Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 0:14

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:
ProudMama schreef:Maandag wordt ik mama!

Of het moet spontaan eerder gebeuren?
Fijn dat ze je gaan helpen!
Dat kan en mag altijd Wink .
Maar doe je mee maandag? Zouden samen bevallen he?!

haha, ik wil echt graag gaan bevallen, ben het ontzettend beu maar hier nog geen voortekenen.
Ik heb het idee dat die ook niet gaan komen, ik weet gewoon nu al dat als er iets gaat beginnen er geen weg meer terug is. Bij mij gaat alles altijd snel.

Maar mijn vriend komt nu al de hele week thuis met dezelfde zin....
Kan je niet gaan bevallen want ik wil vrij Very Happy
En hij wil zijn dagen bewaren voor erna.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:17

Kruumel: Haha, grappig is dat he?! Wij zitten te verzinnen hoe we ons laatste weekend samen in gaan delen. Zondagavond wordt rare avond denk ik...

HD: Maandag is nog 3,5 dag he, alles is nog mogelijk!!
Mijn man heeft per vandaag vakantie, even de laatste dingetjes in huis afmaken enz

Gast
Gast

Bericht  Novalee do 14 jul 2011 - 0:18

Theezakje, gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie snel naar huis mogen!

PM, fijn dat alles goed is! Idd een vreemd groeiverschil tussen de twee. Maar maakt de grootte nu nog veel uit? En wat heerlijk dat je een datum hebt om naar toe te leven nu! Maandag is al lekker snel!

Pien, wat jammer dat het strippen niet lukte. Hopelijk lukt het zaterdag wel, of is het dan al niet meer nodig. Wel luxe dat ze bij je thuis komen trouwens, ik moet maandag gewoon naar de praktijk komen.

All, ik zit er, een beetje n.a.v. het verhaal van Pien, aan te denken om morgen de VK te bellen om te vragen of ze voor maandag al een keer willen proberen te strippen. Want als ze het pas maandagmiddag voor het eerst doen is de tijd maar kort tot ik woensdagochtend overgedragen wordt aan het ziekenhuis. Wat denken jullie? Kan ik daar gewoon zelf om vragen? Ik wil namelijk toch heel graag thuis bevallen en hoe langer het duurt voor er iets gebeurt, hoe kleiner die kans wordt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:18

Happydobby, haha jouw vriend heeft er ook zin in!

Voor mannen is het toch allemaal heel anders he?
Ik heb echt het gevoel dat ik nog wel effe zwanger wil zijn, en hij kan niet wachten.
Voor mij is het ook leuk als mensen zien dat ik zwanger ben en er iets op zeggen, voor hem is het wel genoeg al die vragen over mij. Hij voelt dat niet he, is toch heel anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:19

Novalee: Vragen kan altijd toch? Zou het gewoon proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:21

Novalee, ik zou gewoon vragen... ze kunnen hoogstens nee zeggen, nou dat weet je dat. Als het de kans op een thuisbevalling kan vergroten zou ik het wel proberen. Succes!

PM, dat lijkt me inderdaad heel raar... normaal weet je niet wanneer het begint, nu weet je dat dit je laatste weekend is dat je met z'n tweetjes bent. Ik zou er zondag nog effe een speciaal dagje van maken!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 0:22

Kruumel, vlgs mij bevallen de meeste pas na week 39 dus jou man moet nog even wachten denk ik :P

Ach ja, ik heb gewoon de hele dag last van maagzuur, mijn ribben doen pijn, veel harde buiken die soms wel lang aanhouden maar gewoon geen pijn doen.

Ergens hoop ik dat de vk morgen even wil toucheren, maar ik denk dat ze dat niet doen Mad

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  kletskousje do 14 jul 2011 - 0:23

Novalee, ik zou het gewoon vragen hoor. Misschien dat ze het wel wil doen!

Kruumel, mijn vriend was er op een gegeven moment ook helemaal klaar voor. Hij wilde ook niet meer wachten. Voor die mannen duurt het misschien ook 'langer'. Jij ervaart veel meer het getrappel enzo!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 do 14 jul 2011 - 0:23

Novalee; je kan altijd even bellen. Als ze het bv morgen willen proberen Ă©n evt maandag heb je iig 2 kansen gehad. Anders heb je alleen maandag maar en toch weer een kansje minder... hug
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:24

@HD: En waarom zou ze dat niet doen dan?
Ben wel blij dat de gyn het nog ff deed, weet je toch weer meer...

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje do 14 jul 2011 - 0:25

@ Theezakje, ook hier gefeliciteerd!

@ PM, wat fijn dat je nu in iedergeval weet dat ze jou maandag in gaan leiden!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:26

Kletskousje, dat is waar... mannen gaan pas hechten na de geboorte, vrouwen al al die maanden dat de kleine in de buik zit. Dat geeft de verschillen in het gevoel.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 0:26

@Novalee, ik zou het echt vragen als ik jou was! Helemaal omdat ze nog nooit gekeken hebben of er ontsluiting is ja of nee!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 0:27

Pm, yeah!! je hebt een datum... mocht het bij mij niet doorzetten is de kans groot dat wij beide maandag mama worden!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:28

Pien schreef:Pm, yeah!! je hebt een datum... mocht het bij mij niet doorzetten is de kans groot dat wij beide maandag mama worden!!
Ja, die kans is heel groot!!

Hoop natuurlijk heel stiekum dat het in het weekend alsnog spontaan gaat gebeuren, maar dat verwacht ik niet meer hoor. Als ik al 2 weken over 2 cm doe...

Gast
Gast

Bericht  kletskousje do 14 jul 2011 - 0:37

Pm, ik heb bijna 5 weken met 3cm rondgelopen..
Maar dat betekent niet dat het dan nog lang hoeft te duren.. het kan toch ineens snel gaan!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:46

Nee, dat is waar.

En maandag heeft precies de gyn dienst waarvan ik gelijk zei: Als . of . maar geen dienst heeft... En dan zal je net zien, heeft diegene dienst!!
Mocht ook voor dinsdag gaan, maar heb het toch liever achter de rug hoor.
De gyn waarbij ik het meeste geweest ben zou in elk geval wel ff langs komen zei hij, hij heeft die dag gewoon poli. Dat vond ik wel super lief!!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje do 14 jul 2011 - 0:48

Pm, ga je trouwens normaal bevallen? (lijkt me wel als je ingeleid wordt Wink)
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:51

Zoals het er naar uit ziet wel, tenzij er iets mis gaan. Liggen allebei in hoofdligging, eerste ligt volledig ingedaald.

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 0:52

PM, zie jij eigenlijk tegen de bevalling op? Bereiden ze jou daar op een andere manier op voor als ons? (ons bedoel ik mama's van eenlingen)

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:57

Hoe zijn jullie voorbereid dan? Ik kon een folder mee krijgen over inleiden, maar ik weet hoe het werkt.
Maandag dus gewoon vliezen breken en aan het infuus...

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 0:59

Nou ja, gewoon de algemene informatie zeg maar. Nou gaat het meeste natuurlijk voor jou gelijk op maar ivm 2 kindjes die eruit moeten komen bedoel ik meer, ik heb zelf al heel veel bevallingen gezien maar nog nooit van een tweeling dus kan me daar minder een voorstelling van maken...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 1:03

Ik ook niet en ik zie het wel. Heb op de VK een half jaar stage gelopen, maar nooit tweelingbevalling meegemaakt.
Ik ga er gewoon blanco in, aangezien mijn zwangerschap al anders liep als gepland... Ze leggen het me op dat moment maar uit, anders ga ik me alleen maar meer zorgen maken denk ik. En ze moeten er toch uit, hoe dan ook...

Gast
Gast

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 1:06

Ja, dat is idd waarschijnlijk een hele goede instelling... Ik wou dat ik iets meer zo kon denken!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby do 14 jul 2011 - 1:08

PM, mijn schoonmoeder heeft het ook gedaan, mijn vriend lag in hoofdligging en zijn broertje in stuit, hem hebben ze daarna dus nog gedraaid. Dat is wel gelukt maar er zit 50 minuten tussen hun.
En dat is zelfs nog best lang.

Ik denk als jou baby1 geboren is baby2 snel volgt aangezien ze beide in hoofdligging liggen.

En het scheelt dat je niet geprimed hoeft te worden omdat je al 3 cm hebt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: