Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriend die snurkt

+13
Mida4you
Caro
Enelya
Jelin
Fearie
minoessepoes
Inge
Carra
Sarah1985
Zora
Minx
Pien
Prosecco
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vriend die snurkt Empty Vriend die snurkt

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 5:23

Wie heeft er ook een vriend die snurkt? Mijn vriend snurkt altijd, en als hij gedronken heeft of verkouden is nog erger dan normaal. Ik kan er gewoon niet van slapen, zo heb ik vanmorgen vanaf 7 uur (na een nachtje stappen) wakker gelegen terwijl hij lekker lag te snurken.

Aanstoten helpt heel even, maar 10 seconden later begint hij weer. Wat gebruiken jullie er tegen? Ik wil graag oordoppen gaan kopen (ja lekker gezellig, maar dit is ook niks), maar welke zijn goed?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vriend die snurkt Empty Re: Vriend die snurkt

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 5:32

haha.. bij ons is het sinds ik zwanger ben andersom en snurk ik er rustig op los!!

vorige week is mijn man zelfs op de logeerkamer gaan liggen omdat hij om half 4 nog wakker lag door mij... Embarassed

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 5:38

Zo hard blijven porren dat hij niet meer op zijn rug ligt. J wil ook nog wel eens snurken. Word je idd niet happy van. Als ik verkouden ben doe ik het net zo hard terug hoor :P hah
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:39

Helaas ken ik het; ik duw hem altijd op zijn zij, dan houdt die even op en val ik meestal wel in slaap Very Happy Andersom snurk ik ook keihard, dat scheelt weer haha, dan wordt hij wakker van mij en port mij op mijn zij.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 10 jul 2011 - 5:40

WIj hebben echt van alles geprobeerd, van die neusstrips, spray, oordopjes voor mij... niks helpt echt, soms wel een beetje. Hij snurkt ook niet belachelijk hard, maar het komt er gewoon op neer dat hij geluid maakt. En als ik wil slapen, moet het stil zijn Very Happy Gelukkig ben ik de laatste tijd zo dood dat ik standaard eerder in slaap val dan hij, dus het is wat minder een probleem tegenwoordig.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 6:08

Hij snurkt ook als hij op zijn zij ligt, dus omduwen heeft helaas ook geen zin.

In slaap komen is het probleem niet echt, meestal slaap ik binnen een minuut. Maar op een gegeven moment wordt ik wakker van het geluid en dan kan ik ook echt niet meer slapen.

Net als Zora moet het bij mij helemaal stil zijn, ik wordt zelfs wakker als ik zelf snurk.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:15

Stopt zijn adem soms ook?

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 6:17

Lize schreef:Stopt zijn adem soms ook?

Nee dat geloof ik niet (dat is toch slaap apneu? Dat had de stiefvader van mijn ex, die hoorde je ook door het hele huis heen snurken)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:22

Prosecco schreef:

Nee dat geloof ik niet (dat is toch slaap apneu? Dat had de stiefvader van mijn ex, die hoorde je ook door het hele huis heen snurken)

Precies. Maar als het de spui gaten uitloopt kun je altijd een afspraak maken bij een slaappoli.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 6:25

Lize schreef:
Prosecco schreef:

Precies. Maar als het de spui gaten uitloopt kun je altijd een afspraak maken bij een slaappoli.

Ja ik wil ook dattie dat doet, maar hij wil het zelf niet en dat is toch vrij essentieel. Maar ik moet het eens opnemen, want hij vind het wel meevallen terwijl het bed gewoon trilt van zijn gesnurk :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:29

Mijn man snurkt ook, maar gelukkig alleen vlak na het inslapen, meestal is het na een halfuurtje, uurtje over en vraag ik me soms af of hij het nog wel 'doet' :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:46

Mijn vriend snurkt ook altijd, het maakt niet uit hoe hij ligt. Af en toe heb ik geluk dat ie 2 minuten stil is en dan hoop ik altijd dat ik heeel snel in slaap val.

Gast
Gast

Bericht  Zora zo 10 jul 2011 - 6:55

ALs ik mijn vriend een stomp geef en zeg dat hij snurkt, zegt hij altijd heel verontwaardigd: pff ik slaap nog helemaal niet!

Evil or Very Mad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Prosecco zo 10 jul 2011 - 6:57

Zora schreef:ALs ik mijn vriend een stomp geef en zeg dat hij snurkt, zegt hij altijd heel verontwaardigd: pff ik slaap nog helemaal niet!

Evil or Very Mad

Oh, als ik mijn vriend por zegt hij: lag ik weer te snurken?

Hij voelt zich ook schuldig dat hij mij uit m'n slaap houdt.

Maar niemand heeft tips voor goede oordopjes?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:28

Bij Beter Horen hebben ze speciaal op maat-gemaakte oordoppen. Daar kan zelf een filter in dat bepaalde geluiden wel buitensluit en ander doorlaat. Die zijn wel aardig prijzig, ze kunnen er ook gewone voor je maken, zonder filter, die zijn niet zo duur.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 zo 10 jul 2011 - 7:28

ja mijn man snurkt ook, en als ik hem aanraak stopt die. Soms is het heel erg dan geen ik een stomp. Soms zegt die dan wat is er. En dan zeg ik je snurkt zegt die dat die nog niet sliep
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:54

Ik heb nog geen vriend gehad die snurkt, wel een scharrel. Ik kan er echt niet tegen hoor, gaf hem ook steeds een por maar dat hielp een paar minuten en dan begon hij weer :P Ben nu aan het daten en ik hoop écht dat hij niet snurkt..

Gast
Gast

Bericht  Carra zo 10 jul 2011 - 8:07

Mijn vriend is ook zo. En ik kom op zich wel in slaap, maar als ik dan 's nachts wakker wordt, dan blijf ik ook wakker. Ik kan daar ook echt heel boos om worden. Ten onrechte natuurlijk, want hij kan er ook niks aan doen, maar ik maak hem wel eens wakker, dan zegt hij sorry geeft me een knuffel en draait zich weer om en...snurkt gewoon vrolijk door.

Ik zou als ik jou was beginnen met die standaard foam oordopjes. Die dempen op zich alles. Maar ik vind het heel moeilijk om met die dingen in mijn oor nog lekker te liggen. Ik voel ze zo zitten. En je moet natuurlijk nog wel je wekker kunnen horen, dus die moet je dan misschien wat harder zetten.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:30

Hier snurkt vriend als hij gedronken heeft of verkouden is of als hij op zijn rug slaapt
ik por net zo lang tot hij op zijn zij/buik gaat liggen en stopt met snurken :p of ik knijp zijn neus dicht :P
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  minoessepoes zo 10 jul 2011 - 19:48

Mijn vriend snurkt gelukkig niet elke nacht want dan zou ik gek worden, maar soms als hij gedronken heeft en als hij verkouden is en met zijn hooikoort had hij daar zo'n beetje het hele voorjaar last van, gek werd ik er van.

Ik had gewoon van die wegwerp oordoppen, die kan mijn schoonvader zo meenemen uit zijn fabriek, dan hoor ik wel gewoon de wekker nog enz maar de scherpe kantje zijn er vanaf. Ik ben ook weleens super geirriteerd op de bank (is een slaapbank) in de woonkamer gaan slapen. Mijn vriend een por geven helpt een halve tel, dan is hij wakker en stopt maar zodra hij weer in slaap valt gaat het gewoon weer verder, ook op zijn zij, dus daar heb ik niks aan.

Het vervelende is dat hij ook wakker wordt met keelpijn, dus voor hem is het ook niet prettig, we worden er dus alle twee niet vrolijk van haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie zo 10 jul 2011 - 21:46

Mijn vriend snurkt ook, ik kreeg de eerste keer dat we in ons huis sliepen een hartverzakking zo'n geluid wat hij wist te produceren. Nu is hij ook tijdens het kickboxen op zijn neus geslagen en is het alleen maar erger geworden, na ziekenhuis onderzoek blijkt hij een slaapapneu te hebben en nu wordt er wat aangedaan. Ik stoot mijn vriend soms nu gewoon aan, dan is ie ff stil en kan ik weer in slaap vallen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:49

Mijn vriend maakt heel veel geluid als hij slaapt maar ik vraag me af of het een daadwerkelijke snurk is.. (of meer gewoon een harde adem die niet door zijn neus pas haha). Hij doet het alleen op zijn rug dus ik geef hem altijd een por als het zover is.

Hij zei laatst heel zielig, ik durf niet meer op mijn rug te slapen en dat vind ik nou juist het lekkerste Embarassed .. Toen voelde ik me wel even schuldig.

Gast
Gast

Bericht  Jelin zo 10 jul 2011 - 21:59

Hier ook een man die er wat van kan. Als het te erg wordt por ik hem ook zodat hij zich omdraait en dan houdt het even op. Dan probeer ik in die tussentijd in slaap te vallen. Gelukkig snurkt hij niet te hard, dus soms lukt het me in slaap te vallen. Mijn man heeft dan ook weer last van mijn slaaprituelen haha. Ik snurk gelukkig niet.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:10

Wat vervelend zeg! Ik kan daar ook echt niet tegen, ik kan alleen slapen als het stil is.

Zelf heb ik van die wasbolletjes als oordopjes. Die vind ik wel erg prettig. Die gewone (schuim??) oordopjes vind ik niet fijn. Ze zijn zo groot en dat zit niet lekker in m'n oor.
Je kunt ze gewoon bij de drogist halen en zitten in een geel/bruin doosje.

Gast
Gast

Bericht  Enelya ma 11 jul 2011 - 3:25

Bij de kruidvat en/of trekpleister heb je van die oordopjes in een gekleurd bakje. Zitten er 4 in. Misschien heb je ze ook wel bij de DA of Etos, weet ik zo niet.
Deze gebruik ik ook bijna elke nacht en helpen goed smile
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud