Wat een wijf ben ik toch ook...
+19
Kimster
Coccinelle
Atelier Madame
Tania
Shisha
snoep
Flippin' Bitch
Hoochie
Vanillivi
Happydobby
minoessepoes
Rebecca
patjuhhh
Kabouter
Sterre
Caro
VeryCherry
Rush
Phileine
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat een wijf ben ik toch ook...
Wij hebben sinds een tijdje last van muizen en hebben gif neergelegd in de hoop dat ze ons niet meer lastig vallen. Maar we horen ze nog steeds af en toe, helaas.
Nu was ik net de zolder aan het opruimen. Ik tilde iets op dat op de grond gevallen was en zie dat eronder iets grijzigs ligt. Ik dacht dat het een knuffeltje was van een van de kinderen, dus ik buk me om het op te rapen. Ineens realiseer ik me dat het een dode, ingedroogde muis is. En zonder er erg in te hebben begin ik dus echt enorm te gillen . Serieus, waarom doe ik dat??
Waar gaan jullie van gillen? Of ben ik de enige kneus hier ?
Nu was ik net de zolder aan het opruimen. Ik tilde iets op dat op de grond gevallen was en zie dat eronder iets grijzigs ligt. Ik dacht dat het een knuffeltje was van een van de kinderen, dus ik buk me om het op te rapen. Ineens realiseer ik me dat het een dode, ingedroogde muis is. En zonder er erg in te hebben begin ik dus echt enorm te gillen . Serieus, waarom doe ik dat??
Waar gaan jullie van gillen? Of ben ik de enige kneus hier ?
Gast- Gast
Re: Wat een wijf ben ik toch ook...
Ik snap dat je bent gaan gillen hoor, zou ik ook doen je muizenprobleem herken ik helaas, gelukkig is het nu over.
Ik heb wel eens een slof aangetrokken waar een dode muis in zat, helemaal bij de teen, da's echt geen pretje..
Ik heb wel eens een slof aangetrokken waar een dode muis in zat, helemaal bij de teen, da's echt geen pretje..
Gast- Gast
Haha ik denk dat ik dan ook wel zou gillen.
Laatst werd ik wakker van m'n eigen gegil, ik had echt een hele enge droom.
Laatst werd ik wakker van m'n eigen gegil, ik had echt een hele enge droom.
Gast- Gast
Zo gek vind ik dat niet. Maar echt gillen doe ik bij het zien van spinnen, kakkerlakken en veel andere insecten. Ik gruwel echt van insecten.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Dat is gewoon een normale reactie, mensen schrikken altijd van dingen waarvan ze in eerste instantie dachten dat het wat anders was.
Maarreehh: BAH!
Waar heb je het vieze ding gelaten?
Gast- Gast
Storm schreef:
, ik denk dat ik er dan serieus in zou blijven, brrr. Echt verschrikkelijk naar lijkt me dat!
Hoe hebben jullie ze weggekregen?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Dat is gewoon een normale reactie, mensen schrikken altijd van dingen waarvan ze in eerste instantie dachten dat het wat anders was.
Hij ligt er nog , ik durf er niks mee te doen. Dat mag mijn man vanavond opknappen vrees ik. Erg he?
Gast- Gast
Ik keek laatst een film die ik al 3x heb gezien. Zeg ik tegen m`n vriend die 'm voor het eerst ziet; zo niet schrikken hoor.
En wie schrikt echt bigtime? Ik zelf.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
HahahaRush schreef:Ik keek laatst een film die ik al 3x heb gezien. Zeg ik tegen m`n vriend die 'm voor het eerst ziet; zo niet schrikken hoor.
Gast- Gast
Laatste keer dat ik gegild heb was toen er een oplegger tegen onze auto reed. Ik kon niet helemaal goed zien wat er gebeurde, maar ik had mijn vriend aan de telefoon en ik gilde zo hard dat hij dacht dat ik aangereden werd. Ik naar de auto rennen, bleek dat de band (gelukkig) scheef stond en dat ding alleen daar tegenaan was gereden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ieuw, daar zou ik ook van schrikken hoor!!!!
We hebben hier een tijd last gehad van die mega dikke zwarte spinnen.
Daar krijg ik echt een hartverzakking van.
Toen H nog een baby was kwam er zo 1 over de muur richting commode gelopen terwijl ik haar aan het verschonen was!
Serieus.... 3 Straten verder konden ze me horen! Ik weet het zeker.
We hebben hier een tijd last gehad van die mega dikke zwarte spinnen.
Daar krijg ik echt een hartverzakking van.
Toen H nog een baby was kwam er zo 1 over de muur richting commode gelopen terwijl ik haar aan het verschonen was!
Serieus.... 3 Straten verder konden ze me horen! Ik weet het zeker.
Gast- Gast
Bah! Ik zat laatst rustig op de bank, gewoon, niks aan het handje. Vanuit mijn ooghoek leek het alsof er iets bewoog: rustig gekeken, maar nee, er was niks. Paar tellen later zet ik hem me toch op een gillen!!!
Er kroop zon viezen, dikke, vette spin over de bank. En niet omhoog vanuit een poot ofzo, nee vanuit de hoek van de bank.
Mijn man dacht dat minstens dat ik gelyncht werd.. Maar goed, die is zelf als de dood voor spinnen dus het was heel komisch hoe wij met ons tweeen die spin uiteindelijk hebben weggekregen!
Het gekke is, ik ben op zich niet heel erg bang voor spinnen, maar wel als ze uit het niets over míjn bank lopen!
Er kroop zon viezen, dikke, vette spin over de bank. En niet omhoog vanuit een poot ofzo, nee vanuit de hoek van de bank.
Mijn man dacht dat minstens dat ik gelyncht werd.. Maar goed, die is zelf als de dood voor spinnen dus het was heel komisch hoe wij met ons tweeen die spin uiteindelijk hebben weggekregen!
Het gekke is, ik ben op zich niet heel erg bang voor spinnen, maar wel als ze uit het niets over míjn bank lopen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, ik voel een 'help, mijn man is bang voor..' topic aankomenCaro schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik kan mij nog herinneren dat ik nog bij mijn ouders woonde en dat ik 's avonds wilde gaan slapen. Ik ging liggen, tot ik plots iets zag. Liepen er twee enórme spinnen over het plafond! Dus ik keihard gillen (hysterisch de gang over rennen) en mijn ouders roepen (ik zal een jaar of 12 geweest zijn schat ik) en gevraagd of zij ze weg wilden halen. Bleken het twee inieminispinnetjes te zijn (kleine langpoten) Door de schaduw die erop viel en doordat ze onder een lamp zaten, leken ze véél groter
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vorige week had ik een bruiloft waarbij de huwelijksseremonie buiten was, in een bos/heide omgeving. Springt er opeens een grote sprinkhaan op m'n been Ik ben er niet bang voor maar schrok wel, en moest heel erg mijn best doen om niet te gillen, haha. Gelukkig kon ik me inhouden!
Maar het is niet raar Minneke, ik gil ook als ik onverwacht word geconfronteerd met een snel bewegend of dood beest, of een grote huisspin als 'ie gewoon rustig zit. Brrr!
Maar het is niet raar Minneke, ik gil ook als ik onverwacht word geconfronteerd met een snel bewegend of dood beest, of een grote huisspin als 'ie gewoon rustig zit. Brrr!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Oh nu het over spinnen gaat; wij hadden pas een hele dikke vieze mot in huis, die we ook niet te pakken konden krijgen. Uiteindelijk hebben we hem bewusteloos geslagen en naar buiten gekieperd. Ging mijn vriend op internet kijken wat het was. Komt ie op een site met vlinders. Er blijkt een vlinder te zijn die zich voedt met het traanvocht van mensen en dieren.
Gelukkig komt ie alleen in Maleisië voor
VeryCherry schreef:Oh nu het over spinnen gaat; wij hadden pas een hele dikke vieze mot in huis, die we ook niet te pakken konden krijgen. Uiteindelijk hebben we hem bewusteloos geslagen en naar buiten gekieperd. Ging mijn vriend op internet kijken wat het was. Komt ie op een site met vlinders. Er blijkt een vlinder te zijn die zich voedt met het traanvocht van mensen en dieren.Gelukkig komt ie alleen in Maleisië voor
Gadver!
Caro- Ratel
Ja goor hè, wordt je wakker omdat er iets bij je oog zit, blijkt dat je bent leeggezogen door een vlinder.
Gatver VC
Toen ik nog thuis woonde zat ik op mijn bed tv te kijken en vanuit mijn ooghoek liep er toen zo'n vieze dikke zwarte spin over de muur. Zoooo, mijn vader dacht dat er brand uitbrak ofzo. Ik sliep op zolder maar volgens mij is hij door het plafond gekomen ofzo.
Hij staat in mijn kamer en meteen verdwijnt die spin achter mijn bureau.
Mijn vader geeft een duw tegen dat bureau (met zo;n opstaande rand) en je hoorde het beest gewoon kraken!!!
Bah!
Toen ik nog thuis woonde zat ik op mijn bed tv te kijken en vanuit mijn ooghoek liep er toen zo'n vieze dikke zwarte spin over de muur. Zoooo, mijn vader dacht dat er brand uitbrak ofzo. Ik sliep op zolder maar volgens mij is hij door het plafond gekomen ofzo.
Mijn vader geeft een duw tegen dat bureau (met zo;n opstaande rand) en je hoorde het beest gewoon kraken!!!
Bah!
Gast- Gast
Rush schreef:Hahaha, ik voel een 'help, mijn man is bang voor..' topic aankomenCaro schreef:
haa hij is geopend
Caro- Ratel
Hazeltje schreef:Gatver VC
Bah!
Brrrr... laatst liep ook zon zwarte rakker opeens over ons aanrechtblad in de keuken. Was ik ook niet zo blij mee ;-).
Ohhh en er zat eens een dode in een van onze gordijnen. Echt helemaal bovenin. Dus ik heel stoer de stofzuiger gepakt om dat ding op te zuigen (natuurlijk niet bij nagedacht dat dan het gordijn óók zou worden opgezogen), en dat ding gaat door die buis heen en je hoort hem gewoon helemaal.. Brrr...
Caro- Ratel
Iehh... kippenvel all over door al die spinnenverhalen.
Toen ik nog thuis woonde, een jaar of 10 gelden, kwam er ook zo'n grote zwarte harige spin uit de convectorput bij mijn ouders gekropen en hij liep heel hard door de zithoek. Mijn moeder en ik waren alleen thuis, dus wij een stok gepakt, bank aan de kant, beide staand op de bank gewacht tot het beest in de hoek zat en toen plat gedrukt met die stok. Brrrr! Dat hoorde je ook kraken toen. Moet er vast hilarisch uit hebben gezien, twee hysterische vrouwen door zo'n spinnie, haha.
Toen ik nog thuis woonde, een jaar of 10 gelden, kwam er ook zo'n grote zwarte harige spin uit de convectorput bij mijn ouders gekropen en hij liep heel hard door de zithoek. Mijn moeder en ik waren alleen thuis, dus wij een stok gepakt, bank aan de kant, beide staand op de bank gewacht tot het beest in de hoek zat en toen plat gedrukt met die stok. Brrrr! Dat hoorde je ook kraken toen. Moet er vast hilarisch uit hebben gezien, twee hysterische vrouwen door zo'n spinnie, haha.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Hahahhaa Sterre!
Wij zijn bij de bank-spin ook echt als twee debielen gaan staan. HIj was natuurlijk verdwenen maar we wilden hem écht te pakken krijgen. Dus wij snel met een stok alles kussens aan de kant en opeens was hij daar weer: wederom, met de stofzuiger in de aanslag maar achter dan ding aangerend! Ik heb ondanks mijn schrik, écht heel hard gelachen!
Wij zijn bij de bank-spin ook echt als twee debielen gaan staan. HIj was natuurlijk verdwenen maar we wilden hem écht te pakken krijgen. Dus wij snel met een stok alles kussens aan de kant en opeens was hij daar weer: wederom, met de stofzuiger in de aanslag maar achter dan ding aangerend! Ik heb ondanks mijn schrik, écht heel hard gelachen!
Caro- Ratel
Brr..ik krijg er die kriebels van.
Ik heb een keer met oppassen gehad dat er een spin van het plafond op de bank viel. Echt zo'n doffe "plof". Ik heb die spin de hele tijd in de gaten zitten houden. Op een gegeven moment zat ie stil en ging niet meer weg, maar waar zat ie..boven de deur waar ik door moest om naar boven te gaan en te gaan slapen. OMG wat was ik bang dat ie nog een keer naar beneden zou komen net op het moment dat ik door die deur zou gaan.
Wat een relaxt avondje oppassen had moeten zijn, werd dat niet..bah!
Ik heb een keer met oppassen gehad dat er een spin van het plafond op de bank viel. Echt zo'n doffe "plof". Ik heb die spin de hele tijd in de gaten zitten houden. Op een gegeven moment zat ie stil en ging niet meer weg, maar waar zat ie..boven de deur waar ik door moest om naar boven te gaan en te gaan slapen. OMG wat was ik bang dat ie nog een keer naar beneden zou komen net op het moment dat ik door die deur zou gaan.
Wat een relaxt avondje oppassen had moeten zijn, werd dat niet..bah!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik ben een keer op een dode egel gaan staan en toen voelde je 'm echt zo inzakken ieeeeeeeeeeh!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» toch erg??
» Wat is dat toch....
» Wat ik toch had..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Wat is dat toch
» Wat is dat toch....
» Wat ik toch had..
» Ik voel me nu net een vent en mijn man lijkt op een wijf ;)
» Wat is dat toch
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: