Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriend die 'snurkt'

+5
Niekske
PluDan
Arwyn
SparklingEyes
sanne-84
9 plaatsers

Ga naar beneden

vriend die 'snurkt' Empty vriend die 'snurkt'

Bericht  sanne-84 zo 17 jul 2011 - 20:52

ik dacht dat hier al een topic over was, maar kan het niet vinden.
snurkt jullie vriend wel eens? en wat doe je dan?
in het begin is het me nooit opgevallen, maar later begon hij als hij op zn rug wel eens zwaarder te ademhalen (soms tegen het snurken aan). nu doet hij dit steeds vaker, en ook als hij op zn zij of buik ligt. weliswaar niet zo erg, maar ik ben wel iemand die licht slaapt en als ik eenmaal wakker ben en het hoor ook nie kan slapen.
heb em al 2 nachten op de bank laten slapen, en de 3e nacht ben ik zelf op de bank gaan slapen (maar daar irriteerde ik me weer aan de klok dus ben maar op zolder gaan liggen)
maja ook nie echt de oplossing dacht ik zo.. mar pff er lijkt nu wel een grens te zijn bereikt. heb vanacht ook watjes in mn oren gedaan, knuffel en handdoek erop, maar helaas. denk dat ik vanacht mn vriend watjes in zn neus laat stoppen..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend die 'snurkt' Empty Re: vriend die 'snurkt'

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 21:08

Ja hier nog 1 met een snurkende vriend hahah Mad

Ik vertel hem wel 10x in een nacht dat hij op zijn zij moet gaan liggen, want hij draait telkens terug op zijn rug. Als hij eenmaal op zijn zij ligt valt het wel mee. Ik ben ook zo'n lichte slaper dus irriteer me al snel aan zware ademhalingsgeluiden of als hij met zijn mond open ademt hahaha.

Ik weet verder niet wat je er aan kunt doen. Ja netzo als mij.. zorgen dat hij op zijn zij blijft liggen..

Er bestaan trouwens ook van die speciale strips voor op zijn neus.. die zouden kunnen helpen tegen het snurken?...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 21:18

Mijn man snurkt, en k slaap erg licht. Als hij snurkt geef ik hem vaak een por in 'n zij. En soms, als het écht te heftig is (of als ik weereens hoest met m'n luchtweginfecties), dan slapen we apart. We zijn allebei niet te genieten na een slechte nachtrust, dus dan is die keuze gauw gemaakt Wink

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 zo 17 jul 2011 - 21:34

ik kan em ook wel vragen om op zn zij te slapen, dan gromt ie wat maar doet ie het (en de volgende morgen weet ie er niks meer van) maar zelfs dan heb ik last van hem (haha da klinkt eigenlijk nie..!) echt snurken doet ie niet, daar ben ik em al voor, want dan heeft ie al een por of iets te pakken haha.
vanacht ook; heb veel gezegd of geprobeerd, hem porren, watjes in mn oren, beneden liggen, weer terug, op zolder, en hij heeft er maar weinig van meegekregen. en ondertussen heb ik ruim 2 uur meer slaaptekort (terwijl ik al nie helemaal lekker was)
ben nu ff gefrustreerd:S ha ha..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  SparklingEyes zo 17 jul 2011 - 21:34

Maple schreef:Mijn man snurkt, en k slaap erg licht. Als hij snurkt geef ik hem vaak een por in 'n zij. En soms, als het écht te heftig is (of als ik weereens hoest met m'n luchtweginfecties), dan slapen we apart. We zijn allebei niet te genieten na een slechte nachtrust, dus dan is die keuze gauw gemaakt Wink

same here....
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Arwyn zo 17 jul 2011 - 21:38

Mijn vriend snurkt gelukkig alleen maar als hij teveel biertjes op heeft (wat tegenwoordig bijna niet meer gebeurd) of als hij snipverkouden is, tsja, dan kan hij er niet zoveel aan doen natuurlijk, haha. Hij doet het dan vooral als hij op zijn rug ligt, dus meestal is het voldoende als ik hem zeg dat hij even op zijn zij moet gaan liggen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PluDan zo 17 jul 2011 - 22:10

Gelukkig heb ik daar geen last van want ik slaap altijd met oordopjes in nerd .
Als mijn vriend alleen al zucht of ik hoor wat anders dan kan ik al niet slapen :P .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  sanne-84 zo 17 jul 2011 - 22:36

ik denk dat ik dan maar eens op zoek ga naar oordoppen (want die watjes werkten niet)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Niekske zo 17 jul 2011 - 23:55

Hier nog eentje smile mijn vriend heeft zich inmiddels aardig aangewend om op zijn zij te slapen, maar als hij terug rolt in zijn slaap, geef ik hem een por en gaat hij weer op zijn zij liggen. Ik heb ook oordopjes voor als het te erg wordt: http://www.oordopjes-kopen.nl/get-plugged-comfort-plugs-34db-groen/snurken.html deze zijn heel fijn, ze zijn veel zachter dan de standaard rubberen oordopjes (daarvan deden mijn oren echt pijn na een nacht, alsof ze te ver opgerekt waren) en ik heb ze gewoon bij de etos kunnen kopen.

Mijn vriend heeft trouwens ook een soort neus beugel geprobeerd, amar die viel 's nachts steeds uit. Hij heeft nog wel een neusspray die ervoor zorgt dat hij makkelijker door zijn neus ademt, op dokters recept en die helpt ook heel goed.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Prosecco ma 18 jul 2011 - 5:19

Niekske schreef:Hier nog eentje smile mijn vriend heeft zich inmiddels aardig aangewend om op zijn zij te slapen, maar als hij terug rolt in zijn slaap, geef ik hem een por en gaat hij weer op zijn zij liggen. Ik heb ook oordopjes voor als het te erg wordt: http://www.oordopjes-kopen.nl/get-plugged-comfort-plugs-34db-groen/snurken.html deze zijn heel fijn, ze zijn veel zachter dan de standaard rubberen oordopjes (daarvan deden mijn oren echt pijn na een nacht, alsof ze te ver opgerekt waren) en ik heb ze gewoon bij de etos kunnen kopen.

Mijn vriend heeft trouwens ook een soort neus beugel geprobeerd, amar die viel 's nachts steeds uit. Hij heeft nog wel een neusspray die ervoor zorgt dat hij makkelijker door zijn neus ademt, op dokters recept en die helpt ook heel goed.

Die oordopjes heb ik ook maar ik heb het idee dat ze niet echt goed in m'n oren zitten. Ik hoor ook nog heel veel geluiden gewoon er doorheen.

https://yescafe.actieforum.com/t10989-vriend-die-snurkt Dit is het andere topic
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  sanne-84 ma 18 jul 2011 - 6:50

wist wel dat er eentje was ja..
had al op snurken gezocht en daarop vond ie hem niet. snurk zelfs niet, moet dus echt op snurkt zoeken.
maar heb het eens terug gelezen en veel herkenbaar. helaas weinig tips;) behalve de oordopjes
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 8:02

Maple schreef:Mijn man snurkt, en k slaap erg licht. Als hij snurkt geef ik hem vaak een por in 'n zij. En soms, als het écht te heftig is (of als ik weereens hoest met m'n luchtweginfecties), dan slapen we apart. We zijn allebei niet te genieten na een slechte nachtrust, dus dan is die keuze gauw gemaakt Wink

Hier ook een snurkende man, en ik een lichte slaper. Hij snurkt het meeste op zijn rug, dus ik probeer hem altijd op zijn zij te krijgen door hem idd een por of zoiets te geven.
Wij slapen eigenlijk nooit apart, maar als mijn vriend heeft gedronken is het snurken soms niet te harden en gaat hij uit voorzorg op de bank slapen.

Verder heb ik van die zachte oorplugs, maar die vind ik niet fijn en gebruik ik zelden.

Gast
Gast

Bericht  Jelin ma 18 jul 2011 - 20:50

Mijn man snurkt ook. Als hij op zijn rug ligt, dan is het ontzettend erg en dan probeer ik hem terug te draaien op zijn zij. Wat me altijd lukt, maar hij is dan weer zo eigenwijs om terug te draaien.. haha.. Ik ben wel een vaste slaper, dus als ik eenmaal slaap, hoor ik er niets meer van.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 21:17

Mijn vriend snurkt ook, soms zo erg dat de buren hem horen Laughing
Ondertussen is er bij hem een slaapabneu geconstateerd en hij zit nu een traject voor een slaapbeugel, ben benieuwd of het gaat werken. Wat zal ik dan heerlijk slapen Sleep

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  xxgermaxx di 19 jul 2011 - 7:10

Mijn vriend kan soms ook best wel snurken en dan is het heel erg als hij bier heeft gehad.
Wat ik doe is misschien niet heel lief maar helpt wel 👅
Ik geef hem meestal een schop tegen zijn benen aan en dan stopt hij eigenlijk altijd wel
xxgermaxx
xxgermaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 7:24

Stoppen ze ook ooit met ademen?

Gast