Wat een wijf ben ik toch ook...
+19
Kimster
Coccinelle
Atelier Madame
Tania
Shisha
snoep
Flippin' Bitch
Hoochie
Vanillivi
Happydobby
minoessepoes
Rebecca
patjuhhh
Kabouter
Sterre
Caro
VeryCherry
Rush
Phileine
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat een wijf ben ik toch ook...
Kimster schreef:
Muizen moet je overigens met een val doen, met gif kom je ze overal weer onverwachts tegen. Mja zon val vind ik dan ook wel weer zielig....
Gif is ook zielig hoor, liggen ze daar aan inwendige bloedingen ergens te creperen...
Wie wil er nog een Proefdiervrij discussie?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Oooh, wat een verhalen! Ik ben ook echt als de dood voor spinnen en er zat een keer een MEGA dikke, zwarte, grote spin in de keuken bij mijn ouders. Mijn vader pakte hem zo met zijn hand van het plafond en ik rende gillend naar mijn kamer. Kwam hij achter me aan en ik vet gillen en roepen dat ie weg moest gaan, had ie 'm natuurlijk allang buiten gezet. Sadist.
Gast- Gast
Kimster schreef:Ik deed dierverzorging en daarbij hadden we op praktijkweek een les angsten overwinnen. Moesten we van die rare beesten een minuut lang vasthouden, vogelspinnen, slangen, baardagaam, muis. Nouja op zich niets aan de hand (leuk was anders maar gewoon vasthouden die beesten). Dan zou je over je angst heen zijn.
Ik dacht na die vogelspin: nu heb ik alles wel gehad. Na dit kan ik alles handelen. Toen moest ik dus een reuzekakkerlak op mijn hand houden. Springt dat beest toch zo in mijn blouse! Ik heb nog nooit zo hard gegild.
En die leraar stond er maar: een minuut, dan is je angst voorbij. En ik HAAL EM WEEEG!!! HAAL EM WEEEG!!!
Heb m'n blouse nog nooit zo snel uitgekregen geloof ik. Stond ik daar te koekeloeren... Was wel de lacher van het jaar overigens .
Nouja, sindsdien ben ik bang voor insecten.
Muizen moet je overigens met een val doen, met gif kom je ze overal weer onverwachts tegen. Mja zon val vind ik dan ook wel weer zielig....
Hahaha, dat is een leuke voor The Paingame.
Gast- Gast
Dat kijk ik dus ook al niet. Net als fear factor en weet ik het allemaal. Een vriendin van me deed er aan mee. Zie je mij niet doen.
Ik ben echt zo ongelofelijk bang voor slakken. En niet dat ik ze vies vind, maar echt bang. Ik heb ooit als kind een slakken horrorfilm gezien en sindsdien ben ik echt als de dood. Als ik de honden uit ga laten en er zijn veel huisjesslakken op de stoep dan loop ik m'n gillen echt in te houden.
Vorige week lag er een naaktslak in de bench van de hond en aangezien ik alleen ben op dit moment moest ik het zelf opruimen. Ik heb serieus een halve rol keukenpappier gepakt en ben gillend naar de prullenbak gelopen. Verschrikkelijk! Voor de rest kan ik veel hebben. Ben neit echt bang voor spinnen en muizen durf ik levend en dood gewoon op te pakken. Maar slakken... ik kan niet eens naar een foto van een slak kijken...
Vorige week lag er een naaktslak in de bench van de hond en aangezien ik alleen ben op dit moment moest ik het zelf opruimen. Ik heb serieus een halve rol keukenpappier gepakt en ben gillend naar de prullenbak gelopen. Verschrikkelijk! Voor de rest kan ik veel hebben. Ben neit echt bang voor spinnen en muizen durf ik levend en dood gewoon op te pakken. Maar slakken... ik kan niet eens naar een foto van een slak kijken...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Zo bang als jij bent voor slakken ben ik dan niet, Luthien, maar ik ben er wel bang voor. Ik raap ze wel zelf op (ze kruipen 's nachts massaal door onze woonkamer, naaktslakken dan) en ik moet 's nachts wel eens in de woonkamer zijn, nou licht aan, voorzichtig kijken of er niet ergens een zit waar ik erop zou kunnen gaan staan en zo snel mogelijk weer weg. Bah, ik word zo misselijk als ik aan het dweilen ben, al die sporen worden dan zichtbaar en dat zijn er VEEL.
Gast- Gast
Ooh wat ik bij ons vorige huis ook zo verschrikkelijk vond dat wanneer ik vroege dienst had en het was nog donker ik bijna niks kon zien in het pad achter ons huis. Ik voelde regelmatig dat ik door een spinnenweb heen ging. :face:
Ook 1x gehad toen ik uit het werk kwam. Het was toen wel licht en een dikke vette kruisspin had dus een web midden in het pad gemaakt. En ik moest daar dus doorheen. Ik heb uiteindelijk met mijn tas door de zijkant van het web gezwaaid zodat het web inc spin naar beneden kwam en dan heel snel doorlopen.
Best erg eigenlijk haha!
Ook 1x gehad toen ik uit het werk kwam. Het was toen wel licht en een dikke vette kruisspin had dus een web midden in het pad gemaakt. En ik moest daar dus doorheen. Ik heb uiteindelijk met mijn tas door de zijkant van het web gezwaaid zodat het web inc spin naar beneden kwam en dan heel snel doorlopen.
Best erg eigenlijk haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Vallen of gif, het boeit me werkelijk geen reet. Muizen moeten van mij dood, ze horen niet in huizen te zitten. Ik vind het super vies, vooral als je kinderen hebt rondkruipen/lopen.
Gast- Gast
Ik ben niet bang van muizen en/of ratten . Heb er op mijn stage ook veel mee te maken.
Maar kan me voorstellen dat je ervan schrikt hoor Heb je hem zelf nog opgeruimd ?
Maar kan me voorstellen dat je ervan schrikt hoor Heb je hem zelf nog opgeruimd ?
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Ik ben niet bang van muizen en/of ratten . Heb er op mijn stage ook veel mee te maken.
Neen, mijn heldhaftige man heeft ons verlost . Ik ben benieuwd waar we de volgende aantreffen. Ik geloof nooit dat het er maar 1 was...
Gast- Gast
Alex schreef:Zo bang als jij bent voor slakken ben ik dan niet, Luthien, maar ik ben er wel bang voor. Ik raap ze wel zelf op (ze kruipen 's nachts massaal door onze woonkamer, naaktslakken dan) en ik moet 's nachts wel eens in de woonkamer zijn, nou licht aan, voorzichtig kijken of er niet ergens een zit waar ik erop zou kunnen gaan staan en zo snel mogelijk weer weg. Bah, ik word zo misselijk als ik aan het dweilen ben, al die sporen worden dan zichtbaar en dat zijn er VEEL.
Je kunt een schaaltje bier nerzetten. Daar komen ze op af door de zoete geur, ze raken dronken en gaan dan dood. Opgelost :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» toch erg??
» Wat is dat toch....
» Wat ik toch had..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Wat is dat toch
» Wat is dat toch....
» Wat ik toch had..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Wat is dat toch
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: