Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vriend is ..

+4
Pien
Ugly Betty
BJA
Kexter
8 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn vriend is .. Empty Mijn vriend is ..

Bericht  Kexter di 3 mei 2011 - 4:32

weggehaald

Laatst aangepast door Kexter op wo 1 jun 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriend is .. Empty Re: Mijn vriend is ..

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:34

Oei. Wist jij het?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 4:36

Zo verstandig is hij dus niet. Ik denk dat je het best professionele hulp kunt zoeken. Dit gaat niet vanzelf over. Hij heeft nu nog geen schulden, dus ik zou echt aandringen op hulp zo snel mogelijk. Dit kan je leven echt stuk maken als je er niks aan doet.

Sterkte! Door "je" te zeggen doel ik eigenlijk op je vriend, maar hij heeft hulp van jou en zn ouders vast hard nodig. Goed dat hij t vertelt heeft aan jou en zn ouders. Dan sta je een stuk sterker.

Gast
Gast

Bericht  BJA di 3 mei 2011 - 4:39

Dat zal wel even schrikken zijn geweest zeg.
Ook ik denk dat hij professionele hulp moet gaan zoeken.
Hij heeft het goed voor je verborgen weten te houden. Hij pokert zeker via internet?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Ugly Betty di 3 mei 2011 - 4:41

Oei dat moet schrikken geweest zijn voor jou en voor zijn ouders! Hij heeft inderdaad professionele hulp nodig en steun van jou en zijn ouders. Als jij hem tenminste nog kan vertrouwen en wil steunen... Veel sterkte!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 3 mei 2011 - 4:44

jeetje zeg.... dit is een situatie die ik jammer genoeg een beetje ken. zonder al te ver er over uit te wijden, kan ik je adviseren om zo snel mogelijk hulp te zoeken via de huisarts. nu is het nog niet mega veel geld, maar het kan echt gigantsich uit de hand gaan lopen!

sowieso snap ik niet zo goed wat zijn ouders in zijn post moeten, maar dat terzijde...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  smooch di 3 mei 2011 - 4:51

Jeetje wat erg!
Ik ben het verder eens met de andere meiden dat je vriend zo snel mogelijk professionele hulp moet gaan zoeken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Kexter di 3 mei 2011 - 5:21

..

Laatst aangepast door Kexter op wo 1 jun 2011 - 5:51; in totaal 1 keer bewerkt
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:59

Fijn dat jullie het daardoor weten, en offopic, maar ik zou echt onzettend kwaad worden als mijn ouders/moeder mijn bankafschriften zou openen!

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 3 mei 2011 - 9:49

gelukkig is het nu boven gekomen.. super erg zeg! het is gewoon een die hard verslaving. Denk dat langs de huisarts gaan de beste oplossing is.

Hoe staat jij nu zelf in je relatie?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  TNMN di 3 mei 2011 - 10:12

Jen_ schreef:Fijn dat jullie het daardoor weten, en offopic, maar ik zou echt onzettend kwaad worden als mijn ouders/moeder mijn bankafschriften zou openen!

Ik zou het ook zeker niet op prijs stellen, maar soms doen ze het nog wel eens per ongeluk. Het is gelukkig van een bankrekening die ik nauwelijks gebruik, dus er gebeurt vrij weinig op.
Gelukkig hebben zijn ouders het in deze situatie (misschien per ongeluk, of misschien hadden ze een vermoeden?) wel gedaan!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 10:17

Ik heb dit ook meegemaakt... helaas. Gelukkig zag mijn vriend in dat hij verkeerd bezig was en heeft hij er zelfstandig mee kunnen stoppen. Nu is dat alweer een jaar geleden.

Praat met hem en hopelijk wil hij een aantal stappen ondernemen, zoals: accounts blokkeren, vrienden inlichten met wie hij pokert, gokt of die ervan afweten, of gewoon erg goed bevriend met hem zijn of online pokervrienden. Deze openheid van zaken is erg belangrijk om een terugval te voorkomen. Kijken of hij qua geld even nergens extra bij kan komen, bijvoorbeeld pinnen wat hij nodig heeft voor andere dingen, maar niet dat hij toegang heeft tot ander geld. En een professional inlichten idd...

Heftig hoor, succes meis, ik hoop dat het voor jou en je vriend even goed afloopt als hier!!

Gast
Gast

Bericht  Moezie di 3 mei 2011 - 19:48

Sow.. Dat is schrikken!! Maar wat andere al zeiden hulp zoeken.
Het lijkt me niet gemakkelijk maar ik ging toch mee naar de huisarts.. (ligt er natuurlijk ook aan hoelang jullie samen zijn.)
Ik hoop dat jullie hier goed uit kunnen komen!!
Succes in ieder geval
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 19:57

Oeh wat naar!! Goed dat hij naar de huisarts gaat!

Misschien hadden zijn ouders wel een vermoeden en hebben ze, nadat ze hem hebben ondervraagd en hij daar hoogstwaarsch ontkennend op heeft gereageerd, zijn bankafschriften geopend? Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk, als ik me enorme zorgen maakte over de financiële situatie van mijn kind en het vermoeden had dat hij een gokverslaving had, zou ik het ook doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:28

Wij hebben het vorig jaar met de ex van mn zus meegemaakt! Mijn vermoedens werden werkelijkheid..mn zus woont nog thuis en kan flink sparen, hij ging elke keer (begon met kleine bedragen) bij haar aankloppen en heb mn ouders ingeschakeld!

Die hebben hem er op aan gesproken en uiteindelijk liep de relatie op de klippen omdat wij mn zus hadden gewaarschuwd van hoe of wat! En wij kregen van meneer dus de schuld..tja liefde maakt ook soms blind!

Maar ik vind het wel verstanding om er over te blijven praten en te steunen enz. En, maar goed ook in deze situatie dat zijn ouders er achter zijn gekomen zodat het idd niet verder uit de hand HAD kunnen lopen!

Sterkte verder! hug

Gast
Gast

Bericht  Kexter wo 4 mei 2011 - 6:26

Jen_ schreef:Fijn dat jullie het daardoor weten, en offopic, maar ik zou echt onzettend kwaad worden als mijn ouders/moeder mijn bankafschriften zou openen!

Zijn vader heeft heel vaak aan hem gevraagt of hij zijn bankafschriften op wou ruimen en heeft het uiteindelijk zelf maar gedaan.. Ik denk dat mijn vriend ze zelf niet meer durfde open te maken vanwege de confrontatie.. En zijn ouders weten wel dat mijn vriend daar niet boos om zou worden. We hebben vorig jaar nog zijn belastingaangifte samen ingevuld.

Voor de rest:
Maar zijn ouders hadden geen vermoedens of in die richting..

Voor de rest sta ik er nu wel rustig in, ben stuk rustiger dan gisteren. Hij smst nu 40x per dag dat het hem spijt en dat hij het zelf ook stom vindt en dat hij het nooit meer gaat doen. En ik ben er eigenlijk van overtuigd dat hij het echt niet meer gaat doen. Maar daar mag ik natuurlijk niet echt vanuit gaan.. Ik heb wel besloten om met hem verder te willen. (maar dat heb ik nog niet zo duidelijk tegen hem gezegd) We zijn trouwens 1,5 jaar samen.
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 6:27

Heel dapper van je meid om verder met hem te gaan!

Gast
Gast

Bericht  Kexter wo 4 mei 2011 - 6:29

loontjes-power schreef:Sow.. Dat is schrikken!! Maar wat andere al zeiden hulp zoeken.
Het lijkt me niet gemakkelijk maar ik ging toch mee naar de huisarts.. (ligt er natuurlijk ook aan hoelang jullie samen zijn.)
Ik hoop dat jullie hier goed uit kunnen komen!!
Succes in ieder geval

Ik denk dat zijn vader beter mee kan gaan omdat hij stuk rustiger blijft dan ik en veel beter kan doorvragen.. Ook kan ik deze week geen vrij meer krijgen (nouja als ik uitleg waarom wel maar daar heb ik geen zin in) dus dan word het pas volgende week en liever vandaag dan morgen.
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Kexter wo 4 mei 2011 - 6:30

Anniej_S schreef:Heel dapper van je meid om verder met hem te gaan!

Dankjewel. Ik heb het wel aan mijn ouders en zus gevraagd of zij hem nog een kans zouden geven (vanwege het feit 'liefde maakt blind') maar ze zijn er eigenlijk ook wel zeker van dat hij hier wel uit gaat komen..
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 6:32

Kexter schreef:
Anniej_S schreef:Heel dapper van je meid om verder met hem te gaan!

Dankjewel. Ik heb het wel aan mijn ouders en zus gevraagd of zij hem nog een kans zouden geven (vanwege het feit 'liefde maakt blind') maar ze zijn er eigenlijk ook wel zeker van dat hij hier wel uit gaat komen..

Ja precies..ik zou het ook doen hoor! Bedoel, ik zou mijn man hier niet zomaar 123 voor verlaten, eerst er samen uit proberen te komen en dergelijke en wil het helemaal niet meer enz, tja dan houd het natuurlijk op!

Fijn dat je ouders en zus hem ook nog een kans geven!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: