Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog langer in spanning zitten.....

+3
Ploen
Jeanette
Lotus
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 6:30

Ik ben maandag naar de huisarts geweest, omdat ik al jaren last heb van pijn in mijn rechter zij. Mijn huisarts heeft mij doorverwezen naar de gyneacoloog, omdat hij bij een inwendig onderzoekje mijn rechter eierstok niet vertrouwt. Gister ochtend heb ik een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. Ik kan maandag terecht. Nu was ik zostraks de brievenbus aan het legen. Mijn afspraak voor komende maandag is verplaatst naar 23 december.. Ik zit al zo in spanning, maar moet nog langer in spanning zitten.. *ZUCHT*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 6:39

Pff wat duurt wachten lang dan he!
Succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:36

Ja nogal ja.
En met zoiets wil je dan toch wel snel terecht kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Lotus wo 8 dec 2010 - 8:06

Balen is dat. Heel veel sterkte met de onzekerheid!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:09

Staat er ook een reden bij?
Ik vind 10 dagen langer wachten met zoiets toch vrij lang.
Kun je niet proberen om de afspraak eerder te krijgen?
Er zullen vast minder belangrijke afspraken zijn die ze wel kunnen verzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden