Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

toch erg??

3 plaatsers

Ga naar beneden

toch erg?? Empty toch erg??

Bericht  banjer49 za 1 jan 2011 - 11:15

gisteren hier in dorp gewoon een boerderij afgebrand door een vuurpijl, toch erg om zo het nieuwe jaar te beginnen
ben ff wezen kijken, maar kon het gewoon niet aanzien, zo erg voor die mensen.
jullie nog schokkend nieuws zo begin van nieuwe jaar
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  mzcharlotte za 1 jan 2011 - 11:17

Brand is altijd vreselijk om welke reden dan ook en zeker als je hele huis/bedrijf (?) in vlammen opgaat. Is politie aan het uitzoeken of het per ongeluk of opzet was? Of is dat al bekend.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 11:20

Dat is idd erg schokkend. Gelukkig heb ik niks heftigs mee gemaakt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:21

Wat erg zeg! Die arme mensen.

Ik ben van gisteren een (half) uur gewoon compleet kwijt en ik vind het heel eng. Om kwart voor één heb ik nog foto's gemaakt, ik had wel gedronken, maar niet zoveel dat ik dacht: ik moet stoppen. Ik heb alleen maar prosecco gedronken, niets door elkaar, maar ong. een half uur later ben ik compleet out gegaan. Mensen kregen me niet meer wakker, ik kwam niet meer bij. Soms deed ik blijkbaar even mijn ogen open, maar dan viel ik weer weg. Om kwart voor twee hebben mijn vriend en nog vier/vijf mensen me blijkbaar naar het huis van mijn vriend getild (ik kon niks meer) en vanochtend werd ik daar wakker. Ik weet he-le-maal niks van wat er gebeurd is. Ik heb weleens vaker te veel gedronken en dan baal ik van dingen die ik gedaan heb, maar als mensen me dan dingen vertellen, herinner ik me wel wat er gebeurd is. Ik herinner me niet dat er een moment is geweest waarop ik aangeschoten/dronken was, ik herinner me niks. De drank is dus of opeens heel vreemd gevallen of er is iets in mijn drankje gedaan, maar dat kan ik me gewoon niet echt voorstellen. Ik was op een huisfeest en de mensen die daar waren, waren allemaal bekenden van degenen van wie het huis was. Ook niet echt een goed begin van het nieuwe jaar dus, MAAR ik heb nog wel een huis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  banjer49 za 1 jan 2011 - 11:25

zegmaar_ schreef:Brand is altijd vreselijk om welke reden dan ook en zeker als je hele huis/bedrijf (?) in vlammen opgaat. Is politie aan het uitzoeken of het per ongeluk of opzet was? Of is dat al bekend.

nee ik weet niet of ze dat aan het uitzoeken zijn, waarschijnlijk wel, maar waarschijnlijk komen ze er nooit achter wie het heeft gedaan, er werd voor 12 uur al zoveel vuurwerk afgestoken
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:26

banjer49 schreef:
zegmaar_ schreef:Brand is altijd vreselijk om welke reden dan ook en zeker als je hele huis/bedrijf (?) in vlammen opgaat. Is politie aan het uitzoeken of het per ongeluk of opzet was? Of is dat al bekend.

nee ik weet niet of ze dat aan het uitzoeken zijn, waarschijnlijk wel, maar waarschijnlijk komen ze er nooit achter wie het heeft gedaan, er werd voor 12 uur al zoveel vuurwerk afgestoken

Ik denk dat ze dat dossier inderdaad snel kunnen sluiten. Volgens mij is het bijna onmogelijk om te bewijzen wie dat gedaan heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  banjer49 za 1 jan 2011 - 11:29

June schreef:Wat erg zeg! Die arme mensen.

Ik ben van gisteren een (half) uur gewoon compleet kwijt en ik vind het heel eng. Om kwart voor één heb ik nog foto's gemaakt, ik had wel gedronken, maar niet zoveel dat ik dacht: ik moet stoppen. Ik heb alleen maar prosecco gedronken, niets door elkaar, maar ong. een half uur later ben ik compleet out gegaan. Mensen kregen me niet meer wakker, ik kwam niet meer bij. Soms deed ik blijkbaar even mijn ogen open, maar dan viel ik weer weg. Om kwart voor twee hebben mijn vriend en nog vier/vijf mensen me blijkbaar naar het huis van mijn vriend getild (ik kon niks meer) en vanochtend werd ik daar wakker. Ik weet he-le-maal niks van wat er gebeurd is. Ik heb weleens vaker te veel gedronken en dan baal ik van dingen die ik gedaan heb, maar als mensen me dan dingen vertellen, herinner ik me wel wat er gebeurd is. Ik herinner me niet dat er een moment is geweest waarop ik aangeschoten/dronken was, ik herinner me niks. De drank is dus of opeens heel vreemd gevallen of er is iets in mijn drankje gedaan, maar dat kan ik me gewoon niet echt voorstellen. Ik was op een huisfeest en de mensen die daar waren, waren allemaal bekenden van degenen van wie het huis was. Ook niet echt een goed begin van het nieuwe jaar dus, MAAR ik heb nog wel een huis.

nou gelukkig dat je nog een huis hebt Wink
maar lijkt me wel eng zeg wat je hebt mee gemaakt
misschien is inderdaad de drank verkeerd gevallen door dat je misschien te snel van de kou naar de warmte bent gegaan of andersom.
en dat je vanmorgen wakker werd, voelde je je toen ook beroerd of dat nou niet
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:30

banjer49 schreef:

nou gelukkig dat je nog een huis hebt Wink
maar lijkt me wel eng zeg wat je hebt mee gemaakt
misschien is inderdaad de drank verkeerd gevallen door dat je misschien te snel van de kou naar de warmte bent gegaan of andersom.
en dat je vanmorgen wakker werd, voelde je je toen ook beroerd of dat nou niet

Een beetje hoofdpijn en hartkloppingen. Niet echt een dramatische kater, die ik normaal wel heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  mzcharlotte za 1 jan 2011 - 11:32

Jeetje June, wat eng. Ook niet echt een leuk begin van het jaar.

Banjer, ik stel me altijd zo een beetje voor dat boerderijen los van elkaar staan, dat is in dit geval dus niet zo? Vreselijk hoor voor die mensen. Ken je ze ook persoonlijk? In mijn vroegere woonplaats waren er jaren geleden ook mensen die hun hele bedrijf in vlammen op hebben zien gaan. Volgens mij zijn ze nooit weer met het bedrijf gestart. Maar alles was weg, persoonlijke foto's, kleding, bed, alles wat in opslag stond. Ze hadden enkel nog wat ze aan hadden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:34

zegmaar_ schreef:Jeetje June, wat eng. Ook niet echt een leuk begin van het jaar.

Banjer, ik stel me altijd zo een beetje voor dat boerderijen los van elkaar staan, dat is in dit geval dus niet zo? Vreselijk hoor voor die mensen. Ken je ze ook persoonlijk? In mijn vroegere woonplaats waren er jaren geleden ook mensen die hun hele bedrijf in vlammen op hebben zien gaan. Volgens mij zijn ze nooit weer met het bedrijf gestart. Maar alles was weg, persoonlijke foto's, kleding, bed, alles wat in opslag stond. Ze hadden enkel nog wat ze aan hadden.

Alle foto's e.d. weg, dat lijkt me echt het ergste. Veel dingen zijn wel te vervangen, maar dat soort dingen niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  banjer49 za 1 jan 2011 - 11:40

zegmaar_ schreef:Jeetje June, wat eng. Ook niet echt een leuk begin van het jaar.

Banjer, ik stel me altijd zo een beetje voor dat boerderijen los van elkaar staan, dat is in dit geval dus niet zo? Vreselijk hoor voor die mensen. Ken je ze ook persoonlijk? In mijn vroegere woonplaats waren er jaren geleden ook mensen die hun hele bedrijf in vlammen op hebben zien gaan. Volgens mij zijn ze nooit weer met het bedrijf gestart. Maar alles was weg, persoonlijke foto's, kleding, bed, alles wat in opslag stond. Ze hadden enkel nog wat ze aan hadden.

het was een vrij staande boerderij.
ik ken die mensen niet, ik hoorde wel dat die mensen zelf niet eens thuis waren, dus lijkt me de schok nog groter.
en ze hadden de boerderij paar jaar geleden volledig verbouwd,
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  banjer49 za 1 jan 2011 - 11:41

June schreef:
zegmaar_ schreef:Jeetje June, wat eng. Ook niet echt een leuk begin van het jaar.

Banjer, ik stel me altijd zo een beetje voor dat boerderijen los van elkaar staan, dat is in dit geval dus niet zo? Vreselijk hoor voor die mensen. Ken je ze ook persoonlijk? In mijn vroegere woonplaats waren er jaren geleden ook mensen die hun hele bedrijf in vlammen op hebben zien gaan. Volgens mij zijn ze nooit weer met het bedrijf gestart. Maar alles was weg, persoonlijke foto's, kleding, bed, alles wat in opslag stond. Ze hadden enkel nog wat ze aan hadden.

Alle foto's e.d. weg, dat lijkt me echt het ergste. Veel dingen zijn wel te vervangen, maar dat soort dingen niet.

ja dat lijkt me ook het ergste, die zijn inderdaad niet te vervangen, denk ook elke keer van, als ze maar goed verzekerd zijn om hun huis weer op te bouwen, maar persoonlijke dingen krijg je met geld niet terug
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

toch erg?? Empty Re: toch erg??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum