Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

+21
Famke
_Jet
kwak
SparklingEyes
Bolleke
Roos
chipa
sheila123
Bruintje Beer
Filoria
Linda
Flip Fluitketel
Liadan
Chelle
PapillonRose
meisjesmama
Océane
Mamsie
Susan
Rumble
Annie24
25 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 18:18

Ik was heel rustig en helemaal in mezelf gekeerd. Heb een paar keer iets gezegd zoals, waarom wou ik ook al weer een kind? Dat was tijdens de laatste pijnlijke weeen. Ook heb ik gezegd dat als ik nog maar 1 cm had dat ik dan naar het ziekenhuis wou, toen had ik al 4 smile ( na een uurtje pijnlijke weeen, daarvoor alleen maar ongi krampen) En tijdens het persen heb ik gezegd, dat brand! haha Maar verder was ik dus heel rustig en lief voor mijn vriend en moeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Chelle vr 8 jul 2011 - 19:06

Wat een geweldige reacties!haha!

Ik heb niet veel gezegd. Ik was ook erg in mezelf gekeerd. Ik had verdoving met zo'n knopje waar ik op kon drukken. Was super spul want kon tussen de weeen door een minuutje steeds even weg dommelen.
Ik heb alleen de vk k*twijf genoemd toen ze keek of ik gehecht moest worden achteraf.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Liadan vr 8 jul 2011 - 19:13

De eerste bevalling was ik heel erg in mezelf gekeerd en heb ik af en toe 'au' gezegd.

De tweede bevalling heb ik nog gewoon tussendoor gekletst met verloskundige, kraamverzorgster en vriend. Toen het persen lang duurde heb ik af en toe gezegd: 'jee wat duurt dat lang', 'nou mag het wel komen'. En toen mijn vriend zei: 'je doet het heel goed', zei ik 'zullen we ruilen dan'.
De tweede keer heb ik maar een paar echt pijnlijke weeen gehad, dus kon ik tussendoor nog gewoon praten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 jul 2011 - 19:27

Volgenas mij ben ik ook vrij netjes/rustig geweest. Alleen mocht mijn man niet van mijn zijde wijken haha. Als ik hem miste dan moest hij snel terugkomen. Hij mocht nog net naar het toilet. En heb meerdere malen gezegd dit nooit meer....maar daar ben ik ook al op terug gekomen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Linda vr 8 jul 2011 - 19:56

Leuk topic dit! Very Happy

Ik ben van mezelf altijd vrij rustig en kalm. Ik had dus gedacht dat ik in mezelf zou keren tijdens de bevalling. Niets is minder waar.. Cool

Het was de bedoeling dat ik thuis zou bevallen. Ik had 4 cm ontsluiting toen de vk voor het eerst langs kwam. Ik kon de weeen best goed opvangen. Zij heeft toen m'n vliezen doorgeprikt en is weer weggegaan. Toen begon de hel... De weeen waren een drama. Ik zei tegen man: bel d'r maar weer op, ik wil naar het ziekenhuis en pijnstilling. Toen ze terug was had ik 5 cm ontsluiting.
Spullen gepakt en in de auto gestapt. Zegt m'n man: ik ga wel even de tom tom aanzetten hoor. Ik: WAAATTT, je weet toch wel waar het ziekenhuis is?!!!! Evil or Very Mad

Toen volgde een rit from hell.. Achteraf bleek ik binnen een half uur van 5 naar 9 cm te zijn gegaan.

In het ziekenhuis aangekomen...

Vk stond aan m'n bed en ze liet perongeluk op de grond een glas kapot vallen, dachten ze op de gang dat ik dat had gedaan.

Man werd weggestuurd voor allerlei regelzaken. Ik had geen ponskaartje of stickers en was nog nooit in dat ziekenhuis geweest, dus man moest in een ander gebouw stickers laten maken. En toen lieten ze me helemaal alleen.... Sad
Wat voelde ik me zielig. Het duurde erg lang en toen ben ik heel zielig gaan roepen: Halloooooo.... Is daar iemand??? Halloooooo, ik ben hiehier....
Man kwam terug, ik: ik heb dat glas niet kapot gegooid hoor, dat was de vk.

Ik bleek dus al 9 cm ontsluiting te hebben en mocht dus geen pijnstilling meer hebben. "Ik wil het toch, maakt me niet uit" bounce

Toen ben ik maar gaan douchen. De kraamhulp had gezegd dat ik aan het touwtje mocht trekken als er wat aan de hand was. Dus ik trok even later aan het touwtje, kwam er niemand... Er hing aan de andere kant nog een touwtje.. daar trok ik ook aan, weer niemand. Man: volgens mij heeft dat geen zin. Duhh.. Toen heb ik een paar keer keihard aan beide touwtjes getrokkken, nog steeds niemand... Dus toen heb ik man weggestuurd om iemand te gaan halen. Maar hij had z'n schoenen en sokken uitgetrokken, omdat we dus in de badkamer waren en hij de douchekop beethield. Wilde meneer eerst op z'n gemak z'n sokken en schoenen aantrekken. Is onhygienisch in het ziekenhuis.. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.... Evil or Very Mad

Daarna hebben ze me behoorlijk lang met persweeen laten zitten, het was druk met bevallen en er was geen tijd voor mij. Toen heb ik nog het een en ander gezegd, haha. Volgens man was ik bezeten. Rolling Eyes

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Filoria vr 8 jul 2011 - 20:01

Nucia schreef: "Waar is die oranje hoeoeoeoer?!"
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha ik lig echt dubbel hier! Hahahaha.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Bruintje Beer vr 8 jul 2011 - 20:35

Bij de 1e was ik heel erg in mijn zelf gekeerd. Moest ook wel want de bevalling duurde 27uur. Raakte alleen in paniek toen we eenmaal in het ziekenhuis waren en op de afdeling waren omdat ik bang was om uit te scheuren. Maar dat duurde maar heel even. Had trouwens een labiaruptuur.

Bij de 2e ben ik ingeleidt en zat ik voordat de zwaardere weeen begonnen nog doodleuk hier op het forum. Raakte aan het einde een beetje in paniek toen het heel snel ging. Vooral toen ik persdrang kreeg en keihard zei ' Ik moet poepen' Embarassed

Bij beide bevallingen mocht mijn man niet van mijn zzijde wijken. Haha
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:27

Bij de 1e werd ik ingeleid en mocht niet meer van het bed af. Na 2 uurtjes had ik het idee dat ik moest poepen. Maar ik wou persé niet op de po. Ik hield een hele preek tegen mijn moeder dat ik toch niet liggend kon poepen. Dat heeft drie kwartier geduurd en blijkbaar had de zuster er toen genoeg van want ze zei: je mag ook wel op het matje poepen. Toen heb ik gevraagd of ze wel goed bij haar hoofd was? Of zij thuis ook altijd in bed poepte. Embarassed Ik was echt heel erg boos. Daarna heb ik een pethedine prik gehad en heb ik nog 3 uur geslapen tot ik 10 cm had. (gelukkig)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:35

Ik was heel erg in mezelf gekeerd, ik heb geloof ik één keer mijn man een snauw gegeven, omdat hij steeds in mijn oor aan het uitademen was. Toen het hoofdje stond was mijn dochter aan het bewegen en dat deed echt gruwelijk pijn, toen heb ik een poos: 'ze beweegt, ze beweegt, au au au, ze beweegt' geroepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  sheila123 vr 8 jul 2011 - 21:48

Bij de eerste was ik wel aardig paniekerig,toch wel bang of alles goed zou gaan..had last van hyperventilatie op het eind en goed puffen lukte voor geen meter meer haha,en mijn mannetje mocht absoluut niet weg,wel alles helemaal goed beleefd. Oh ja en ik vond het irritant als ze aan me zaten (washandje deppen en zo) en meepuffen vond ik ook zwaar irri maar goed moest af en toe wel luisteren want was vaak het ritme kwijt haha. Oh ja toen het hoofdje stond heb ik heel veel achter elkaar auw geroepen. Vond dat echt een naar gevoel.

Bij de 2e dacht ik omg!! Zo voelde het dus!! Maar was minder bang omdat ik wist wat er ging komen en dat ik vooral rustiger moest blijven was nog grapjes aan het maken en zei ik dat het toch weer loos alarm was haha terwijl het toch echt was begonnen. Verder verliep de bevalling heel goed,wel de arm van mijn man kapot geknepen. Er zat de volgende dag echt een blauwe plek haha!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  chipa vr 8 jul 2011 - 23:31

De laatste cm ontsluiting waren hel. Erg zere rugweeen. Heb toen wel 100x geroepen dat ik NU pijnstilling wilde. Maar kon al niet meer want had al 7cm.

Toen ik eenmaal persdrang kreeg voelde ik gewoon dat ik moest poepen. Dus ik dat tegen de VK zeggen. Zegt ze: nee dat is persdrang. En ik: Nee, ik moet POEPEN!!!! Mocht dus niet meer naar de wc dus heb uitgebreid de hele boel onder gesch*ten. Gelukkig had ik mn man vantevoren al ingelicht dat dat wel eens gebeurd bij een bevalling.

Het persen wilde niet zo vlotten (persweeen waren niet krachtig genoeg) toen stopte de vk haar vingers naar binnen om aan te geven waar ik naartoe moest persen. Schijnt dat ik toen heb geroepen dat ze dr vingers eruit moest halen.

Geloof dat ik me dus aardig heb ingehouden. Was behoorlijk in mezelf gekeerd en er ging veel aan me voorbij.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Chelle vr 8 jul 2011 - 23:40

chipa schreef:De laatste cm ontsluiting waren hel. Erg zere rugweeen. Heb toen wel 100x geroepen dat ik NU pijnstilling wilde. Maar kon al niet meer want had al 7cm.

Toen ik eenmaal persdrang kreeg voelde ik gewoon dat ik moest poepen. Dus ik dat tegen de VK zeggen. Zegt ze: nee dat is persdrang. En ik: Nee, ik moet POEPEN!!!! Mocht dus niet meer naar de wc dus heb uitgebreid de hele boel onder gesch*ten. Gelukkig had ik mn man vantevoren al ingelicht dat dat wel eens gebeurd bij een bevalling.

Het persen wilde niet zo vlotten (persweeen waren niet krachtig genoeg) toen stopte de vk haar vingers naar binnen om aan te geven waar ik naartoe moest persen. Schijnt dat ik toen heb geroepen dat ze dr vingers eruit moest halen.

Geloof dat ik me dus aardig heb ingehouden. Was behoorlijk in mezelf gekeerd en er ging veel aan me voorbij.


haha!! Ben zo blij dat ik de boel niet onder heb gepoept. Was daar wel bang voor.

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  chipa vr 8 jul 2011 - 23:44

Was ik ook heel erg bang voor. Nog wel meer dan voor de pijn. Maar viel niet tegen te houden dus tja...
Vk heel lief uitleggen dat het erbij hoorde en heel normaal was.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Roos vr 8 jul 2011 - 23:58

Ik liep te klagen tegen mijn vriend dat ik niks te drinken kreeg en erge dorst had.
Achteraf kreeg ik te horen dat ik wel een liter of 3/4 ranja op heb... Very Happy Very Happy Very Happy
Ook heb ik tegen de vk gezegd dat ze niet moest zeuren over die info over een ruggeprik.. Had wel wat beters te doen angel

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Bolleke za 9 jul 2011 - 5:38

Mij werd steeds gevraagd of ik persweeën had, en op het laatst had ik daar zo genoeg van dat ik riep "ALS IK PERSDRANG HEB DAN ZEG IK HET WEL!"
Ook had ik bij de overgang van 9-10 cm zoveel pijn, maar pijnstilling krijg je dan natuurlijk niet, dus ik zei "Mag ik dan ook geen paracetamolletje?" Mijn moeder vond dat super vertederend en iedereen moest lachen, waarop ik weer kwaad werd.
Ook wilde ik gewoon stoppen en naar huis gaan, zonder baby, gewoon niet bevallen.
Ook heb ik het washandje bij iemand uit de handen gerukt en door de kamer gegooid, ik weet niet eens wie, maar iemand hield dat steeds tegen mijn gezicht aan en ik wilde ruimte hebben..
Naderhand heb ik sorry gezegd haha..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Chelle za 9 jul 2011 - 6:01

kruimelje schreef:Mij werd steeds gevraagd of ik persweeën had, en op het laatst had ik daar zo genoeg van dat ik riep "ALS IK PERSDRANG HEB DAN ZEG IK HET WEL!"
Ook had ik bij de overgang van 9-10 cm zoveel pijn, maar pijnstilling krijg je dan natuurlijk niet, dus ik zei "Mag ik dan ook geen paracetamolletje?" Mijn moeder vond dat super vertederend en iedereen moest lachen, waarop ik weer kwaad werd.
Ook wilde ik gewoon stoppen en naar huis gaan, zonder baby, gewoon niet bevallen.
Ook heb ik het washandje bij iemand uit de handen gerukt en door de kamer gegooid, ik weet niet eens wie, maar iemand hield dat steeds tegen mijn gezicht aan en ik wilde ruimte hebben..
Naderhand heb ik sorry gezegd haha..

haha!! Oooh ook zo geweldige acties! Denk niet echt dat het paracetamolletje geholpen zou hebben ;-) . Had je wel weer makkelijk met die ranja kunnen innemen!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  SparklingEyes za 9 jul 2011 - 7:55

Nucia schreef:Ooow ja, ik heb écht lompe dingen gezegd. Omdat ik ben bevallen op afgelopen Koninginnedag liep het personeel van het ziekenhuis in witte broek en oranje shirtje. De verloskundige van het ZH ging even weg om de pijnstilling te halen maar het duurde naar mijn zin te lang en toen heb ik (schijnbaar) geschreeuwd: "Waar is die oranje hoeoeoeoer?!"
Toen ze terugkwam met lege handen zei ik: "Het was op zeker." Terwijl ze overleg had gehad met de gyn dat ze me andere pijnstilling ging geven en daarom met lege handen terugkwam.

Door de remifentanil was ik in een roesje geraakt en heb ik geroepen dat het wc - papier in de badkamer op was en dat we dat vergeten waren bij te vullen. Rolling Eyes
Geen idee hoe ik daar opeens bij kwam, maar goed...

Oja, en ik heb geroepen dat de lamp een dildo-lamp was. (dat is zo'n handvat om de lamp naar beneden te trekken om bij te schijnen bij bijv. het hechten...ahum)

Goh ben ik echt al weer 2 maanden, 1 week en 2 dagen 28 jaar?!

Very Happy leuk dat er weer eens iemand op mijn verjaardag geboren is!

Ontopic: wow.. nee dat heb ik toch echt niet gehad. Ik heb wel geschreeuwd dat de gyn kolenschoppen had!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  kwak za 9 jul 2011 - 8:05

tijdens het persen voelde ik steeds het hoofdje naar voren gaan en na de perswee voelde ik het hoofdje weer terug "glijden" en toen heb ik geroepen "dat k*t kind wil er niet uit"
ik heb een knip gekregen en de VK vertelde dat ze bij de volgende perswee een knip zou zetten waarna ik tijdens een perswee vroeg of het zeer deed z'n knip.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  _Jet za 9 jul 2011 - 8:32

Het schijnt dat ik tegen het einde van mijn bevalling geroepen heb dat het voor allemaal niet meer hoefde en dat ik gewoon naar huis wilde. Maar daar weet ik zelf niks van!
Volgens mijn vriend heb ik ook aardig wat onzin geroepen, maar hij weet het ook allemaal niet precies meer.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  _Jet za 9 jul 2011 - 8:32

Filoria schreef:
Nucia schreef: "Waar is die oranje hoeoeoeoer?!"
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha ik lig echt dubbel hier! Hahahaha.

+1
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Famke za 9 jul 2011 - 9:00

Ik was best rustig en ik ging voor alles wat ik deed Sorry zeggen.
Mijn vliezen braken tussen de 8 en 10 cm; dus ik zei tegen de kraamverzorgster "Och sorry! Laat maar liggen doen we straks wel!" Als ik een wee had wou ik bij mijn man om zijn nek hangen, en hij heeft regelmatig rugpijn dus elke keer als de wee weer afzakte zei ik weer; "sorry sorry sorry, dit moet voor jou ook heel vervelend zijn"

Later lag ik op bed en had ik erg persdrang;
Ikke: Ik ga nu persen
VK: Nee, nog even wachten
Ikke: Nee, ik pers hem er nu uit (en dat deed ik dus ook letterlijk in 1 perswee..)
En dan direct daarna: Och sorry, ik kon niet meer wachten!
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Filoria za 9 jul 2011 - 10:44

Mooi verhaal Famke!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 10:58

Ik had vooral heel veel zin om de verpleegkundige neer te knuppelen. Met haar stomme gepuf en ''Nee meisje, je moet puffen, niet schreeuwen''. Shut up.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  snoezel za 9 jul 2011 - 19:43

Ow, wat heb ik gelachen om de verhalen...! Geweldig..

Ik was erg in mezelf tijdens de bevalling. Heb alleen maar liggen puffen en in mijn hoofd liggen tellen tijdens de weeën, van: Ennnn 1 2 3 4 5 Ennnnn 1 2 3 4 5 . Op een gegeven moment had ik het zo gehad dat ik tussen de weeën als een klein kind heb liggen huilen, wilde ook zo behandeld worden, lief door mijn haren, washandje, horen hoe verschrikkelijk het ook inderdaad was... (LOL dit alleen tussen de weeën, tijdens de weeën moest echt iedereen van me af blijven..)

Het enige onaardige wat ik geroepen heb was dat ze voordat ik mocht persen mijn blaas wilde legen met een katheter en de stagiaire dat wilde gaan doen. Ik dacht- hmm, prima, zal t wel kunnen, en vervolgens de vk uitleg ging staan geven :shock:. Nadat ik 2 keer had gezegd: *naam vk* doen! En ik 2 keer als antwoord van haar had gehad dat de stagiaire het ook prima kon heb ik echt op mijn allerhardst, tijdens een enorme wee, redelijk in paniek geschreeuwd: *NAAM VK* DOEN!!!!! (ik denk dat iedereen zich wel voor kan stellen hoe hard dat was, kwam echt uit mijn tenen...)
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Jelin za 9 jul 2011 - 21:24

Ik was tijdens de weeën echt in mezelf gekeerd, heb bijna niets gezegd en wilde vooral met rust gelaten worden ook de de vk en mijn man. Toen mijn weeën afnamen en ik naar het ziekenhuis moest, wilde ik nog steeds geen polonaise aan mijn lijf. Moest zelfs mijn man helpen met mijn tas meenemen enz. Hij was zo gespannen.

In het ziekenhuis kreeg ik weeën opwekkers en lachgas. Mijn man heeft ze doodgelachen om mijn verhalen. Heb blijkbaar allemaal onzin lopen vertellen en bij een wee flink inhalen om vervolgens weer verder te ratelen. Maar ik weet zelf van niets, weet alleen dat ik het over mijn broertje en zwager heb gehad.

En bij de persweeën heb ik hard geroepen dat ik moest poepen..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hoe reageerde jij tijdens de bevalling... - Pagina 2 Empty Re: hoe reageerde jij tijdens de bevalling...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum