Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luiertas en geslacht van je kindje.

+16
Thunder
ekjir@M
PapillonRose
studiebol
Susan
pantuf
Monte
Liadan
Tania
Happydobby
Novalee
Rush
Parisienne
Floor
mauwmauw
Didi
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 5:00

Ik snap trouwens sowieso nooit waarom mannen daar zo moeilijk over doen, iedereen snapt toch dat het iets voor een baby is en dat babyspulletjes vaak met kleurtjes zijn? Dion liep ook gewoon met een roze draagdoek, dat boeide hem echt niks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Liadan vr 8 jul 2011 - 5:16

Susan schreef:Ik snap trouwens sowieso nooit waarom mannen daar zo moeilijk over doen, iedereen snapt toch dat het iets voor een baby is en dat babyspulletjes vaak met kleurtjes zijn? Dion liep ook gewoon met een roze draagdoek, dat boeide hem echt niks.

Hier hetzelfde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  PapillonRose vr 8 jul 2011 - 5:25

Ik zou hem rustig kopen als ik een jongetje zou krijgen (alleen staat de prijs me niet zo aan). Ik zou er mee moeten lopen, dus ik zou ook best een roze tas kopen bij een jongen. En die mannen ook altijd :P Zo vaak lopen ze meestal niet eens met een luiertas of draagdoek, dus laat ons vrouwen fijn de leuke gekleurde spulletjes kopen die we willen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Tania vr 8 jul 2011 - 6:34

Mijn man liep eerst ook te miepen over dat hij niet met een tas met bloemen wilde lopen. Toen ons zoontje er was heb ik hem er nooit meer over gehoord. En nu snapt hij echt niet dat andere vaders daar zo moeilijk over doen Laughing .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Parisienne vr 8 jul 2011 - 6:56

Pippa schreef:
Susan schreef:Dan koop je voor je vriend zo'n donkergrijze van de HEMA. Voor een prikkie is hij weer helemaal de coole man.

Haha Very Happy Hij liep laatst met mijn oilily tas laughcry

Mijne ook! :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  ekjir@M vr 8 jul 2011 - 7:05

Pippa schreef:Ik weet alleen niet of mijn vriend met een roze luiertas zou gaan lopen laughcry

Mijn vriend wel hoor. Ik heb een roze handtas en daar loopt ie ook rustig mee over straat... Embarassed

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 7:53

Ik kijk er bij een luiertas eigenlijk alleen maar na of ik hem zelf leuk vind en niet of de tas bij het geslacht van debaby past. Ik heb zelf maar liefst drie Oilily-tassen en eigenlijk wil ik er nog een bij angel . Eigenlijk is dit helemaal niet zo duur, hoor. Als je de tas een seizoen later weer doorverkoopt, kun je nog een heel groot gedeelte van de nieuwprijs weer terugkrijgen en heb je er uiteindelijk maar een paar tientjes voor betaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Thunder vr 8 jul 2011 - 8:03

Eens met Susan! Ik snap het probleem van luiertassen en mannen ook niet. Het is dat ik niet van roze hou en dus zelf nooit met zo'n tas zal lopen, maar mijn man maakt het ook geen bal uit. Die loopt met elke tas die ik hem mee geef.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 8:04

Ik had toen Ezra baby was ook een tas van Oilily, in de uitverkoop gekocht voor 50% van de prijs. Heb toen wel voor blauw gekozen, maar de tas was ook gewoon leuker in het blauw. Ik vond 'm alleen niet zo fijn in het gebruik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 8:05

Verzorgingstassen van Room Seven vind ik trouwens ook echt heel leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  PapillonRose vr 8 jul 2011 - 8:06

Twellie schreef:Ik kijk er bij een luiertas eigenlijk alleen maar na of ik hem zelf leuk vind en niet of de tas bij het geslacht van debaby past. Ik heb zelf maar liefst drie Oilily-tassen en eigenlijk wil ik er nog een bij angel . Eigenlijk is dit helemaal niet zo duur, hoor. Als je de tas een seizoen later weer doorverkoopt, kun je nog een heel groot gedeelte van de nieuwprijs weer terugkrijgen en heb je er uiteindelijk maar een paar tientjes voor betaald.
Dat kan inderdaad ook, de tas het volgende seizoen weer doorverkopen. Maar meestal als ik een tas écht leuk vind dan zal ik dat niet gauw doen, en dan vind ik het toch wel duur zo'n oilily tas.. Heb er overigens wel twee angel Maar die heb ik ooit in de uitverkoop gekocht en gaan al jaren mee smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:15

PapillonRose schreef:
Twellie schreef:Ik kijk er bij een luiertas eigenlijk alleen maar na of ik hem zelf leuk vind en niet of de tas bij het geslacht van debaby past. Ik heb zelf maar liefst drie Oilily-tassen en eigenlijk wil ik er nog een bij angel . Eigenlijk is dit helemaal niet zo duur, hoor. Als je de tas een seizoen later weer doorverkoopt, kun je nog een heel groot gedeelte van de nieuwprijs weer terugkrijgen en heb je er uiteindelijk maar een paar tientjes voor betaald.
Dat kan inderdaad ook, de tas het volgende seizoen weer doorverkopen. Maar meestal als ik een tas écht leuk vind dan zal ik dat niet gauw doen, en dan vind ik het toch wel duur zo'n oilily tas.. Heb er overigens wel twee angel Maar die heb ik ooit in de uitverkoop gekocht en gaan al jaren mee smile

Dat van het doorverkopen was ook meer hypothetisch bedoeld Laughing . Ik vind ze ook te mooi om weg te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Flemy vr 8 jul 2011 - 8:24

Ik heb een luiertas van Lief!, ook niet echt een 'jongenstas' (maar ik heb dan wel 2 dochters). Maar dat had me anders echt niet uit gemaakt! Ik vind de tas zelf leuk, daar gaat het om. En mijn man neemt de tas ook gewoon mee hoor.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 8:25

Wij hebben een goedkope luiertas van de Hema (donkergrijs). Ze hebben nu een hele gave rode, die zou ik eigenlijk wel willen hebben, gewoon omdat ik die mooier vind dan de huidige tas. Ik zou trouwens wel rekening houden met het geslacht van mijn kind bij het uitzoeken van een luiertas, maar dat is iets persoonlijks, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Liadan vr 8 jul 2011 - 8:27

Susan schreef:Verzorgingstassen van Room Seven vind ik trouwens ook echt heel leuk.

Die heb ik 1 en ik ben er na 2,5 jaar nog niet op uitgekeken, ook een erg fijne tas.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Mamsie vr 8 jul 2011 - 9:21

Ik vind dat de tas niet bij je kind moet passen maar bij jezelf. Ik heb geen luiertas. Ik heb gewoon een leuke H&M tas.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  studiebol vr 8 jul 2011 - 10:06

Susan schreef:Ik snap trouwens sowieso nooit waarom mannen daar zo moeilijk over doen, iedereen snapt toch dat het iets voor een baby is en dat babyspulletjes vaak met kleurtjes zijn? Dion liep ook gewoon met een roze draagdoek, dat boeide hem echt niks.

Tja, dat zal mijn vriend gewoon niet doen, ik vind het prima ga hem niet dwingen ofzo! En de tas die ik nu heb gekocht vind ik zelf ook leuk hoor anders dan had ik hem echt niet gekocht!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Susan vr 8 jul 2011 - 10:08

Ik zeg ook niet dat je hem moet dwingen, ik snap gewoon niet waarom mannen het zo'n probleem vinden. Als hij het echt niet wil, prima, maar als ik echt weg zou zijn van een bepaalde tas zou ik die wel gewoon kopen, ongeacht of hij ermee wil lopen. Dan pakt hij maar een andere tas als hij op pad gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  studiebol vr 8 jul 2011 - 10:10

Susan schreef:Ik zeg ook niet dat je hem moet dwingen, ik snap gewoon niet waarom mannen het zo'n probleem vinden. Als hij het echt niet wil, prima, maar als ik echt weg zou zijn van een bepaalde tas zou ik die wel gewoon kopen, ongeacht of hij ermee wil lopen. Dan pakt hij maar een andere tas als hij op pad gaat.

Dat laatste zal ik ook zeker doen,ik heb wel wat andere dingen gekocht waarvan ik weet dat hij het niet zo leuk vind maar ik vond het zo leuk dat ik het dus wel gekocht heb Very Happy
Tja en waarom sommige mannen er zo moeilijk over doen ik weet het echt niet.. weet het van mijn eigen vent ook niet, hij zegt dan ik vind dat gewoon niet mooi en wil er niet mee lopen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Vancity_girl vr 8 jul 2011 - 11:53

Liadan schreef:
Susan schreef:Ik snap trouwens sowieso nooit waarom mannen daar zo moeilijk over doen, iedereen snapt toch dat het iets voor een baby is en dat babyspulletjes vaak met kleurtjes zijn? Dion liep ook gewoon met een roze draagdoek, dat boeide hem echt niks.

Hier hetzelfde.

Hier ook, onze luier tas is knal roze, maar mijn man geeft daar echt niets om.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 18:24

Ja hoor dat kan prima!
Ik heb een saaie grijze omdat mijn vriend er ook mee moest kunnen lopen.
Uiteindelijk heb ik hem maar weinig gebruikt, wat ik nodig had stopte ik in mijn eigen tas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  sheila123 vr 8 jul 2011 - 21:53

Ik vind het persoonlijk geen zak uitmaken of die tas bij je kindje past als hij maar handig is en je hem zelf leuk vind is het toch goed??
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luiertas en geslacht van je kindje. - Pagina 2 Empty Re: Luiertas en geslacht van je kindje.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum