Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes wo 3 aug 2011 - 22:55

Yup! En dat hoop ik dan ook maar. Ik wil hem wel nog eens zien ja.. =) Weet alleen niet of het wederzijds is natuurlijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin wo 3 aug 2011 - 22:59

Nou in elk geval goed dat het gezellig was, en hoop dat hij je ook net zo leuk vond smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 3 aug 2011 - 23:19

Wat leuk dat er toch nog dates zijn smile En leuk dat je een leuke dag heb gehad Antibes.

Hier is niet veel aan de hand. Vorige week kreeg ik een berichtje op FB van een jongen die ik al +-13 jaar ken. Hij had mij gevonden en we raakten gezellig aan de praat. Toen we jong waren was er wel al wat tussen ons ( ik was het eerste meisje dat hij had getongzoend ) maar uiteindelijk nooit verder gegaan. Gesprek ging wel die kant op en nu wil hij afspreken. Ook om bij te praten maar meer voor de seks. Hij vond dat hij er maar beter duidelijk over kan zijn Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error wo 3 aug 2011 - 23:48

Aah leuk Antibes! Ik herken het wel, vind het leren kennen zonder het flirten ook wel fijn :P

Sweety, hoe heb je er opgereageerd? Wil je ook wat met hem afspreken? Wat vind je ervan?

Nouja niet echt in de zin van schuldig, heb het wel super leuk gehad op vakantie. Maar meer een beetje een raar gevoel.Had juist
afgelopen maanden voor de vakantie zoiets van dat ik wel serieus voor hem wou gaan. En nu twijfel ik meer aan mezelf, aan of ik wel richting een relatie wil, dan aan ons hoor.
We hadden voordat ik ging ook wel gezegd van we gaan niets afspreken, hij zei ook van geniet maar van je vakantie en we kijken daarna wel wat wij verder doen.. Heb hem nog niet echt meer gesproken buiten een smsje gisteren, kijk in de loop van de dagen wel hoe het gaat..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 4 aug 2011 - 0:28

Nou ik vond het leuk om hem weer te spreken maar ja.. Het is op zich wel makkelijk een FWB'tje :P
Maar ik weet niet of ik dat zou kunnen volhouden alleen seks en geen gevoel. Ik wil op zich wel eens met hem afspreken maar dan gewoon voor een bakkie en even bijkletsen. Niet als doel om gelijk het bed in te duiken. Hij heeft in ieder geval gevraagd of ik vanavond langskom. Twijfel nog een beetje Wink

Het kan gebeuren dat je gaat twijfelen of je wel die kant op wil gaan. Maar kan het ook te maken hebben met het feit dat het nog niet duidelijk is tussen jullie en je hem een tijdje niet heb gezien?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error do 4 aug 2011 - 0:58

Haha wat is een FWB-tje? Mwa, je kunt altijd eens langsgaan toch en kijken hoe je er dan over denkt? Wel fijn dat ie gelijk even duidelijk aangeeft wat hij wil en met name dus ook wat hij niet wil..

Maar wat jij zegt kan ook wel hoor, dat het gewoon nog zo pril en onduidelijk is.. Zie het de komende tijd wel :P
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 0:59

Friend with benefits.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 4 aug 2011 - 2:42

Paraplu schreef:Haha wat is een FWB-tje? Mwa, je kunt altijd eens langsgaan toch en kijken hoe je er dan over denkt? Wel fijn dat ie gelijk even duidelijk aangeeft wat hij wil en met name dus ook wat hij niet wil..

Maar wat jij zegt kan ook wel hoor, dat het gewoon nog zo pril en onduidelijk is.. Zie het de komende tijd wel :P
Klopt wat Anitbes zegt Wink Maar het is wel fijn inderdaad weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben. Misschien dat ik vanavond een bakkie ga doen maar meer ook niet. Heb gister mijn kies laten trekken en ik wil dan geen polonaise aan mijn lijf :P

Gewoon weer afspreken met hem en wie weet hoe je je er dan bij voelt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 5:31

Sweety, als ik eerlijk ben klinkt het niet als iets dat ik zou doen. In jouw hoofd lijkt er toch meer te spelen, onduidelijkheid etc. Daarbij duikt hij uit het niets op, vraagt om sex en wil de bestelling eigenlijk vanavond al rond hebben. Hmm, ik zou er voor passen. Van zijn kant is het puur en alleen sex, daar is hij eerlijk over. Verwacht niets meer dan dat.

Plu, klinkt alsof het gewoon nog niet helemaal rond was, jij en die date. Het is ook de afspraak geweest dus ik zou me er dan niet schuldig over voelen. Misschien was het meer zo van 'nog een keer voor ik een serieuze relatie instap'?

Antibes, klinkt als een geslaagde dag en als je het mij vraagt vindt hij je wel leuk. Als hij twijfelt wil hij toch niet dat hele bedrag betalen en blijft hij ook niet nog zo lang mogelijk met jou wat drinken (gezien zijn werktijd)? Leuk om te lezen in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 4 aug 2011 - 5:47

Haha, ik weet het niet. Ik ben daar een beetje over van gedachten veranderd sinds mijn laatste date (wauw, thank god is dat NIET meer anderhalf jaar geleden haha). Toen spraken we rond een uur of 6 af voor een drankje en bios, daarna nog een drankje. Werd half vier 's nachts en de volgende dag smste hij dat het het toch niet voor herhaling vatbaar was... nerd Dus mannen! NIET te peilen, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL do 4 aug 2011 - 5:55

Antibes schreef:Haha, ik weet het niet. Ik ben daar een beetje over van gedachten veranderd sinds mijn laatste date (wauw, thank god is dat NIET meer anderhalf jaar geleden haha). Toen spraken we rond een uur of 6 af voor een drankje en bios, daarna nog een drankje. Werd half vier 's nachts en de volgende dag smste hij dat het het toch niet voor herhaling vatbaar was... nerd Dus mannen! NIET te peilen, haha!

Inderdaad Rolling Eyes
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 4 aug 2011 - 22:19

Antibes, inderdaad! Net zoals mijn monteur die razend enthousiast deed en riep dat we van alles moesten ondernemen en daarna niks meer liet horen. Echt hoor, mannen!! laughcry

Oh god, ik word gek van mijn ex. Meneer heeft gisteren weer 4x gesmst dat ie me wilt en blablabla. Pffff!!! En het is gewoon al een paar jaar uit, mafkees!!

Paraplu, Gewoon afwachten wat je gevoelens nou echt voor hem zijn. Binnenkort een date gepland?

Sweety, Ik zou er ook niet op in gaan. Ik ben sowieso niet voor sex met mijn ex. Ik heb het zelf ook een tijd gedaan en alleen maar meer gezeik door gekregen omdat hij dan toch wel meer wilde.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 5 aug 2011 - 0:42

Pff, mannen...

@jeanette: wat stom van je ex. Hoop dat je het hem duidelijk maakt.

@plu: zie gewoon hoe het gaat lopen. What happens on vacation, must stay at vacation

@antibes: het klinkt super positief, dus ik ben overtuigd dat het vast wel goed komt!

@sweaty: en, wat ga je doen.. een fwb-tje is inderdaad wel makkelijk en fijn voor je uitstraling.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 2:18

Ik heb vanavond een date smile Toen ik aan het reizen was kwam er een jongen in het hostel die 5 km verder van mij bleek te wonen in NL! Het klikte meteen heel erg, maar het zou nog even duren voordat hij weer naar NL zou komen omdat hij nog verder zou reizen. Grappige was dat ik eigenlijk de dag ervoor weer verder wilde reizen maar ik nogal ziek daar op bed lag en dus moest blijven. Vorige week ging ik met de bus naar het station om mn fiets op te halen, zie ik hem ineens fietsen! Gisteren zag ik hem ook opeens toen ik op terras zat.. echt toevallig alles bij elkaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 5 aug 2011 - 2:33

Wat leukkkkk! En leuk ook hoe je hem hebt leren kennen.. Veel plezier!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 5 aug 2011 - 4:18

Ahh Antibes, nou heb ik je dateverhaal gemist!!
Plu, zo te horen heb je een interessante vakantie gehad Wink Om hoeveel mannen gaat het eigenlijk? Very Happy En waar was je op vakantie?

Yasmin, veel plezier op je date! En Sweety, nog naar die jongen geweest?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 5 aug 2011 - 4:32

Haha, sorry, wilde het niet al te lang laten staan! Maar het was erg gezellig en er is niet gezoend.. Wink

Ik begin nu zelf een beetje mijn interesse kwijt te raken op de een of andere manier. Aan de ene kant vind ik het een hele interessante man en was de date heel leuk en wil ik hem graag nog eens zien en vind ik het wel prettig rustig gaan. Maar het is niet bepaald zo dat ik nu al helemaal ondersteboven van hem ben en als hij (aangezien ik initiatief moest tonen tot date #1) niet van plan is zijn best te doen (of wellicht helemaal niet zo geinteresseerd is), weet ik ook niet of ik dat nog wel ga worden..

To be continued.....?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 10:24

Hi dames! Ik kom me hier even melden met een vraagje.. Het klinkt wel stom, maar hoe weet je nou of je een relatie hebt? Alle factoren zijn aanwezig, we vinden elkaar leuk, we zijn regelmatig samen, lichamelijk contact etc.. Maar er is niks gezegd (qua of we een relatie hebben bedoel ik dan).. Ken hem nu 5 weken. Maarja om het te vragen, ik zou niet weten hoe :P Tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error vr 5 aug 2011 - 11:47

Amazzonia schreef:Hi dames! Ik kom me hier even melden met een vraagje.. Het klinkt wel stom, maar hoe weet je nou of je een relatie hebt? Alle factoren zijn aanwezig, we vinden elkaar leuk, we zijn regelmatig samen, lichamelijk contact etc.. Maar er is niks gezegd (qua of we een relatie hebben bedoel ik dan).. Ken hem nu 5 weken. Maarja om het te vragen, ik zou niet weten hoe :P Tips?

Hee pietje, hoe zit het nou tussen ons? Mag ik je al mijn vriendje noemen? of 'wil je verkering met me?'
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Error vr 5 aug 2011 - 11:53

Hmm lastig antibes, misschien moet je het gewoon even laten lopen en dan kijken wat jouw gevoelens zijn en of er nog iets vanuit hem gaat komen?

Ik herken het wel wat je zegt zusje, ik had ook zoiets van dit moet ik nog even doen nu ik hier ben en geen relatie heb :P Echt heel stom haha! Was in Sunny Beach met 5 (ook vrijgezelle) vriendinnen. Hahah de hoeveelheid mannen doet er niet toe toch ? Wink
Ben nu weer met mijn date aan het smsen, gaan waarschijnlijk na het weekend wel iets afspreken.

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 14:22

Bliss, hoe zit het met de Italiaantjes? Very Happy

Amazzonia: https://yescafe.actieforum.com/t11735-van-daten-naar-relatie Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety vr 5 aug 2011 - 20:50

Ik ben donderdagavond toch maar even langs geweest. Was gezellig een vriend van hem was er ook die ik nog herkende van jaren geleden. Heb even een bakkie koffie gedaan, tv gekeken en veel gekletst. Ze blowen allebei, ik ben daar niet van dus dat is sowieso een afknapper voor mij, dus er werd ook nog vaak gelachen. Hij nodigde me uit om gisteravond te komen pokeren met hem en wat vrienden van hem. Ik had eerst een afspraak staan voor gister maar die ging niet door en om weer een avond thuis te zitten zag ik niet zitten dus ik ben langs gegaan. Er waren veel mannen en we hebben voetbal gekeken en daarna leerde hij me pokeren. Ik ging eigenlijk erg goed maar uiteindelijk toch verloren.. Helaas.. Eigenlijk heeft hij geen move gemaakt voor zoenen of iets in die richting het was allemaal gewoon gezellig en vriendschappelijk. We zitten nu even te whatsappen met elkaar over serieuze dingen. ( mijn onzekerheid, over vroeger, over hoe hij is ) En eigenlijk vind ik dat allemaal wel goed zo.

Wat leuk dat je waarschijnlijk ga afspreken met je date Paraplu. Al een idee wat jullie zouden kunnen doen?

En juist de spontane afspraakjes zijn leuk Zusje smile Wat denk je? Zit een vervolg drankje er wel in of niet?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 2:20

Wat vaag Sweety, hij vroeg je toch eigenlijk duidelijk om seks en nodigt je vervolgens uit bij avondjes met vrienden haha! Overigens zou ik er niet eens bij willen blijven als mensen gaan zitten blowen. Ik heb daar ook niets mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 22:49

Het was echt ontzettend leuke date, wel echt een schatje smile Ik zat tegenover hem op een terras en hij wist niet zo goed waar hij moest kijken, ik merkte gewoon dat hij zenuwachtig was, ook een beetje stotteren. Toen ging ik hem een beetje plagen, hem heel doordringend aankijken en zeggen: wat zeg je?
Aan het einde van de avond hebben we nog gezoend smile Wel grappig eigenlijk, toen ik hem in het hostel zag dacht ik: dit gaat niks worden, maar volgens mij wel een aardige jongen om een vriendschap aan over te houden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:24

Haha wat leuk! En mannen die een beetje stotteren ----> I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum