Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Fiebje, wat vervelend van het slechte slapen, hopelijk heeft de vk een oplossing voor je woensdag.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje, veel plezier bij de pretecho vanavond! Doen jullie een 3d echo?
All, heb vandaag weer veel harde buiken, maar ik vrees dat dat gewoon door een slechte houding komt dan dat het al wat voorwerk is. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, maar er is vorige keer niks gezegd over controleren op ontsluiting of strippen ofzo. Dus ik ga er maar vanuit dat het gewoon de standaard controle wordt. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet heel wanhopig ben, al hoop ik wel dat het spontaan gaat gebeuren en ik niet nog een week doorloop en ingeleid moet worden.
All, heb vandaag weer veel harde buiken, maar ik vrees dat dat gewoon door een slechte houding komt dan dat het al wat voorwerk is. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, maar er is vorige keer niks gezegd over controleren op ontsluiting of strippen ofzo. Dus ik ga er maar vanuit dat het gewoon de standaard controle wordt. Ik moet zeggen dat ik ook nog niet heel wanhopig ben, al hoop ik wel dat het spontaan gaat gebeuren en ik niet nog een week doorloop en ingeleid moet worden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Een vraagje aan de mede zwangeren!
Herkennen jullie het als ik zeg dat ik erge pijn in mijn onderbuik heb en een drukgevoel richting vagina?
Is continu aanwezig, soms wel wat heftiger.
Herkennen jullie het als ik zeg dat ik erge pijn in mijn onderbuik heb en een drukgevoel richting vagina?
Is continu aanwezig, soms wel wat heftiger.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Novalee, ja 3D echo inclusief DVD. Fijn dat je nog niet zo heel wanhopig bent, maar voor jou hoop ik ook dat het spoedig op gang komt.
Theezakje, ik ben nog niet zover, dus heb er geen ervaring mee.
Theezakje, ik ben nog niet zover, dus heb er geen ervaring mee.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Theezakje: Het kan indalen zijn.
Maar als de kleine al ingedaald ligt en hij/zij draait wat dan kan dat ook een drukkend gveoel geven.
Maar als de kleine al ingedaald ligt en hij/zij draait wat dan kan dat ook een drukkend gveoel geven.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Theezakje: Het kan indalen zijn.
Dan zal het bewegen of draaien wel zijn. Want hij/zij ligt al volledig ingedaald.
Theezakje13- Prater
Theezakje13 schreef:Hazeltje schreef:Theezakje: Het kan indalen zijn.
Dan zal het bewegen of draaien wel zijn. Want hij/zij ligt al volledig ingedaald.
Ja, dat kan erg vervelend zijn.
Pfff, ik heb een beetje teveel gedaan geloof ik
Ik had gisteren al erge pijn in mijn linkerheup/bil maar nu is het met elke beweging zowat raak!
Hier ook nog even showen...
Mijn buik met 19 weekjes:
Gast- Gast
Mooie buik met 19 weken!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Mooie buik Hazeltje!
Ik kan echt steeds minder
Weer flink last van bekken, zelfs stofzuigen wil niet meer...
Ik kan echt steeds minder
Weer flink last van bekken, zelfs stofzuigen wil niet meer...
Theezakje13- Prater
Hij is nu net zo groot als bij H. met ongeveer 28 weken....
@ Theezakje: Rot joh. Ik weet wat je voelt
Je wil graag nog vanalles maar het gaat gewoon niet.
Ik heb hier ene hele lijst van wat ik nog wilde doen.
Maar ik vrees dat het allemaal tot na de bevalling moet blijven liggen.
@ Theezakje: Rot joh. Ik weet wat je voelt
Je wil graag nog vanalles maar het gaat gewoon niet.
Ik heb hier ene hele lijst van wat ik nog wilde doen.
Maar ik vrees dat het allemaal tot na de bevalling moet blijven liggen.
Gast- Gast
Ben benieuwd waar het dan eindigt met je buik Hazeltje
Ik wil heel veel... Doe het liefst alles gewoon zelf!
Wil niet dat mijn vriend dat allemaal nog 'moet' als hij thuis is.
Voel me dan een nietsnut dat ik de hele dag weinig heb gedaan...
Zo, even klagen lucht wel op haha!
Ik wil heel veel... Doe het liefst alles gewoon zelf!
Wil niet dat mijn vriend dat allemaal nog 'moet' als hij thuis is.
Voel me dan een nietsnut dat ik de hele dag weinig heb gedaan...
Zo, even klagen lucht wel op haha!
Theezakje13- Prater
Ssssst. Dat wil ik nog niet weten haha.
Ja, ik herken je gevoel haha.
Ik wilde de deuren en kozijnen boven nog geschilderd hebben maar mijn man kan niet schilderen
Maar ja, ik red dat dus echt niet meer.
De keuken wilde ik nog helemaal uitgedaan hebben en de kelder.
Alle linnenkasten nog uitzoeken en uitpoetsen, de zolder opruimen...
Ik kan amper de zoldertrap opkomen
Ja, ik herken je gevoel haha.
Ik wilde de deuren en kozijnen boven nog geschilderd hebben maar mijn man kan niet schilderen
Maar ja, ik red dat dus echt niet meer.
De keuken wilde ik nog helemaal uitgedaan hebben en de kelder.
Alle linnenkasten nog uitzoeken en uitpoetsen, de zolder opruimen...
Ik kan amper de zoldertrap opkomen
Gast- Gast
O zo herkenbaar!!
Zou ook zo graag lekker het bos in gaan en mooie foto's maken. Maar dat gaat me ook niet lukken!
Laat die kleine maar komen, dan heb ik weer wat om handen.
Zou ook zo graag lekker het bos in gaan en mooie foto's maken. Maar dat gaat me ook niet lukken!
Laat die kleine maar komen, dan heb ik weer wat om handen.
Theezakje13- Prater
@Pien, dat is balen dat ze je niet stripte terwijl ze je dat beloofd hadden.
Heeft ze ook niet getoucheerd dan?
Hier had mijn schoonzusje met 39+6 voorweeen gehad en toen ze de volgende dag naar het spreekuur ging hebben ze haar getoucheerd en toen zei de VK dat het nog potdicht zat.
Tja dan weet je wel waar je aan toen bent.
Je hebt groot gelijk, even lekker winkelen.
@Theezakje, ook al gerommel? haha ik ben wel benieuwd want jij weet het geslacht niet haha spannend.
Ja hier is het hoofdje helemaal ingedaald dus je voelt wel die druk ja.
@Lieveheersbeesje, lekker nu al niet meer werken, geniet er maar van.
@Fiebje, net naar een collega geweest met onze auto (ja zo moet ik dat ding nu noemen)
Ach ja hij is nieuwer, trekt snel op en zit gewoon confortabel. Ik mis die auto van mij niet echt, hij koste me namelijk ook veel aan onderhoud.
@Bruintje beer, ja het kan nog haha.
@Hazeltje, jah de tweede he! Dan is de boel al een keer groter geweest dus nu gaat het makkelijker.
@PM, je bent toch niet stiekum aan het bevallen he!
Hier net op kraamvisite geweest, erg schattig kindje, lekker rustig. Wel veel harde buiken nog steeds dus ik ga zo even rustig zitten.
Heeft ze ook niet getoucheerd dan?
Hier had mijn schoonzusje met 39+6 voorweeen gehad en toen ze de volgende dag naar het spreekuur ging hebben ze haar getoucheerd en toen zei de VK dat het nog potdicht zat.
Tja dan weet je wel waar je aan toen bent.
Je hebt groot gelijk, even lekker winkelen.
@Theezakje, ook al gerommel? haha ik ben wel benieuwd want jij weet het geslacht niet haha spannend.
Ja hier is het hoofdje helemaal ingedaald dus je voelt wel die druk ja.
@Lieveheersbeesje, lekker nu al niet meer werken, geniet er maar van.
@Fiebje, net naar een collega geweest met onze auto (ja zo moet ik dat ding nu noemen)
Ach ja hij is nieuwer, trekt snel op en zit gewoon confortabel. Ik mis die auto van mij niet echt, hij koste me namelijk ook veel aan onderhoud.
@Bruintje beer, ja het kan nog haha.
@Hazeltje, jah de tweede he! Dan is de boel al een keer groter geweest dus nu gaat het makkelijker.
@PM, je bent toch niet stiekum aan het bevallen he!
Hier net op kraamvisite geweest, erg schattig kindje, lekker rustig. Wel veel harde buiken nog steeds dus ik ga zo even rustig zitten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
@HD, leuk kraamvisite! Ik vind het zo onwerkelijk dat wij straks ook zo'n kleintje in onze armen hebben.. Ik was vorige week bij een nicht van me en haar dochtertje van een week. Zo onwerkelijk dat zoiets in je buik zit!
Doe maar lekker rustig aan met je harde buiken, heb er ook veel last van...
Doe maar lekker rustig aan met je harde buiken, heb er ook veel last van...
Theezakje13- Prater
Theezakje, ik denk dat het komt door het drukken van het hoofdje omdat het al in gedaald is. Ik heb dat ook soms, maar niet continu. Is best een vervelend gevoel he?
Blondje, heel veel plezier met de echo vanavond... is echt super!!! Geniet ervan!
Hazeltje, sow hee wat een buik... hij lijkt al bijna net zo groot dan die van mij nu!
Meiden die al wat verder zijn dan ik, ik zie toch regelmatig dat jullie het gevoel hebben van 'laat maar komen'. Hadden jullie dat gevoel ineens, en wanneer kwam dat? Ik heb dat namelijk nog helemaal niet... ik geniet nog zo veel van mijn buik en het getrappel erin. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik al snel dat gevoel wel krijg. Ik ben bang dat ik dat gevoel nog niet heb als de bevalling zich aan gaat kondigen.
Happydobby, doe maar even lekker rustig aan!
Ik vind het altijd heel speciaal als je zwanger op kraamvisite bent. Heb je een kindje in je buik en eentje op je buik.
All, ik heb vannacht heerlijk geslapen in mn eigen bedje! Ik heb vandaag weinig plannen. Ik ben even naar de fysio geweest voor mn nek en rug. Daarna kwamen mn ouders effe aan. Nu zit ik lekker op de bank... vanavond ook geen plannen.
Blondje, heel veel plezier met de echo vanavond... is echt super!!! Geniet ervan!
Hazeltje, sow hee wat een buik... hij lijkt al bijna net zo groot dan die van mij nu!
Meiden die al wat verder zijn dan ik, ik zie toch regelmatig dat jullie het gevoel hebben van 'laat maar komen'. Hadden jullie dat gevoel ineens, en wanneer kwam dat? Ik heb dat namelijk nog helemaal niet... ik geniet nog zo veel van mijn buik en het getrappel erin. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik al snel dat gevoel wel krijg. Ik ben bang dat ik dat gevoel nog niet heb als de bevalling zich aan gaat kondigen.
Happydobby, doe maar even lekker rustig aan!
Ik vind het altijd heel speciaal als je zwanger op kraamvisite bent. Heb je een kindje in je buik en eentje op je buik.
All, ik heb vannacht heerlijk geslapen in mn eigen bedje! Ik heb vandaag weinig plannen. Ik ben even naar de fysio geweest voor mn nek en rug. Daarna kwamen mn ouders effe aan. Nu zit ik lekker op de bank... vanavond ook geen plannen.
Gast- Gast
Ik zit te denken, ik wil graag Harry Potter in de bios zien, die gaat woensdag in premiere. Normaal ging ik altijd de eerste dag dat er een nieuwe gelanceerd werd. Ik kan nu wel reserveren denk ik, als het niet lukt is er geen man overboord maarja. daarna gaan we voorlopig ook niet dus.
Happydobby- Ratel
Gewoon reserveren... als je niet kunt kan je toch afbellen. Misschien laat je kindje nog wel een tijdje op zich wachten.
Gast- Gast
+1 als je kunt, dan heb je een leuke avond en zoals je zelf al aangeeft ga je daarna een tijd niet en kun je hem misschien niet in de bios zien. Ik zou het gewoon doen en aanzien hoe je je voelt.Kruumel schreef:Gewoon reserveren... als je niet kunt kan je toch afbellen. Misschien laat je kindje nog wel een tijdje op zich wachten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, niet aan het bevallen helaas.
Vanmiddag wel echo gehad bij echoscopiste, maar de uitslag ed krijg ik donderdag pas via de gyn. Daar wel een beetje ingestort, puur van vermoeidheid denk ik, enorme huilbui gehad
Vanmiddag wel echo gehad bij echoscopiste, maar de uitslag ed krijg ik donderdag pas via de gyn. Daar wel een beetje ingestort, puur van vermoeidheid denk ik, enorme huilbui gehad
Gast- Gast
@Pm wat vervelend dat je op de uitslag moet wachten.
Kan me je huilbui goed voorstellen,is ook allemaal niet niks,sterkte.
Kan me je huilbui goed voorstellen,is ook allemaal niet niks,sterkte.
Gast- Gast
Net even bij de Ikea geweest, dus lopen slenteren, mijn benen.... lijk wel een olifant!
Mijn man denkt dat ik, als ik na de bevalling weer kan lopen, achterover val doordat mijn buik er niet meer zit, die ziet het al helemaal gebeuren
Mijn man denkt dat ik, als ik na de bevalling weer kan lopen, achterover val doordat mijn buik er niet meer zit, die ziet het al helemaal gebeuren
Gast- Gast
@PM, je weet dus nu ook niet tot wanneer ze je maximaal laten doorlopen?
Net kaartjes gereserveerd voor de film, moet ze wel vandaag of morgen ophalen ivm wachttijden bij de kassa, ga ze morgen wel halen, mocht ik onverhoopt dan niet gaan dan geven we ze wel aan de buurman ofzo.
Net kaartjes gereserveerd voor de film, moet ze wel vandaag of morgen ophalen ivm wachttijden bij de kassa, ga ze morgen wel halen, mocht ik onverhoopt dan niet gaan dan geven we ze wel aan de buurman ofzo.
Happydobby- Ratel
Hey meiden! Ik lees nog wel mee hoor zo nu en dan! Ik zie dat er een hoop richting het einde van de zwangerschap lopen!?
@ Kruumel, ik had ook niet gevoel van "laat maar komen" hoor! Ik ben precies met 38 weken bevallen, maar had met alle plezier tot 42 weken doorgelopen. Misschien dat het te maken had dat we het bij 1 kindje houden dat ik daarom extra wilde genieten, maar ik vond het zo geweldig om zwanger te zijn!
Vond het dan ook wel een beetje jammer dat ik met 38 weken beviel. Maar het was wel heeeel leuk om mijn meisje al te zien. En ze blijft zo lekker lang klein
Geniet er dus nog maar lekker van!!
@ PM, jij schiet ook al aardig op he!? Logisch van je huilbui. Het is ook allemaal niet niks!
@ de rest; succes voor de meiden die niet lang meer hoeven!!
*breekt weer uit*
@ Kruumel, ik had ook niet gevoel van "laat maar komen" hoor! Ik ben precies met 38 weken bevallen, maar had met alle plezier tot 42 weken doorgelopen. Misschien dat het te maken had dat we het bij 1 kindje houden dat ik daarom extra wilde genieten, maar ik vond het zo geweldig om zwanger te zijn!
Vond het dan ook wel een beetje jammer dat ik met 38 weken beviel. Maar het was wel heeeel leuk om mijn meisje al te zien. En ze blijft zo lekker lang klein
Geniet er dus nog maar lekker van!!
@ PM, jij schiet ook al aardig op he!? Logisch van je huilbui. Het is ook allemaal niet niks!
@ de rest; succes voor de meiden die niet lang meer hoeven!!
*breekt weer uit*
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10
Kruumel, ik heb het gevoel dat de kleine mag komen sinds dat ik 37 weken ben denk ik. Kleine hier is ook aan de grote kant, dus zie ook wel beetje op tegen de bevalling!
HD, mijn vriend gaat woensdag ook naar Harry Potter als er nog niks is hier. Anders zeggen degenen waar hij meegaat dat er 1 verhinderd was ofzo.
PM, huilbui is niet erg!! Wel vervelend dat je de uitslag donderdag pas krijgt! Je kleintjes mogen nu wel komen he?
Zo maar even koken en dan na het eten boodschappen doen samen met vriend.
HD, mijn vriend gaat woensdag ook naar Harry Potter als er nog niks is hier. Anders zeggen degenen waar hij meegaat dat er 1 verhinderd was ofzo.
PM, huilbui is niet erg!! Wel vervelend dat je de uitslag donderdag pas krijgt! Je kleintjes mogen nu wel komen he?
Zo maar even koken en dan na het eten boodschappen doen samen met vriend.
Theezakje13- Prater
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken