HELP, eendje in een put gevallen!
+2
Caro
Sweety
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
HELP, eendje in een put gevallen!
Ik zag dat er een eendje in een put viel. Dierenambulance doet niks en ik moest de gemeente bellen alhoewel ik vrees dat zij niks doen (zit nu aan de telefoon).
Brandweer misschien?
Brandweer misschien?
Gast- Gast
Re: HELP, eendje in een put gevallen!
Hoe ver in de put zit hij?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dan zit ie nu in het riool denk ik..
(heb jij de hele dag niks te doen.. Dat je dit allemaal ziet? Zoiets zou mij niet opvallen eerlijk gezegd )
(heb jij de hele dag niks te doen.. Dat je dit allemaal ziet? Zoiets zou mij niet opvallen eerlijk gezegd )
Gast- Gast
Ehhh waar bemoei jij je mee? Ik liet de hond uit toen ik het zag for your information!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ehhh waar bemoei jij je mee? Ik liet de hond uit toen ik het zag for your information!
Precies!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Waar bemoei ik me mee? Ik vroeg het me gewoon af..
En nu lig je dus, in de regen, met je telefoon op het yesforum, naar het eendje te kijken?
Wat ga je eraan doen? Vrees dat de politie er niet voor komt, hoe sneu het ook voor het eendje is... Misschien buurman vragen of hij de put wil proberen open te maken?
En nu lig je dus, in de regen, met je telefoon op het yesforum, naar het eendje te kijken?
Wat ga je eraan doen? Vrees dat de politie er niet voor komt, hoe sneu het ook voor het eendje is... Misschien buurman vragen of hij de put wil proberen open te maken?
Gast- Gast
Ik denk niet dat ze er wat aan zullen gaan doen.. Als je de put niet open krijgt dan is het ( lullig om te zeggen ) maar gedaan met het eendje.
Sweety- Ratel
Sweety schreef:Ik denk niet dat ze er wat aan zullen gaan doen.. Als je de put niet open krijgt dan is het ( lullig om te zeggen ) maar gedaan met het eendje.
Maar zelfs al krijgt ze de put wel open.. Hoe haalt ze hem eruit?
Ik zou het ook echt zielig vinden, begrijp me niet verkeerd. Maar dit is een lastige situatie.
Zit de put niet aangesloten op t riool?
Gast- Gast
Misschien met een net? Volgens mij zitten veel putten aangesloten op het riool..
Sweety- Ratel
Als het zo'n normale straat put is wel volgens mij. Maar hoe past een eend daardoorheen?
Gast- Gast
Lize schreef:Waar bemoei ik me mee? Ik vroeg het me gewoon af..
Regen? :o
Lastige situatie...
En de moeder eend? Eendje kan volgens mij sowieso niet meer terug naar de moeder?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
misschien is het zo`n klein babyeendje. En ook ik denk dat je er niet veel aan kan doen. Erg zielig voor het eendje
Gast- Gast
Oh. Misschien door de stroming. Erg sneu maar vrees t ergste.
Gast- Gast
Als het een klein eendje is zal die waarschijnlijk op ontdekkingstocht zijn gegaan en door een van die gaten zijn gevallen. En als het een grote eend is... Dan vraag ik het me ook af..
Sweety- Ratel
Maar passen kleine eendjes dan wel door die open strepen? Lijkt me dat dat gevaarlijke situaties me zich meebrengt. Want dan zou een hondenpoot er bv ook door kunnen schieten. Hier past dat niet hoor.
Gast- Gast
Oh is het zo'n put? Ik dacht aan de zijkant van de stoep. Daar zitten meestal 3 gaten dacht dat hij daardoor was gevallen..
Sweety- Ratel
Ahwww dat is zielig
Ik vrees alleen dat je er inderdaad niets aan kunt doen. Als de put niet open te krijgen is..
Ik vrees alleen dat je er inderdaad niets aan kunt doen. Als de put niet open te krijgen is..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Sweety schreef:Oh is het zo'n put? Ik dacht aan de zijkant van de stoep. Daar zitten meestal 3 gaten dacht dat hij daardoor was gevallen..
dat dacht ik ook
Gast- Gast
Lily schreef:Sweety schreef:Oh is het zo'n put? Ik dacht aan de zijkant van de stoep. Daar zitten meestal 3 gaten dacht dat hij daardoor was gevallen..
dat dacht ik ook
Oh! Ik krijg ineens een ingeving. Was die putten helemaal vergeten!
Maar dat zou idd goed kunnen, alleen is ie dan al lang en breed weg, helaas...
Gast- Gast
Lize, wie zegt dat het hier regent? Al was het wel wel zo, dan ga ik idd in de stromende regen proberen om dat beestje te helpen, ik droog wel weer op dan.
Het was idd zo put met open strepen die ze alleen maar hier hebben en wat levensgevaarlijk is voor eendjes ed.
Onze hond kwam laatst per ongeluk met een poot erin en ik zag al helemaal voor me dat ik de dierenambulance ed moest gaan bellen. Gelukkig kwam hij er zo weer uit.
Vind wel dat er niet veel moeite word gedaan. De dierenambulance wilde in 1e instantie niks doen en raadde me aan de gemeente te bellen. Daar moest ik te lang wachten en heb de brandweer gebeld. Daar werd me gezegd dat ik de DA moest bellen en zei dat ik dat al gedaan had en dat ze niks deden.
Ik weer de DA bellen en ze zouden komen en mij bellen zodat ik kon zeggen waar het was.
Alleen doet heel toevallig me telefoon het niet meer en krijg dat ding niet aan de praat!
Wil ze bellen dat het niet meer nodig is.
Weet niet wie het zei, maar het was geen grote eend, aangezien ik het over een eendje had.
Het is gelukkig opgelost. Vlakbij de put zijn er schilders aan het werk en zij hebben zo keet met materialen. Heb aan een schilder gevraagd of zij een koevoet hadden om de put mee te openen. Hij was heel meelevend en liep zelfs mee en heeft de put open gemaakt en het eendje eruit gehaald (ondanks dat ik zei dat ik het zelf wel wilde doen dus dat hij dat niet hoefde te doen).
Het eendje zou ik naar de vogelopvang brengen, want alleen redden ze het niet.
Op weg naar huis zag ik moedereend met kroost en heb het beestje erbij gezet.
Het was idd zo put met open strepen die ze alleen maar hier hebben en wat levensgevaarlijk is voor eendjes ed.
Onze hond kwam laatst per ongeluk met een poot erin en ik zag al helemaal voor me dat ik de dierenambulance ed moest gaan bellen. Gelukkig kwam hij er zo weer uit.
Vind wel dat er niet veel moeite word gedaan. De dierenambulance wilde in 1e instantie niks doen en raadde me aan de gemeente te bellen. Daar moest ik te lang wachten en heb de brandweer gebeld. Daar werd me gezegd dat ik de DA moest bellen en zei dat ik dat al gedaan had en dat ze niks deden.
Ik weer de DA bellen en ze zouden komen en mij bellen zodat ik kon zeggen waar het was.
Alleen doet heel toevallig me telefoon het niet meer en krijg dat ding niet aan de praat!
Wil ze bellen dat het niet meer nodig is.
Weet niet wie het zei, maar het was geen grote eend, aangezien ik het over een eendje had.
Het is gelukkig opgelost. Vlakbij de put zijn er schilders aan het werk en zij hebben zo keet met materialen. Heb aan een schilder gevraagd of zij een koevoet hadden om de put mee te openen. Hij was heel meelevend en liep zelfs mee en heeft de put open gemaakt en het eendje eruit gehaald (ondanks dat ik zei dat ik het zelf wel wilde doen dus dat hij dat niet hoefde te doen).
Het eendje zou ik naar de vogelopvang brengen, want alleen redden ze het niet.
Op weg naar huis zag ik moedereend met kroost en heb het beestje erbij gezet.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 7 jul 2011 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat heb je goed opgelost CBL!
Alleen jammer dat je je eerste zin gelijk weer zo aanvallend begint..
Alleen jammer dat je je eerste zin gelijk weer zo aanvallend begint..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
wat een goede daad CBL!
Werd het eendje meteen door moeders weer opgenomen in de groep? of had moeders het niet eens door?
Ze zeggen toch altijd dat beestjes die door mensenhanden zijn aangeraakt verstoten worden? of is dat alleen bij vogeltjes zo?
Werd het eendje meteen door moeders weer opgenomen in de groep? of had moeders het niet eens door?
Ze zeggen toch altijd dat beestjes die door mensenhanden zijn aangeraakt verstoten worden? of is dat alleen bij vogeltjes zo?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Nee dat klopt niet, want ik heb ze eerder opgepakt en zette ze dan weer terug moeders verstoot ze niet.
Laatst was er een eendje te ver van de groep en die heb ik opgepakt en erbij gezet ging prima.
Laatst was er een eendje te ver van de groep en die heb ik opgepakt en erbij gezet ging prima.
Gast- Gast
Inge, dat is geloof ik alleen als ze nog heel jong zijn als je ze dan aanraakt dan kunnen ze verstoten worden inderdaad.
Maar goed bezig geweest CBL, fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen.
Maar goed bezig geweest CBL, fijn dat het uiteindelijk goed is gekomen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» van het bed gevallen..
» Gevallen
» Van het bed gevallen
» Gevallen met baby!
» Gevallen op voortanden
» Gevallen
» Van het bed gevallen
» Gevallen met baby!
» Gevallen op voortanden