Gevallen met baby!
+10
Tania
Liadan
Susan
woezel
Flip Fluitketel
Darius
PapillonRose
Fearie
Pussycat
chipa
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gevallen met baby!
Vanmorgen de schrik van mijn leven gehad. We gingen F naar mn ouders brengen want die passen op als wij werken. F zat nog in de maxi cosi cabriofix en ik liep bij mijn ouders naar binnen. Ze hebben een tegelvloer en op de een of andere manier glijd mijn hak weg en val ik op de grond terwijl ik de MC nog vast heb waar F in zit. De MC kwam voor mijn gevoel met een harde smak op de grond. Hij begon gelijk te huilen. Ben hem gelijk gaan troosten, maar man en ik moesten toch naar ons werk. In de auto heb ik echt zitten janken. Hoe kon dit gebeuren?! Voelde me zo schuldig. En dan moest ik hem ook nog eens achterlaten bij mn ouders. Voelde me echt een heel slechte moeder op dat moment.
Op mijn werk aangekomen natuurlijk gelijk weer naar mn ouders gebeld maar alles ging goed met F. En nu lijkt ook alles in orde te zijn. Hij lacht weer volop en eet en drinkt goed. Pfft, maar wat ben ik geschrokken zeg! Ben altijd zo voorzichtig en nu in een paar sec tijd gebeurd er zoiets. Als ik er aan denk kan ik zo weer in huilen uitbarsten zeg.
Op mijn werk aangekomen natuurlijk gelijk weer naar mn ouders gebeld maar alles ging goed met F. En nu lijkt ook alles in orde te zijn. Hij lacht weer volop en eet en drinkt goed. Pfft, maar wat ben ik geschrokken zeg! Ben altijd zo voorzichtig en nu in een paar sec tijd gebeurd er zoiets. Als ik er aan denk kan ik zo weer in huilen uitbarsten zeg.
Laatst aangepast door chipa op do 24 nov 2011 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gevallen met baby!
Jeetje wat schrikken!! Zoiets kan je dan niet meer voorkomen helaas en jullie zullen allebei wel geschrokken zijn zeg, maar gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden.
Elke moeder is er denk ik wel bang voor om te vallen met baby, maar toch gebeurd het.
Elke moeder is er denk ik wel bang voor om te vallen met baby, maar toch gebeurd het.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ai, schrikken zeg. Maar waarschijnlijk heeft de Maxicosi de klap wel opgevangen, beter dan dat hij zo uit je handen was geschoten.
Gast- Gast
Wat een geluk dat hij nog in de maxi-cosi zat! Die dingen zijn er op gemaakt om een klap op te vangen! Denk je er wel aan dat je nu een nieuwe maxi-cosi koopt, hij is niet meer veilig als hij zo'n smak heeft gemaakt.
Gast- Gast
Pussycat schreef:Jeetje wat schrikken!! Zoiets kan je dan niet meer voorkomen helaas en jullie zullen allebei wel geschrokken zijn zeg, maar gelukkig heeft hij er niks aan overgehouden.
+ 1 - mijn zoontje is een paar weken geleden toen hij in de maxi cosi zat bijna van het boodschappenkarretje afgegleden, kon net op tijd de MC vastgrijpen. Als ik er weer aan denk, kan ik ook zo weer janken en voel ik me nog steeds schuldig.
Het is inderdaad mijn grootste angst, vallen met mijn zoontje. Fijn dat je zoontje er toch weinig last van heeft gehad.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Jeetje dat is schrikken! Gelukkig zat hij nog in de mc, en fijn dat het goed met hem gaat.
Gast- Gast
Dat is even schrikken! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig lijkt alles ok, dat is vast een opluchting! De Maxi Cosi zal de grootste klap wel opgevangen hebben. En zulke dingen kunnen iedereen overkomen hoor, moet je je niet te rot over voelen. Natuurlijk is het niet fijn dat hij gevallen is, maar je bent ook maar een mens en zulke dingen kunnen gebeuren. Het is niet zo dat je onvoorzichtig was, het was een ongelukje.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
O rottig zeg! En zeker als je ook nog naar je werk moet. Dan is het al zon gestress. Hoe is het met je werk? Had er nog op gereageerd in een ander topic.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Dat was vast schrikken! Zeker de schrik van elke moeder! Gelukkig gaat het met de kleine goed!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
o ik weet precies hoe je je voelt. hier vorige week flauw gevallen terwijl ik e vast had
gelukkig is het bij jullie ook goed afgelopen
gelukkig is het bij jullie ook goed afgelopen
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Waar je wel aan moet denken: volgens mij is het zo dat een maxi-cosi na een klap niet meer gegarandeerd veilig is, er kunnen dan aan de binnenkant beschadigingen zijn ontstaan. Daarom raden ze ook af om een maxi-cosi tweedehands te kopen, omdat je vaak niet kunt zien of er iets mee is gebeurd. Daar moet je dus wel rekening mee houden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gelukkig is er niks aan de hand met je zoontje !
Op mijn oude werk is een keer een maxi-cosi met baby van de lopende band van de kassa gevallen. Moeders had de maxi-cosi even op de lopende band gezet om haar portemonnee te pakken en toen begon de band ineens te lopen. De maxi-cosi viel op z'n kop ! Moeder helemaal in paniek en huilen en de baby huilde niet eens een keer gewoon rond of dat er niks was gebeurd. Gelukkig maar want het had ook anders kunnen aflopen
Op mijn oude werk is een keer een maxi-cosi met baby van de lopende band van de kassa gevallen. Moeders had de maxi-cosi even op de lopende band gezet om haar portemonnee te pakken en toen begon de band ineens te lopen. De maxi-cosi viel op z'n kop ! Moeder helemaal in paniek en huilen en de baby huilde niet eens een keer gewoon rond of dat er niks was gebeurd. Gelukkig maar want het had ook anders kunnen aflopen
Gast- Gast
Wat schrikken is dat geweest. En ik herken het precies want ik ben zondag met Kian van de trap af gevallen. Gelukkig kon ik hem nog vasthouden en zijn we er goed vanaf gekomen, maar ik heb nog de hele dag zitten trillen. Ik heb toen ook gegild om mijn vriend en achteraf een flink potje gehuild.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wat schikken zeg! Helaas gebeuren die dingen. De maxi cosi zal de grootste klap wel hebben opgevangen maar je moet nu idd een nieuwe kopen.
Gast- Gast
Liadan schreef:Wat schrikken is dat geweest. En ik herken het precies want ik ben zondag met Kian van de trap af gevallen. Gelukkig kon ik hem nog vasthouden en zijn we er goed vanaf gekomen, maar ik heb nog de hele dag zitten trillen. Ik heb toen ook gegild om mijn vriend en achteraf een flink potje gehuild.
Schrikken is dat he. Mijn man viel een paar maanden terug ook J. van de trap af. Ik lag te slapen en schrok me echt dood en half slapend/vallend rende ik gillend naar de trap. Toen kwam de buurvrouw kijken wat er aan de hand was omdat ik zo hard gilde
Uiteindelijk waren we allemaal gewond, mijn man zat onder de wondjes door het vallen langs de structuur op de muren, zoontje had zijn been gekneusd en ik zat onder de schaafwonden door het half slapend naar de trap rennen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
hey meissie toch ik kan me voorstellen dat je je dag liever anders beginy .
echt wel schrikken hoor .
fijn dat je weet dat er niks met hem aan de hand is .
straks kan je weer naar huis en zul je met eigen ogen zien dat je kleintje vrolijk lachend op je wacht
echt wel schrikken hoor .
fijn dat je weet dat er niks met hem aan de hand is .
straks kan je weer naar huis en zul je met eigen ogen zien dat je kleintje vrolijk lachend op je wacht
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ben nu wel weer van de schik bekomen, maar pffft....
Dacht trouwens ook gelijk dat ik een nieuwe MC moest kopen maar volgens mn ouders is het niet nodig. Maar ga toch maar een nieuwe kopen.Liever 120,- dan mijn mannetje!
@Darius: Mijn werk is echt niet leuk! Baal er heel erg van. Ben dus actief op zoek naar iets anders. Maar ja, zo gemakkelijk is het niet een baan voor max 4 dagen per week te vinden.
Dacht trouwens ook gelijk dat ik een nieuwe MC moest kopen maar volgens mn ouders is het niet nodig. Maar ga toch maar een nieuwe kopen.Liever 120,- dan mijn mannetje!
@Darius: Mijn werk is echt niet leuk! Baal er heel erg van. Ben dus actief op zoek naar iets anders. Maar ja, zo gemakkelijk is het niet een baan voor max 4 dagen per week te vinden.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa, wat schrikken! Gelukkig dat hij nog in de MC zat inderdaad ...
Ik ben met mijn dochter van de trap gevallen, dat was echt mijn grootste angst en het werd werkelijkheid. Ik heb gelukkig de klap opgevangen met mijn lichaam, ik was bont en blauw en een scheur in mijn lip die in het ziekenhuis gehecht moest worden. A. had een buil op haar hoofd en moest daarvoor een nachtje in het ziekenhuis blijven ter observatie. Verder zijn we er gelukkig goed vanaf gekomen, het had veel slechter af kunnen lopen.
Ik ben met mijn dochter van de trap gevallen, dat was echt mijn grootste angst en het werd werkelijkheid. Ik heb gelukkig de klap opgevangen met mijn lichaam, ik was bont en blauw en een scheur in mijn lip die in het ziekenhuis gehecht moest worden. A. had een buil op haar hoofd en moest daarvoor een nachtje in het ziekenhuis blijven ter observatie. Verder zijn we er gelukkig goed vanaf gekomen, het had veel slechter af kunnen lopen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
ooh wat is dat schrikken!
Wij waren vanmiddag in de supermarkt. N in het winkelwagentje (in het gedeelte waar je je boodschappen legt) J in het zitje van het winkelwagentje. Ik stond even te kijken bij de toetjes toen het zoontje van mijn vriendin in het winkelwagentje wilde klimmen, waardoor het hele winkelwagentje omdonderde met mijn 2 kinderen erin. Tjongejonge wat een schrik! Ik gaf een gil, dus we hadden meteen allemaal mensen om ons heen staan. 1 vrouw kwam heel lief helpen, de kinderen hadden gelukkig helemaal niks! Geen 1 blauwe plek, geen bult helemaal niks, gelukkig!
Wij waren vanmiddag in de supermarkt. N in het winkelwagentje (in het gedeelte waar je je boodschappen legt) J in het zitje van het winkelwagentje. Ik stond even te kijken bij de toetjes toen het zoontje van mijn vriendin in het winkelwagentje wilde klimmen, waardoor het hele winkelwagentje omdonderde met mijn 2 kinderen erin. Tjongejonge wat een schrik! Ik gaf een gil, dus we hadden meteen allemaal mensen om ons heen staan. 1 vrouw kwam heel lief helpen, de kinderen hadden gelukkig helemaal niks! Geen 1 blauwe plek, geen bult helemaal niks, gelukkig!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Jeetje Maiadebij en Evy, da's ook schrikken. Ik ben zelf ook altijd zo bang dat ik met D. van de trap af val, ik krijg al de rillingen als ik eraan denk.
Chipa: wat valt er tegen aan je nieuwe werk? Balen zeg dat het niet leuk is!
Chipa: wat valt er tegen aan je nieuwe werk? Balen zeg dat het niet leuk is!
Gast- Gast
Evy schreef:chipa, wat schrikken! Gelukkig dat hij nog in de MC zat inderdaad ...
Nu weet ik weer wie je bent! (al ken je mij vast niet omdat ik hier amper mee typ)
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» van het bed gevallen..
» Gevallen
» Van het bed gevallen
» Van tafel gevallen
» van het bed gevallen..
» Gevallen