Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+50
Clapperdie
juffie001
sheila123
Mizzie
Darius
Lady4
Earane
CCC
Creabea_28
mauwmauw
L!ND@
Sjaantje
Zininzon
Tiara
Limburg85
Schism
joyce0606
koNijntje
Chelle
Bruintje Beer
pitbullgup
Theezakje13
Laced
Spring
Nana
schuddebuikje
Parisienne
Vancity_girl
Burn
meisjesmama
Liadan
PapillonRose
Phileine
pantuf
Amber-
Caroow
Monte
Jazzlyn
kletskousje
Lejow
Annie24
Mamsie
Fiebje
Smaragdje
Susan
Pien
Fearie
blondje1313
Happydobby
Novalee
54 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:31

Lieve bijna-mama's,

Heel veel succes met de állerlaatste loodjes!
Toitoitoi!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 13 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:14

@Parels: Wat lief!! Very Happy

Heb de hele dag al harde buiken, maar zonder regelmaat en zonder echt pijn, dus het zal vast geen effect hebben...

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 10 jul 2011 - 7:17

ProudMama schreef:@Parels: Wat lief!! Very Happy

Heb de hele dag al harde buiken, maar zonder regelmaat en zonder echt pijn, dus het zal vast geen effect hebben...

+ 1 en heb het warm, zweet me gek. Terwijl het helemaal niet warm is in huis. Ga zo m'n temp maar weer opmeten had gister ook verhoging. Reageer morgen weer langer en lees dan effe terug.
Bij pien en novalee alles rustig? Fijne avond!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 7:27

Hier weer hele erge builpijn, kon mijn eten met moeite weg krijgen en steeds harde buiken... Ook een iets wat misselijk gevoel maar dat kan komen omdat ik dus nog behoorlijk trek heb... Zo meteen nog wat verse ananas proberen te eten en dan denk ik dat ik al naar bed ga.. ben vreselijk moe namelijk!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Novalee zo 10 jul 2011 - 7:54

Bij mij is ook alles rustig. Vandaag gaat het dus sowieso niet meer gebeuren!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 7:54

Is het harde- buiken- dag? Wink

Bij mij doen ze geen pijn, dus zal verder ook weinig effect hebben vrees ik... Helaas.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:54

PM, volgens mij wel... ik heb ook een ontzettend harde buik.

Weekendje was superleuk, maar stiekem wel wat actief voor mij denk ik, terwijl we echt rustig aan gedaan hebben en iedereen rekening heeft gehouden.

Voel je je weer wat beter dan vanochtend? Heb je post niet gelezen, hij was al weg, maar evengoed een hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:05

Dank je wel, de ochtenden zijn voor mij op een of andere manier een drama lijkt wel.
Morgen heeft mijn man vakantie, dat zal ook wel schelen denk ik. En morgenmiddag weer een echo, altijd weer spannend!

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 9:12

Ik lig inmiddels al weer lekker in bed!! Harde buiken nemen toe, houden ook langer aan en ik heb hele erge kramp onderin mn rug...
Morgenochtend om 09:10 bij de verloskundige zijn, mocht het lukken gaat ze strippen!! Al ga ik daar maar niet teveel van uit want als het dan niet kan ben ik misschien heel erg teleurgesteld.

De kans is dus groot dat ik pas laat hier reageer morgen, maar... dan weten jullie ervan!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 10 jul 2011 - 9:47

Pien schreef:Ik lig inmiddels al weer lekker in bed!! Harde buiken nemen toe, houden ook langer aan en ik heb hele erge kramp onderin mn rug...
Morgenochtend om 09:10 bij de verloskundige zijn, mocht het lukken gaat ze strippen!! Al ga ik daar maar niet teveel van uit want als het dan niet kan ben ik misschien heel erg teleurgesteld.

De kans is dus groot dat ik pas laat hier reageer morgen, maar... dan weten jullie ervan!

Ik hoop voor jou dat het nu toch eens doorzet hoor! Wat een eigenwijsje dat ze blijft zitten ;-)
En anders dat het stippen morgen werkt!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow zo 10 jul 2011 - 9:50

Wat spannend Pien! Ik hoop echt dat dit het begin is!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:53

Lejow schreef:Wat spannend Pien! Ik hoop echt dat dit het begin is!!

Ik hoop het ook zo voor je!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:12

Welterusten dames!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:27

Spannend Pien! Ik hou het vanacht in de gaten hoor Wink
Dus als je nieuws hebt...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 10:40

Spannend Pien! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten! En anders dat het strippen helpt morgenochtend!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 10 jul 2011 - 11:11

Ik ga slapen!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 13:16

Helaas nog geen nieuws na de eerste plasronde Wink Wink

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 10 jul 2011 - 16:33

Nope nog steeds niks.

Denk dat het niet alleen harde buiken dag/avond was. Hier heeft het zowat de hele nacht gerommeld. Ben vanaf half 3 al op. Lig nu weer in bed, man eruit en ik er weer in, hopelijk val ik zo nog voor een paar uurtjes in slaap.

Succes bij de vk straks Pien, hopelijk kan ze je strippen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Happydobby zo 10 jul 2011 - 18:47

Ik had zaterdag veel harde buiken maar gisteren niet. Ga zo boodschappen doen, op kraamvisite bij een collega en wachten op mijn aanstaande bevalling :P

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 18:56

Happydobby schreef:Ik had zaterdag veel harde buiken maar gisteren niet. Ga zo boodschappen doen, op kraamvisite bij een collega en wachten op mijn aanstaande bevalling :P
Ik geloof dat we maar toe moeten geven dat het vandaag niet gaat lukken...

Gast
Gast

Bericht  Happydobby zo 10 jul 2011 - 18:59

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:Ik had zaterdag veel harde buiken maar gisteren niet. Ga zo boodschappen doen, op kraamvisite bij een collega en wachten op mijn aanstaande bevalling :P

Laughing

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 19:01

Happydobby schreef:
ProudMama schreef:

Laughing
Of lig jij nu stiekum de weeen weg te puffen terwijl je op het forum zit? angel

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 10 jul 2011 - 19:32

Goedemorgen, eventjes snel!! Vannacht een horrible night gehad... Mn man is uiteindelijk uit pure wanhoop op een andere kamer gaan slapen Cry Heb hele erge krampen maar niks wat echt doorzet en regelmaat/ structuur brengt...

Ik heb nog steeds goede hoop dat dit misschien wél het begin is maar dat het gewoon een lange aanloop heeft!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby zo 10 jul 2011 - 19:47

ProudMama schreef:Of lig jij nu stiekum de weeen weg te puffen terwijl je op het forum zit? angel

Nee helaas, ik wil nog wel naar mijn collega en die woont wel hier in de provincie maar het is 35/40 min rijden.
Daarna mag het beginnen :P

@Pien, hopelijk kan de VK je strippen. We krijgen hier anders een babyboom in 1 keer. Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 19:55

@Pien; Hopen dat ze dan in elk geval volledig is ingedaald en je al iets ontsluiting hebt. Of had je dat de laatste keer al?
Succes, zal voor je duimen!

@Happydobby: Jammer he, 11/7/11 had een leuke datum geweest...
Veel plezier vandaag.

@Fiebje: Vervelend he, die nachten. Ik zie er altijd weer zo tegenop...
Heb je wel slaaptabletten?

All: Mijn zusje komt zo ff helpen, lekker even een sopje door de babykamer enz.
Begin van de middag weer een echo. Daarna geen plannen.
Mijn man is vanmorgen gewoon gaan werken ondanks dat hij officieel vakantie heeft, die uren kan hij dan weer compenseren met de dagen die hij vrij heeft moeten nemen toen ik in V.eldhoven lag.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: