 2011