Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee
+9
**_pearl_**
Smaragdje
ShallY
SarahKey
Teddyaapje
pitbullgup
Thunder
Happydobby
Floor
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee
Als V.eldhoven niet zo ver rijden was voor mij had ik ook zo gekozen om daar te bevallen, voelde me daar echt in goede handen.
Gast- Gast
En Eindhoven of Veldhoven maakt ook niks meer uit met de nieuwe snelweg en verbindingen
Ze zijn ook helemaal bezig daar met een nieuwe vleugel gericht op vrouw, moeder en kind.
Ik voel me daar ook altijd een persoon in plaats van een nummertje.
Ze hebben alle tijd voor je, ik heb nog nooit langer hoeven te wachten dan 5-10 minuutjes...
Ze zijn ook helemaal bezig daar met een nieuwe vleugel gericht op vrouw, moeder en kind.
Ze hebben alle tijd voor je, ik heb nog nooit langer hoeven te wachten dan 5-10 minuutjes...
Gast- Gast
Dat gevoel heb ik daar dus ook en dat ontbreekt nogal bij het jbzHazeltje schreef:En Eindhoven of Veldhoven maakt ook niks meer uit met de nieuwe snelweg en verbindingen
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hadden er laatst ook niet zo'n goede ervaring, wij hebben met ons 2 weken oude zoontje ruim 3 uur op de spoedeisende hulp moeten wachten. En dat terwijl ze tegen ons hadden gezegd dat ze kinderen sneller helpen. Ik voelde me toen ook niet geweldig, want was net 2 weken geleden bevallen en het duurde wel erg lang.
Maar de kraamsuites daar schijnen wel een hele verbetering te zijn. De 3 gynaecologen die ik daar gezien heb waren ook alledrie erg aardig, daar had ik ook wel een goed gevoel bij. Maar ik ben thuis bevallen dus meer kan ik er niet over zeggen.
Maar de kraamsuites daar schijnen wel een hele verbetering te zijn. De 3 gynaecologen die ik daar gezien heb waren ook alledrie erg aardig, daar had ik ook wel een goed gevoel bij. Maar ik ben thuis bevallen dus meer kan ik er niet over zeggen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteren info avond gehad in het ziekenhuis waar mijn verloskundige mee samen werkt (veghel).
volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan wil ik het toch overleggen. Hoe alles in z'n werk gaat, en wat nou als ik naar het JBZ wil ipv Veghel.
iedereen bedankt voor de reacties!
volgende week heb ik een afspraak bij de verloskundige en dan wil ik het toch overleggen. Hoe alles in z'n werk gaat, en wat nou als ik naar het JBZ wil ipv Veghel.
iedereen bedankt voor de reacties!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
ik kom ook uit de buurt en wil je een ding meegeven ga niet in het radboud bevallen dat is echt 10x niks weet ik uit ervaring! verder is het wel een goed ziekenhuis maar met bevallingen is het niks.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoog kindersterfte, poliklinisch bevallen moet gratis!
» Bevallen in het ziekenhuis
» Thuis bevallen of in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
» bevallen, thuis vs ziekenhuis
» Bevallen in het ziekenhuis
» Thuis bevallen of in het ziekenhuis
» Thuis of in het ziekenhuis bevallen
» bevallen, thuis vs ziekenhuis
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: