Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 27 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette ma 10 okt 2011 - 10:52

Bliss; Leuk dat het gezellig was! Ik vind het wel een stoere actie dat je bent gegaan ondanks dat je hem niet vaak had gezien.

Sweety; Hoe ziet hij de toekomst tussen jullie voor zich? Wil hij iets serieus of vind hij het leuk zo? Ik hoop dat je snel wat van hem hoort. Ik zou hem niet smsen, maar een keer wachten totdat hij het initiatief toont.

Nikki; Ik hoop voor je dat hij nog iets laat horen. Zo niet, dan is het een eikel!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 18:15

Sweety, heb je inmiddels al iets van je date gehoord?
Wat is dat toch met die mannen van tegenwoordig..?!

Lady hoe gaat het met jouw date?

Ik heb iemand op het oog met wie ik wel zou willen daten maar ik heb geen idee hoe ik het aan moet pakken.
Het is n jongen die bij mij in de buurt woont, we komen elkaar vwel tegen tijdens het uitgaan, op de sportschool, en we spreken elkaar af en toe op de fbchat.
Alleen ik heb het idee dat hij mij ziet als iemand om gewoon af en toe gezellig mee te kletsen. Dit weet ik niet zeker natuurlijk, maar dat denk ik.
Ik durf m ook eigenlijk niet mee te vragen voor koffie ofzo, bang dat ie nee zegt en dat ie dan aan 'iedereen' vertelt dat ik hem mee uitgevraagd heb enzo.
Hoe pak ik t aan?

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass ma 10 okt 2011 - 21:04

Ik ben ook aan het daten dames! Ik heb zaterdag een date gehad en ik ga hem morgen weer zien. Hij heeft zo'n lieve glimlach en van die mooie ogen.. ik verdrink er zo in :P

Verder is het ook een schat van een jongen volgens mij smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Sweety ma 10 okt 2011 - 21:38

Ik heb tot nu toe nog steeds niks gehoord van mijn date. Ben gister met mijn nichtje naar de bios gegaan en spraken we er even over. Zij zei ook dat ik maar niks moest sturen en dat ik anders zaterdag een normaal smsje kan sturen naar hem. ( of hij nog naar polen is geweest en dat ik spullen ga klaarzetten voor de bruiloft zoiets ) Dat ik dan kijk hoe hij erop reageert. En als hij er erg koeltjes op reageert dan moet ik maar de conclusie voor mijzelf trekken en denken dat het klaar is.

@ Niki: wat balen dat je steeds niks van hem hoorde! En jammer dat de date niet meer doorging.

@ Jeanette: we hebben het er wel even over gehad en we hadden beide zoiets dat we gaan kijken hoe het gaat. Als het leuk blijft en het wordt meer is dat alleen maar mooi. Maar ja als ik niks meer hoor dan weet ik toch niet of hij het niet meer ziet zitten of dat hij gewoon druk is ofzo. Mannen... Ik snap ze niet Wink

@ Princess: ik snap die mannen ook echt niet! Moet me ook wel 'inhouden' om niet te smsen naar hem. Ik wil het ook weer niet vragen, maar aan de andere kant dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Maar ja, om dat nu al te doen. Vragen naar het hoe en wat bedoel ik.
En voor jou: misschien kan je vragen of hij zin heeft om wat te drinken als je elkaar op de sportschool ziet? Jullie chatten al met elkaar, plus jullie spreken elkaar ook dus dan kan zoiets toch wel?

@ Greengrass: wat leuk dat je aan het daten bent! Wat hebben jullie gedaan op de eerste date?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 9:00

Sweety schreef:
@ Princess: ik snap die mannen ook echt niet! Moet me ook wel 'inhouden' om niet te smsen naar hem. Ik wil het ook weer niet vragen, maar aan de andere kant dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Maar ja, om dat nu al te doen. Vragen naar het hoe en wat bedoel ik.
En voor jou: misschien kan je vragen of hij zin heeft om wat te drinken als je elkaar op de sportschool ziet? Jullie chatten al met elkaar, plus jullie spreken elkaar ook dus dan kan zoiets toch wel?

Ik zou het wel doen hoor, je wilt toch weten hoe het zit! Gewoon vragen of het ergens heengaat met jullie. Ik snap mannen ook echt niet, ik had een rare die eerst helemaal stapel op me was en daarna ineens niks meer wist en waar ik ook heel weinig van hoorde. Een vriendin van mij heeft nu precies zo'n kerel, die zegt dat ie langs wilt komen, spreekt een datum af en komt vervolgens niet opdagen! Om daarna met een vaag excuus te komen.
I don't get it!

Ik zag die leuke jongen net op de sportschool en ik klapte helemaal dicht, haha! Ik kreeg er net hoi en doei uit.
Ik durf het gewoon echt niet te vragen, ben zo bang voor een afwijzing. Nou ja, die afwijzing op zich is niet eens zo erg, meer dat ik dan denk dat hij het aan iedereen zal vertellen (alsof ie zich gedraagt alsof ie 12 is..) en omdat ik m best regelmatig zie.
Net dacht ik ook, 'zal ik m n fb-berichtje sturen? Nahh, komt zo stom over..'
Ik ben gewoon een schijterd!

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass di 11 okt 2011 - 21:24

@Sweety, gekookt & gegeten en toen film gekeken. We zaten in het huis van zjin moeder smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety di 11 okt 2011 - 22:08

@ Princess: Wat jammer dat je dichtklapte! Hoe cliche dit ook gaat klinken, nee heb je en ja kun je krijgen. smile En als hij het echt zou zeggen tegen iedereen ( wat ik niet denk ) dan zegt dat meer over hem dan over jou. Jij durft tenminste iemand te vragen voor een drankje en als hij dan zegt nee en tegen iedereen dat zegt, is hij toch juist kinderachtig bezig? Jammer dat je je erdoor tegen laat houden, het is ook wel makkelijk gezegd van niet doen maar het is toch een gevoel wat je zelf heb waar je overheen moet komen. Haha en ik vind het niet raar overkomen hoor als je een FB berichtje wil sturen! Dan vraag je aan hem hoe het sporten gaat en of hij weleens wat drinkt na het sporten op de sportschool, want misschien is het wel leuk om samen een drankje te doen. Wink
Hoe gaat je vriendin ermee om met die jongen? Dat is nog het erge van alles, dan spreek je af en komt hij gewoon niet opdagen!

Ik ga hem zaterdag smsen en dan (denk ik ) toch wel vragen of ik iets verkeerds heb gedaan. Maar aan de andere kant, vorige keer spraken we over contact maken met mensen op rp en hij zei dat hij nooit uit zichzelf reageerde op vrouwen. Waardoor ik vroeg of ik een uitzondering was, kreeg ik als antwoord: dat niet maar je had al een paar keer gekeken op mijn profiel dus ik was nieuwsgierig :shock: Wel eerlijk dat wel. Maar toen ik vroeg of hij er spijt van had ( met een knipoog erachter ) kreeg ik terug, nee joh of course not. Dan zou je dus weer zeggen dat moet toch wel goed zitten? Hmm... waar blijft het boek om mannen te doorgronden? :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety di 11 okt 2011 - 22:08

GreenGrass schreef:@Sweety, gekookt & gegeten en toen film gekeken. We zaten in het huis van zjin moeder smile
Wat leuk. Ben benieuwd naar jullie vervolg date. Nog gezoend met elkaar Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass di 11 okt 2011 - 23:24

Sweety schreef:
GreenGrass schreef:@Sweety, gekookt & gegeten en toen film gekeken. We zaten in het huis van zjin moeder smile
Wat leuk. Ben benieuwd naar jullie vervolg date. Nog gezoend met elkaar Wink

Nee er is niets gebeurd, maar wat niet weet kan nog. Hij komt vanavond trouwens langs! Dan gaan we bij mij eten.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety wo 12 okt 2011 - 4:14

Wat leuk dat jullie elkaar vanavond weer zien! Wat staat er op het menu voor vanavond? Ach er is niks mis met rustig aan doen toch? smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  GreenGrass wo 12 okt 2011 - 4:20

Sweety schreef:Wat leuk dat jullie elkaar vanavond weer zien! Wat staat er op het menu voor vanavond? Ach er is niks mis met rustig aan doen toch? smile

We gaan zo Foo yong Hai maken. Hij zit op dit moment in de bus richting mij, hij weet nu al dat hij de volgende keer toch maar de auto pakt... verder geen idee. Ik zie het wel! Ik geloof dat ik per ongeluk een massage heb beloofd :P

Laatst aangepast door GreenGrass op zo 6 nov 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  GreenGrass wo 12 okt 2011 - 9:00

Het was leuk en lekker relaxed! We hebben ons even rotgelachen om Oh Oh Cherso, lekker gegeten en gepraat smile
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety wo 12 okt 2011 - 20:53

Haha.. er is dus niks meer terecht gekomen van de massage? :P Was dat een jongen waar je vrijdagavond mee naar huis was gegaan? ( een ex date? ) Leuk dat de date weer geslaagd was Very Happy

Hier niks aan de hand. Heb tot nu toe nog steeds niks gehoord van mijn date en ik denk eerlijk gezegd dat hij ook niks meer uit zichzelf zal sturen naar me. Als ik zaterdag wat stuur naar hem dan zal hij er wel op reageren dat wel. Ach ik ga maar een luchtig smsje sturen naar hem en dan zie ik wel hoe en wat. Dacht er eerst aan om te sturen waarom ik niks hoorde of dat ik misschien wat verkeerds heb gedaan. Maar ik heb nu weer even een helder moment ( :P ) en als ik niet onzeker wil overkomen dan stuur ik dat niet. Mocht ik zaterdag echt niks meer van hem horen dan kan ik mijn conclusie er wel uit trekken en dan is het dus gewoon klaar.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Jeanette do 13 okt 2011 - 0:13

Princess; Ik ben ook net zo'n schijterd hoor! Ik durf dat ook nooit haha, terwijl ik achteraf denk dat het nergens op slaat. Maar ik herken het helemaal!

Sweety; Je moet inderdaad niet sturen of je wat verkeerds heb gedaan. Als hij niks meer laat horen, dan is hij waarschijnlijk 'not into you', hoe lullig het ook klinkt.

Greengrass; Leuk zeg!! En nu wel gezoend? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 3:17

Haha nou ik had vanochtend al mn moed bij elkaar geraapt en hem een berichtje gestuurd: goodmorning, mag ik jouw telefoonnummer? smile' gewoon simpel.
Krijf ik iets later terug '*telefoonnr* maar just friends toch?'
Bummer, had ik nou maar naar mn gevoel geluisterd!
Maar nu moest ik daar nog op reageren!
Heb maar gestuurd 'haha don't worry, ik wilde wat vragen over de sportschool en mn fbchat komt niet altijd aan!'
Dus na n gesprekje over het sporten waarin ik wel mee moeat lullen vroeg ie of ie wat oefeningen moest laten zien, en nu gaan we dus binnebkort samen sporten :s haha!

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 13 okt 2011 - 4:37

Ahh wat jammer Princess! Hij is gewoon gek dat hij alleen maar vrienden wil zijn Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  GreenGrass do 13 okt 2011 - 8:38

Sweety schreef:Haha.. er is dus niks meer terecht gekomen van de massage? :P Was dat een jongen waar je vrijdagavond mee naar huis was gegaan? ( een ex date? ) Leuk dat de date weer geslaagd was Very Happy

...

Laatst aangepast door GreenGrass op zo 6 nov 2011 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Feline do 13 okt 2011 - 8:46

Balen, maar wel goed opgelost Princess! En ik doe een wilde gok dat ie nou niet op z'n FB gaat statusupdaten dat jij z'n nummer hebt gevraagd Wink Dan heeft ie sowieso een te groot ego voor jou Wink

Ik ben weer een beetje aan het berichten met m'n exdate.. Verder gebeurd er weinig maar dat is wel even goed. Toch weinig energie!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Jeanette do 13 okt 2011 - 10:25

Princess; Serieus?! :shock: Heeft ie dan een vriendin ofzo? Maar wel goed opgelost zeg!

Greengrass; Dat zit wel goed met die date van jou! Kan ie lekker masseren haha?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 10:36

Had wel zin om de buurman te zien vanavond maar hij had vrienden over, jammer. Later smste hij me nog maar mijn telefoon is kapot en ik krijg zijn antwoord op mijn reactie niet meer binnen, als hij al iets heeft gestuurd maar denk het wel. Zo irritant... Morgenavond ben ik er niet, mss is hij zaterdagavond thuis... Ik kijk wel.

Oh ik kreeg trouwens ook nog een smsje van de foute man, das alweer even geleden... Zijn baan blijkt op het spel te staan, hoop het beste voor hem; dat gun ik hem nog steeds. Maar ik speel niet meer zo in op afspreken. Ik laat het van hem afhangen, ga er niet achteraan lopen.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass do 13 okt 2011 - 21:22

Jeanette schreef:

Greengrass; Dat zit wel goed met die date van jou! Kan ie lekker masseren haha?

Na wat tips ging het steeds beter smile hij vond wel dat ik goed kon masseren!
We whatsappen heel de dag door joh...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 0:10

Haha Bliss en Jeannette jullie zijn lief!
Ik heb geen idee waarom ie alleen vriendin wilt zijn, misschien vindt ie iemand anders leuk, of heeft ie idd een relatie, dat stond niet op z'n fb en niemand van mijn vrienden wist het haha!
Of hij vindt mij gewoon niet leuk, kan ook nog!

Gast
Gast

Bericht  Salander vr 14 okt 2011 - 7:12

Zo eindelijk weer eens nieuws van mij. Waarschijnlijk heb ik volgende week een date bounce
We moeten nog concrete afspraken maken en kan zijn dat het evt nog verschoven wordt naar de week erop. Maar de intentie is er. Very Happy
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Bericht  Jeanette vr 14 okt 2011 - 22:05

Leuk Salander! Hou ons op de hoogte he!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 14 okt 2011 - 22:08

Wat leuk Salander! Waar is trouwens je avatar van Salander gebleven? Very Happy Ik vind je naam cool! Leuk dat je een date hebt, mis even met wie. Hoe ken je hem?

Ik heb gister een boerrrr aan de haak geslagen haha maar ik was met Tea van hier dus heb er niks mee gedaan, hij was wel leuk, beetje jong alleen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: