Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik ben me al sinds 26 weken aan het voorbereiden op bevallen he, niemand die had verwacht dat ik nu nog zwanger zou zijn, dat maakt het al totaal anders he?!
En ik ben het zo zat, dus kom maar op...
En ik ben het zo zat, dus kom maar op...
Gast- Gast
succes BA! en pien natuurlijk ook!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Happydobby schreef:Kruumel, vlgs mij bevallen de meeste pas na week 39 dus jou man moet nog even wachten denk ik
Ja dat denk ik ook... dat heb ik m ook gezegd. Ga er nou niet vanuit dat ie met 37 weken komt, want het kan nog 5 weken duren! (En als het aan mij ligt duurt het ook nog 3 weken. )
Gast- Gast
Pien, ik hoop voor jou dat het nog voor maandag spontaan gaat gebeuren, maar anders word je maandag toch zeker mama!!!
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | Jongen | - |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (R.obin) |
14 juli Theezakje (?) |
Gast- Gast
Wat een ellende om die klossen onder het bed te krijgen.
De voor en achterzijde van ons bed is niet gelijk aan de zijkanten, en de midden(steun)plank is weer een andere maat. We kunnen dus niet overal de klossen onder zetten.... heel irritant!
De voor en achterzijde van ons bed is niet gelijk aan de zijkanten, en de midden(steun)plank is weer een andere maat. We kunnen dus niet overal de klossen onder zetten.... heel irritant!
Gast- Gast
Heb je bierkratjes?
Dat mag ook namelijk.
Wij kunnen onder dit bed geen klossen en hebben het toen zo gedaan.
Dat mag ook namelijk.
Wij kunnen onder dit bed geen klossen en hebben het toen zo gedaan.
Gast- Gast
Wij hebben een boxpring en wij hadden er 9 Bavaria kratjes onder staan
Gast- Gast
Ja, we hebben wel bierkratjes. Maar dan blijft het probleem.
Het is namelijk dat de drie zijden niet evenver van de vloer zitten... lastig uit te leggen zo, maar we hebben dus 3 steunpunten van het bed die allemaal een ander aantal cm van de grond zitten.
Het staat!
We hebben onder de zijkanten de klossen, onder de middenplank de klossen met een catalogus eronder, en onder de steunplanken tuinstenen met een plank erop.
Ik hoop dat we vannacht niet door het bed zakken...
Het is namelijk dat de drie zijden niet evenver van de vloer zitten... lastig uit te leggen zo, maar we hebben dus 3 steunpunten van het bed die allemaal een ander aantal cm van de grond zitten.
Het staat!
We hebben onder de zijkanten de klossen, onder de middenplank de klossen met een catalogus eronder, en onder de steunplanken tuinstenen met een plank erop.
Ik hoop dat we vannacht niet door het bed zakken...
Gast- Gast
@ PM; Spannend zeg! Die zondagavond wordt denk ik idd wel een beetje vreemd, ik werd ook maandags ingeleid, en de hele avond zit je toch te fantaseren. Ik was ook totaal niet zenuwachtig, terwijl het toch heel spannend zou worden ivm de dubbele stuitligging. Ik was er helemaal aan toe, net als jij.
Ik ben verder ook niet speciaal voorbereid ivm de tweeling, alleen wat ik zelf te vragen had ivm de stuitliggingen, maar verder laten ze het gewoon over zich heen komen.
Wel fijn dat ze meteen kunnen beginnen met de vliezen breken, kon bij mij toen ook, scheelt toch weer. (alleen te hopen dat het niet op een keizersnee uitdraait daarna, of vind je dat niet heel erg? )
@ Pien: Voor jou ook echt heel spannend nu! Hoop voor je dat het toch nog door gaat zetten! Mijn zusje zou ook op zondag 42 weken zijn, en ingeleid worden die dag, maar het begon zaterdags, dus mocht ze nog net thuis bevallen. Alleen de uitdrijving lukte niet, dus alsnog naar het ziekenhuis, maar in ieder geval geen inleiding.
@ Novalee: voor jou hoop ik ook dat het snel gaan beginnen!
@ Happydobby: Hier toucheren ze ook sowieso nooit eerder dan de 40 weken helaas. Volgens mij doen ze dat idd niet zo snel zonder reden. Of je moet flink aan het rommelen zijn misschien, maar ik ben bij de 1e ook overtijd gegaan, maar toucheren hebben ze nooit gedaan.
Ik ben verder ook niet speciaal voorbereid ivm de tweeling, alleen wat ik zelf te vragen had ivm de stuitliggingen, maar verder laten ze het gewoon over zich heen komen.
Wel fijn dat ze meteen kunnen beginnen met de vliezen breken, kon bij mij toen ook, scheelt toch weer. (alleen te hopen dat het niet op een keizersnee uitdraait daarna, of vind je dat niet heel erg? )
@ Pien: Voor jou ook echt heel spannend nu! Hoop voor je dat het toch nog door gaat zetten! Mijn zusje zou ook op zondag 42 weken zijn, en ingeleid worden die dag, maar het begon zaterdags, dus mocht ze nog net thuis bevallen. Alleen de uitdrijving lukte niet, dus alsnog naar het ziekenhuis, maar in ieder geval geen inleiding.
@ Novalee: voor jou hoop ik ook dat het snel gaan beginnen!
@ Happydobby: Hier toucheren ze ook sowieso nooit eerder dan de 40 weken helaas. Volgens mij doen ze dat idd niet zo snel zonder reden. Of je moet flink aan het rommelen zijn misschien, maar ik ben bij de 1e ook overtijd gegaan, maar toucheren hebben ze nooit gedaan.
Gast- Gast
@MamaRosa: Keizersnee vind ik opzich geen probleem, als het maar niet zo is dat je eerst een gewone bevalling door moet en daarna alsnog. Of nummer 1 gewoon en nummer 2 per keizersnee, dat lijkt me vreselijk.
Mijn grote baby lijkt opeens heel weinig gegroeid, ik denk zelf een meetfout, of was bij jou opeens ook de groei eruit zeg maar? De kleine is wel gewoon vlg schema verder gegaan...
Mijn grote baby lijkt opeens heel weinig gegroeid, ik denk zelf een meetfout, of was bij jou opeens ook de groei eruit zeg maar? De kleine is wel gewoon vlg schema verder gegaan...
Gast- Gast
Hier is het bed overigens niet omhoog. Hebben een vrij hoge boxspring, en als het toch nodig mag zijn hebben we op zolder nog een dik matras was er tussen kan.
Maar dan moet ik echt in bed klimmen, dus wachten we maar zo lang mogelijk mee.
Maar dan moet ik echt in bed klimmen, dus wachten we maar zo lang mogelijk mee.
Gast- Gast
Ons bed was 47 cm zonder klossen, dus moest het wel omhoog.
Ik moet er ook echt in klimmen nu. Ik ben maar 1.63...
Ik moet er ook echt in klimmen nu. Ik ben maar 1.63...
Gast- Gast
ProudMama schreef:@MamaRosa: Keizersnee vind ik opzich geen probleem, als het maar niet zo is dat je eerst een gewone bevalling door moet en daarna alsnog. Of nummer 1 gewoon en nummer 2 per keizersnee, dat lijkt me vreselijk.
Ik was daar idd ook erg bang voor, dat ik dan eerst zou bevallen van 1, en dan bij de 2e alsnog naar de ok moest. Dus ik zei na de keizersnee ook dat ik blij was dat ik nog geen weeen had gehad, en dat ik het dan maar beter meteen heb kunnen krijgen, ipv eerst een bevalling vooraf.
Bij mij groeiden ze beide nog even hard door op het laatst, moet wel zeggen dat ze eerst helemaal gelijk opgingen, en de onderste ineens harder ging groeien. Al scheelde (en nog steeds) het maar 250 gr ongeveer.
Bij mij klopte de meting eigenlijk wel heel nauwkeurig, dus ik ben zeer benieuwd wat er bij jou van klopt! Opzich wel mooi dat ze nu redelijk gelijk lopen qua gewicht, anders scheelt het zo een kledingmaat. Niet dat dat het ergste is, maar dezelfde maat is wel erg makkelijk merk ik, haha!
Wij hadden het bed wel op klossen trouwens, maar mijn zus mocht ze er in de kraamtijd weer onderweg halen als ze dat prettiger vond, de kraamhulp vond dat zelf ook fijner. (ze is wel in het zh bevallen) Wie weet tref jij ook iemand die dat geen probleem vindt.
Gast- Gast
Toen straks een stuk slijmprop verloren!! Echt een hele dikke taaie slijmsliert, echt rozig/ bruinig met wat bloed aan de zijkant...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Oh ja, en mijn nicht is vanmorgen bevallen!! Van een zoon, weet zijn naam nog niet maar het was een snelle bevalling!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd Pien!
En wat goed van die slijmprop, is er duidelijk toch iets aan het rommelen...
En wat goed van die slijmprop, is er duidelijk toch iets aan het rommelen...
Gast- Gast
Pien dat ze je niet heeft kunnen strippen is wel erg jammer. Maar om je een positief bericht te geven... Ik had ondanks dat, de dag er na wel 2 cm ontsluiting dus je slijmprop verliezen is positief!!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Pien, hopen dat ze je zaterdag wel kunnen strippen. Of nog beter... dat het nu vanzelf gaat beginnen.
Gast- Gast
@PM, onze boxspring was 63 cm en dat moest 70 cm zijn voor de bevalling, omdat ik thuis wil bevallen vond de vk dat het op klossen moest.
Nou dat staat het nu ook en het is een hele klim geworden.
Ik ben benieuwd want bij mijn schoonzusje had de kraamzorg gezegd dat de klossen eronder uit mochten.
Hun hebben ook een boxspring.
@Pien, gefelicteerd, was je nicht al overtijd? Ik hoop voor je dat het snel begint.
Ik zit hier een beetje te mokken, mijn vriend vind het noodzakelijk om in de avonden lekker af te spreken met Jan en alleman terwijl ik al de hele week roep dat niet meer te willen.
Nu wil hij vanavond zijn broertje laten langskomen, is niet erg maar nu wil hij morgen met een heel stel vrienden naar de biosscoop, en dat zit me niet lekker. Het is wel de bios hier maar tijdens de film hoor je de telefoon niet. En ik vind samen gaan toch iets anders dan dat hij alleen gaat.
Nou dat staat het nu ook en het is een hele klim geworden.
Ik ben benieuwd want bij mijn schoonzusje had de kraamzorg gezegd dat de klossen eronder uit mochten.
Hun hebben ook een boxspring.
@Pien, gefelicteerd, was je nicht al overtijd? Ik hoop voor je dat het snel begint.
Ik zit hier een beetje te mokken, mijn vriend vind het noodzakelijk om in de avonden lekker af te spreken met Jan en alleman terwijl ik al de hele week roep dat niet meer te willen.
Nu wil hij vanavond zijn broertje laten langskomen, is niet erg maar nu wil hij morgen met een heel stel vrienden naar de biosscoop, en dat zit me niet lekker. Het is wel de bios hier maar tijdens de film hoor je de telefoon niet. En ik vind samen gaan toch iets anders dan dat hij alleen gaat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wacht wel af wat de kraamverzorgster wil. Als ik gewoon beval hoeven ze me niet op bed te wassen ed verwacht ik.
Dat zou ik ook echt vervelend vinden, als mijn man dat deed. En nu ik bol sta van de hormomen kan hij het maar beter niet proberen ook
Dat zou ik ook echt vervelend vinden, als mijn man dat deed. En nu ik bol sta van de hormomen kan hij het maar beter niet proberen ook
Gast- Gast
Happydobby, snapt je vriend je niet of vind hij het niet nodig?
In de bios kan hij natuurlijk wel de trilfunctie aanzetten, maar ik snap dat het voor jou geen prettig gevoel is.
Ik zou het ook niet meer fijn vinden elke avond mensen over de vloer te hebben op t laatst.
In de bios kan hij natuurlijk wel de trilfunctie aanzetten, maar ik snap dat het voor jou geen prettig gevoel is.
Ik zou het ook niet meer fijn vinden elke avond mensen over de vloer te hebben op t laatst.
Gast- Gast
Hmmm, elke avond vind ik wat overdreven maar hij kan toch wel gewoon nog naar de bios een avonbdje?
Als hij `m op trillen zet en het goed in de gaten houd, desnoods zijn telefoon in zijn hand houd, is er niks aan de hand.
En je baby valt er godzijdank niet zomaar uit
Als hij `m op trillen zet en het goed in de gaten houd, desnoods zijn telefoon in zijn hand houd, is er niks aan de hand.
En je baby valt er godzijdank niet zomaar uit
Gast- Gast
Hazeltje schreef:En je baby valt er godzijdank niet zomaar uit
Dat zou misschien wel handig zijn...
Gast- Gast
Kruumel schreef:Hazeltje schreef:En je baby valt er godzijdank niet zomaar uit
Dat zou misschien wel handig zijn...
Haha, klepje open... Komt u maarrrrrrrrrr.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken