HELP, eendje in een put gevallen!
+2
Caro
Sweety
6 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: HELP, eendje in een put gevallen!
Wat goed! Mijn ouders wonen tegenover een vijver waar een beek doorheen stroomt. In een hoek van die vijver was ook een grote put die op het riool uitkomt. Daar verdwenen ook vaak kleine eendjes in. Dan hoorde je dat galmende gepiep... We hebben zo vaak met een schepnet die beestjes er weer uit gehaald, totdat we de gemeente eindelijk er van konden overtuigen dat ze wat gaas voor die put moesten doen. Probleem opgelost!
Wat wel grappig was, is dat moeder eend je vaak echt aanvloog als je zo'n kleintje redde. We lieten ze natuurlijk gelijk weer los, maar dat beest werd echt woest omdat je aan haar kroost zat, haha. Voor eigen bestwil nog wel.
Goed gedaan CBL, fijn dat het is gelukt!
Wat wel grappig was, is dat moeder eend je vaak echt aanvloog als je zo'n kleintje redde. We lieten ze natuurlijk gelijk weer los, maar dat beest werd echt woest omdat je aan haar kroost zat, haha. Voor eigen bestwil nog wel.
Goed gedaan CBL, fijn dat het is gelukt!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Oke, ik twijfelde ook hoe het nou precies zat... wist dat er iets mee was maar niet precies hoe en wat.
Maar fijn dat het eendje weer bij moeders is
Maar fijn dat het eendje weer bij moeders is
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Respect CBL voor wat je voor dat eendje hebt gedaan. Gelukkig dacht je niet zoals velen dat je toch niet kon helpen, maar heb je wel actie ondernomen en het eendje gered.
Ik vind echt dat er meer mensen zo zouden moeten reageren.
Ik vind echt dat er meer mensen zo zouden moeten reageren.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Detail; het was mijn stomme schuld van dat eendje dus ik MOEST hem of haar redden .
Ik had in mijn enthousiaste brood gegooid naar de groep eendjes met moeder en lette niet op de put, dacht er niet bij na................................DOMME muts!
Ik voelde me echt zo schuldig en lok ze voortaan als ze bij een put lopen wel mee zodat ik alsnog brood kan geven.
Ja kom maar op, scheld me maar uit!
Ik had in mijn enthousiaste brood gegooid naar de groep eendjes met moeder en lette niet op de put, dacht er niet bij na................................DOMME muts!
Ik voelde me echt zo schuldig en lok ze voortaan als ze bij een put lopen wel mee zodat ik alsnog brood kan geven.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Detail; het was mijn stomme schuld van dat eendje dus ik MOEST hem of haar redden .
Oeps! Nouja, kan iedereen gebeuren toch? Ik vind het heel goed wat je hebt gedaan! Wat zul je je rot hebben gevoeld toen het eendje er inzat!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Detail; het was mijn stomme schuld van dat eendje dus ik MOEST hem of haar redden .
jij stomme...... goedzak :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hahahaha sorry CBL, ik moet erg lachen om je confessions . Ik ga je niet uitschelden natuurlijk, kan gebeuren en je hebt 'm zelf gered. Maar ik moet meer lachen omdat je het pas achteraf durft te bekennen, en je een ander waarschijnlijk wel had uitgescholden als die het was overkomen . Grapjas!
Sterre- Ratel
_MamaRosa_ schreef:Caribbeanlover schreef:Detail; het was mijn stomme schuld van dat eendje dus ik MOEST hem of haar redden .
Oeps! Nouja, kan iedereen gebeuren toch? Ik vind het heel goed wat je hebt gedaan! Wat zul je je rot hebben gevoeld toen het eendje er inzat!
Dank je allemaal btw. Voelde me idd zeer rot en zag het arme diertje er zo invallen.
Het ging zo snel en met onze hond in mijn hand had ik niet echt wat kunnen doen.
Was net aan de wandeling begonnen en had me tel. niet bij me dus ben snel naar huis gelopen om te bellen.
Daarna ben ik hem alsnog uit gaan laten en toen zag ik dus die schilder.
Gast- Gast
Sterre schreef:Hahahaha sorry CBL, ik moet erg lachen om je confessions . Ik ga je niet uitschelden natuurlijk, kan gebeuren en je hebt 'm zelf gered. Maar ik moet meer lachen omdat je het pas achteraf durft te bekennen, en je een ander waarschijnlijk wel had uitgescholden als die het was overkomen . Grapjas!
Dan had ik idd gezegd dat diegene dom was ofzo, maar wel erbij gezegd had dat het goed was dat ze het dier gered had.
Wilde het gelijk al zeggen, maar dacht laat maar.
Gast- Gast
Sterre, hoe hebben jullie de gemeente kunnen overtuigen?
Vind die putten aan de zijkant met gaten en die met de open strepen waar het eendje doorheen was gevallen echt stom dat die er nog zijn.
Ze denken lekker aan het welzijn van dieren,maar niet heus!
Het kan zoveel anders zoals ik hier las met gaas ofzo.
Vind die putten aan de zijkant met gaten en die met de open strepen waar het eendje doorheen was gevallen echt stom dat die er nog zijn.
Ze denken lekker aan het welzijn van dieren,maar niet heus!
Het kan zoveel anders zoals ik hier las met gaas ofzo.
Gast- Gast
Er waren toen meer mensen uit de buurt die erover hadden gebeld. Maar mijn ouders wonen in een kleinere gemeente, misschien dat dat uitmaakt? En ik geloof dat buurtbewoners er eerst zelf gaas over hadden gespannen, en de gemeente uiteindelijk er zelf iets professionelers voor had gezet.
Sterre- Ratel
Da's wel goed zeg dat jullie er wat aan gedaan hebben en later ook aan laten doen.
Er zouden meer van die mensen moeten zijn, want sommige zoals in mijn geval vandaag zouden denken ''ach dat beestje gaat vanzelf wel dood, jammer dan, die ene minder''.
Er zouden meer van die mensen moeten zijn, want sommige zoals in mijn geval vandaag zouden denken ''ach dat beestje gaat vanzelf wel dood, jammer dan, die ene minder''.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» van het bed gevallen..
» Gevallen
» Van het bed gevallen
» Gevallen met baby!
» Gevallen op voortanden
» Gevallen
» Van het bed gevallen
» Gevallen met baby!
» Gevallen op voortanden