Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@All, bij ons is het nog niet 100% zeker dat het morgen ook daadwerkelijk gaat gebeuren hoor! Het kan ook nog uitgesteld worden tot dinsdag. Het is afhankelijk van hoeveel ontsluiting ik heb en of er plaats is enz.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Happydobby, wat vervelend van de laptop... had je de enveloppen nog niet klaargemaakt dan?
PM, je moet het alleen doen als je er zelf een goed gevoel bij hebt.
Seks kan het laatste dingetje zijn om de bevalling op de wekken, maar dan moet je lichaam er evengoed klaar voor zijn, anders heeft het geen zin.
Pien, ik snap je angst, maar ik denk dat het op dat moment wel mee zal vallen. Het is natuurlijk niet je ideaal, maar de mensen in het zkh zijn ook heel kundig, en zullen je vast goed begeleiden... Als je kleine meid maar snel in je armen ligt!!!
PM, je moet het alleen doen als je er zelf een goed gevoel bij hebt.
Seks kan het laatste dingetje zijn om de bevalling op de wekken, maar dan moet je lichaam er evengoed klaar voor zijn, anders heeft het geen zin.
Pien, ik snap je angst, maar ik denk dat het op dat moment wel mee zal vallen. Het is natuurlijk niet je ideaal, maar de mensen in het zkh zijn ook heel kundig, en zullen je vast goed begeleiden... Als je kleine meid maar snel in je armen ligt!!!
Gast- Gast
Arden schreef:Susan schreef:Het is inderdaad geen bakerpraatje, maar je moet het maar net op kunnen brengen. Ik had daar op het laatst echt geen puf meer voor met die enorme buik.
Ik ook niet... het was ook echt NIET romantisch. Maar ik was het zoooooo zat dat ik het 1 keer wou proberen. En gelijk effectief. Maar het was eerder alsof we een Ikea-kast in elkaar aan het zetten waren dan dat we sex hadden, zo gezellig was het.
Eens. Het was functioneel, dat dan wel weer.
Uhhh, donderdag ga ik op vakantie, dussss....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Als het zo goed werkt... misschien toch mijn man eens lief aankijken? Als ik me nog kan herinneren hoe het moet, aangezien het echt maanden geleden is.
Pfft, wat zijn die kinderen druk daar binnen, ga bijna twijfelen of het er geen 3 of 4 zijn, voel overal handjes en voetjes.
Pfft, wat zijn die kinderen druk daar binnen, ga bijna twijfelen of het er geen 3 of 4 zijn, voel overal handjes en voetjes.
Gast- Gast
Darius schreef:Arden schreef:Susan schreef:Het is inderdaad geen bakerpraatje, maar je moet het maar net op kunnen brengen. Ik had daar op het laatst echt geen puf meer voor met die enorme buik.
Ik ook niet... het was ook echt NIET romantisch. Maar ik was het zoooooo zat dat ik het 1 keer wou proberen. En gelijk effectief. Maar het was eerder alsof we een Ikea-kast in elkaar aan het zetten waren dan dat we sex hadden, zo gezellig was het.
Eens. Het was functioneel, dat dan wel weer.
Uhhh, donderdag ga ik op vakantie, dussss....
Volgens mij gaat het toch meer om het klaarkomen? Het sperma maakt de baarmoedermond wel een beetje week maar als je klaarkomt gaat je baarmoedermond even iets open staan en dan heb je kans dat je baarmoedermond die beweging over gaan nemen zodat er weeen ontstaan
@Pien voor jou gaat het morgen ook gewoon gebeuren klaar ! Langer kunnen we hier echt niet wachten met z'n allen hoor en ze kunnen jou toch niet zo langer laten rondlopen? Ik zal er wel overheen lezen maar hoelaat moet je er zijn?
Gast- Gast
Dat hoor ik pas morgenochtend rond kwart over 9. Om 9 uur belt de vk het ziekenhuis om ons officieel over te dragen en daarna zodra zij een tijd weet belt ze ons om dat door te geven. Vervolgens horen wij dan dus hoelaat wij in het ziekenhuis worden verwacht. Wel gaan ze erbij zeggen dat het het liefst zo vroeg mogelijk moet zijn morgenochtend omdat ik het hélemaal zat ben. ALs waarschuwing heeft de vk gezegd dat ik me niet te blind moet staren op maandag omdat het ook zo kan zijn dat ik niet voldoende ontsluiting heb om gelijk in te leiden dmv infuus naar eerst gel of een veter moet krijgen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Wat dat betreft heb ik makkelijk praten, ik weet waar ik aan toe ben.
Hoop zo dat het morgen eindelijk mee zit Pien!!
Hoop zo dat het morgen eindelijk mee zit Pien!!
Gast- Gast
Pien en PM, ik wens jullie een hele fijne laatste-zondag-zonder-kindje... ik ga zometeen naar mijn ouders en dan komen we vanavond pas weer thuis.
Ik weet niet of ik nog kan reageren, maar ik wil jullie allebei alvast heel veel succes, sterkte, geluk en alles wensen voor morgen!
Ik weet niet of ik nog kan reageren, maar ik wil jullie allebei alvast heel veel succes, sterkte, geluk en alles wensen voor morgen!
Gast- Gast
Tnx Kruumel! Zo lang het gaat hou ik jullie morgen wel een beetje op de hoogte hoor
Gast- Gast
PM, leuk! Heb je een nr van iemand of post je zelf als ze geboren zijn?
** Ik ben zo benieuwd naar het geslacht en de namen **
Gast- Gast
Lang leve mobiel internet.
Kruumel, wij sturen het excel bestand op naar het geboortekaartjes bedrijf en hun drukken het af op de enveloppen. Hun doen ook de postzegels erop en versturen de kaartjes.
Handig he!behalve als je je bestand kwijtraakt
Pien geniet lekker van je laatste zondag!
Kruumel, wij sturen het excel bestand op naar het geboortekaartjes bedrijf en hun drukken het af op de enveloppen. Hun doen ook de postzegels erop en versturen de kaartjes.
Handig he!
Pien geniet lekker van je laatste zondag!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Happydobby, erg handig! Zeker als je laptop crasht, maar dan hoef je geen adresstickers te strijken
Gast- Gast
PM en Pien, alvast heel veel succes voor morgen. Ik hoop dat jullie snel jullie ukkies vast kunnen houden!
All, hier is, voor de verandering , alles rustig. Heb wel een beetje zeurderig gevoel in m'n onderrug maar verder niks. Morgen komt de verloskundige weer langs voor een tweede strippoging dus daar richt ik me nu maar op. En lukt het dan weer niet dan ga ik er maar vanuit dat ik ook ingeleid ga worden.
All, hier is, voor de verandering , alles rustig. Heb wel een beetje zeurderig gevoel in m'n onderrug maar verder niks. Morgen komt de verloskundige weer langs voor een tweede strippoging dus daar richt ik me nu maar op. En lukt het dan weer niet dan ga ik er maar vanuit dat ik ook ingeleid ga worden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Succes PM, Pien en Novalee! Lijkt me een hele vreemde ervaring om te beseffen dat dit je laatste dag/week/zondag is zonder kindje(s).
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
PM en pein HEEELL veel succes morgen, en ik hoop dat alles heel voorspoedig voor jullie loopt!
en voor alle andere die op het eindje lopen! succes de komende dagen, ik ben benieuwd hoeveel kindjes er komende week worden geboren!
en voor alle andere die op het eindje lopen! succes de komende dagen, ik ben benieuwd hoeveel kindjes er komende week worden geboren!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pien, PM en Novalee heel veel succes morgen! Ik ga dit topic goed in de gaten houden!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Dankjewel voor de succeswensen! Het is idd ook een vreemd idee, zo het laatste weekend met z'n 2en. We hebben hier in ieder geval beide dagen lekker uitgeslapen, nu kan het nog
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
+1! Heel veel succes meiden!Lady4 schreef:Succes PM, Pien en Novalee! Lijkt me een hele vreemde ervaring om te beseffen dat dit je laatste dag/week/zondag is zonder kindje(s).
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Als het goed is post MamaRosa het als ze geboren zijn!Kruumel schreef:PM, leuk! Heb je een nr van iemand of post je zelf als ze geboren zijn?
Gast- Gast
Pm en pien, veel succes morgen! Dat de kindjes maar snel komen
Novalee, ook veel succes de komende dagen hopelijk komt je kleintje nog vanzelf!
Novalee, ook veel succes de komende dagen hopelijk komt je kleintje nog vanzelf!
Gast- Gast
Heel veel succes morgen PM, Pien en Novalee!! Hopelijk hebben jullie de kleintjes snel in jullie armen!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Heb op het moment echt last van steekjes aan de onderkant, heel vervelend. Geen kramp of pijn, echt steekjes.
Gast- Gast
PM en Pien heel veel succes morgen! Ik hoop dat jullie snel jullie kindjes kunnen vast houden!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pien schreef:Dat hoor ik pas morgenochtend rond kwart over 9. Om 9 uur belt de vk het ziekenhuis om ons officieel over te dragen en daarna zodra zij een tijd weet belt ze ons om dat door te geven. Vervolgens horen wij dan dus hoelaat wij in het ziekenhuis worden verwacht. Wel gaan ze erbij zeggen dat het het liefst zo vroeg mogelijk moet zijn morgenochtend omdat ik het hélemaal zat ben. ALs waarschuwing heeft de vk gezegd dat ik me niet te blind moet staren op maandag omdat het ook zo kan zijn dat ik niet voldoende ontsluiting heb om gelijk in te leiden dmv infuus naar eerst gel of een veter moet krijgen.
Succes morgen!
Jouw VK werkt wel heel anders dan die van mij!
Ik zou inderdaad ook met 42 weken overgedragen worden aan het sjdal, dan zou ik een afspraak hebben om een ctg te doen en te kijken hoeveel vruchtwater etc etc. Als alles goed was kon ik weer naar huis en 2 dagen later weer hetzelfde tot max 42+4. Uiteindelijk heb ik voor lstad gekozen omdat ze me daar met 41+3 voor het eerst wouden zien en dan met max 42 inleiden. Ik kreeg met 40+3 ook al een afspraak voor de gyn mee voor 41+3. Wist dus ook al hoelaat etc!
Ondertussen heb ik de familie alle dagen van het sjdal doorgegeven wisten ze mooi niet dat ik al eerder die kant op ging
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken