Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een wijf ben ik toch ook...

+19
Kimster
Coccinelle
Atelier Madame
Tania
Shisha
snoep
Flippin' Bitch
Hoochie
Vanillivi
Happydobby
minoessepoes
Rebecca
patjuhhh
Kabouter
Sterre
Caro
VeryCherry
Rush
Phileine
23 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat een wijf ben ik toch ook... - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf ben ik toch ook...

Bericht  VeryCherry do 7 jul 2011 - 1:56

Voel je die stekels dan niet Fauve?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een wijf ben ik toch ook... - Pagina 2 Empty Re: Wat een wijf ben ik toch ook...

Bericht  patjuhhh do 7 jul 2011 - 1:56

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we een muizenplaag in de keuken, echt niet lekker. En op een gegeven moment moest ik de vaatwasser uitruimen en toen zette ik wat pannen weg, toen zag ik ergens wat in een pan liggen, ik dacht wat is dat toch. Ik wil het pakken is het een muis. Heb toen ook even lopen gillen hoor.

En ook een keer toen was ik met de hond uitgeweest en daarna was de hond heel onrustig geworden, huilen en ergens naar zoeken. Was ik aan het stofzuigen en in een keer rent mijn hond ergens achter aan. Ik kijken, was het en muis. Hahah mijn hond had de muis wel gevangen en doodgebeten, maar toen maakte ik ook ff een gilletje en sprong ik onderhand op de bank. Embarassed :P
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 1:58

VeryCherry schreef:Voel je die stekels dan niet Fauve?

Nee dat niet! Hm nu vraag ik me af of het niet op de fiets was, nou het was iig alsnog goor.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 7 jul 2011 - 2:00

Wat ik wel ontzettend goor vind, maar niet eng zijn fruitvliegjes.
Ik ben trouwens wel bang voor ratten. In huis niet hoor. Maar vlakbij staat nu al anderhalve week een enorme hoeveelheid grof vuil wat niet wordt opgehaald en daar liggen ook gewoon vuilniszakken bij. Ik moet er langs als ik mijn zoontje naar school breng en ik loop er echt panisch voorbij.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  VeryCherry do 7 jul 2011 - 2:00

Fauve schreef:

Nee dat niet! Hm nu vraag ik me af of het niet op de fiets was, nou het was iig alsnog goor.

Inderdaad.
Met je blote voeten op een naaktslak trappen is trouwens ook smerig.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:02

ik gil niet snel, maar de laatste keer was vorig jaar toen reed ik naar huis en toen kwam er van de zijkant een ree aangerend en die rende recht tegen de zijkant aan. Z`n kop zat bij mij tegen het raam. M`n vriend stuurde mee de berm in en hij ging kijken en het beest was alweer weg, maar wow dat was schrikken.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca do 7 jul 2011 - 2:07

Jaaaren geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde en een keer alleen thuis was, heb ik ook een vieze spinervaring gehad...
Ik had gedoucht, handdoek om mijn lijf geknoopt en stond toen nog even de douchewanden af te drogen. Valt er ineens
vanaf het plafond een vieze, dikke spin omlaag, precies tussen mijn tieten in...brrr...Ik gillen natuurlijk, keihard de douche
uitgerend...badkamerdeur dicht. Even later bedacht ik me dat een dichte deur helemaal niet uitmaakt voor zo'n spin, dus
toen voorzichtig de badkamer weer in, handdoek over de spin gegooid, deur weer dicht (geweldige oplossingen bedacht
ik toen Wink) en wachten tot paps thuis was om het beest te killen. Het heeft heel lang geduurd voordat ik niet meer boven
me keek voordat ik ging douchen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  minoessepoes do 7 jul 2011 - 2:10

VeryCherry schreef:
Fauve schreef:

Inderdaad.
Met je blote voeten op een naaktslak trappen is trouwens ook smerig.

Hahah of zoals mijn vriendin een paar jaar geleden bij mijn ouders in de tuin, met haar bloten voeten op een kikker Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:36

Ik ben niet bang voor spinnen maar ik kreeg toch wel de kriebels toen ik een broek aantrok en daar kwam een hele dikke zwarte spin uit de pijp vallen. Brrrr.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter do 7 jul 2011 - 2:42

minoessepoes schreef:

Hahah of zoals mijn vriendin een paar jaar geleden bij mijn ouders in de tuin, met haar bloten voeten op een kikker Laughing

Ow over kikkers..wij moesten met school een praktijk opdracht doen. Moesten we grondboringen doen. Jongen die mij in de groep zat, steekt dat ding in de grond, hoort een raar geluid en trekt hem weer omhoog; had ie een kikker recht door het midden gespiest. Dat was echt zo goor..stonden we daar te gillen met z'n tweeën. Iedereen dacht dat we gek waren geworden Very Happy.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 2:45

Ik gil niet snel, maar heb wel het hart in de keel wanneer er iets kleins langs me rent, zoals een spin of ander insect óf wanneer iemand me achter mijn rug om laat schrikken.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 7 jul 2011 - 3:14

haha ik krijs ook als ik een spin zie, of iets wat er op lijkt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Vanillivi do 7 jul 2011 - 4:07

Mijn zus en ik hebben ook wel eens een spin-ervaring gehad.

Tot 2 jaar geleden woonden wij op een oude boerderij en elk voorjaar en herfst kwamen die grote zwarte krengen tevoorschijn...

Op een gegeven moment gingen mijn ouders een avondje uit en mijn zus en ik gingen lekker op de bank hangen voor een film avondje toen zo'n gigantisch beest over de muur ging rennen. Wij natuurlijk gillen en op de bank staan (nuttig, alstie op de muur loopt...) Vaders gebeld, maar nee, die kwam er niet voor terug.
Toen maar mijn toenmalige ex vriendje, maar die vond het ook een beetje overdreven... Uiteindelijk wisten we de buurman zo ver te krijgen dattie 'm kwam 'vangen'.

Paktie die spin gewoon met zijn blote handen en komt zo op me af lopen.
Heb echt waar, nog nooit zó hard gegild. Was de volgende dag gewoon schor.
De buurman daarintegen pieste bijna in zijn broek van het lachen.....
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Hoochie do 7 jul 2011 - 4:27

Oh bah die vieze spinnen. Ik heb ook nog wel een verhaal.

Ik was nog klein en ik stond bij het raam naar buiten te kijken. Mijn moeder had daar net bloemen neer gezet die bij de buurman uit de tuin kwamen dus ik keek op een gegeven moment opzij/naar beneden zit er zo'n vieze gore grote zwarte spin op mijn schouder. Ik heb echt heeeeeeeel hard gegild en ging door het hele huis rennen en mijn moeder maar roepen blijf nou stil staan dan kan ik hem weghalen. Nu kan ik er wel om lachen maar toen was ik echt hysterisch.

Mijn ouders hoorden ook altijd aan mijn roepen dat ik riep omdat ik een spin had gezien Very Happy
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 4:36

Storm schreef:

Ik heb wel eens een slof aangetrokken waar een dode muis in zat, helemaal bij de teen, da's echt geen pretje..

pale

Ik ken het probleem, met levende muizen heb ik geen probleem maar zodra ze dood zijn ben ik echt heel erg bang voor ze.
Tevens voor spinnen, nachtvlinders, wespen, hommels en kakkerlakken maar deze vind ik zowel dood als levend doodeng!

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch do 7 jul 2011 - 5:03

Ohhh ik ben echt zo bang van muizen en dode beesten, brrr.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  snoep do 7 jul 2011 - 6:01

Tea-Leaf schreef:Dat is gewoon een normale reactie, mensen schrikken altijd van dingen waarvan ze in eerste instantie dachten dat het wat anders was.

Maarreehh: BAH!

Waar heb je het vieze ding gelaten?

Ding?

snoep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 33
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Shisha do 7 jul 2011 - 6:53

Nou ik kreeg net ook een hartverzakking. Mijn kat kwam net binnen met een vogel. Nog levend en ze liet hem dus binnen weer los... Vogel vliegt hier hysterisch rond, kat er weer achteraan en ik had natuurlijk de deur naar de gang open staan dus toen ze de vogel weer te pakken had rende ze naar boven! Zat ze in de slaapkamer onder het bed. Ik schreeuwen en uiteindelijk is ze weer naar buiten gevlucht met de vogel. Ik heb gelijk de deur dicht gedaan zodat ze niet meer naar binnen kan. Ze stond net al weer voor de deur met de vogel en de vogel leefde nog steeds... Cry
En ik heb de keet nu helemaal onder de veren en het bloed zitten... Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Tania do 7 jul 2011 - 7:51

Toen ik nog bij mijn ouders woonde hoorde ik een keer 'snachts steeds iets kraken, dus ik m'n vader laten kijken maar die zag niks. Uiteindelijk toch maar op de bank gaan slapen omdat ik het bleef horen. In de ochtend nog maar even in m'n bed gaan liggen omdat ik zelf ook niks zag. Word ik een half uur later wakker, wil rechtop gaan zitten vliegt er een vleermuis recht op m'n gezicht af. Ik bukte een beetje en voelde hem zo door m'n haar gaan pale . Toen heb ik best hard gegild.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Atelier Madame do 7 jul 2011 - 7:55

Oooh ik werkte in een supermarkt tot voor kort als bijbaantje en voordat daar verbouwd werd was er een gigantische muizenplaag. Echt zo erg dat er savonds van die muizenplankjes (kartonnen met hele sterke lijm waar ze aan vastplakken) werden nergelegd in de broodhoek en ze de volgende ochtend onderhand dubbel op die plankjes zaten. Ik kon daar af en toe als er een muis tevoorschijn kon zooo verschrikkelijk van schrikken.

Een keertje ben ik op zon muizenplankje gaan staan met een muis ertussen dus zeg maar plankje - muis - schoen. Het duurde een half uur voordat ik mn schoen bevrijdt had en ik moest onderhand kotsen omdat overal muizenbloed zat Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Coccinelle do 7 jul 2011 - 8:02

Wij hebben een keer een kauw in de huiskamer gehad, die was via de schoorsteen/openhaard binnen gekomen en helemaal over de flos. Ik heb de schuifdeur opengezet en in de gang gewacht tot hij weg was.. laughcry

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Coccinelle do 7 jul 2011 - 8:03

Minneke schreef:
Tea-Leaf schreef:Dat is gewoon een normale reactie, mensen schrikken altijd van dingen waarvan ze in eerste instantie dachten dat het wat anders was.

Maarreehh: BAH!

Waar heb je het vieze ding gelaten?

Hij ligt er nog Embarassed , ik durf er niks mee te doen. Dat mag mijn man vanavond opknappen vrees ik. Erg he?

Haha, ik had hem ook laten liggen hoor. Bij mijn ouders thuis hadden we ooit muizenvallen staan, en die op mijn kamer klapte midden in de nacht. Ik schrok me echt een ongeluk, maar durfde het lichtknopje niet aan te doen.. Mijn vader mocht hem de volgende ochtend weghalen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Kimster do 7 jul 2011 - 8:06

Ik deed dierverzorging en daarbij hadden we op praktijkweek een les angsten overwinnen. Moesten we van die rare beesten een minuut lang vasthouden, vogelspinnen, slangen, baardagaam, muis. Nouja op zich niets aan de hand (leuk was anders maar gewoon vasthouden die beesten). Dan zou je over je angst heen zijn.

Ik dacht na die vogelspin: nu heb ik alles wel gehad. Na dit kan ik alles handelen. Toen moest ik dus een reuzekakkerlak op mijn hand houden. Springt dat beest toch zo in mijn blouse! Ik heb nog nooit zo hard gegild.
En die leraar stond er maar: een minuut, dan is je angst voorbij. En ik HAAL EM WEEEG!!! HAAL EM WEEEG!!!

Heb m'n blouse nog nooit zo snel uitgekregen geloof ik. Stond ik daar te koekeloeren... Was wel de lacher van het jaar overigens Laughing.

Nouja, sindsdien ben ik bang voor insecten.

Muizen moet je overigens met een val doen, met gif kom je ze overal weer onverwachts tegen. Mja zon val vind ik dan ook wel weer zielig....
Kimster
Kimster
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 13
Registratiedatum : 24-01-11

http://www.twitter.com/justsmile53

Bericht  Kimster do 7 jul 2011 - 8:08

Coccinelle schreef:Wij hebben een keer een kauw in de huiskamer gehad, die was via de schoorsteen/openhaard binnen gekomen en helemaal over de flos. Ik heb de schuifdeur opengezet en in de gang gewacht tot hij weg was.. laughcry

Hihi. Dat klinkt echt heel dom, maar ik zou het ook doen! Raar dat we ons zo laten beinvloeden door zoiets kleins!
Kimster
Kimster
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 13
Registratiedatum : 24-01-11

http://www.twitter.com/justsmile53

Bericht  Summerlovin do 7 jul 2011 - 8:32

Ik ging een keer badmintonnen. Buiten op de camping. Dus ik sla met mijn racket naar voren en ineens hoor ik een heel raar geluid naast mij op de plek waar t racket zat. Ik gooide hem weg, zette het op een gillen en rende naar mijn vader. Bleek er een hele grote libelle vast te zitten in zo'n klein gaatje laughcry. En het geluid wat ik hoorde kwam dus van de klapperende vleugels haha!
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: