Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

+9
**_pearl_**
Smaragdje
ShallY
SarahKey
Teddyaapje
pitbullgup
Thunder
Happydobby
Floor
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor vr 1 jul 2011 - 22:48

Zijn er hier ook dames die voor een poliklinische bevalling in het ziekenhuis kiezen (verplaatste thuisbevalling).
En zijn er dan ook dames die een ander ziekenhuis hebben gekozen dan waar hun eigen verloskundige mee samen werkt?

Mijn vk werkt maar met 1 ziekenhuis om te bevallen (poliklinisch, als het medisch is kan ze wel doorverwijzen naar een ander ziekenhuis). Nu wil ik eigenlijk in een ander ziekenhuis bevallen dan wat de vk voor stelt, maar de vk werkt dus niet met dat ziekenhuis, ze gaat dus ook niet mee als ik daar zou willen bevallen.
Ik vroeg me dus af of er hier ook dames zijn die zelf voor een ander ziekenhuis hebben gekozen en wat ze dan verder hebben gedaan (andere vk gezocht of iets anders).
Ik weet dat ik dit ook opnieuw moet voorleggen aan de vk maar toch wou ik alvast naar ervaringen vragen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Happydobby vr 1 jul 2011 - 23:08

Hoeveel ziekenhuizen hebben jullie dan?

Ik denk dat je er ook rekening mee moet houden dat als je poliklinisch wil bevallen dat er wel plek moet zijn. Ee vriendin van me moest onlangs bijna uitwijken naar een andere plaats omdat het vol was.

Wij hebben hier maar 1 ziekenhuis dus we hebben geen keus of we moeten een eindje rijden. (20 min)

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Thunder vr 1 jul 2011 - 23:11

Bij mijn oudste had de VK idd ook een ander ziekenhuis, dat had te maken met bepaalde regio's ofzo. Als ik toch in het ziekenhuis moest bevallen was ik ook naar een ander ziekenhuis gegaan dan de VK. Waar we toen woonden was het ziekenhuis 10 minuten rijden bij ons vandaan, terwijl het ziekenhuis van de VK zeker 25 minuten rijden was geweest. Zij had dan idd niet de bevalling 'mogen' doen. Uiteindelijk ben ik gewoon thuis bevallen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:12

Wij hebben ook 3 ziekenhuizen in de buurt en het ziekenhuis waar ik al vanaf kind kom en waar ik werkte en mijn moeder ook is niet het ziekenhuis waar de vk mee samenwerkte. Hier was dat geen probleem en zouden ze gewoon meegaan. Vind het ook wel raar als dat niet zo was. Ik ben ook ivm hoge bloeddruk bij dat ziekenhuis op controle geweest en uiteindelijk overgedragen en met medische indicatie bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor vr 1 jul 2011 - 23:19

Mijn vk wil dus niet mee naar het andere ziekenhuis voor een poliklinische bevalling. (ik wil niet thuis bevallen en ga natuurlijk niet uit van een medische bevalling).
Wij hebben hier 3 ziekenhuizen in de buurt. Het ziekenhuis hier 10 minuten vandaan doet geen bevallingen dus daar kan je sowieso al niet naar toe, dus moet je naar de andere vestiging van dat ziekenhuis, 25 minuten rijden.
Het andere ziekenhuis waar ik zou willen bevallen is ook 25 minuten rijden maar valt dus kennelijk niet onder de regio van de vk.

Ik ga toch nog een keer voorleggen aan de vk als ik perse naar het andere ziekenhuis zou willen wat dan de procedure is. of ik dan een andere vk moet zoeken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:25

Volgens mij begeleid zij jou gewoon tot aan je bevalling en krijg je daar een VK van het ziekenhuis.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  pitbullgup za 2 jul 2011 - 1:02

@ Floor; ik ga in principe voor een thuis bevalling. Maar als ik naar het ziekenhuis moet wil ik ook naar nijmegen en niet naar Veghel. Heb zowieso niet zo'n hoge dunk van Het B. ziekenhuis. En dan ga ik dus maar lekker zonder VK... vind het ook raar hoor dat ze het niet doen aangezien de reisafstand hetzelfde is....
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor za 2 jul 2011 - 1:59

@pbg, maar als je moet, dan moet je, dan heb je dus een medische indicatie en dan kunnen ze je ook doorsturen naar bijvoorbeeld Nijmegen, medische indicatie ga je zonder je eigen vk.
Wat nou als je dus zelf er voor kiest om in Nijmegen/Den Bosch te bevallen en niet in Veghel, dan gaat de vk dus gewoon niet mee, dat is toch raar, geen keuze vrijheid daarin.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:17

Hahahaha, wonen jullie zo vlak bij mij?
Ik ga echt noooooooit meer in V.eghel bevallen!
Nou ja, bevallen wil ik wel maar de zorg erna was echt bagger.

Ik ga nu in V.eldhoven bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  pitbullgup za 2 jul 2011 - 2:23

@ hazeltje jij wiint volgens mij net iets zuidelijker maar wel in de buurt Wink

@ Floor; Ik ga toch liever voor een ziekenhuis waar ik een goed gevoel bij heb dan dat mijn eigen VK mee gaat. En aangezien je toch kans hebt dat je "1 van de 4 VK" krijgt maakt het mij niet zo veel uit.... Heb toevallig 3 mensen in de familie die in het B. ziekenhuis zijn bevallen het afgelopen jaar en daar echt niet over te spreken zijn en dan lees ik hier ook nog eens dezelfde reactie van Hazeltje en dat vind ik dan geen toeval meer.... Ik ga er vanuit dat de VK van het ziekenhuis ook gewoon goed hun werk doen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor za 2 jul 2011 - 2:25

Ja wij wonen zo vlak bij jou, je weet wel bij die andere vestiging waar je niet meer kunt bevallen dus verplicht naar Veghel moet.

Maar heb jij nu zelf gekozen om in V.eldhoven te bevallen?
Ik wil het liefst naar Den Bosch, we zijn daar afgelopen week geweest, hebben overal mogen kijken en uitleg gekregen. Komende week gaan we voor zo'n zelfde soort info naar Veghel maar toch is mijn voorkeur Den Bosch.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Floor za 2 jul 2011 - 2:27

@pbg, maar je meld je dan dus zonder vk bij het ziekenhuis als je poliklinisch wilt bevallen, krijg je dan dus 'zomaar' een vk van het ziekenhuis toegewezen?
Dat is ons namelijk totaal niet duidelijk. Als de eigen vk niet mee gaat, wat dan? Staat er daar dan een andere klaar die ons/mij gaat helpen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 2:31

Nou, ik ben nu natuurlijk wel onder behandeling bij een gyn in V.eldhoven maar daar heb ik wel zelf voor gekozen.
Het is wel 30 minuten rijden dus wat dat betreft ben ik wel blij dat ik naar alle waarschijnlijkheid toch ingeleid zal worden.

Als jij in DB wil bevallen en er is plek dan wordt je opgevangen door een dienstdoende VK van daar volgens mij.
Maar als er geen plek is moet je volgens mij alsnog naar V.eghel....

Het nieuwe ZH komt pas in 2013 las ik van de week!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Teddyaapje za 2 jul 2011 - 2:40

Volgens mij mag je vk niet mee naar dat zh omdat ze daar geen contract heeft lopen, geloof niet dat het iets met de reisafstand heeft lopen. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat het iets in die trant is.
Als je bevalling begint moet je naar het ziekenhuis bellen om te vragen of ze plek voor je hebben, je krijgt dat idd een vk van het ziekenhuis.
Voor de zekerheid zou ik alvast even informeren bij het ziekenhuis zelf, wat je wanneer moet doen. Dit kun je dan terug koppelen bij je vk.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  SarahKey za 2 jul 2011 - 2:56

Ik had, jaren terug toen we begonnen met zwanger worden, gekeken welke verloskundigen met mijn ziekenhuis samenwerkten. Toen kwam de keuze bij 1 verloskundige praktijk. Die zouden we dan gekozen hebben puur omdat zij samen werken met mijn ziekenhuis. Nu is dit niet meer nodig, want ik beval sowieso in het ziekenhuis.

Ik zou overstappen naar een verloskundige die wel met jouw ziekenhuis samenwerkt.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  ShallY za 2 jul 2011 - 3:10

Hazeltje schreef:Hahahaha, wonen jullie zo vlak bij mij?
Ik ga echt noooooooit meer in V.eghel bevallen!
Nou ja, bevallen wil ik wel maar de zorg erna was echt bagger.

Ik ga nu in V.eldhoven bevallen.

Haha wat grappig, ik ben dan wel niet zwanger maar woon wel bij jullie in de buurt. In Uden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:15

Wow, er komen er echt veel hier uit de buurt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Smaragdje za 2 jul 2011 - 3:19

Floor schreef:@pbg, maar je meld je dan dus zonder vk bij het ziekenhuis als je poliklinisch wilt bevallen, krijg je dan dus 'zomaar' een vk van het ziekenhuis toegewezen?
Dat is ons namelijk totaal niet duidelijk. Als de eigen vk niet mee gaat, wat dan? Staat er daar dan een andere klaar die ons/mij gaat helpen?

Ik ben poliklinisch bevallen met een verloskundige van het ziekenhuis, omdat mijn eigen verloskundige er nog niet was. Hier werd verteld dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat verloskundige uit het ziekenhuis een poliklinischebevalling doen. Als ik naar een ander ziekenhuis wilde, moest ik de laatste controles bij een andere verloskundige moeten doen, vanaf 36 weken geloof ik.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 3:39

SarahKey: Zie net aan je ticker dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  **_pearl_** zo 3 jul 2011 - 12:13


ik ben ook niet zwanger maar kom uit beek en donk haha .
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  LMCurious zo 3 jul 2011 - 21:56

Maar als je wel medische indicatie krijgt gaat je eigen vk toch ook alleen maar mee voor de overdracht? Dus in jouw geval als jij in dat zh wilt bevallen gaat ze hoe dan ook niet jou bevalling doen. Ze bellen dan geloof ik wel voor je dat er iemand aankomt, en dan kun je er gewoon heen.

Ik denk dat het misschien te maken heeft met haar regio. Voor jou is misschien dat zh dichterbij, maar als het grootste gedeelte van de regio waar ze werken dichterbij het andere zh is, is het natuurlijk wel logisch dat ze daarmee samenwerken. Ik kom dan uit Eindhoven, en wilde eigenlijk bij een vk uit het zuiden, maar dat mocht ook niet. Want dat is dan tever. Dus ze verliezen daar dan gewoon tijd mee als er iets met mij zou gebeuren of als ze eerst zouden komen kijken en dan besluiten ze later terug komen. Zijn ze vlug een uur aan het rijden op en neer naar mij. Dus ik was verplicht een andere vk te kiezen in het noorden van Ehv. Kan me voorstellen dat dat met de zh ook zo werkt.

Maar ik zou gewoon naar het zh gaan waar jij wilt bevallen. Wet neit met hoeveel vk ze werken bij jou in de praktijk, maar dan weet je ook meestal niet wie je gaat krijgen.

LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Smaragdje zo 3 jul 2011 - 22:09

LMCurious schreef:Maar als je wel medische indicatie krijgt gaat je eigen vk toch ook alleen maar mee voor de overdracht? Dus in jouw geval als jij in dat zh wilt bevallen gaat ze hoe dan ook niet jou bevalling doen. Ze bellen dan geloof ik wel voor je dat er iemand aankomt, en dan kun je er gewoon heen.

Ik denk dat het misschien te maken heeft met haar regio. Voor jou is misschien dat zh dichterbij, maar als het grootste gedeelte van de regio waar ze werken dichterbij het andere zh is, is het natuurlijk wel logisch dat ze daarmee samenwerken. Ik kom dan uit Eindhoven, en wilde eigenlijk bij een vk uit het zuiden, maar dat mocht ook niet. Want dat is dan tever. Dus ze verliezen daar dan gewoon tijd mee als er iets met mij zou gebeuren of als ze eerst zouden komen kijken en dan besluiten ze later terug komen. Zijn ze vlug een uur aan het rijden op en neer naar mij. Dus ik was verplicht een andere vk te kiezen in het noorden van Ehv. Kan me voorstellen dat dat met de zh ook zo werkt.

Maar ik zou gewoon naar het zh gaan waar jij wilt bevallen. Wet neit met hoeveel vk ze werken bij jou in de praktijk, maar dan weet je ook meestal niet wie je gaat krijgen.


Als je poliklinisch bevalt, beval je wel in het ziekenhuis met je eigen verloskundige (hier in ieder geval wel).

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Barbabella zo 3 jul 2011 - 22:15

Hazeltje schreef:Wow, er komen er echt veel hier uit de buurt Very Happy

Ik kom ook uit de buurt van DB Very Happy
Ik ben in DB bevallen maar nooit meer ! Volgende keer ga ikk naar MMC Veldhoven. Ik ga zoieso nergens meer voor naar DB. De kinderarts van Levi heb ik ook in Veldhoven nu.

Ik twijfelde voor mijn bevalling ook tussen vhv en db maar mijn VK wilde niet naar vhv. Uiteindelijk moest ik met spoed naar het ziekenhuis dus dat werd DB en kreeg ik een gyn dus had weinig te kiezen op dat moment.
Maar de volgende keer zoek ik liever een andere vk die wel naar vhv wil dan nog een keer naar db !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Liadan zo 3 jul 2011 - 23:37

Barbabella, wat is er zo erg aan bevallen in het ziekenhuis van DB dat je daar niet meer naar toe wilt? (even nieuwsgierig want als ik niet thuis wat bevallen had ik ook daarnaartoe gemoeten).
Veldhoven is toch ook nog wel een heel stuk verder rijden, is Eindhoven of Tilburg dan niet dichterbij?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Barbabella ma 4 jul 2011 - 5:46

Ik had daar zoieso al slechte ervaringen met mijn zus haar 4 bevallingen en ook haar kinderarts daar maakte veel fouten, tijdens mijn zus haar ena laatste bevalling hebben ze ook wat fouten gemaakt, veel te veel bloed verloren, te laat en te weinig bloed bijgegeven.
De keer daarop is ze in het mmc bevallen en ze vond het daar zo goed. Alles was perfect.
Bij mijn bevalling vond ik vooral de nazorg erg slecht. Ik ben om half 11 savonds bevallen en werd daarna aan mijn lot overgelaten. Ik kreeg om half 2 eindelijk iets te drinken/eten, werd toen pas gewassen en van de verloskamer gehaald. Lag daar met een baby en had geen idee hoe ik het met de bv moest doen. Daarvoor heeft mijn vriend moeten smeken om een boterham. We moesten hals over kop rond 5 uur naar het ziekenhuis dus beide nog niets gegeten, om half 10 op het moment dat ik mocht gaan persen kwamen ze aan met een boterham voor hem.
Om een uur of 3 eindelijk op mn kamer. Om een uur of 8 smorgens vroeg mijn kamer genoot ( die ook die nacht bevallen was) of zij mijn eten even aan moest geven want mijn thee werd koud. Hadden ze gewoon op een tafel verderop neergezet en ik wist van niks, mocht zelf niet uit bed. Alarm knop indrukken heeft geen zin, komt na een half uur iemand kijken.
Eenmaal thuis klopte er niets van de papieren. Tijd van geboorte klopte niet, nog meer gegevens stonden verkeerd ingevuld. Moest allemaal veranderd worden.

Dus mijn gevoel met het jbz was al flink gedaald.
Begin juni is mijn oma overleden in het nieuwe jbz wat net open was. En ook toen vond ik het heel slecht. Ze zeiden dat oma de nacht niet zou doorkomen en wij beter met zn alle in het ziekenhuis konden slapen.. Maar het was daar ijskoud, kregen geen deken want die waren er niet? ( zoieso vreemd in een ziekenhuis)
Op oma's kamer stonden 2 stoelen, we kregen geen extra stoel. De hele afdeling was leeg op oma en nog 1 persoon na maar we mochten nergens een stoel pakken. Koffie moesten we in het restaurant halen a 2 euro per kopje. Na 50 keer vragen kregen we een inimini kannetje koffie.
In het MMC zijn ze zo veel vriendelijker, hartelijker, alles beter op orde. Misschien is het voor een ander niet zo erg maar ik heb er echt geen fijn en veilig gevoel bij.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee Empty Re: Poliklinisch bevallen in ander ziekenhuis dan waar de vk mee

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum