Wat is dat toch....
+5
Rush
Blair
silly-one
Filoria
Lejow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is dat toch....
Met instanties die niet terugmailen.
Heb de laatste twee weken best wat instanties gemaild, en ik krijg gewoon niets terug.
Ballorig, met de vraag waarom je bij de ene wel 2 euro entree moet betalen als volwassenen, en bij de ander niet
de Bakzolder, of ze nog suikerfruitjes aardbei hebben
Telfort, waarom mijn rekening ineens hoger lijkt te zijn
Wij Jonge ouders, over dat leuke geboortekaartje wat ik had zien staan in een van de edities, vroeg me af van welke serie het was.
Mijn vorige werk, waar mijn certificaat blijft van de cursus die ik volgde toen ik daar werkte.
En gewoon geen van allen die terugmailen
Zoveel moeite is het toch niet?
Heb de laatste twee weken best wat instanties gemaild, en ik krijg gewoon niets terug.
Ballorig, met de vraag waarom je bij de ene wel 2 euro entree moet betalen als volwassenen, en bij de ander niet
de Bakzolder, of ze nog suikerfruitjes aardbei hebben
Telfort, waarom mijn rekening ineens hoger lijkt te zijn
Wij Jonge ouders, over dat leuke geboortekaartje wat ik had zien staan in een van de edities, vroeg me af van welke serie het was.
Mijn vorige werk, waar mijn certificaat blijft van de cursus die ik volgde toen ik daar werkte.
En gewoon geen van allen die terugmailen
Zoveel moeite is het toch niet?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is dat toch....
Schijnbaar wel. Ik snap dat ook nooit, waarom dan een mailadres aanmaken voor cliënten en geïnteresseerden als je er toch niet op antwoord?
Ik vind mailen fijner dan bellen, goedkoper en je hebt het zwart op wit. Toch moet ik ook vaak overal achteraan bellen en dan weten ze opeens van niks.
Zucht.
Ik vind mailen fijner dan bellen, goedkoper en je hebt het zwart op wit. Toch moet ik ook vaak overal achteraan bellen en dan weten ze opeens van niks.
Zucht.
Gast- Gast
Ja dat had ik dus ook, ik dacht laat ik mailen, want 9 van de 10 bedrijven heeft een betaalnummer (al zijn er voor veel ook 0900 alternatieven te vinden), maar dan moeten ze wel terug mailen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, ik kreeg een goede tip van Melisje voor alternatieve nr's, maar dan nog.. Het is niet meer dan normaal dat ze gewoon alle mail beantwoorden.
Gast- Gast
Ik werk op een klantenservice van een groot bedrijf, waar ik ook e-mails beantwoord.
Op sommige dagen is het zo rustig dat we e-mails direct kunnen beantwoorden als ze binnenkomen. Maar op het moment hebben we veeeeeeel meer ongelezen e-mails dan werknemers die ze kunnen beantwoorden. Het duurt soms een week (das echt de max hoor) voordat mensen antwoord krijgen.
Misschien dat het regenachtige weer wel meespeelt, dan zitten mensen meer achter de computer.
In elk geval is het geen bewuste keuze om bepaalde e-mails te negeren ofzo. Ze worden op volgorde van binnenkomst beantwoord. En als het druk is kan het dan soms wat langer duren.
Dus ik zou het niet te persoonlijk opvatten
Op sommige dagen is het zo rustig dat we e-mails direct kunnen beantwoorden als ze binnenkomen. Maar op het moment hebben we veeeeeeel meer ongelezen e-mails dan werknemers die ze kunnen beantwoorden. Het duurt soms een week (das echt de max hoor) voordat mensen antwoord krijgen.
Misschien dat het regenachtige weer wel meespeelt, dan zitten mensen meer achter de computer.
In elk geval is het geen bewuste keuze om bepaalde e-mails te negeren ofzo. Ze worden op volgorde van binnenkomst beantwoord. En als het druk is kan het dan soms wat langer duren.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ik werk op een klantenservice van een groot bedrijf, waar ik ook e-mails beantwoord.
Nee doe ik ook niet, maar het is nu wel tussen de 1 a 2 weken geleden dat ik gemaild heb.. En het zijn geen grote instanties, dus het beantwoorden lijkt me nie zo moeilijk hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Bij de WIJ duurt het altijd wat langer maar ik heb altijd antwoord gekregen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Filoria schreef:Ik werk op een klantenservice van een groot bedrijf, waar ik ook e-mails beantwoord.
Nee doe ik ook niet, maar het is nu wel tussen de 1 a 2 weken geleden dat ik gemaild heb.. En het zijn geen grote instanties, dus het beantwoorden lijkt me nie zo moeilijk hehe
Het is maar wat je onder groot verstaat. Ik kan me voorstellen dat ze bij Telfort en Wij best wat e-mails ontvangen. Ik denk echt dat je nog geen antwoord hebt vanwege drukte, en niet omdat die bedrijven lui zijn ofzo.
1a2 weken vind ik wel erg lang duren trouwens ja. Heb je ondertussen al antwoord gekregen?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Zowaar zowaar!
Van WIJ vandaag een mailtje, dat ze de gegevens helaas niet meer hebben, jaaammmeeer
En van Telfort begin deze week, dat ik telefonisch al contact met ze had gehad
Van WIJ vandaag een mailtje, dat ze de gegevens helaas niet meer hebben, jaaammmeeer
En van Telfort begin deze week, dat ik telefonisch al contact met ze had gehad
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik had laatst naar de pabo ( algemeen adres wat op de site stond) een mailtje gestuurd over bewegingsonderwijs. Na een week geen reactie dus na mijn werk een keer langs. Hun reactie, ja op die mail kijken we eigenlijk nooit. Waarom is dat adres er dan?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Zomerperiode zal het wel massaal druk zijn overal, wij hebben hier op het werk ook dé drukke periode.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
+1Babydoll schreef:Zomerperiode zal het wel massaal druk zijn overal, wij hebben hier op het werk ook dé drukke periode.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vervelend is dat he! Het jammere is dat je nooit weet wat er achter zit, zoals hierboven ook al genoemd wordt (vakantiedrukte, onderbezetting etc.) maar alsnog is het irritant.
Ik heb het met een sollicitatie waar ik gewoon geen reactie op heb gehad. Ik zou binnen 3 weken wat horen. Ondertussen was ik met wat andere sollicitaties bezig, dus deze verdween voor mij wat naar de achtergrond, gister besefte ik me dat het al zo'n 6 weken geleden is. Ik twijfel of ik alsnog ga bellen, omdat het al zo lang geleden is.
Ik heb het met een sollicitatie waar ik gewoon geen reactie op heb gehad. Ik zou binnen 3 weken wat horen. Ondertussen was ik met wat andere sollicitaties bezig, dus deze verdween voor mij wat naar de achtergrond, gister besefte ik me dat het al zo'n 6 weken geleden is. Ik twijfel of ik alsnog ga bellen, omdat het al zo lang geleden is.
Gast- Gast
De bakzolder kun je beter bellen, ze zijn niet elke werkdag open, maar volgens mij alleen het weekend. Het is er dan loeidruk.
Onlangs heb ik Ballorig ook nog gemailt, kreeg dezelfde dag netjes een antwoord per mail terug. Maar wat stom zeg dat je dan bij sommige 2 euro moet betalen! Hier in Roosendaal is het gewoon gratis voor volwassenen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Onlangs heb ik Ballorig ook nog gemailt, kreeg dezelfde dag netjes een antwoord per mail terug. Maar wat stom zeg dat je dan bij sommige 2 euro moet betalen! Hier in Roosendaal is het gewoon gratis voor volwassenen!
Ja dat vond ik dus ook.. Daarom mailde ik ze ook. Het is dezelfde organisatie! Uiteindelijk ben ik uberhaupt niet meer naar ballorig geweest, dus het had niet veel uitgemaakt wat hun antwoord was
Lejow- Lady Post-a-lot
ik stoor me daar ook aan hoor.
Heb een maand geleden gesoliciteerd per mail maar ze hebben nog niet eens de moeite genomen een afwijzing terug te mailen...
Heb een maand geleden gesoliciteerd per mail maar ze hebben nog niet eens de moeite genomen een afwijzing terug te mailen...
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
[quote="M@niek"]Onlangs heb ik Ballorig ook nog gemailt, kreeg dezelfde dag netjes een antwoord per mail terug. Maar wat stom zeg dat je dan bij sommige 2 euro moet betalen! Hier in R.oosendaal is het gewoon gratis voor volwassenen![/qE:?:
Wist niet dat hier een Ballorig zat maar heb het gevonden! Leuk dat jij hier ook woont!
Wist niet dat hier een Ballorig zat maar heb het gevonden! Leuk dat jij hier ook woont!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wachtte trouwens nooit langer dan een week op een mailtje betreft sollicitatie, belde gewoon op naar desbetreffende uitzend of ze mijn sollicitatie binnen hadden en eventueel al in behandeling hadden genomen, zodat ik ook verder kon met andere sollis. Eerst dacht ik; ze zullen me wel vervelend en/of opdringerig vinden, maar het was juist tegenovergestelde, omdat ik zoveel interesse toonde kregen ze toch een ander beeld.
Blair- Kletskop
Oh sollicitaties wacht ik ook nooit af, die ga ik dan gewoon bellen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja toch, ben niet zo geduldig wbt die dingen
Blair- Kletskop
Hm dan moet ik dat ook maar gaan doen dan. Normaal krijg ik binnen een dag wel wat te horen, maar bij deze ene was het dus niet het geval. Dan denk ik altijd ze zetten er niet voor niets bij dat het 3 weken kan duren. Maar ga er vanaf nu dan ook maar achteraan bellen na een week of zo.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» toch erg??
» Wat is dat toch
» Wat ben ik toch een doos.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» toch erg??
» Wat is dat toch
» Wat ben ik toch een doos.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: