Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Nou, daar ben ik weer!!
Het protocol is zo dat ze pas bij 41 weken en 3 dagen gaan strippen, komende donderdag zal dit dus pas gaan gebeuren!! Ze komen dan bij ons thuis tussen 9 en 10 in de ochtend, ben erg benieuwd. Ze hebben verder ook nog niet gekeken of er ontsluiting is alleen de standaard controle zeg maar gedaan!
Bloeddruk was 120/75 en urine was weer helemaal goed!! Ze hebben ook nog een schatting gemaakt qua gewicht, in tegenstelling tot wat ze met de groei echo´s hebben voorspeld voorspellen ze nu 3700 gram. (met de groei echo zeiden ze 6,5 pond)
Ergens ben ik wel teleurgesteld, we hebben gevraagd hoe het zit als ik 42 weken ben, dan kan het zijn dat het nog 3 dagen duurt voor ik ingeleid word!! Dat vind ik toch wel heel lang ineens duren...
Het protocol is zo dat ze pas bij 41 weken en 3 dagen gaan strippen, komende donderdag zal dit dus pas gaan gebeuren!! Ze komen dan bij ons thuis tussen 9 en 10 in de ochtend, ben erg benieuwd. Ze hebben verder ook nog niet gekeken of er ontsluiting is alleen de standaard controle zeg maar gedaan!
Bloeddruk was 120/75 en urine was weer helemaal goed!! Ze hebben ook nog een schatting gemaakt qua gewicht, in tegenstelling tot wat ze met de groei echo´s hebben voorspeld voorspellen ze nu 3700 gram. (met de groei echo zeiden ze 6,5 pond)
Ergens ben ik wel teleurgesteld, we hebben gevraagd hoe het zit als ik 42 weken ben, dan kan het zijn dat het nog 3 dagen duurt voor ik ingeleid word!! Dat vind ik toch wel heel lang ineens duren...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Nou... dat vind ik niet normaal hoor Pien.
Als je nu nergens last van hebt, ok... (Hoewel ik het een beetje eng vind om iemand nog verder dan 42weken te laten lopen)
Maar je loopt nu al dagen zo te rommelen. Dat breekt je dadelijk gigantisch op!
Hopelijk zet het vandaag of morgen uit zichzelf door!
Hier lekker geslapen. H. was later wakker dus die is ook wat later naar het KDV gegaan.
Ik ga straks nog proberen wat strijkwerk te doen en dat zal het voor vandaag wel wezen.
Als je nu nergens last van hebt, ok... (Hoewel ik het een beetje eng vind om iemand nog verder dan 42weken te laten lopen)
Maar je loopt nu al dagen zo te rommelen. Dat breekt je dadelijk gigantisch op!
Hopelijk zet het vandaag of morgen uit zichzelf door!
Hier lekker geslapen. H. was later wakker dus die is ook wat later naar het KDV gegaan.
Ik ga straks nog proberen wat strijkwerk te doen en dat zal het voor vandaag wel wezen.
Gast- Gast
Pien schreef:Ergens ben ik wel teleurgesteld, we hebben gevraagd hoe het zit als ik 42 weken ben, dan kan het zijn dat het nog 3 dagen duurt voor ik ingeleid word!! Dat vind ik toch wel heel lang ineens duren...
Dus dan laten ze je 2 weken overtijd lopen en 3 dagen extra, lees ik dat goed? Dat zou toch van de zotte zijn?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zag dat ik door een aantal gemist werd. Nou hier ben ik weer.
Even een beetje afstand genomen. Rommelt al 2 weken hier, maar niks wat doorzet. Best frustrerend en vermoeiend.
Dus even niet veel hier geweest.
Maar de kleine zit dus nog warm in mijn buik vet te kweken haha!!
Pien, wat vervelend. Hoop niet voor je dat ze je nog langer dan de 42 weken door laten lopen. Ga echt ontzettend hard voor je duimen dat het toch zelf doorzet!!
Even een beetje afstand genomen. Rommelt al 2 weken hier, maar niks wat doorzet. Best frustrerend en vermoeiend.
Dus even niet veel hier geweest.
Maar de kleine zit dus nog warm in mijn buik vet te kweken haha!!
Pien, wat vervelend. Hoop niet voor je dat ze je nog langer dan de 42 weken door laten lopen. Ga echt ontzettend hard voor je duimen dat het toch zelf doorzet!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Ik moest er van uit gaan dat ze donderdag komen strippen, baat dat niet komen ze zaterdag weer. Dan word ik maandag doorgestuurd naar de gyn en dan kan het nog 3 dagen duren voor ik terecht kan voor inleiden... Vind het echt bizar. Ga dat komende donderdag ook echt aangeven! Heb ook gevraagd of ze niet eerder kunnen strippen als donderdag maar dat is tegen hun protocol en omdat de kleine nog steeds niet ingedaald is verwacht ze ook niet dat er ontsluiting is...
Pien- Ratel
Nou moet ik wel even erbij zeggen dat mijn buik op dit moment hééél erg rommeld...
Pien- Ratel
*breekt even in*
Spannend Pien!!!!
Spannend Pien!!!!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Jeetje Pien.
Snap wel dat ze zich aan protocollen moet houden, maar niet iedereen is hetzelfde toch? Was al heel fijn geweest als ze al even gekeken hadden of je al ontsluiting had....
meid!!
Snap wel dat ze zich aan protocollen moet houden, maar niet iedereen is hetzelfde toch? Was al heel fijn geweest als ze al even gekeken hadden of je al ontsluiting had....
meid!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Pien schreef:Ik moest er van uit gaan dat ze donderdag komen strippen, baat dat niet komen ze zaterdag weer. Dan word ik maandag doorgestuurd naar de gyn en dan kan het nog 3 dagen duren voor ik terecht kan voor inleiden... Vind het echt bizar. Ga dat komende donderdag ook echt aangeven! Heb ook gevraagd of ze niet eerder kunnen strippen als donderdag maar dat is tegen hun protocol en omdat de kleine nog steeds niet ingedaald is verwacht ze ook niet dat er ontsluiting is...
Mijn kraamverzorgster (kennis van ons) zou compleet flippen als ze dit zou lezen, ik zou daar ook dan ook echt niet mee akkoord gaan. Kreeg van haar een heel betoog te horen over dat de placenta op 40 weken gebouwd is en niet 3 weken extra, niet om je bang te maken hoor Maar ik zou absoluut aangeven dat je daar niet op zit te wachten, hoop dat je meisje zich vanzelf aandient of dat het strippen in ieder geval werkt.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Goedemorgen,
Pien, wat vervelend zeg! Vind het ook een beetje vreemd dat ze je misschien zo lang laten doorlopen. Ik hoop voor jou dat het toch allemaal vanzelf gaat beginnen!
Theezakje, Bij jou ook al flink aan het rommelen dus. Wie weet is het een dezer dagen wel zover!
Pm, succes vanmiddag! Ik ben benieuwd op hoeveel je kindjes geschat worden! Ze doen het wel goed he!
Zometeen wat boodschapjes doen en wat rommelen in huis. En dan vanmiddag naar het CB met mijn dochter.
Fijne dag allemaal!
Novalee, bij jou nog niks?
Pien, wat vervelend zeg! Vind het ook een beetje vreemd dat ze je misschien zo lang laten doorlopen. Ik hoop voor jou dat het toch allemaal vanzelf gaat beginnen!
Theezakje, Bij jou ook al flink aan het rommelen dus. Wie weet is het een dezer dagen wel zover!
Pm, succes vanmiddag! Ik ben benieuwd op hoeveel je kindjes geschat worden! Ze doen het wel goed he!
Zometeen wat boodschapjes doen en wat rommelen in huis. En dan vanmiddag naar het CB met mijn dochter.
Fijne dag allemaal!
Novalee, bij jou nog niks?
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Heb jij al een brief gehad Kletskousje?
Ik heb nog niks gehoord....
Gast- Gast
Pien, balen zeg dat ze nog niet wil strippen en niet eens wil kijken of je al ontsluiting hebt.
Hier lag de jongste met inleiden nog heel hoog en dus lang niet ingedaald, maar had toen wel al 2 a 3 cm ontsluiting.
Hoop voor je dat jullie dame snel besluit om te komen.
Hier lag de jongste met inleiden nog heel hoog en dus lang niet ingedaald, maar had toen wel al 2 a 3 cm ontsluiting.
Hoop voor je dat jullie dame snel besluit om te komen.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Heb jij al een brief gehad Kletskousje?
Ja, al 2/3 weken geleden geloof ik.
Ik had wel gevraagd of ze het op tijd wilde versturen ivm mijn zwangerschap.. en niet dat ik straks na de vakantie moest komen met haar.
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Theezakje, leuk dat je er weer bent, hopelijk zet het snel door!
Pien, wat stom dat ze pas ruim na de 42 weken inleiden, idiote protocollen hebben ze zeg! Hopelijk komt het toch snel uit zichzelf.
Ook de rest van wie de baby's al mogen komen: veel succes de komende dag(en)!
Gisteren ben ik bij de zeskamp gaan kijken waar mijn man aan mee deed. Ik rende een klein stukje om iets voor hem te halen en toen gleed ik uit omdat het nat was en viel ik op mijn kont. Helaas had ik ons nieuwe fototoestel in mijn kontzak zitten en de lens zit nu vol met water/condens. Gelukkig heb ik verder alleen wat schaafwonden op mijn knie en kan ik me niet voorstellen dat het kwaad kon voor de baby. Hopelijk kan het fototoestel gerepareerd en/of krijgen we wat terug van de verzekering.
Vanavond hebben we trouwens een pretecho, spannend toch weer!
Pien, wat stom dat ze pas ruim na de 42 weken inleiden, idiote protocollen hebben ze zeg! Hopelijk komt het toch snel uit zichzelf.
Ook de rest van wie de baby's al mogen komen: veel succes de komende dag(en)!
Gisteren ben ik bij de zeskamp gaan kijken waar mijn man aan mee deed. Ik rende een klein stukje om iets voor hem te halen en toen gleed ik uit omdat het nat was en viel ik op mijn kont. Helaas had ik ons nieuwe fototoestel in mijn kontzak zitten en de lens zit nu vol met water/condens. Gelukkig heb ik verder alleen wat schaafwonden op mijn knie en kan ik me niet voorstellen dat het kwaad kon voor de baby. Hopelijk kan het fototoestel gerepareerd en/of krijgen we wat terug van de verzekering.
Vanavond hebben we trouwens een pretecho, spannend toch weer!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pien schreef:Ik moest er van uit gaan dat ze donderdag komen strippen, baat dat niet komen ze zaterdag weer. Dan word ik maandag doorgestuurd naar de gyn en dan kan het nog 3 dagen duren voor ik terecht kan voor inleiden... Vind het echt bizar. Ga dat komende donderdag ook echt aangeven! Heb ook gevraagd of ze niet eerder kunnen strippen als donderdag maar dat is tegen hun protocol en omdat de kleine nog steeds niet ingedaald is verwacht ze ook niet dat er ontsluiting is...
Wat raar, bij mij hebben ze met 40 weken en 6 dagen gekeken hoeveel ontsluiting ik had en dat was al 1,5 cm. Strippen deed ze ook niet omdat Kian niet ingedaald was trouwens.
Maar hopelijk gaat het nu dan toch echt beginnen bij je!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
@ Pien, vervelend dat je zo’n slechte nacht hebt gehad. Echt heel vervelend voor jou, dat het gewoon niet door wilt zetten. Ik snap eigenlijk niet dat ze niet willen strippen, als het bij jou al zo’n tijd rommelt . Dat er ook niet gekeken is of je ontsluiting hebt nu, vind ik ook raar eigenlijk, zou toch lekker zijn om te weten…en wat is nou de moeite. Krijg jij tot de 42 weken nog echo’s of ctg’s als het niet doorzet?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Nee... in principe hoef ik niet meer terug te komen naar de praktijk. Heb wel heel duidelijk een belinstructie gekregen als ik weer hoofdpijn krijg, erg misselijk word of als ik de kleine minder als 12 keer op een dag voel. In prinicipe komen ze dus donderdag hier en als het dan nog niet werkt zaterdag ook weer.
Ze denken dat het "rommelen" puur en alleen voorweëen zijn en wat indalingsweëen.
Ze denken dat het "rommelen" puur en alleen voorweëen zijn en wat indalingsweëen.
Pien- Ratel
Pien schreef:Nee... in principe hoef ik niet meer terug te komen naar de praktijk. Heb wel heel duidelijk een belinstructie gekregen als ik weer hoofdpijn krijg, erg misselijk word of als ik de kleine minder als 12 keer op een dag voel. In prinicipe komen ze dus donderdag hier en als het dan nog niet werkt zaterdag ook weer.
Heel raar vind ik persoonlijk...
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
@All, ik ga even heerlijk hier naar de winkels... Mezelf even verwennen met een leuk boek en misschien zelfs nog wel wat andere dingen! Hebben hier 3 minuten vandaan een winkelcentrumpje zitten met de hema, blokker, henk ten hoor, primera, da en supermarkten dus ga mezelf eens even trakteren op wat nieuws!!
Pien- Ratel
Hoi Allemaal,
Ik lees wel s mee,maar vaak te druk om te reageren.
Sinds vorige week heb ik vakantie en aansluitend verlof,dus hoop ik nu wat vaker te reageren.
@Pien,wat ontzettend vermoeiend moet het voor je zijn,dat het telkens rommelt maar niet doorzet.
Ik hoop dat jullie kindje zich snel wil laten zien.
@Pm:Wat vervelend dat je zwangerschap niet zo voorloopt als je gewilt had,hopelijk red je het nog tot jullie kindjes zich aandoen,wel fijn dat je man nu vakantie heeft,zodat je wat afleiding hebt.
Ik lees wel s mee,maar vaak te druk om te reageren.
Sinds vorige week heb ik vakantie en aansluitend verlof,dus hoop ik nu wat vaker te reageren.
@Pien,wat ontzettend vermoeiend moet het voor je zijn,dat het telkens rommelt maar niet doorzet.
Ik hoop dat jullie kindje zich snel wil laten zien.
@Pm:Wat vervelend dat je zwangerschap niet zo voorloopt als je gewilt had,hopelijk red je het nog tot jullie kindjes zich aandoen,wel fijn dat je man nu vakantie heeft,zodat je wat afleiding hebt.
Gast- Gast
hd, afscheid kunnen nemen van je auto?
pien, balen dat je ook zo'n rotnacht hebt gehad. En nog rotter dat je nog langer moet wachten. Hoop voor je dat het toch eerder komt.
pm, nee geen slaappillen, ga het wo met de vk bespreken. Heb nu wel vaak 1 goede en daarna 1 slechte nacht. Maar wordt er gek van, blijf nu vooral met lopen last houden onderin m'n buik. De druk wordt ook stedees groter.
blondje, veel plezier bij de echo!
heb vanmorgen nog krap 2 uurtjes kunnen slapen. Wat in huis gerommeld maar m'n voeten werden zo dik dat ik nu maar weer met m'n klompjes omhoog.
pien, balen dat je ook zo'n rotnacht hebt gehad. En nog rotter dat je nog langer moet wachten. Hoop voor je dat het toch eerder komt.
pm, nee geen slaappillen, ga het wo met de vk bespreken. Heb nu wel vaak 1 goede en daarna 1 slechte nacht. Maar wordt er gek van, blijf nu vooral met lopen last houden onderin m'n buik. De druk wordt ook stedees groter.
blondje, veel plezier bij de echo!
heb vanmorgen nog krap 2 uurtjes kunnen slapen. Wat in huis gerommeld maar m'n voeten werden zo dik dat ik nu maar weer met m'n klompjes omhoog.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pien en PM succes met jullie (hopelijk) bevalling, zet em op !! Over een weekje hoop ik hier 2 topics te vinden Wij gaan een weekje weg dus ik kan niet even kijken of jullie al bevallen zijn, toitoitoi .....
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Fiebje | 28/29 | 27 augustus | .... | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
Hazeltje | 27/35 | 4 december | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
14 juni Chipa (F.riso) |
21 juni NowIamNothing (S.terre) |
4 juli Teigertje (M.aaike) |
4 juli Schuddebuikje (N.ick) |
7 juli Mizzie (R.obin) |
Gast- Gast
Happydobby en PM jullie zouden toch samen op 11 juli bevallen??
Dus nu is jullie tijd t/m vanavond 24.00u!!
Dus nu is jullie tijd t/m vanavond 24.00u!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken