Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

+21
Famke
_Jet
kwak
SparklingEyes
Bolleke
Roos
chipa
sheila123
Bruintje Beer
Filoria
Linda
Flip Fluitketel
Liadan
Chelle
PapillonRose
meisjesmama
Océane
Mamsie
Susan
Rumble
Annie24
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 3 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  mauwmauw za 9 jul 2011 - 22:14

ik heb tijdens de bevalling zelf niks gezegd(keizersnede onder narcose)maar voordat ik dat kreeg heb ik een tijdje een morfine pompje gehad.volgens me vriend heb ik toen honderd uit lopen praten maar wat ik gezegd heb weet ik niet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 3 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Nana za 9 jul 2011 - 22:35

Ik heb bij de bevalling van mijn dochtertje gevraagd vlak voordat ik mocht gaan persen: ' mijn zoontje is met 3 persweeen geboren, zegt dat iets over volgende bevallingen? Mijn vk antwoordde: 'dat zegt dat je weet hoe je moet persen'. En dat bleek ook want met 1 perswee was ze er al!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 3 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 23:52

Ik heb ook vaak het woord "sorry" gebruikt haha. Verder heb ik dit er nog uitgegooit : "Dit doe ik echt nooooit meer". "ik kan echt niet meer je moet me helpen" en zelf 1x "ik ga dood" Embarassed

Verder ben ik best rustig en aardig gebleven tegen iedereen in die 23 uur dat ik bezig ben geweest

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 3 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 0:06

Ik was heel erg in mezelf gekeerd. Zei eigenlijk niet zoveel. Sloeg alleen op het bed met mijn hand als ik de hand van mijn man nodig had. En ik ben uitgevallen tegen een verpleegster.
Na 30 uur bevallen werd het een keizersnede en moest er een katheter in.
Die verpleegster liet te porren en te doen. En zeer dat het deed!! Dat ik heel boos riep: j*zus wat doe je? (want dat had ze nog niet eens verteld). 'ik probeer een katheter in te brengen.' waarop ik zei: Hoe moeilijk kan dat zijn dan, kans van 1 op 3 dacht ik zo!En toen kwam de gyn het zelf doen gelukkig.

Voelde me er achteraf wel schuldig om, maar mijn gyn zei ook dat de verpleegster daar gewoon beter over na had moeten denken en dat ze er zelf ook wel een opmerking over gemaakt had...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 3 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum