Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die snurkt

+13
Mida4you
Caro
Enelya
Jelin
Fearie
minoessepoes
Inge
Carra
Sarah1985
Zora
Minx
Pien
Prosecco
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vriend die snurkt - Pagina 2 Empty Re: Vriend die snurkt

Bericht  Caro ma 11 jul 2011 - 3:33

Mijn man kan er ook wat van. Een bepaalde periode sliep ik vanuit mezelf al heel slecht, en hij snurkte zooo erg dat ik gewoon echt superboos werd. Ik heb in die tijd ook echt wel wat dagen op de logeerkamer geslapen en dan ben ik niet zo lief dat ik hem met rust laat. nee hoor, die deuren klapperen dan behoorlijk!

Uiteindelijk heb ik in die periode via een website, speciale oordopjes voor kleine oortjes gekocht want die grotere oordopjes die deden altijd pijn aan het eind van de nacht. Die helpen best wel goed. En ze zijn mooi roze :-)

Daarnaast heb ik ook van die wasbolletjes. Ik wissel ze vaker af. Maar ik heb er momenteel gelukkig niet heel veel last van.. Kan me niet voorstellen dat mijn man nu opeens zijn hoofd houdt 's nachts maar ik denk dat ik gewoon beter slaap!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mida4you ma 11 jul 2011 - 3:36

Mijn man heeft heel erg gesnurkt. Zo erg dat als ik oordoppen in had die ze op de bouw gebruiken dat ik het er nog doorheen hoorde. Daarvoor zijn we naar de huisarts geweest en die heeft hem doorverwezen naar het Ziekenhuis. Daar zijn ze erachter gekomen dat hij slaapapneu heeft. Verdere onderzoeken bleek dat zijn neusschotje heeft stond. Daar is hij aan geopereerd en toen werd het iets beter. Maar naarmate ging het weer de verkeerde kant op. Toen is hij nog een keer geopereerd en hebben ze zijn keelamandelen eruit gehaald en zijn huig aangepast ( ja mijn man heeft echt veel voor mij over (A) ) Door deze 2 best wel zware operaties is het gelukkig beter geworden maar het gesnurk is nog lang niet weg. Hij heeft vlagen dat hij heel erg snurkt. Ik moet er maar mee leren leven nu :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Sjonno ma 11 jul 2011 - 3:48

Mijn man snurkt ook heel erg. Als ik er dan wat van zeg dan zegt hij "alleen maar als ik op m'n rug lig" Dan heeft hij vier ruggen, want hij snurkt op beide zijkanten, op buik en rug haha. Ik geef hem een por en dan stopt hij er vaak wel mee.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caro ma 11 jul 2011 - 3:53

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik word soms echt bijna agressief ervan. Dan lig ik echt al nachtenlang wakker en dan alleen maar door zijn gesnurk.

Een keer ging ik hem niet zo zacht omduwen, hij werd wakker en schrok van mij en viel zo pardoes uit bed. Ik lach er nu een klein beetje om, maar eigenlijk was dat echt zielig. Overigens was dat natuurlijk niet mijn bedoeling maar het was echt al iets van drie weken doffe ellende met dat gesnurk en ik had al die tijd zó beroerd geslapen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 ma 11 jul 2011 - 6:29

Mijn vriend snurkt ook echt enorm hard, soms zo erg dat ik het slaapkamerraam maar dicht doe omdat ik bang ben dat de buren het horen.... Laatst wilde ik een duw tegen zijn kussen geven zodat hij even wakker zou worden en ik kon slapen, helaas bleek hij toen naast zijn kussen te liggen en gaf ik hem een stomp op zijn neus. Zielig! Heb net gedaan of ik sliep Embarassed .

Ik gebruik iedere nacht van die foam oordopjes, herriestoppers of iets dergelijks. Werken prima en mijn wekker zit op mijn telefoon en die trilt als de wekker afgaat dus die leg ik naast mijn kussen zodat ik die niet mis. De wekker zou ik anders echt missen!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 6:32

Caro schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik word soms echt bijna agressief ervan. Dan lig ik echt al nachtenlang wakker en dan alleen maar door zijn gesnurk.

Een keer ging ik hem niet zo zacht omduwen, hij werd wakker en schrok van mij en viel zo pardoes uit bed. Ik lach er nu een klein beetje om, maar eigenlijk was dat echt zielig. Overigens was dat natuurlijk niet mijn bedoeling maar het was echt al iets van drie weken doffe ellende met dat gesnurk en ik had al die tijd zó beroerd geslapen..

Ik word er ook agressief van hoor!! Ik kan er dan soms ook echt niet bij dat ik ergens anders zou moeten gaan liggen! Ik kan niet slapen door zijn herrie, niet andersom. Laat hem ook maar eens een kutnacht hebben denk ik dan Very Happy

Mijn schoonmoeder zegt dat ik net moet doen alsof het de wind of de zee is. Nou, toen ik dat een keer probeerde werd ik nog 10x agressiever :p Wat nou, de zee. Niks rustgevends aan!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  SuperGrover ma 11 jul 2011 - 6:53

Ik heb geen snurkende vriend, maar wel oordoppen. Ik heb nu van die oranje oordoppen, van kruidvat of trekpleister, weet ik niet meer. Zitten in een lichtblauw doosje, 10 stuks per doosje. Die bevallen erg goed, vormen goed in je oor, en doen geen pijn (bijna alle oordoppen doen pijn in mijn oren).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caro ma 11 jul 2011 - 7:02

Zora schreef:
Caro schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik word soms echt bijna agressief ervan. Dan lig ik echt al nachtenlang wakker en dan alleen maar door zijn gesnurk.

Ik word er ook agressief van hoor!! Ik kan er dan soms ook echt niet bij dat ik ergens anders zou moeten gaan liggen! Ik kan niet slapen door zijn herrie, niet andersom. Laat hem ook maar eens een kutnacht hebben denk ik dan Very Happy

Mijn schoonmoeder zegt dat ik net moet doen alsof het de wind of de zee is. Nou, toen ik dat een keer probeerde werd ik nog 10x agressiever :p Wat nou, de zee. Niks rustgevends aan!

Nou hoela! Dat is echt geen ruisen van de zee. Dat is eerder een misthoorn!

Ik kan dan ook zo boos worden, ik slaap niet omdat híj ligt te ronken als een debiel en dan kan ik naar een andere kamer? Tegen de tijd dat ik dat doe, ben ik meestal al zo geirriteerd en gefrustreerd dat ik niet meer kan slapen in die andere kamer hahaha!

Hij zegt ook wel sorry de dag erna, maar wat koop je ervoor? Kan er nu nog boos om worden hahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Zora ma 11 jul 2011 - 8:04

Caro schreef:
Zora schreef:

Nou hoela! Dat is echt geen ruisen van de zee. Dat is eerder een misthoorn!

Ik kan dan ook zo boos worden, ik slaap niet omdat híj ligt te ronken als een debiel en dan kan ik naar een andere kamer? Tegen de tijd dat ik dat doe, ben ik meestal al zo geirriteerd en gefrustreerd dat ik niet meer kan slapen in die andere kamer hahaha!

Hij zegt ook wel sorry de dag erna, maar wat koop je ervoor? Kan er nu nog boos om worden hahah!

Haha hoe herkenbaar! Als ik niet kan slapen, word ik soms al helemaal opgefokt van het idee dat hij dan straks gaat snurken en dat ik dan helemaaal niet meer kan slapen. En dan ga ik 'm bij voorbaat al een beetje stompen... valt 'ie iig niet in slaap Twisted Evil Ik fok mezelf misschien ietsjes teveel op Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:47

Die van mij snurkt ook.. Ik stoot hem heel vaak aan, en soms heb ik geluk en houdt hij er zo lang mee op dat ik net in slaap kan vallen. Maar het is in ieder geval bloedirritant..

Gast
Gast

Bericht  Shadowfax ma 11 jul 2011 - 8:49

.

Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Prosecco ma 11 jul 2011 - 18:27

Haha caro, ik wordt er ook echt agressief van ja. Ik slaap al slecht van mezelf en als hij dan ook nog ligt te snurken Evil or Very Mad

Gelukkig had ik vannacht een nacht zonder te veel gesnurk smile
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Caro ma 11 jul 2011 - 19:50

Mijn vader snurkt ook als een malle, en het enige dat mijn moeder zegt is : je went er heus wel aan hoor. Nou, ik heb er een hard hoofd in!

Maar als hij dan een keer stil is, dan denk ik alleen maar : ik moet NU in slaap vallen, anders begint hij dadelijk weer en dan lukt het weer niet! En dan lukt het natuurlijk niet.

Echt: het is een frustratie hoor!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud