Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog langer in spanning zitten.....

+3
Ploen
Jeanette
Lotus
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 6:30

Ik ben maandag naar de huisarts geweest, omdat ik al jaren last heb van pijn in mijn rechter zij. Mijn huisarts heeft mij doorverwezen naar de gyneacoloog, omdat hij bij een inwendig onderzoekje mijn rechter eierstok niet vertrouwt. Gister ochtend heb ik een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog. Ik kan maandag terecht. Nu was ik zostraks de brievenbus aan het legen. Mijn afspraak voor komende maandag is verplaatst naar 23 december.. Ik zit al zo in spanning, maar moet nog langer in spanning zitten.. *ZUCHT*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 6:39

Pff wat duurt wachten lang dan he!
Succes!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:36

Ja nogal ja.
En met zoiets wil je dan toch wel snel terecht kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Lotus wo 8 dec 2010 - 8:06

Balen is dat. Heel veel sterkte met de onzekerheid!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:09

Staat er ook een reden bij?
Ik vind 10 dagen langer wachten met zoiets toch vrij lang.
Kun je niet proberen om de afspraak eerder te krijgen?
Er zullen vast minder belangrijke afspraken zijn die ze wel kunnen verzetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Jeanette wo 8 dec 2010 - 8:37

Dat is wel lang wachten idd.. Sterkte!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:53

Balen is dat zeg als je al zo in spanning zit! sterkte..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:11

Ik heb mijn afspraak nu zelf verzet. Ik kan nu eerder terecht, volgende week donderdag.. hoef hopelijk niet langer te wachten nu..
Zij tegen de balie medewerker, zou graag eerder willen dan de 23ste, omdat ik al zo in spanning zit, ze kon het heel goed begrijpen en kan nu de 16de terecht..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:13

Wat goed dat je dat hebt gezegd, ik wou het je ook al aanraden om te bellen. Het is gewoon echt niet fijn om zo in spanning te zitten. Hopelijk valt het mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:21

Ik hoop zo dat het mee zal vallen, alleen mijn gevoel zegt van niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Ploen wo 8 dec 2010 - 23:32

Sterkte! Zal wel een lange,zware week voor je worden. Onzekerheid is echt erg
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Lotus wo 8 dec 2010 - 23:34

plumke schreef:Ik heb mijn afspraak nu zelf verzet. Ik kan nu eerder terecht, volgende week donderdag.. hoef hopelijk niet langer te wachten nu..
Zij tegen de balie medewerker, zou graag eerder willen dan de 23ste, omdat ik al zo in spanning zit, ze kon het heel goed begrijpen en kan nu de 16de terecht..

Als ze een afspraak zo makkelijk naar voren kunnen verschuiven, vraag ik me altijd af waarom ze dat niet meteen hebben gedaan...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:36

ik zou de 23ste de zelfde arts kunnen krijgen als de 13de. Nu krijg ik de 16de een andere arts, maar mij maakt het gewoon echt niet uit welke arts ik krijg..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Lotus wo 8 dec 2010 - 23:38

Aha, dan snap ik het. Wink
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 2:16

Wat ik me nu afvroeg. Zijn er hier ook een paar die zulke onderzoeken hebben gehad?
Weet namelijk echt niet wat ik er van moet en kan verwachten.
Gaan ze eerst dingen ondervragen? Gaan ze meteen onderzoeken doen?
Ik weet het gewoon niet, en om nu weer te bellen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Tania vr 10 dec 2010 - 2:21

Een tijd terug ben ik ook bij de gyn geweest voor pijn in m'n rechterzij. Ze denken dat het bij mij door de eisprong kwam (maar ik ben nogsteeds niet overtuigd want ik had het ook op andere momenten). Eerst vroegen ze wat dinge, waar de pijn zit, watvoor pijn, hoe lang het al duurt enz. Daarna hebben ze m'n buik gevoeld, inwendig gevoeld, een uitstrijkje gemaakt en een uitwendige en inwendige echo gedaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 2:28

Ok, dus je moest wel terugkomen? Ik heb namelijk niets gehoord, niet of ik met volle blaas moet komen of met lege blaas.
Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten.. En dat maakt me juist onzeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Yzma za 11 dec 2010 - 13:24

Weet je wat ik niet snap? Je geeft aan nu al jaren last te hebben van je zij. Nu ben je doorverwezen , omdat er misschien is mis is en vind je die paar dagen extra wachten, wel heel lang. Waarom dan zo lang wachten met naar de dokter gaan, maar wel zo snel mogelijk geholpen willen worden? Ik begrijp wel, dat als je de stap hebt genomen om naar de dokter te gaan, dat je dan ook dan wilt weten wat het is. En omdat hij iets niet vertrouwd, dat je zekerheid wilt hebben. Maar als je jaren kan wachten met naar de dokter gaan, dan kan je die paar dagen extra ook nog wel wachten, lijkt me, toch? Maar goed, desalniettemin, fijn dat je nu wel eerder terecht kan. Succes met je onderzoek. Hopelijk valt het mee en ben je snel van de pijn af.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 22:08

Yzma schreef:Weet je wat ik niet snap? Je geeft aan nu al jaren last te hebben van je zij. Nu ben je doorverwezen , omdat er misschien is mis is en vind je die paar dagen extra wachten, wel heel lang. Waarom dan zo lang wachten met naar de dokter gaan, maar wel zo snel mogelijk geholpen willen worden? Ik begrijp wel, dat als je de stap hebt genomen om naar de dokter te gaan, dat je dan ook dan wilt weten wat het is. En omdat hij iets niet vertrouwd, dat je zekerheid wilt hebben. Maar als je jaren kan wachten met naar de dokter gaan, dan kan je die paar dagen extra ook nog wel wachten, lijkt me, toch? Maar goed, desalniettemin, fijn dat je nu wel eerder terecht kan. Succes met je onderzoek. Hopelijk valt het mee en ben je snel van de pijn af.

Ik ben al vaker dan deze ene keer naar de huisarts geweest. Er kwam steeds niets uit. Heb vaak gedacht misschien kan ik wel met deze pijn leven, maar nee dat kan ik niet, dus vandaar na een dik jaar weer eens naar de huisarts gegaan.
Ik ben in het afgelopen jaar naar cesartherapie geweest voor deze klachten. Heb oefeningen gekregen, deze oefeningen hebben na mijn therapie nog wel geholpen, alleen na een half jaar thuis te hebben geoefend, hielpen die oefeningen niet meer. Vandaar dat er een langere tijd weer overheen is gegaan om naar de huisarts te gaan. Ook omdat ik dus dacht: kan ik wel met deze pijn leven? En dat iedere dag weer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  silly-one za 11 dec 2010 - 22:18

plumke schreef:
Ik ben al vaker dan deze ene keer naar de huisarts geweest. Er kwam steeds niets uit. Heb vaak gedacht misschien kan ik wel met deze pijn leven, maar nee dat kan ik niet, dus vandaar na een dik jaar weer eens naar de huisarts gegaan.
Ik ben in het afgelopen jaar naar cesartherapie geweest voor deze klachten. Heb oefeningen gekregen, deze oefeningen hebben na mijn therapie nog wel geholpen, alleen na een half jaar thuis te hebben geoefend, hielpen die oefeningen niet meer. Vandaar dat er een langere tijd weer overheen is gegaan om naar de huisarts te gaan. Ook omdat ik dus dacht: kan ik wel met deze pijn leven? En dat iedere dag weer?

Ik herken het wel hoor, eindelijk de stap hebben genomen en doorverwezen worden en dan nog langer wachten op de uitslag. Ik zit nu in hetzelfde schuitje namelijk alleen dan met een dermatoloog. Zo vervelend, ik zou deze week de uitslag krijgen. Nou geen uitslag een doorverwijzing naar het UMC Radboud. Wat betekend nog langer wachten op een uitslag.
Nu je eindelijk in het traject zit wil je ook uitslag. Maar wat ik niet snap is dat de afsprak zomaar wordt verzet. Er stond een afspraak en die verzetten ze ineens naar het einde van de maand. Iemand enig idee hoe dat zomaar kan? Mijn vader had namelijk hetzelfde alleen dan met een operatie. Deze is gewoon zonder overleg verzet ( een dag). Waardoor mijn ouders weer gemaakte afspraken moeten verzetten
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Cow za 11 dec 2010 - 22:33

Ben onlangs voor dezelfde klachten naar de gyn geweest. Hij vroeg eerst wat dingen en toen kreeg ik een inwendige echo en heeft hij een uitstrijkje gemaakt. Alles was goed dus nu mag ik 4jan naar de internist.
Inmiddels is mijn buikpijn een stuk minder maar zodra mijn stoelgang dunner wordt (mmm lekker smakelijk) krijg ik meer buikpijn ben ik nu achter gekomen. Dus we zien het maar weer...............

Succes, hoop dat alles meevalt! (al weet je dan nog steed sniet wat het is en das ook niet zo tof)
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog langer in spanning zitten..... Empty Re: Nog langer in spanning zitten.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum