Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik sluit me aan bij de rest!! Ben zo enorm hard aan het duimen voor jullie!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik duim ook al de hele tijd voor jullie, maar helaas...
Gast- Gast
Trouwens, dat ik mijn post net aan Pien en PM richtte, wil niet zeggen dat ik de andere meiden niks toewens Maar ik vind het op dit moment vooral bij die twee zó spannend!
Dus bij deze: ik wens álle meiden, hoe ver ze ook zijn in hun zwangerschap, een leuke dag toe en een geweldige zwangerschap zonder kwaaltjes of ongemakken
voor allemaal!
Dus bij deze: ik wens álle meiden, hoe ver ze ook zijn in hun zwangerschap, een leuke dag toe en een geweldige zwangerschap zonder kwaaltjes of ongemakken
voor allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wat lief van je Sjaantje,
PM en Pien, wat balen dat het toch nog niet zover is, ook ik duim voor jullie!
PM en Pien, wat balen dat het toch nog niet zover is, ook ik duim voor jullie!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
jeetje het wordt nu echt spannend hier!
Dames, succes met de laatste loodjes.Ik hoop dat jullie snel bevallen!
PM: Heeeeel veeel succes morgen! Ik zal zeker aan je denken. Ik ben erg benieuwd naar die kleine eigenwijze wondertjes van jullie.
Dames, succes met de laatste loodjes.Ik hoop dat jullie snel bevallen!
PM: Heeeeel veeel succes morgen! Ik zal zeker aan je denken. Ik ben erg benieuwd naar die kleine eigenwijze wondertjes van jullie.
Gast- Gast
bedankt allemaal voor jullie lieve woorden!! het is echt vreselijk dat wachten steeds, heb vanmorgen echt een gigantisch breekmoment gehad, ogen nu zo dik als maar kan en een dikke rode neus!! maar, het heeft wel even opgelucht. Ik ben op de één of andere manier zo bang voor alles rondom het ziekenhuis, inleiden en "onbekende" mensen daar die me dan door de bevalling heen begeleiden. Ik heb zoveel vertrouwen in mijn eigen vk's, het zijn stuk voor stuk zulke lieve dames en ik vind het oprecht erg jammer dat hun mij niet kunnen bijstaan! Maar goed, ik moet maar accepteren, heb nog 11 uur en 45 minuten om thuis te kunnen bevallen....
jammer is alleen dat ik de kleine bijna niet voel vandaag, ik ben al vanaf kwart voor 8 wakker, sinds kwart voor 12 uit bed en heb er nu pas 2 keer gevoeld! 1 keer rond een uur of 9 en net een paar minuutjes geleden nog een keer. Vreselijk is dat joh, even nog een half uurtje afwachten en anders ga ik de vk bellen, just in case!
jammer is alleen dat ik de kleine bijna niet voel vandaag, ik ben al vanaf kwart voor 8 wakker, sinds kwart voor 12 uit bed en heb er nu pas 2 keer gevoeld! 1 keer rond een uur of 9 en net een paar minuutjes geleden nog een keer. Vreselijk is dat joh, even nog een half uurtje afwachten en anders ga ik de vk bellen, just in case!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@PM, heb gisteren ananas gegeten en sex gehad maar behalve als een blok geslapen te hebben niks.
Nouja ik ben natuurlijk nog niet uitgerekend.
@Pien, balen dat ze niet vanzelf komt. Ik hoop morgen toch een topic voor je te openen!
@Kruumel, ik heb savonds ook veel kleine pijntjes, krampjes, was vlgs mijn vk normaal. Ook meer harde buiken waren normaal vlgs haar.
Helaas is gisteren mijn laptop gecrashed, alle data kwijt. Nou hadden we alles gebackuped behalve de adressenlijst voor de geboortekaartjes.
Kan dus zo weer opnieuw beginnen met typen.
Maargoed heb nu wel weer een schone installatie. Verder een beetje opruimen en chillen vandaag!
Nouja ik ben natuurlijk nog niet uitgerekend.
@Pien, balen dat ze niet vanzelf komt. Ik hoop morgen toch een topic voor je te openen!
@Kruumel, ik heb savonds ook veel kleine pijntjes, krampjes, was vlgs mijn vk normaal. Ook meer harde buiken waren normaal vlgs haar.
Helaas is gisteren mijn laptop gecrashed, alle data kwijt. Nou hadden we alles gebackuped behalve de adressenlijst voor de geboortekaartjes.
Kan dus zo weer opnieuw beginnen met typen.
Maargoed heb nu wel weer een schone installatie. Verder een beetje opruimen en chillen vandaag!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@ Pien: Natuurlijk zit je er doorheen. Dat is niks geks.
Probeer je niet teveel zorgen te maken over het ziekenhuis.
Als je daar straks ligt (al hoop ik nog steeds voor je dat het thuis begint) dan vergeet je dat allemaal en heb je nog maar 1 doel voor ogen. Ze zullen je daar goed helpen en in het ZH zijn ze ook vast super aardig
Een inleiding is niks engs. Het is alleen raar omdat je weet dat het niet lang kan duren waardoor je min of meer in de wacht zit.
Maar ja, dat zit je nu ook....
Het komt allemaal helemaal goed!
Probeer je niet teveel zorgen te maken over het ziekenhuis.
Als je daar straks ligt (al hoop ik nog steeds voor je dat het thuis begint) dan vergeet je dat allemaal en heb je nog maar 1 doel voor ogen. Ze zullen je daar goed helpen en in het ZH zijn ze ook vast super aardig
Een inleiding is niks engs. Het is alleen raar omdat je weet dat het niet lang kan duren waardoor je min of meer in de wacht zit.
Maar ja, dat zit je nu ook....
Het komt allemaal helemaal goed!
Gast- Gast
Mijn zus had ook sex gehad de dag voordat ze ingeleid werd.. En spontaan begon het ineens .. Wie weet is het toch geen bakerpraatje?
Succes voor de meiden die gaan bevallen!
Succes voor de meiden die gaan bevallen!
Gast- Gast
Sex is geen bakerpraatje, maar het kan wel het laatste zetje zijn. Maar dan moet je lichaam er wel klaar voor zijn. Ik zou het gewoon proberen Pien haha, hier heeft het bij de tweede ook gewerkt
Gast- Gast
Het is inderdaad geen bakerpraatje, maar je moet het maar net op kunnen brengen. Ik had daar op het laatst echt geen puf meer voor met die enorme buik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heey meiden,
Heb niet alles gelezen, maar krijg zo het idee dat het in iedergeval heeeel spannend is voor Proudmama en Pien!
Morgen zijn wij een week thuis en hebben gisteren de laatste dag kraamzorg gehad. Heel spannend dus allemaal, want nu moeten we het ECHT zelf doen. Natuurlijk doet Robin opeens allemaal dingen die ze tijdens de kraamtijd niet deed, dus allemaal onzekerheden die hopelijk met de tijd weer weggaan!
Robin doe het nu gelukkig heel goed. Ze was in het ziekenhuis voorbij de 7% lijn gegaan van afvallen, dus dat was best naar. (teigetje had helemaal gelijk!, want ze is vanzelf weer aangekomen d.m.v. kolven en bijvoeden en zat gisteren 24 gram van haar geboortegewicht!
Natuurlijk wil ik ook even showen met ons meisje:
[img][/img]
Ik houd het topic in de gaten en wensen alle meiden die nog moeten bevallen heel veel succes!
XX Mizzie
Heb niet alles gelezen, maar krijg zo het idee dat het in iedergeval heeeel spannend is voor Proudmama en Pien!
Morgen zijn wij een week thuis en hebben gisteren de laatste dag kraamzorg gehad. Heel spannend dus allemaal, want nu moeten we het ECHT zelf doen. Natuurlijk doet Robin opeens allemaal dingen die ze tijdens de kraamtijd niet deed, dus allemaal onzekerheden die hopelijk met de tijd weer weggaan!
Robin doe het nu gelukkig heel goed. Ze was in het ziekenhuis voorbij de 7% lijn gegaan van afvallen, dus dat was best naar. (teigetje had helemaal gelijk!, want ze is vanzelf weer aangekomen d.m.v. kolven en bijvoeden en zat gisteren 24 gram van haar geboortegewicht!
Natuurlijk wil ik ook even showen met ons meisje:
[img][/img]
Ik houd het topic in de gaten en wensen alle meiden die nog moeten bevallen heel veel succes!
XX Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Susan schreef:Het is inderdaad geen bakerpraatje, maar je moet het maar net op kunnen brengen. Ik had daar op het laatst echt geen puf meer voor met die enorme buik.
Ik ook niet... het was ook echt NIET romantisch. Maar ik was het zoooooo zat dat ik het 1 keer wou proberen. En gelijk effectief. Maar het was eerder alsof we een Ikea-kast in elkaar aan het zetten waren dan dat we sex hadden, zo gezellig was het.
Gast- Gast
Ja, misschien dat ik het ook wel had willen proberen als het nog veel langer had geduurd, ik kan me ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment van alles probeert.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat een schatje Mizzie, en wat een leuke naam heb je gekozen.
Susan- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Lieve Pien en PM, ik vind het zó balen voor jullie dat het niet loopt zoals jullie het liefst hadden gewild... Maar goed, deze dag is net begonnen, wie weet wat het vandaag nog allemaal brengt. En anders hoop ik dat jullie tóch kunnen genieten van deze dag thuis, voordat jullie je morgen in het ziekenhuis moeten melden.
Heel dikke knuffel voor jullie allebei!
+1 En verder sluit ik me bij Hazeltje aan, probeer je niet te druk te maken over een inleiding. Laat het op je afkomen. dat is het enige wat je kunt doen. En wat betreft mensen om je heen....Bij mij viel het reuze mee. Er zat bij mij echt niet continue iemand bij me (afgezien van mijn man dan), alleen als ik zelf aangaf daar behoefte aan te hebben. Helaas had ik op het einde meerdere personen aan mijn bed staan, maar dat kon me echt niks meer schelen, als mijn kind er maar uit zou komen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mizzie, wat een lieffie!!! Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat, geniet ervan samen! Raar idee zo zonder kraamzorg he? Komt helemaal goed joh!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mizzie, wat een poppetje zeg! Heerlijk! En nu lekker genieten!
Pien, ik snap goed dat je er doorheen zit. Lekker uithuilen! En probeer je niet te druk te maken over het ziekenhuis. Ze zijn heel aardig en snappen 'je angst' waarschijnlijk ook wel. Ik wil je alvast heel veel succes wensen!
Pien, ik snap goed dat je er doorheen zit. Lekker uithuilen! En probeer je niet te druk te maken over het ziekenhuis. Ze zijn heel aardig en snappen 'je angst' waarschijnlijk ook wel. Ik wil je alvast heel veel succes wensen!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Meiden, héél erg bedankt voor de lieve woorden! Dat doet me echt goed....
Gelukkig heb ik de kleine meid al weer goed veel voelen bewegen dus we gaan vandaag lekker met zn tweetjes genieten van onze laatste zondag met zn tweetjes!! Mijn man zegt ook steeds dat ik moet proberen positief te zijn dus dat ga ik nu gewoonproberen DOEN!
Gelukkig heb ik de kleine meid al weer goed veel voelen bewegen dus we gaan vandaag lekker met zn tweetjes genieten van onze laatste zondag met zn tweetjes!! Mijn man zegt ook steeds dat ik moet proberen positief te zijn dus dat ga ik nu gewoon
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Das de juiste instelling Pien!
Geniet er maar lekker van!
Geniet er maar lekker van!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Pien,ik lees dat het nog niet zover is maar nu gaat het niet lang meer duren voordat je je meisje in je armen hebt! Wil je alvast veel sterkte wensen voor de inleiding morgen. Het zal vast meevallen allemaal!! Je kan het!
Mizzie,wat een lief meisje en wat Susan al zegt; jullie hebben een geweldige naam gekozen!
Mizzie,wat een lief meisje en wat Susan al zegt; jullie hebben een geweldige naam gekozen!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik kom ook ff spieken
Succes morgen meiden ! Morgen zijn jullie ein-de-lijk mama !!!!
Succes morgen meiden ! Morgen zijn jullie ein-de-lijk mama !!!!
Gast- Gast
Seks hebben durf ik vlg mij niet eens meer, stel dat er een scheurtje ergens in mijn vliezen zit en 1 van de ukkies loopt een infectie op...
Of zal ik gewoon mijn man overhalen?! Zou het wel heel fijn vinden als het gewoon spontaan gaat gebeuren...
Of zal ik gewoon mijn man overhalen?! Zou het wel heel fijn vinden als het gewoon spontaan gaat gebeuren...
Gast- Gast
alvast heeeel veel succes meiden! hoop natuurlijk voor jullie dat het nu spontaan begint maar zo niet, nog 1 nachtje en dan gaat het eindelijk beginnen.
Bijna krijgen jullie je kindje(s) te zien!!
Bijna krijgen jullie je kindje(s) te zien!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken