Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

+9
**_pearl_**
Smaragdje
ShallY
SarahKey
Teddyaapje
pitbullgup
Thunder
Happydobby
Floor
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 6:47

Als V.eldhoven niet zo ver rijden was voor mij had ik ook zo gekozen om daar te bevallen, voelde me daar echt in goede handen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 6:51

En Eindhoven of Veldhoven maakt ook niks meer uit met de nieuwe snelweg en verbindingen Very Happy

Ze zijn ook helemaal bezig daar met een nieuwe vleugel gericht op vrouw, moeder en kind.
Ik voel me daar ook altijd een persoon in plaats van een nummertje.
Ze hebben alle tijd voor je, ik heb nog nooit langer hoeven te wachten dan 5-10 minuutjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Barbabella ma 4 jul 2011 - 7:48

Hazeltje schreef:En Eindhoven of Veldhoven maakt ook niks meer uit met de nieuwe snelweg en verbindingen Very Happy

Ze zijn ook helemaal bezig daar met een nieuwe vleugel gericht op vrouw, moeder en kind.
Ik voel me daar ook altijd een persoon in plaats van een nummertje.
Ze hebben alle tijd voor je, ik heb nog nooit langer hoeven te wachten dan 5-10 minuutjes...
Dat gevoel heb ik daar dus ook en dat ontbreekt nogal bij het jbz
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Liadan ma 4 jul 2011 - 8:43

Wij hadden er laatst ook niet zo'n goede ervaring, wij hebben met ons 2 weken oude zoontje ruim 3 uur op de spoedeisende hulp moeten wachten. En dat terwijl ze tegen ons hadden gezegd dat ze kinderen sneller helpen. Ik voelde me toen ook niet geweldig, want was net 2 weken geleden bevallen en het duurde wel erg lang.

Maar de kraamsuites daar schijnen wel een hele verbetering te zijn. De 3 gynaecologen die ik daar gezien heb waren ook alledrie erg aardig, daar had ik ook wel een goed gevoel bij. Maar ik ben thuis bevallen dus meer kan ik er niet over zeggen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor di 5 jul 2011 - 21:43

Gisteren info avond gehad in het ziekenhuis waar mijn verloskundige mee samen werkt (veghel).
volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan wil ik het toch overleggen. Hoe alles in z'n werk gaat, en wat nou als ik naar het JBZ wil ipv Veghel.

iedereen bedankt voor de reacties!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  loesje di 5 jul 2011 - 21:51

ik kom ook uit de buurt en wil je een ding meegeven ga niet in het radboud bevallen dat is echt 10x niks weet ik uit ervaring! verder is het wel een goed ziekenhuis maar met bevallingen is het niks.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee - Pagina 2 Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum