Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 2 okt 2011 - 9:58

Applestar, leuk zeg!! Wat gaan jullie doen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 2 okt 2011 - 10:00

Zo, eindelijk weer tijd om even wat uigebreider te reageren.

Bliss, wat balen dat je zo levensecht gedroomd hebt over je ex-date. Ik heb het met mijn ex-date ook wel gehad en dan was het wakker worden zo'n grote desilussie. Daar kon ik me ook echt een dag rot door voelen. In je droom is het prefect, ben je dolverliefd op elkaar (eindelijk!) en dan blijkt het niet echt te zijn. Om te huilen.. Zoek maar even geen contact met hem nu. Je verwacht nu teveel terug waarschijnlijk, mede door die droom, en hij gaat je daarin teleurstellen. What's app mij maar, mocht de drang te groot worden. Wink

Applestar, wat leuk dat je binnenkort een date hebt! Wie, wat, waar? Ik ben heel benieuwd.

Ik heb afgelopen woensdag dus een hele leuke date gehad. Bij thuiskomst had ik al een what's app berichtje van hem en hebben we wat heen en weer gestuurd. De volgende ochtend kreeg ik ook weer een berichtje. Vrijdagavond heb ik hem een berichtje gestuurd, waarop hij reageerde dat hij het leuk vond van mij te horen. Ergens midden in de nacht stuurde hij nog de vraag of ik al 'zat' was. Dat zijn niet echt mijn type berichtjes zeg maar, dus daar heb ik ook niet meer op gereageerd. Gister en vandaag hebben we geen contact gehad, dus ik wacht wel even af of en wanneer ik weer wat van hem hoor..

Hoe is het met alle andere dates, verliefdheden, interessante of onbereikbare mannen, etc.?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 10:06

Hier weinig spannends, doe het alleen nog maar met de buurman. Hoor nog weleens wat van een van de foute mannen maar ik breng het niet echt meer aan op afspreken. Ben daar wel weer even klaar mee. Zou je hem niet nu smsen? Hij heeft je dat ene smsje gestuurd en hoort daar niets meer op. Jij hebt daar zo je reden voor maar dat weet hij natuurlijk niet :P. Ik zou hem smsen maar niets meer over dat andere smsje zeggen.

Edit; wel trouwens apart verhaal. Ik werd vorig weekend meegevraagd naar een feest door een meisje uit India dat ik nog niet kende maar wel contact mee had. Ze had haar collega ook gevraagd. Van de week kwam ze hier eten, bleek die collega mijn allereerste vriendje te zijn geweest die ik een paar jaar geleden nog een keer heb gedate haha. We zijn toen echt raar uit elkaar gegaan (ik begrijp het nog steeds niet) dus het was wel raar geweest als ik hem ineens zo weer was tegen gekomen. Nota bene door een meisje dat van honderden kilometers ver komt. Weird...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 3 okt 2011 - 7:19

Bliss, ik sluit me volledig bij Zusje aan.. maar dat wist je geloof ik al. Echt, ga jezelf niet ongelukkig maken met nepheid. Hij weet hoe je erover denkt.. hou de eer aan jezelf! Hoe kut 't ook is!

Lady, kan me voorstellen dat dat smsje niet echt je ding is. Komt een beetje 'jong' over.. maar misschien bedoelde ie 't anders. Hoop dat je toch nog een keer met 'm af kan spreken! Geen leuke collega's afgelopen weekend? smile

Ik heb net een beetje een serieus whatsapp gesprek gehad met een jongen waarvan ik denk/dacht dat het nogal een player is. Alhoewel we elkaar nu 2 maanden niet gezien hebben (en daarvoor 3 keer heel kort). Maar inmiddels whatsappt ie me bijna elke dag, gewoon losse zinnetjes.. Net heb ik aangegeven dat ik bang ben dat we totaal niet bij elkaar passen maar daar ging ie wel tegenin, dat pleitte wel voor 'm. Maar op één of andere manier ben ik doodsbenauwd om met 'm af te spreken, bang dat er genante stiltes vallen... stom he.. Ik stel 't nu al 2 maanden uit.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:42

Als je bang bent dat het een player is --> Gewoon langer wachten met het bed delen. Kom je er vanzelf achter...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 3 okt 2011 - 7:50

Oh, dat sowieso.. maar het is sowieso geen relatiemateriaal hoor.. Alleen zou 't leuk zijn als ik dan wat lol kan beleven aan daten, maar tot nu toe levert 't me alleen maar stress op. Baal ervan dat ik er niet meer relaxt in kan staan, bij niemand.. En hoe langer ik vrijgezel ben, hoe erger 't lijkt te worden.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:53

Maar wil je 'gewoon wat lol' hebben met iemand dan? Als je dat niet wilt moet je er gewoon niet aan beginnen en het jezelf niet moeilijker maken dan het al is door met dit soort mannen te gaan smsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 21:34

@ Appelstar: Wat spannend. Wanneer gaan jullie daten en wat gaan jullie doen!
@ Bliss: ik ben het eens met de andere meiden, ik zou hem dit niet laten weten. Ik weet hoe vervelend het is als je nog met iemand in je hoofd zit, en zeker die dromen, die heb ik ook wel eens gehad. Dat is zo verschrikkelijk als je dan wakker wordt. Het hem laten weten zal je ook niet echt verder helpen denk ik, dan krijg je weer hetzelfde als wat je daarvoor had ben ik bang.
@ Lady: hm zo'n smsje heb ik ook wel eens gehad, alleen dan nog raarder. Ik heb daar toen verder niet op gereageerd en de volgende dag een normaal smsje gestuurd. Ik ging ervan uit dat hij nogal dronken was. Verder ook nooit meer zulke smsjes gehad en ik heb nog een poos een relatie met hem gehad.
@ Feline: eens met Zusje. Als je zelf niet zo bent voor alleen lol maken, dan zou ik dit soort dingen af kappen. Uiteindelijk word je er niet echt blij van.

Hier geen nieuws. Helemaal geen mannen in m'n leven op het moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 21:41

Hmmm ik heb wel weer zin om te daten maar de laatste date was zo'n tegenvaller haha. Eerst dus een leuke vent vinden of zorgen dat hij mij vindt Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 7 okt 2011 - 5:55

Wat is 't hier stil! Niemand meer leuke verhalen?

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 6:39

Ik ben al dagen ziek Sad. Dus nee, geen leuke verhalen aan deze kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 7 okt 2011 - 8:03

Oh, wat naar Zusje! Wat heb je? Dan is een goede verzorging natuurlijk wel welkom Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:17

Tja... If only... Maar helaas... silent


Laatst aangepast door Zusje op vr 7 okt 2011 - 21:34; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 7 okt 2011 - 10:09

Hier ook nog rustig. We spreken elkaar nog elke dag 2 a 3 uur en smsen enzo. Beginnen nu wel na te denken over afspreken, dus het gaat de goede kant op.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 7 okt 2011 - 11:35

Hier ook helemaal niks! Ga morgen wel naar de housewarming van een jongen waar ik in april twee keer mee heb gedatet via internet. Van mijn kant was er toen puur een vriendschappelijke klik en dat heb ik hem laten weten, waarop hij zei dat hij dat gevoel ook had, terwijl ik duidelijk t gevoel had dat hij er wel meer in zag. Hoe dan ook, we hebben altijd nog contact gehouden en t is gewoon gezellig. We hebben ongeveer tegelijk een huis gekocht en nu heeft ie me een tijdje terug dus voor zn housewarming uitgenodigd. Ik heb toegezegd en ga er dus heen, maar vind t wel een beetje eng. Ten eerste ken ik daar niemand en ten tweede heb ik hem na onze twee dates ook niet meer irl gezien. Ben dus érg benieuwd hoe die avond verloopt...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 20:39

Salander: klinkt goed. Ik zou afspreken als ik jou was!

Blis: wat spannend. Wel leuk hoor, misschien heeft 'ie hele leuke vrienden!

Hier wederom geen nieuws!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 21:34

Bliss; nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk joh Very Happy. En zo niet, houdt niemand je tegen als je vroeg weg gaat Wink. Ik was vanmorgen al om 6 uur wakker maar om 8 uur lag ik er weer in en kroop ik tegen de buurman aan. Samen uitslapen vind ik wel leuk, alleen doe ik dat eigenlijk nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 8 okt 2011 - 6:19

Buhh ben zenuwachtig voor die housewarming :shock: Als ik in de trein naar huis zit, doe ik wel ff een update!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 6:20

Ah joh, niet doen. Zenuwachtig zijn is helemaal niet nodig! Daar zijn ook alleen maar mensen hoor Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 8 okt 2011 - 10:13

Ben benieuwd hoe de housewarming was bliss!

Lekker uitgeslapen met de buurman Zusje?

@ salander: spannend! Zou wel afspreken juist leuk!

@ lady: hoe gaat het bij jou en je date?

Hier is het nu even rustig. Heb vrijdag geslapen bij mijn date, erg gezellig. Maar contact is daarna wat minder geworden. Had woensdagen donderdag niks van hem gehoord. Dus gister een sms gestuurd. Smsjes waren voor mijn gevoel wat kortaf maar kan ook mijn gevoel zijn. Hij gaar volgende week een paar dagen naar Polen toe en daarna spreken we misschien weer af. Eigenlijk moet ik nu niks meer laten horen van mezelf en het van zijn kant af laten komen maar dat vind ik nog moeilijk. Maar ga het wel proberen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 8 okt 2011 - 12:08

Zit in de trein naar huis, lichtelijk aangeschoten smile Ik was de eerste die er was, maar al snel kwamen er meer mensen. In t begin was t ff wennen, maar uiteindelijk was t erg gezellig en heb ik me goed vermaakt! Had ff een pakje sigaretten gehaald, is altijd goed om te socializen en dat bleek idd het geval. Nu wel moe, dus ga lekker slapen straks, maar ben blij dat ik geweest ben smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 12:17

Sweety schreef:Ben benieuwd hoe de housewarming was bliss!

Lekker uitgeslapen met de buurman Zusje?

@ salander: spannend! Zou wel afspreken juist leuk!

@ lady: hoe gaat het bij jou en je date?

Hier is het nu even rustig. Heb vrijdag geslapen bij mijn date, erg gezellig. Maar contact is daarna wat minder geworden. Had woensdagen donderdag niks van hem gehoord. Dus gister een sms gestuurd. Smsjes waren voor mijn gevoel wat kortaf maar kan ook mijn gevoel zijn. Hij gaar volgende week een paar dagen naar Polen toe en daarna spreken we misschien weer af. Eigenlijk moet ik nu niks meer laten horen van mezelf en het van zijn kant af laten komen maar dat vind ik nog moeilijk. Maar ga het wel proberen. smile

Jammer dat hij kortaf doet (al zou het ook jouw gevoel kunnen zijn) maar ik zou hem idd niet overstelpen met smsjes van jouw kant Very Happy. Is hij wel in voor een relatie denk je? En de buur heeft hier niet geslapen hoor, die kwam er vanmorgen gewoon ff bijkruipen. Was wel gezellig eigenlijk.

@ Bliss, heb je leuke mensen ontmoet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 8 okt 2011 - 12:20

Ja wel leuke/gezellige mensen ontmoet! Zie ze vast nog eens vaker. Er waren echt veeeel mensen ook, veel dames ook, en bijna iedereen is van de scouting haha Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 12:29

Hahaha all men that know how to make fire laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki za 8 okt 2011 - 23:21

@ Bliss: Fijn dat het zo leuk was. En nieuwe mensen leren kennen is altijd wel leuk.

@ Sweety: Jammer dat je zo'n gevoel hebt... Maar ik zou nu afwachten en kijken of hij contact met je opneemt.

Met mijn date van 2 weken geleden is het bij 2 dates gebleven. Na onze 2e date heb ik hem nog een paar keren op msn gesproken, maar ik merkte dat hij kortaf was. Het was geen gesprekken meer.. Vorige week vrijdag smste hij of hij zaterdag bij mij kon komen. Ik kon toen niet, want ik ging een weekend naar mijn ouders in Limburg.
Afgelopen dinsdag vroeg ik of hij nog zin en tijd had om af te spreken. Hij zei: vrijdagavond... Nou, prima... Ik wilde eigenlijk wel wat duidelijkheid.
Verder de hele week niks van hem gehoord. Vrijdagmiddag kreeg ik een sms dat er iets tussenkwam en dat hij snel weer zou afspreken. Maar ik wacht dus ook maar af tot het van zijn kant komt... Zo, niet.. Dan houd het op.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 26 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum