Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 11:58

Minella schreef:
Darcy schreef:
Minella schreef:Ik wil óók trouwen!

ik oooooook!

Haha! En mijn vriend wil het óook Very Happy

Wij ook. Alleen zegt hij steeds dat hij het pas vraagt als we het kunnen betalen.
Ben dus wel dingen aan het uitzoeken, hoe duur het is enzo.
Want hoe weet je anders dat je het kunt betalen? Very Happy

http://www.honeymoonshop.nl/

Hier staan ook zulke leuke dingen tussen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  tayce do 25 nov 2010 - 22:36

Tesita schreef:Leuk, weer wat bruidjes erbij! Pas het trouwlijstje steeds aan!
Iemand vroeg naar de trouwkaarten. Dat vinden wij ook moeilijk! Heb ook nog niets gezien wat ik echt bijzonder vind.
Fotograaf en bloemen zijn overigens wel geregeld (mijn schoonvader doet de fotografie, is zelf fotograaf en mijn schoonmoeder maakt mijn bruidsboeket). We zijn nu ook druk rond aan het kijken naar een DJ. Wat doen jullie qua muziek?

Handig he van die schoonouders Wink Mijn schoonmoeder maakt mijn jurk, scheelt weer in de kosten.

Wat muziek betreft hebben wij een coverbandje gevonden. Twee toetsenisten, een man en een vrouw die ook alletwee zingen. En dan hebben we gekozen in de muziek van de jaren 80 en 90. Dus dat is ook meteen voor ieder wat wils dachten wij zo.
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 23:39

Wij hebben een DJ met een mooie lichtshow of iets. Nja veel lampen heeft hij bij iig haha. WIj hebben tegen hem gezegd dat hij alle soorten muziek mag draaien en als mensen op sommige muziek de dansvloer opgaan dan speelt hij daarop in door die stijl muziek dan langer of vaker te draaien. Ook hebben wij gezegd dat verzoekjes gedraaid mogen worden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mysterious do 25 nov 2010 - 23:48

@ lily: oei lastig inderdaad met die taart. Kan je aanstaande man er niet voorzichtig over beginnen bij zijn moeder?

Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:02

Nah ik denk dat ik volgend jaar tegen die tijd zelf eens vraag hoe het zit met de taart. Gelukkig vind schoonvader het ook niet zo`n goed plan alleen die kent mijn schoonmoeder ook en gaat er verder ook niet te erg op in :p Maar zien we tegen die tijd wel ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Angel vr 26 nov 2010 - 2:08

Monte schreef:
Angel schreef:Wij gaan ook trouwen op 30-04-2011. Heb er ook zoveel zin in!!

We hebben het volgende al geregeld:

Jurk
Bruidsmeisjesjurk
Pak bruidegom
Bruidsjonker pak
Ringen
Loktatie
Ambtenaar
Uitnodigingen
Limousine

Misschien een domme vraag hoor, maar kun je op Koninginnedag wel trouwen dan? Ik dacht altijd dat dan alle publieke dingen enz. dicht zijn. Wel een super leuke dag, die datum vergeet je niet snel :P

Het is even een lastig verhaal. Officieel hebben wij al een geregistreerd partnerschap. dit hebben we gedaan toen ik zwanger was van ons 1e kindje. Toen ze de flitsscheiding eraf wilden hebben, hebben we bij het gemeentehuis een afspraak gemaakt om ons geregistreerd partnerschap om te zetten naar een huwelijk. Dus officieel gezien zijn we voor de wet al getrouwd.

Maar nu we beide kids op een leeftijd hebben dat ze het bewust meemaken, hebben we besloten om nog een echte trouwdag te beleven. En dat is dus op koninginnedag.

In eerste instante hadden we een andere ambtenaar en lokatie, maar dat ging helaas niet door. Maar dit gaat helemaal goedkomen. Wij hebben gewoon een officiele ceremonie met een trouwakte en dergelijke. Alleen als je het heel officieel bekijkt is het een toneelstukje. Maar voor ons voelt dat niet zo. We hebben toen alleen een handtekening gezet om voor de kinderen vanalles geregeld te hebben. En nu hebben we een echte bruiloft.

Niet iedereen zal het snappen of leuk vinden, maar voor ons voelt het echt en wij hebben er super veel zin in!!

Angel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:35

Wat leuk. En ik snap het wel hoor smile mijn nicht en haar toenmalige vriend zijn toen ook getrouwd toen bleek dat ze zwanger was omdat het anders zo`n papierenrompslomp is. En dat je nu een echte trouwdag wil beleven is toch alleen maar leuk. Vooral op koninginnedag ... moet je denk ik alleen ff goed kijken dat niet het centrum enzo afgesloten aangezien er met koninginnedag vanalles te doen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Tsjip vr 26 nov 2010 - 8:49

Birgit schreef:
Minella schreef:
Darcy schreef:
Minella schreef:Ik wil óók trouwen!

ik oooooook!

Haha! En mijn vriend wil het óook Very Happy

Wij ook. Alleen zegt hij steeds dat hij het pas vraagt als we het kunnen betalen.
Ben dus wel dingen aan het uitzoeken, hoe duur het is enzo.
Want hoe weet je anders dat je het kunt betalen? Very Happy

http://www.honeymoonshop.nl/

Hier staan ook zulke leuke dingen tussen!

En ik wil ook!! Maar financieel kan het nog niet haha! En ook mijn vriend gaat mij pas vragen zodra we meer zekerheid hebben. Het kan ook niet anders maar oooh wat zou ik al graag willen!
Ach tot die tijd lees ik hier lekker mee en zwijmel ik soms weg bij mooie jurken Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Tazz vr 26 nov 2010 - 8:59

Tsjip schreef:
Birgit schreef:
Minella schreef:
Darcy schreef:
Minella schreef:Ik wil óók trouwen!

ik oooooook!

Haha! En mijn vriend wil het óook Very Happy

Wij ook. Alleen zegt hij steeds dat hij het pas vraagt als we het kunnen betalen.
Ben dus wel dingen aan het uitzoeken, hoe duur het is enzo.
Want hoe weet je anders dat je het kunt betalen? Very Happy

http://www.honeymoonshop.nl/

Hier staan ook zulke leuke dingen tussen!

En ik wil ook!! Maar financieel kan het nog niet haha! En ook mijn vriend gaat mij pas vragen zodra we meer zekerheid hebben. Het kan ook niet anders maar oooh wat zou ik al graag willen!
Ach tot die tijd lees ik hier lekker mee en zwijmel ik soms weg bij mooie jurken Very Happy

Hier precies hetzelfde, al heeft mijn vriend al wel wat mensen gevraagd voor de muziek en het licht voor het feest, en een fotograaf en hij weet zelfs de datum al. Maar hij heeft me nog steeds niet gevraagd, al heeft hij ook daar al ideeen over en ik mag hem niet vragen want dan zegt hij toch nee, dus nu maar af wachten Rolling Eyes
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 di 30 nov 2010 - 1:10

wat een boel bruidjes erbij hier! leuk!

ik ga 25 februari 2011 trouwen en ben afgelopen zomer gevraagd.

heb al een jurk en hij een pak, gemeente en locatie is geregeld. Locatie pas sinds deze week en afgelopen week hebben we ook onze ´feestcommissie´gevraagd,de fotograaf (mijn oom) gevraagd en de ringen besteld.

vandaag heb ik een dj gemaild en van de week gaan we uitnodigingen laten drukken en onze getuigen vragen (via sinterklaas gedichten)

zelf vind ik de hyve ik ga trouwen/ik ben getrouwd een leuke snuffel site en de blog van arhnems meisje is ook leuk met veel leuke links!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:11

Jeej vanochtend de datum vastgezet voor de ondertrouw. Maandag 3 jan om 16.00u smile En waarschijnlijk gaan we in januari ook nog verhuizen. Vanmiddag op gesprek dus ben benieuwd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Monte do 2 dec 2010 - 9:20

Angel schreef:
Monte schreef:
Angel schreef:Wij gaan ook trouwen op 30-04-2011. Heb er ook zoveel zin in!!

We hebben het volgende al geregeld:

Jurk
Bruidsmeisjesjurk
Pak bruidegom
Bruidsjonker pak
Ringen
Loktatie
Ambtenaar
Uitnodigingen
Limousine

Misschien een domme vraag hoor, maar kun je op Koninginnedag wel trouwen dan? Ik dacht altijd dat dan alle publieke dingen enz. dicht zijn. Wel een super leuke dag, die datum vergeet je niet snel :P

Het is even een lastig verhaal. Officieel hebben wij al een geregistreerd partnerschap. dit hebben we gedaan toen ik zwanger was van ons 1e kindje. Toen ze de flitsscheiding eraf wilden hebben, hebben we bij het gemeentehuis een afspraak gemaakt om ons geregistreerd partnerschap om te zetten naar een huwelijk. Dus officieel gezien zijn we voor de wet al getrouwd.

Maar nu we beide kids op een leeftijd hebben dat ze het bewust meemaken, hebben we besloten om nog een echte trouwdag te beleven. En dat is dus op koninginnedag.

In eerste instante hadden we een andere ambtenaar en lokatie, maar dat ging helaas niet door. Maar dit gaat helemaal goedkomen. Wij hebben gewoon een officiele ceremonie met een trouwakte en dergelijke. Alleen als je het heel officieel bekijkt is het een toneelstukje. Maar voor ons voelt dat niet zo. We hebben toen alleen een handtekening gezet om voor de kinderen vanalles geregeld te hebben. En nu hebben we een echte bruiloft.

Niet iedereen zal het snappen of leuk vinden, maar voor ons voelt het echt en wij hebben er super veel zin in!!

Juist leuk! ik snap heel goed dat je graag een leuk feest hebt en het ook voor het ''echt'' wil doen. En ach ja al is het dan niet de officiele datum, het is denk ik wel de datum die je het meeste bij blijft( al is dat niet moeilijk op 30-4). Het zal denk ik wel als je echte trouwdag aanvoelen, dus ik zou het denk ik ook zo doen als ik in jouw schoenen stond.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 10:24

Darcy schreef:
Minella schreef:Ik wil óók trouwen!

ik oooooook!

Ik ook! En mijn vriend ook! Ik kan echt niet wachten om alles te gaan regelen als ik dit topic lees! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Dikkie Dik za 4 dec 2010 - 10:53

Ik ga 07-07-2011 trouwen.

Wat hebben we al geregeld?

- gemeentehuis
- ondertrouw
- getuigen gevraagd
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:35

@ Lily: Leuk dat jullie de ondertrouwdatum hebben.

@ Dikkie Dik: welkom! Ik zal jouw datum er ook bij zetten. De belangrijkste zaken hebben jullie dus ook al!


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  miss piggy ma 6 dec 2010 - 0:27

jaaaaaaaa wij gaan ook trouwen,

we hebben nog niks geregeld want ik ben afgelopen weekend pas gevraagd moet het nog ff laten bezinken haha
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:04

welkom miss piggy en superleuk smile

En wij gaan die datum niet veel doen denk ik misschien uit eten ofzo. Verhuizen doen we pas half januari Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 5:45

Welkom Miss Piggy! Wat leuk dat je gevraagd bent. Hoe heeft 'ie het gedaan (als je het wilt vertellen)? Moest het toen ik gevraagd was idd ook even laten bezinken hoor, haha. Is toch wel weer een hele stap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Mizz_S ma 6 dec 2010 - 6:28

Ik ga ook in 2011 trouwen!!! Ik had me bij het oude forum wel aangemeld, maar dat was net voordat het nieuwe forum er kwam, dus daar heb ik nog niet actief meegepost.
Wij hebben nog geen datum. We zaten te denken aan 21 oktober, maar de locatie die we misschien wilden is dan al bezet, dus misschien doen we dan wel 22 oktober. En we hadden ook nog een andere locatie in gedachten maar daar hebben we nog helemaal niet serieus naar gekeken.
Verder hebben we ook nog helemaal niets geregeld, ja, we zijn dus bij 1 locatie wezen kijken, that's it.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Sjors di 7 dec 2010 - 7:06

Iedereen gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
Wij gaan mei 2012 trouwen, dus ik moet (helaas) nog iets langer wachten!
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:03

@ Mizz_S, welkom! Leuk dat jullie met locaties bezig zijn!

@ Sjors: leuk! En 2012 duurt wel langer, maar is ook dubbel zoveel voorpret, toch!


Laatst aangepast door Tesita op di 14 jun 2011 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Sjors di 7 dec 2010 - 8:55

Tesita schreef:@ Mizz_S, welkom! Leuk dat jullie met locaties bezig zijn! Wij hebben uiteindelijk de trouwdatum ook omgegooid omdat we per sé op een bepaalde locatie willen trouwen. Maar neem lekker de tijd!

@ Sjors: leuk! En 2012 duurt wel langer, maar is ook dubbel zoveel voorpret, toch!

Ja dat is zeker waar! Ik wil perse op een bepaalde datum trouwen en die valt in 2012 op zaterdag, vandaar! Ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat ik een officieel aanzoek wil en daarna gaan we pas dingen vastleggen! Hebben al wel een mooie locatie op het oog! Voor jullie schiet het al lekker op! Heeft jou vriend jou gevraagd?
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 di 7 dec 2010 - 21:45

gefeliciteerd!

27 december gaan we in ondertrouw en we hebben net onze getuigen gevraagd en de kaart naar de drukker gebracht!
spannend allemaal!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:22

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn?smile

Ik zou zelf ook wel willen maar moet nog even wachten haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  bolus26 wo 8 dec 2010 - 3:36

ik ben 25
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 2 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum