Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 27 sep 2011 - 7:26

Weg..


Laatst aangepast door Feline op di 4 okt 2011 - 6:06; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one di 27 sep 2011 - 23:33

Eigenlijk wel erg hoor Feline. Veel smsjes, maar geen van de mannen zijn een potentiële kandidaat haha. Maar ik herken het wel hoor, heb ook zo een vriend gehad ( woont alleen 2,5 uur reizen hier vandaag dus dat scheelt) maar daarbij is het vooral een sexy aantrekkingskracht en meer niet.

Hier is het nog steeds rustig na ons gesprek van vorige week. Meneer kwam net wel spontaan langs zonder dat er iets is gebeurd, dat was wel leuk. Op zich ook wel fijn dat we nu eerst een vriendschap opbouwen voordat we kijken of er meer is. Want ik heb er nog over na gedacht, maar het feit dat hij nu geen relaties of verplichtingen wil houdt ook wel een eventueel gevoel tegen. Maar het voelde net wel goed om gewoon lekker op de bank te praten zonder dat er meer gebeurd. Ach ik zie wel hoe het gaat lopen, ik weet nu zelf ook niet echt meer wat ik van hem wil haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander wo 28 sep 2011 - 6:29

Hier is het nog steeds rustig. Al hebben we elke avond nog wel urenlange gesprekken. En af en toe smsen we 's ochtends. Het liefst zou ik hem morgen willen zien, maar n.a.v. vorige dates is het beter om daarmee te wachten, ik wil altijd alles veel te snel. Maar hij is zo anders dan de vorige mannen. Wel in positieve zin smile. Hij kijkt zelfs elke dag vrijwillig naar GTST. Volgens mij zouden sommige vrouwen daar erg blij mee zijn haha.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 9:14

Hah Feline, in veel van jouw verhalen herken ik me, helaas alleen in je laatste 2 posts totaal niet Sad
Wink

Geniet van de aandacht, ook al is het niet van de man van je dromen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 28 sep 2011 - 23:04

Ik heb gister een hele geslaagde date gehad! We hebben van 20.00 tot 00.30 op het terras gezeten en echt aan een stuk door zitten kletsen. Ik heb wel het idee dat er aantrekkingskracht van beide kanten is, sowieso een hele grote klik. Maar voor de rest weet ik nog niet precies in hoeverre ik iets van hem kan verwachten. We hebben ook niet gezoend ofzo. Toen ik thuiskwam what's appte hij dat hij me een hele leuke, gezellig dame vindt. Ik weet niet of hij dat nou vriendschappelijk bedoeld of niet. En vanochtend kreeg ik ook alweer een berichtje van hem.

Ik vind hem erg leuk en ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. We hebben sowieso afgesproken om, na onze vakanties, weer af te spreken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 23:12

Feline schreef:Ok, ik ga iets bekennen.. iets heel genants..

Ik word chagrijnig als ik een dag weinig aandacht krijg Embarassed Echt heel erg. Tot een paar weken terug had ik een redelijk vaste scharrel en ondertussen nog 3/4 mannen die me elke dag wel even smsten/whatsappten. En nu heb ik even heel erg weinig. En ik vind 't ongelooflijk saai! Terwijl ik zondag nog versierd werd.. 2 dagen geleden. En dat lijkt nu al heel ver.. echt heel stom!

Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen..
Hahaha, briljant. Nou wel fijn dat je zelf inziet dat je wat aandacht betreft niets te klagen hebt Wink.
Maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk vervelend is dat het allemaal mannen zijn die bezet zijn en/of maar 1 ding willen. Wat is dat toch met die lui..

Ik heb misschien makkelijk praten maar ik vind jullie stuk voor stuk allemaal super leuke meiden en ik weet zeker dat het echt wel goed komt met jullie. Op een moment dat je het helemaal niet verwacht kom je hem tegen. En dan zitten jullie hier allemaal te zwijmelen over jullie liefde Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 29 sep 2011 - 2:38

Leuk dat je date geslaagd was Lady4! Wanneer ga je op vakantie?

Morgen heb ik afgesproken met mijn date en ik weet wat ik ga maken. Wink Kantonese kip ( een knorr gerecht :P )
Ik ben daar namelijk pas rond 7 uur weer en dan moeten we nog boodschappen halen, dus om heel uitgebreid te gaan koken. Dan wordt het zo laat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 29 sep 2011 - 3:07

Wat leuk Lady4 dat de date geslaagd was! Waar ga je heen met vakantie?

Sweety, ga je naar hem toe? Hoe gaat het trouwens met je huisje?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin do 29 sep 2011 - 3:16

Wat leuk dat je zo'n leuke date hebt gehad, Lady! Dat vind ik nou leuk om te horen. En no worries, ik had ook niet gezoend op de eerste date, en wel direct daarna weer contact dat 't zo leuk was. M'n vriend zei laatst (toen ie beetje aangeschoten was), dat ie 't zo stom vond dat ik hem niet zoende terwijl ie me in de auto afzette na onze eerste date..Terwijl ik het juist stom vond dat hij mij niet zoende! Maar dat is dus ook aardig goedgekomen (gewoon tweede date bed induiken whaha).

Het klinkt echt onwijs goed als je al zegt dat je aantrekkingskracht én een klik lijkt te hebben. Super meid! Ik hoop echt voor je dat dit een leukerd voor jou is!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 29 sep 2011 - 3:29

Jeanette schreef:
Sweety, ga je naar hem toe? Hoe gaat het trouwens met je huisje?
Ja ik ga weer naar hem toe. Zodra mijn bed, koelkast en gasfornuis staan in mijn huisje dan komt hij naar mij toe. Duurt alleen nog wel 3 a 4 weken Sad
Het gaat goed met het huisje! Heb vanaf zaterdag een week vakantie en dan gaan mijn pa en ik laminaat leggen in het huis. En volgende week zaterdag komen mijn meubels Very Happy Heb er erg veel zin in om eindelijk in mijn huisje te zitten.

Hmm... net even een kleine domper. Ik ben zaterdag dus vrij en dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om dan wat te gaan doen met mijn date. Ergens wat drinken en eten ofzo. Maar hij heeft al een afspraak staan voor die dag, was net gemaakt. Vind ik eerlijk gezegd wel jammer want nu zie ik hem weer kort. Alleen morgenavond en zaterdagochtend. Hij zei dat als hij naar mij komt we wat gaan doen. Jammer dat ik nog zolang moet wachten daarop.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 29 sep 2011 - 8:34

Hey Sweety, heb je een vriendje? Very Happy

Ik was zaterdag uitgenodigd door een meisje die hier tijdelijk stage loopt in NL, ze komt uit India. Ze nodigde me uit voor een feest maar ik had al iets dus ging niet. Ik kende haar ook nog niet persoonlijk, ze zou met een collega gaan. Blijkt nu dat die collega mijn allereerste vriendje was hahaha. Ik heb in 2008 al nog een keer met hem gedate en dat is best raar gelopen. Had ik daar met hem gestaan, dat was wel heeel raar geweest denk ik laughcry. Verder niet echt nieuws hier...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki do 29 sep 2011 - 8:53

Ik heb weer even tijd om hier een update te geven over mijn date van vorige week.. Na onze date spraken we elkaar op msn en vonden we het allebei voor herhaling vatbaar. Vrijdagavond zijn we dus weer wat gaan drinken. Was weer heel gezellig, net als het avondje ervoor.

Zondagavond kwam hij bij mij thuis een filmpje kijken. Uiteindelijk bleef hij hier bij mij slapen. We moesten allebei vroeg op om te gaan werken!
Na maandagochtend heb ik hem niet meer gezien. Heb het deze week echt druk gehad dat ik hem amper heb gesproken.
Ik zou best weer met hem willen afspreken, maar ik wil ook niet TE boven hem zitten dat het hem niet gaat benauwen. Wat zouden jullie doen? Vragen voor een nieuwe date of nog een paar dagen wachten??

Lady4: Fijn dat je een leuke date had. Ik had ook niet de eerste date gezoend. 2de wel, dus het hoeft ook niet meteen. Had je graag met hem tijdens de eerste date willen zoenen dan??

Er zijn zoveel updates geweest. Kan het niet meer zo onthouden.. Embarassed
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 29 sep 2011 - 22:18

He Zusje! Leuk dat je er weer bent Very Happy Ben wel aan het daten nu met een jongen uit Brabant. Tot nu toe gaat het leuk dus ik ben weer even van de straat :P
Haha, dat was wel apart geweest als je toch was gegaan laughcry Is de buurman ook helemaal uit de picture?
( als ik het moet weghalen hoor ik het wel )

Leuk dat jullie dates geslaagd waren Niki. Je kan toch voorstellen om wat leuks te gaan doen? Laat je de datum aan hem over. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 2:19

Eh nee niet echt, de laatste dagen toevallig weer flink aangewakkerd haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 30 sep 2011 - 4:47

Haha Zusje, rock de buurman!

Niki, wat mij betreft had er wel gezoend mogen worden ja. smile Maar ben een beetje een schijterd in die dingen..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 4:49

Aah ik had gehoopt dat er nieuws was, toen ik je zag reageren Lady! Heb je nog contact met 'm gehad? Spreek gauw weer met 'm af, en dan zoenen jullie vast! Het klonk echt goed smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  applestar vr 30 sep 2011 - 6:42

Meiden, ik heb even een vraagje ( ik vond het onzin om er een heel nieuw topic voor de openen )

Ik heb sinds een sinds 1,5 week heel erg leuk mail contact met een jongen ( die ik 'ontmoet' heb op pepper.nl )
We mailen nu ongeveer 1,5 week en ik vind het erg leuk ( wederzijds ook ) Nu heb ik zo iets, we kunnen wel een keertje afspreken maar hoe pak ik het aan en is het niet te snel? Hij woont wel ongeveer 40min (rijden met de auto ) van mij vandaan maar dat ik voor beide geen probleem.
Voel mij nou zo kluns dat ik dit niet weet aangezien ik zat dates heb gehad maar dit gelijk heel anders vind omdat het eerste contact via internet is........

applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin vr 30 sep 2011 - 6:53

Ja waarom zou je niet afspreken? Het voordeel van snel afspreken is dat je niet al te veel tijd en energie al in elkaar steekt, dus mocht het niets zijn, dan verlies je daar in elk geval geen tijd mee. Mocht het wel klikken, is dat alleen maar mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:45

Lady4 schreef:Haha Zusje, rock de buurman!

Niki, wat mij betreft had er wel gezoend mogen worden ja. smile Maar ben een beetje een schijterd in die dingen..

lol! Haha ja ik zal hem rocken Wink.
Volgende keer wat aanrakerig worden. Niet al te veel natuurlijk maar heel af en toe zo die hand op zijn schouder als je om hem moet lachen ofzo of op zijn knie. Dat soort dingetjes verhogen de spanning wat en is voor hem wellicht een hint dat hij je best mag zoenen. Mannen zijn daar vaak ook gewoon onzeker over (kan ik het nu wel of niet doen, wat als ze het niet wil en haar hoofd weg draait?).

Applestar; Gewoon afspreken. Zonde juist om je tijd er in te steken; mss klikt het niet eens in het echt zeg maar Wink. Hopende natuurlijk dat het wel zo is! Spreek wel op een openbare plek af en laat in ieder geval mensen weten waar je bent en wat zijn naam is enzo. Wel zo veilig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  applestar vr 30 sep 2011 - 10:26

dankjewel voor jullie reacties! ben gewoon een onzekere muts, zeker op dit gebied hahh. ga hem van de week mailen met het idee om af te spreken!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 2 okt 2011 - 8:03

Nouuuu vannacht de perfecte droom gehad over mijn ex-date van vorig jaar Sad Het was zo leuk en levensecht, dat ik me zwaar kut voelde toen ik wakker werd. Ik denk weer vaak aan hem de laatste tijd en vandaag helemaal. Net een foto bekeken op de site van zn voetbalvereniging laughcry Ik weet niet eens of ie nog vrijgezel is, maar ergens hoop ik nog steeds dat t toch ooit een keer iets wordt ofzo. Weet gewoon niet wat ik met dit gevoel aan moet, af en toe heb ik de neiging om hem dit te laten weten. Zucht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  applestar zo 2 okt 2011 - 8:56

meiden ik heb binnenkort een date ahhhh vind het zo spannend.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  applestar zo 2 okt 2011 - 8:56

meiden ik heb binnenkort een date ahhhh vind het zo spannend.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 9:01

Bliss schreef:Nouuuu vannacht de perfecte droom gehad over mijn ex-date van vorig jaar Sad Het was zo leuk en levensecht, dat ik me zwaar kut voelde toen ik wakker werd. Ik denk weer vaak aan hem de laatste tijd en vandaag helemaal. Net een foto bekeken op de site van zn voetbalvereniging laughcry Ik weet niet eens of ie nog vrijgezel is, maar ergens hoop ik nog steeds dat t toch ooit een keer iets wordt ofzo. Weet gewoon niet wat ik met dit gevoel aan moet, af en toe heb ik de neiging om hem dit te laten weten. Zucht.

Ik denk niet dat je hem dit moet laten weten eerlijk gezegd. Resultaten uit het verleden waren niet positief, waarom zou je jezelf nu nog meer pijn doen? En voel je je niet te goed voor iemand die je zo'n verdriet heeft gedaan? Richt je lekker op je eigen dingen, nu het sporten, je werk enzo. Zorg voor je eigen geluk, probeer je eigen leven zo leuk mogelijk in te richten. Dat is veel belangrijker dan je energie weer opnieuw steken in iemand die het niet waard is... hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 9:02

applestar schreef:meiden ik heb binnenkort een date ahhhh vind het zo spannend.

Wanneer hebben jullie afgesproken en wat gaan jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum