Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfels en spanning

+14
Annemie
SarahKey
Filoria
L!ND@
Happydobby
Julia
Novalee
PapillonRose
Rouge
Tania
Flemy
Susan
Pien
Lejow
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  SarahKey zo 3 jul 2011 - 18:08

Ik herken het ook. Je leven veranderd toch met een kleintje. En ik denk ook wel eens: oh help hoe moet dat straks! Ik werk dan wel in de kinderopvang, maar met kinderen vanaf 4 jaar. Dus helemaal geen inimienie baby's! Maar het zal vast goed komen, ik denk dat je er zo inrolt vanaf het begin en handeld vanuit je gevoel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Annemie zo 3 jul 2011 - 20:11

Ik maakte me ook druk hoor, maar uiteindelijk gaat toch alles vanzelf, ik had nog nooit een luier verschoond, ik had uberhaupt niks met kinderen en nu gaat het allemaal hartstikke goed en ik lees natuurlijk ook hier weleens wat voor informatie.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:18

Zelfs als je het kleine hummeltje in de armen hebt schiet de stress wel eens toe. Och hij huilt weer, zou hij honger hebben, krijgt hij wel genoeg, is hij moe, moet hij niet slapen, slaapt hij, heeft hij buikpijn enz enz..
En toch komt het allemaal goed *geeft een roosvicee* Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:49

Het komt idd allemaal wel goed. Ik maakte me de laatste keer ook best wel druk of ik het wel zou aankunnen met 4 kleintjes, ik heb echt gehuild toen de lieve kraamhulpen weg waren, en ik ook nog eens borstontsteking bleek te hebben waardoor ik ineens heel ziek werd.
Gelukkig liep het allemaal we los.

Onzekerheid ken ik gelukkig niet echt, ik denk dat het al heel erg scheelt dat het straks echt je eigen kind is, waardoor je vanzelf zekerder bent. (mijn ervaring tenminste, een kind van een ander voelt toch wat enger, dan ben ik veel sneller bang dat ik wat verkeerd doe.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Koffieleut zo 3 jul 2011 - 21:00

Ook voor mij is dit heel herkenbaar. Het ene moment hoop ik zo dat we een kindje mogen krijgen, en lijkt alles daaraan me geweldig. Dan fantaseer ik wat af over hoe het allemaal zal gaan. Het volgende moment vraag ik me echt af hoe ik dat in vredesnaam allemaal moet doen, en dan bedoel ik de "gewone" dingen. Hoeveel drinkt een baby, wat nou als de baby huilt en ik weet niet wat ik moet doen, kan ik dat allemaal wel? Volgens mij is het heel normaal, maar vervelend is het wel af en toe.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 21:01

Geloof me, het komt allemaal wel goed, je went er zo aan en dan handel je meestal vanuit je moedergevoel, en dat zit altijd wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  CCC ma 4 jul 2011 - 1:08

Heel herkenbaar, ondanks dat wij hebben besloten er volgend jaar pas voor te gaan... Ik dacht afgelopen weekend zelfs nog van ben ik er wel echt aan toe (terwijl de kriebels er echt zijn, en van de week nog het liefst er meteen voor ging dan een jaar te wachten), kan ik de verantwoordelijkheid wel aan, geld, ben ik wel leuk genoeg als ouder, voeding, slapen en vooral de bevalling... Pfff... Het zal er vast allemaal bij horen denk ik... Je hebt tenslotte ook 9 maanden om er naartoe te groeien... Ik denk dat je dus gewoon go with the flow moet doen hierbij...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  miss22 ma 4 jul 2011 - 1:25

Owww ik herken je zo

Ik had ineens een twijfel midden in mijn zwangerschap haha
Maar geloof me alles komt goed en gaat straks allemaal vanzelf
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Fiebje ma 4 jul 2011 - 1:43

Het is héééél herkenbaar.
Ik heb het nu nog wel eens dat ik denk: shit man ben er helemaal nog niet klaar voor! En kan er nu niks meer aan veranderen............

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfels en spanning - Pagina 2 Empty Re: Twijfels en spanning

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum