Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2011 !

+51
Jasmine
Miss G
Minx
Lavendel
Kabouter
Shisha
CCC
Julia
Shy
Sorella
Isis
KOL
Marin
Rouge
sanne-84
Sarah1985
Raven
Suus
Paper Crown
Lady4
SoGood
Jacolien
Arwyn
Miccie
mzcharlotte
Starinheaven
Juul
tweeling
snapple
Dawn
Floor
joyce0606
Mamasapje
Sunny87
MaudJ
Inge
Sjors
Mizz_S
miss piggy
Dikkie Dik
bolus26
Tazz
Tsjip
juf_1984
Monte
Mysterious
Saxy
tayce
Angel
Papillon
Lejow
55 plaatsers

Pagina 18 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2011 ! - Pagina 18 Empty Re: trouwtopic 2011 !

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:17

Jacolien, heb even gegoogled op je merk. Wauw, mooi klassiek! En wat jij hebt, heb ik ook. Haha, hoef inderdaad geen maaaanden meer te wachten tot ik de jurk weer aan mag!

Mizz, leuk dat je je oma als getuige gevraagd hebt! Is zeker speciaal smile Op welke datum trouw jij?

Just me only me, mijn vader regelt een auto voor ons. Ik heb dus nog geen idee!

Ik mag vanmiddag de jurk weer aan Very Happy. Hij moet iets ingenomen worden. Vanochtend ook een proefbruidkapsel gehad, dus dan kan ik het mooi bij de jurk passen smile. Echt superleuk allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 0:21

Wij gaan op 4 november trouwen.
En jij James? Leuk dat je nu kunt passen met je bruidskapsel erbij!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 0:22

Jacolien, ik heb ook even het merk snel gegoogled en er zitten hele mooie jurken bij zeg!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 0:48

Mizz_S schreef:Wij gaan op 4 november trouwen.
En jij James? Leuk dat je nu kunt passen met je bruidskapsel erbij!

Leuk! Heb je een jurk met mouwen of? Ik trouw 2 september.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 1:32

Nee, ik heb een jurk met halter, maar ik heb er wel een bijpassende bolero bij omdat het in november meestal niet zo warm meer is.
2 september, dan gaat een vriendin van me ook trouwen. Wel een populaire dag volgens mij!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 1:35

Doen jullie trouwens ook allemaal een speciale trouwauto? En zo niet, wat doen jullie dan?
Wij hebben daar eigenlijk niet zo veel mee, en het is meestal niet goedkoop, dus wij dachten eraan om maar geen trouwauto te doen (ik geef het geld dan liever ergens anders aan uit). Maja, wij hebben zelf een kleine Toyota Starlet en daar zie ik ons ook nog niet in rondrijden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jacolien ma 20 jun 2011 - 3:39

Wij doen wel een speciale trouwauto, maar die kunnen we zeer waarschijnlijk via via gratis regelen, dus dat scheelt wel weer. Ik heb auto's gezien voor 300 euro, weet niet of je dat teveel geld vind? Het is wel leuk om een mooie auto te hebben als je bij het stadhuis/kerk aankomt. Als je anders de auto uitstapt in je mooie kleren dan doet je eigen auto een beetje af aan de rest wat je wel mooi hebt gemaakt, vind ik.

Heb net online voor schoenen gekeken en deze besteld:
http://www.shoeline.nl/damesschoenen/Tamaris/Pump/Wit/details/135550010/doelgroep/dames
Wat vinden jullie ervan? Ze zijn alleen synthetisch dus hoop dat ik het er een hele dag op kan uithouden. Maar een beetje leuke en lederen schoen is anders al weer snel 100,-, blijf bezig met geld uitgeven. Moet ook wel echt hoge hakken, want mijn vriend en ik schelen zo'n 25 cm en anders ben ik net smurfje naast hem..
Verder vanavond op bezoek bij een fotograaf. We hebben al een afspraak met een andere fotograaf gehad die wel leuk was, maar willen nog even oriënterend verder kijken. Deze van vanavond is alleen ook wel weer een stuk duurder...
En zo ook nog maar even langs m'n omaatje van 90 jaar, even de dagindeling uitleggen en vragen of ze het ziet zitten om de hele dag mee te gaan, of dat ze alleen een deel van de dag doet, incl. stadhuis, kerk en receptie.
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 3:42

Jacolien schreef:Wij doen wel een speciale trouwauto, maar die kunnen we zeer waarschijnlijk via via gratis regelen, dus dat scheelt wel weer. Ik heb auto's gezien voor 300 euro, weet niet of je dat teveel geld vind? Het is wel leuk om een mooie auto te hebben als je bij het stadhuis/kerk aankomt. Als je anders de auto uitstapt in je mooie kleren dan doet je eigen auto een beetje af aan de rest wat je wel mooi hebt gemaakt, vind ik.

Wij gaan lopend naar het stadhuis (vanaf ons nog geen 3 minuten lopen), dat is dus ook 1 van de redenen dat we het best veel geld vinden, het gaat dus alleen om een ritje van 20 minuten naar de feestlocatie, verder doen we er niets mee. Op zich vind ik 300 euro nog wel meevallen, maar voor 20 minuten vind ik het een hoop geld. En omdat ons feest al heel duur is proberen we op andere dingen wat te besparen. Ik ben alsnog benieuwd wat anderen hiermee doen!
Wel handig dat jullie dit gratis kunnen regelen trouwens!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 3:45

Jacolien, wat leuk dat je gaat trouwen! En snel al! Gefeliciteerd!

James, jij bent dus ook al geslaagd voor een jurk? Is het een kort model geworden of toch lang?

Gast
Gast

Bericht  Jacolien ma 20 jun 2011 - 3:49

Alex, remind me: do I know you? Had je eerst een andere naam? Moet nog wel een beetje wennen aan al die nieuwe namen. smile
Ja het is best snel, maar ik vind het alleen maar leuk. Zo hoef je niet zo lang te wachten!! Maar we zijn al vanaf april aan het regelen hoor, alleen pas sinds 3 weken dat we het naar buiten gebracht hebben. Dus totaal hebben we ruim een half jaar voor alles. Komt goed, komt goed!
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jacolien ma 20 jun 2011 - 3:54

Mizz_S schreef:
Jacolien schreef:Wij doen wel een speciale trouwauto, maar die kunnen we zeer waarschijnlijk via via gratis regelen, dus dat scheelt wel weer. Ik heb auto's gezien voor 300 euro, weet niet of je dat teveel geld vind? Het is wel leuk om een mooie auto te hebben als je bij het stadhuis/kerk aankomt. Als je anders de auto uitstapt in je mooie kleren dan doet je eigen auto een beetje af aan de rest wat je wel mooi hebt gemaakt, vind ik.

Wij gaan lopend naar het stadhuis (vanaf ons nog geen 3 minuten lopen), dat is dus ook 1 van de redenen dat we het best veel geld vinden, het gaat dus alleen om een ritje van 20 minuten naar de feestlocatie, verder doen we er niets mee. Op zich vind ik 300 euro nog wel meevallen, maar voor 20 minuten vind ik het een hoop geld. En omdat ons feest al heel duur is proberen we op andere dingen wat te besparen. Ik ben alsnog benieuwd wat anderen hiermee doen!
Wel handig dat jullie dit gratis kunnen regelen trouwens!

Hmm, dan is het wel weer een ander verhaal. En als je je auto héél mooi oppoetst en er mooie bloemen opdoet, wordt het dan al wat? Hebben je ouders/vrienden anders geen mooie auto, dat je even een dagje ruilt? Zij in jullie auto naar de feestlocatie en jullie in hun auto!
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mzcharlotte ma 20 jun 2011 - 4:38

Wat een jurkenregen hier!

Over een auto. Wij hechten er geen waarde aan om in een mooie auto te arriveren, we willen er dan ook geen honderden euros aan uitgeven. Nu huren we bij een gewoon huurbedrijf waarschijnlijk een Audi of Mercedes. Ik heb een bedrijf gevonden die het voor minder dan 100 euro verhuurt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mizz_S ma 20 jun 2011 - 6:01

zegmaar_ schreef:Wat een jurkenregen hier!

Over een auto. Wij hechten er geen waarde aan om in een mooie auto te arriveren, we willen er dan ook geen honderden euros aan uitgeven. Nu huren we bij een gewoon huurbedrijf waarschijnlijk een Audi of Mercedes. Ik heb een bedrijf gevonden die het voor minder dan 100 euro verhuurt.

Hier had ik ook aan zitten denken maar nog niet uitgezocht wat het kost. Maar onder de 100 euro vind ik een mooie prijs dus ik ga maar eens kijken of ik zo iets kan vinden.

Jacolien: onze eigen auto mooi oppoetsen maakt m niet groter haha... En het is een tweedeurs, ik zie mezelf nog niet achterin kruipen haha. Eentje lenen zou eventueel kunnen natuurlijk.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jacolien ma 20 jun 2011 - 23:58

Zijn er nog meer meiden die hun jurk bij Avenue in Rdam hebben gekocht? Ik wel dus Cry
Grote kans dat ik 'm wel mee krijg deze week, maar vind toch wel erg spannend en ben een beetje stressie...

http://www.avenue.nl/home/
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mizz_S di 21 jun 2011 - 0:34

Pff dat kan ik me voorstellen Jacolien!
Ik heb mn jurk daar niet gekocht trouwens, maar ik zou er ook echt gestresst van worden.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 1:25

Onze bedankjes zijn binnen! Helemaal naar wens, alleen de kaartjes zijn wat klein.

Wat zouden jullie op zo'n kaartje schrijven?
Ze zijn ongeveer 2 cm in lengte en 6 cm in breedte.

Er staat helemaal niks op, behalve op de voorkant twee ringen en een bloemetje ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:00

Jacolien, ik was heel vroeger Ririetje, we hebben elkaar wel eens ontmoet in Rotterdam (tijdens het wokken). En een keer in Den Haag (in La Connaisseur ofzo).
Ik kan me goed voorstellen dat je gestresst bent nu Avenue de deuren heeft gesloten. Hopelijk krijg je je jurk gewoon netjes thuis bezorgd! Ik zal voor je duimen dat het goed komt.

Gast
Gast

Bericht  Jacolien di 21 jun 2011 - 2:04

Alex schreef:Jacolien, ik was heel vroeger Ririetje, we hebben elkaar wel eens ontmoet in Rotterdam (tijdens het wokken). En een keer in Den Haag (in La Connaisseur ofzo).
Ik kan me goed voorstellen dat je gestresst bent nu Avenue de deuren heeft gesloten. Hopelijk krijg je je jurk gewoon netjes thuis bezorgd! Ik zal voor je duimen dat het goed komt.

Ohh ja, nu weet ik weer dat jij je naam had veranderd in Alex. Was het even vergeten, sorry Embarassed
Ja, ik hoop het ook zo!! Als ik het op de website lees dan komt het allemaal wel goed, maar ben toch wel wat meer van 'eerst zien, dan geloven'. Sowieso heb ik dat ding al helemaal afbetaald plus dat ik gewoon in díe jurk wil trouwen, ik wil niks anders! Voor jou is het al een tijdje geleden he... Gaat het goed met je dochtertje, of heb je er inmiddels al een tweede bij?! smile
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:09

Jacolien schreef:
Ohh ja, nu weet ik weer dat jij je naam had veranderd in Alex. Was het even vergeten, sorry Embarassed
Ja, ik hoop het ook zo!! Als ik het op de website lees dan komt het allemaal wel goed, maar ben toch wel wat meer van 'eerst zien, dan geloven'. Sowieso heb ik dat ding al helemaal afbetaald plus dat ik gewoon in díe jurk wil trouwen, ik wil niks anders! Voor jou is het al een tijdje geleden he... Gaat het goed met je dochtertje, of heb je er inmiddels al een tweede bij?! trouwtopic 2011 ! - Pagina 18 561177

Geeft niet hoor, die namenwisselingen gaan hier soms zo hard Wink

Logisch dat je gewoon in díe jurk wilt trouwen! Je hebt hem niet voor
niks uitgezocht, als het je droomjurk is dan kan geen enkele andere
jurk daar aan tippen.

Voor mij is het alweer bijna 3,5 jaar geleden dat ik trouwde, ik zou het zo nog eens doen. Alleen dan zonder alle stress, haha. Met mijn dochtertje gaat het goed, ze wordt over 2 maanden alweer 2 jaar! Gaat echt zo hard. Helaas nog geen tweede kindje hier, door omstandigheden is het beter om even te wachten. En dat is best lastig met rammelende eierstokken. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 2:32

Jacolien: wat erg!! Maar het komt vast wel goed, ze komen heel eerlijk over. Jammer dat sommige mensen dan zo kwaad en agressief kunnen worden he. Wat wil je daar nu mee bereiken? Het is er alleen maar slechter op geworden, terwijl de eigenaren er waarschijnlijk niets aan kunnen doen. Ze doen hun best, zo lijkt het. Ik kan echter helemaal begrijpen dat je in de stress zit!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 3:18

Youandi, waar heb je je bedankjes besteld? Heb je een plaatje/foto?

Jacolien, oh wat erg!! Zo te lezen wordt het geregeld met de jurken, dus ik denk dat je niet te bang moet zijn. Maar toch is het onwijs schrikken zeg..

Ben vanmiddag even bij de bloemist wezen informeren hoeveel het nou kost om een bruidsboeketje te laten maken van wat rozen en een corsage daarbij. Nou dat begon bij de 60 euro. Dus, dat ga ik niet doen :P. Vind het teveel geld voor een boeketje wat je na een dag weg kan gooien. Dusss, ik heb alweer een site gevonden die stap voor stap uitlegt hoe je een bruidsboeketje maakt en dat ga ik dus doen! Het is helemaal niet moeilijk. In mijn vakantie maar even oefenen.
Wat kost een gemiddeld boeketje bij jullie?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 3:19

Heb net online voor schoenen gekeken en deze besteld:
http://www.shoeline.nl/damesschoenen/Tamaris/Pump/Wit/details/135550010/doelgroep/dames
Wat vinden jullie ervan? Ze zijn alleen synthetisch dus hoop dat ik het er een hele dag op kan uithouden. Maar een beetje leuke en lederen schoen is anders al weer snel 100,-, blijf bezig met geld uitgeven. Moet ook wel echt hoge hakken, want mijn vriend en ik schelen zo'n 25 cm en anders ben ik net smurfje naast hem..
Verder vanavond op bezoek bij een fotograaf. We hebben al een afspraak met een andere fotograaf gehad die wel leuk was, maar willen nog even oriënterend verder kijken. Deze van vanavond is alleen ook wel weer een stuk duurder...
En zo ook nog maar even langs m'n omaatje van 90 jaar, even de dagindeling uitleggen en vragen of ze het ziet zitten om de hele dag mee te gaan, of dat ze alleen een deel van de dag doet, incl. stadhuis, kerk en receptie.

Kan prima toch, die schoenen? Ik heb ook gewoon een normale schoen gekocht bij zalando. Die kan ik na de bruiloft tenminste ook nog aan!

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte di 21 jun 2011 - 4:58

James schreef:Dusss, ik heb alweer een site gevonden die stap voor stap uitlegt hoe je een bruidsboeketje maakt en dat ga ik dus doen! Het is helemaal niet moeilijk. In mijn vakantie maar even oefenen.

Kun je die link 'ns delen? Áls ik een boeketje wil, dan ga ik het waarschijnlijk met nepbloemen doen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:57

zegmaar_ schreef:
James schreef:Dusss, ik heb alweer een site gevonden die stap voor stap uitlegt hoe je een bruidsboeketje maakt en dat ga ik dus doen! Het is helemaal niet moeilijk. In mijn vakantie maar even oefenen.

Kun je die link 'ns delen? Áls ik een boeketje wil, dan ga ik het waarschijnlijk met nepbloemen doen.

Deze bijvoorbeeld: http://www.trouwshop.com/_forum/printer_friendly_posts.asp?TID=21313

Is wel van een forum, maar staan een paar voorbeelden op.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 6:58

Webshop waar je materiaal kan kopen: http://www.bloemschikwinkel.nl/

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: