Cadeautje vriend
+3
slaatje
Rush
_Cyn_
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeautje vriend
Ik zit met mn handen in het haar.
Over 3 dagen zijn mijn vriend en ik officieel een jaar samen. Maar ik weet niet wat ik moet doen, hij is nogal kieskeurig.
Uit eten wil hij niet. Dagje weg of weekendje weg vindt hij zonde van het geld omdat we het beter kunnen gebruiken (heeft hij ook wel gelijk in). Hij is nogal moeilijk met kleding, zo weet ik dat hij nog 'nette' schoenen nodig heeft, maar alles wat ik aanwijs als we gaan winkelen is niks. Wat wel wat is, kost meteen €200,-. Sieraden heeft hij al wat gehad van mij (horloge, ring, armband) dus geen ketting, maar ik betwijfel het of hij dat ook aan doet.
Verder kom ik eigenlijk niet. Geurtje misschien nog, maar hij draagt maar 2 verschillende en hij heeft van allebei nog een vol en een aangebroken flesje.
Iemand nog ideeën?
Over 3 dagen zijn mijn vriend en ik officieel een jaar samen. Maar ik weet niet wat ik moet doen, hij is nogal kieskeurig.
Uit eten wil hij niet. Dagje weg of weekendje weg vindt hij zonde van het geld omdat we het beter kunnen gebruiken (heeft hij ook wel gelijk in). Hij is nogal moeilijk met kleding, zo weet ik dat hij nog 'nette' schoenen nodig heeft, maar alles wat ik aanwijs als we gaan winkelen is niks. Wat wel wat is, kost meteen €200,-. Sieraden heeft hij al wat gehad van mij (horloge, ring, armband) dus geen ketting, maar ik betwijfel het of hij dat ook aan doet.
Verder kom ik eigenlijk niet. Geurtje misschien nog, maar hij draagt maar 2 verschillende en hij heeft van allebei nog een vol en een aangebroken flesje.
Iemand nog ideeën?
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Re: Cadeautje vriend
Wij zijn samen naar de bios geweest. We waren wel van plan om uit eten te gaan, maar m`n vriend moest een paar dagen ervoor z`n verstandskies eruit en dat was gaan ontsteken.
Tot op heden zijn we nog steeds niet uit eten geweest voor ons 1-jarig jubileum haha.
Anyway geen tips, moeilijk hoor!
Je kan ook gewoon een goedkoop dagje weg? Dagje naar het strand of het bos, dan samen lekker koken en `s avonds naar de bios ofzo?
Tot op heden zijn we nog steeds niet uit eten geweest voor ons 1-jarig jubileum haha.
Anyway geen tips, moeilijk hoor!
Je kan ook gewoon een goedkoop dagje weg? Dagje naar het strand of het bos, dan samen lekker koken en `s avonds naar de bios ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hmmm, dus wat hij wel wilt, kost 200 euro? Dan kan je dus net zo goed wel een weekendje of een nachtje weg gaan, is net zo prijzig...en anders idd een leuk dagje bedenken, iets met picknicken in het park, bios, bootje varen als het weer mooi is. Gewoon ff samen weg.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Een dagje weg zou mij ook goed uitkomen, misschien moet ik toch maar even iets leuks bedenken om te gaan doen wat niet meteen super veel geld kost.
Oh en laatst toen mama er was, wilden we uit eten. Naar de pizzaria ofzo, maar hij wilde naar de friettent. Zijn verklaring: "Ik wil geen half uur wachten op mijn eten" Uiteindelijk toch naar de Italiaan geweest, snijdt hij zijn pizza in 4 stukken en eet met zijn handen, terwijl ik het daar toch te chique voor vond ;-). Qua opvoeding mist er geloof ik een heel stuk bij hem
Oh en laatst toen mama er was, wilden we uit eten. Naar de pizzaria ofzo, maar hij wilde naar de friettent. Zijn verklaring: "Ik wil geen half uur wachten op mijn eten" Uiteindelijk toch naar de Italiaan geweest, snijdt hij zijn pizza in 4 stukken en eet met zijn handen, terwijl ik het daar toch te chique voor vond ;-). Qua opvoeding mist er geloof ik een heel stuk bij hem
_Cyn_- Fluisteraar
Ja precies, er zijn best wel leuke dagjes weg te bedenken voor weinig geld! Bijvoorbeeld wandelen, iets bezichtigen, picknickmandje van huis mee met lekkere dingen, eventueel bootje varen als het lekker weer is.. Vind ik een leuke manier om je jubileum te vieren, even wat quality time met elkaar..
Ik weet niet of je vriend ervan houdt, maar je zou misschien ook iets van elektronica kunnen geven.. Is niet echt een romantisch cadeau, i know.. Heb mijn vriend met zijn verjaardag een weerstation gekregen (zo'n ding met temperatuur binnen en buiten, luchtdruk etc), was niet zo duur en was er als een kind zo blij mee en zit er altijd op te loeren en denkt dat het Piet Paulusma is;)
Ik weet niet of je vriend ervan houdt, maar je zou misschien ook iets van elektronica kunnen geven.. Is niet echt een romantisch cadeau, i know.. Heb mijn vriend met zijn verjaardag een weerstation gekregen (zo'n ding met temperatuur binnen en buiten, luchtdruk etc), was niet zo duur en was er als een kind zo blij mee en zit er altijd op te loeren en denkt dat het Piet Paulusma is;)
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Heb mijn vriend met zijn verjaardag een weerstation gekregen (zo'n ding met temperatuur binnen en buiten, luchtdruk etc), was niet zo duur en was er als een kind zo blij mee en zit er altijd op te loeren en denkt dat het Piet Paulusma is;)
Haha, komt me bekend voor. Zo is mijn stiefvader ook!
_Cyn_- Fluisteraar
Mijn vriend ga ik ook een weerstation geven voor Sinterklaas of Kerst. Hij vraagt mij nu altijd hoe het weer gaat worden, alsof ik getrouwd ben met Paulusma ofzo?!
Rush- Lady Post-a-lot
Maak een lekkere picknick klaar, broodjes, salades, flesje wijn mee... en dan ergens lekker in het park gaan liggen.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Als je vriend niet wilt uit eten waarom ga je niet uitgebreid koken voor hem. En natuurlijk de seks als toetje als je vriend dat niet leuk vindt weet ik het ook niet.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Als je vriend niet wilt uit eten waarom ga je niet uitgebreid koken voor hem. En natuurlijk de seks als toetje als je vriend dat niet leuk vindt weet ik het ook niet.
Bij ons is het qua seks andersom Alhoewel, dat ene ding in de etalage van die lingeriewinkel... Ik koop wel wat voor mezelf.. Haha! Hij blij, ik blij...
_Cyn_- Fluisteraar
Ik vind het uitgebreid voor hem koken ook wel een goed idee. Dan kan je er altijd nog wel een kleinigheidje bijdoen, toch? Of daarna nog naar de bioscoop ofzo gaan?
Mijn vriend heeft pas ook een weerstation gekregen, is hij ook erg blij mee. Misschien is dat inderdaad wel wat?
Mijn vriend heeft pas ook een weerstation gekregen, is hij ook erg blij mee. Misschien is dat inderdaad wel wat?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Rush schreef:Mijn vriend ga ik ook een weerstation geven voor Sinterklaas of Kerst. Hij vraagt mij nu altijd hoe het weer gaat worden, alsof ik getrouwd ben met Paulusma ofzo?!
Als je getrouwd was met Piet Paulusma dan had hij wel geweten wat voor weer het wordt
Gast- Gast
wij zijn ook een dagje weg geweest (via vakantieveilingen, dus was niet heel duur.
Maar als het echt goedkoop moet zou ik wat lekkere hapjes maken en picknicken of zoiets?
Maar als het echt goedkoop moet zou ik wat lekkere hapjes maken en picknicken of zoiets?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Als ik getrouwd was met Piet Paulusma had ik zeker ook een vriend erbij genomen whaha brrr..Zelda schreef:Rush schreef:Mijn vriend ga ik ook een weerstation geven voor Sinterklaas of Kerst. Hij vraagt mij nu altijd hoe het weer gaat worden, alsof ik getrouwd ben met Paulusma ofzo?!
Als je getrouwd was met Piet Paulusma dan had hij wel geweten wat voor weer het wordt
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn vriend riep ook altijd dat dagjes weg/weekendjes weg en uit eten te duur waren.
Toen we dat 1x gedaan hebben was hij daarna elke keer degene die zei "zullen we weer gaan?" Het is gewoon een goede manier om te binden met elkaar
Toen we dat 1x gedaan hebben was hij daarna elke keer degene die zei "zullen we weer gaan?" Het is gewoon een goede manier om te binden met elkaar
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mijn vriend riep ook altijd dat dagjes weg/weekendjes weg en uit eten te duur waren.
Ik hoop eigenlijk dat die van mij ook zo is. Hij wil namelijk ook niet op vakantie of stedentrip ofzo...
_Cyn_- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» cadeautje ex/beste vriend
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Cadeautje?
» Cadeautje zwangerschap
» cadeautje kraamzorg?
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Cadeautje?
» Cadeautje zwangerschap
» cadeautje kraamzorg?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: