Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevallen op voortanden

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Gevallen op voortanden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:20

S. is van het weekend gevallen op zijn voortanden. Bij 1 tand is er een heel klein mini stukje vanaf maar het bloedde enorm (daar waar zijn tandvlees begint) De dag erna was zijn tandvlees helemaal paars en nu een paar dagen later is het helemaal weg. Maandag had ik het met een collega over en die vertelde me dat ik moest opletten omdat misschien zijn volwassen tand die er al vlak achter zit misschien beschadigd is door de val en dat ik de tandarts moest bellen voor een foto. Nu weet ik even niet wat ik moet doen omdat er nu gewoon niks meer te zien is. Maargoed hij bloedde dus wel best erg toen hij was gevallen. Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:22

Ik zou zeker even naar de tandarts gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Viva di 8 mei 2012 - 23:23

Ik zou even bellen voor de zekerheid. Weet niet of de tandarts er nu sowieso iets aan kan doen, maar de tand erna is natuurlijk wel de blijvende tand...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:25

Viva schreef:Ik zou even bellen voor de zekerheid. Weet niet of de tandarts er nu sowieso iets aan kan doen, maar de tand erna is natuurlijk wel de blijvende tand...

Ja dat wel maar ik dacht dat die dingen nu nog veel hoger zaten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:26

mijn neefje heeft dit enkele maanden geleden ook gehad, er is verder niks aan te doen omdat het nog melkgebit is. Hij is van beide voortanden het onderste stukje kwijt. Het kan inderdaad wel zijn dat de volwassen tanden een optater hebben gekregen en dan kan het zijn dat als die doorkomen dat het onderste deel wit is.
Maar als je er niet gerust op belt kan je voor de zekerheid altijd even de tandarts bellen.

(heb ik zelf ook doordat ik toen ik klein was op m`n fietsstuur ben gevallen, tandarts heeft er toen en of ander laagje overheen gezet dat het niet zo opvalt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  snoezel di 8 mei 2012 - 23:34

Ai.. Kippenvel. Ik kan toch al niet zo goed tegen dingen met tanden, maar L is dus paar weken geleden op het KDV flink onderuit gegaan en had toen ook tandvlees boven haar bovenste tanden donkerpaars, lip kapot en dat draadje bij haar bovenlip kapot (wat dus bloedde als een rund). Is vanzelf weggetrokken en geheeld, maar ik heb me niet gerealiseerd dat het invloed kon hebben op haar volwassen tanden eronder :shock:
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:37

snoezel schreef:Ai.. Kippenvel. Ik kan toch al niet zo goed tegen dingen met tanden, maar L is dus paar weken geleden op het KDV flink onderuit gegaan en had toen ook tandvlees boven haar bovenste tanden donkerpaars, lip kapot en dat draadje bij haar bovenlip kapot (wat dus bloedde als een rund). Is vanzelf weggetrokken en geheeld, maar ik heb me niet gerealiseerd dat het invloed kon hebben op haar volwassen tanden eronder :shock:

Ja dat heb ik dus ook met tanden brrr. Wordt dadelijk wat als ze gaan wisselen haha. Maar bij mij was het ook niet in me op gekomen dat er iets met z'n volwassen tanden zou kunnen gebeuren. Ik kan nu niet meer bellen naar de tandarts maar ik ga het morgen ochtend zeker doen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 0:03

Ik zou ook even bellen. Het zou ook kunnen dat zijn tandje(s) zwart gaan worden vanwege de val.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 0:11

Arden schreef:Ik zou ook even bellen. Het zou ook kunnen dat zijn tandje(s) zwart gaan worden vanwege de val.
Ja, alleen is daar helaas helemaal niets tegen te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen op voortanden Empty Re: Gevallen op voortanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum