Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van daten naar relatie

+9
Atelier Madame
studiebol
RioolSpook
Lady4
mzcharlotte
Lavendel
Isis
Feline
Marin
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:22

Toch even een topic van mijn hand hierover..

Zoals jullie in het Waar Is en Date Topic hebben kunnen lezen, heb ik een kersvers vriendje. We zijn helemaal verliefd en hij wordt alleen maar leuker naarmate ik 'm beter leer kennen. We hebben echt zo veel grote en kleine dingen gemeen, echt geweldig! We zijn nu een weekje samen, waarvan we bijna de hele week samen hebben doorgebracht en als we niet samen zijn, whatsappen we constant.

We hebben nog niet echt officieel uitgesproken vriend/vriendin te zijn, of een echte relatie aan te gaan. Noob als ik hier in ben, weet ik helemaal niet hoe dat werkt en gaat Wink Ik weet dus niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. We hoeven 't op zich niet echt officieel vast te stellen, maar ik zou het wel leuk vinden en een fijne bevestiging. En ik wil m'n Facebook status dolgraag aanpassen haha (ja sorry we zijn allebei beetje Facebook nerds), maar ik 'durf' dat nog niet te doen, omdat we pas een week wat hebben.

Nou heb ik wel het idee dat het serieus is en echt wel goed zit tussen ons. Daar heb ik ook echt geen twijfels over en ben ook totaal niet onzeker of ie me wel leuk vindt en ben echt ontzettend mezelf bij hem (en vice versa volgens mij ook). Het is al zo vertrouwd. Sowieso is er een fantastische klik, maar er zijn ook genoeg kleine dingen waaraan ik merk dat het wel meer dan zomaar een date is en dat we echt een relatie aan het opbouwen zijn.

Maar nou weet ik dus niet zo goed hoe nu verder.. Moet je dan bespreken dat je serieus verder gaat? Wanneer weet je of iets serieus is?

Afijn, vraag aan jullie dus: Hoe ging dat bij jullie? Hebben jullie dat echt afgesproken, dat je vanaf nu een relatie had? Hoe ging dat?


Laatst aangepast door Joy_ op ma 1 aug 2011 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:25

Het ging eigenlijk vanzelf. Ik bleef na 4x daten slapen, en kreeg zijn huissleutels, toen wist ik helemaal dat het goed zat!

Maar ik vond het toch een beetje spannend allemaal, dus heb na een tijd 'subtiel' gevraagd hoe hij mij noemde bij zijn vrienden/familie, en toen hebben we het met oud&nieuw officieel gemaakt, omdat we dat een leuke datum vonden laughcry

Ow ik vind het zo leuk voor je Joy!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:29

Oh wow huissleutels heb ik nog niet gehad, maar ik vond spullen achterlaten wel in hetzelfde kader vallen haha Wink
Wij hebben overigens al drie keer samen geslapen deze week en voel me nu al vertrouwd in z'n huis.

Zoiets als wat jij gevraagd hebt, vind ik dus ook beetje eng haha. Ik wéét wel dat het goed zit, maar het benoemen of bevestigen is nog beetje spannend.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:30

Dat is het ook! Misschien dat je het een keer subtiel kunt laten vallen, als hij iemand sms't dat je vraagt hoe hij je noemt, en dan lief lachen bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:31

Super leuk voor je Joy!
Bij ons was het een beetje een apart verhaal want hij heeft het met zijn ex uitgemaakt, voor mij, en hij vond dat we vanaf de dag dat het uit was met zijn ex, we een relatie hadden. Maar dat werd pas achteraf bepaald haha. Ook omdat dat een vette datum was. 10-10-10.

Bij mijn exen hebben we het er een gegeven moment over gehad, zo van hoe zit het nu. Maar dat heeft wel iets langer geduurd dan 1 week meestal. Bij mijn eerste vriendje 19 dagen na de eerste kus, de tweede ex 18 dagen na de eerste ontmoeting en bij mijn laatste ex 2,5 maand omdat ik het een beetje afhield. Dus ja.. wanneer doe je zoiets? Als het goed voelt? Jij weet hoe het voelt tussen jullie beide, dus jij weet wanneer je zo'n gesprek aan kunt gaan toch? Ik zou gewoon de volgende keer als je bij hem bent een beetje vragen hoe hij je ziet. Je geeft aan dat het wel goed zit en het vertrouwd is en je behoefte hebt aan bevestiging van jullie relatie, dus dan kan dat best toch:).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:31

Ik zou gewoon vragen: hoe zie jij 'ons' nu eigenlijk? Of je stuurt m een whatsapp: wil je verkering met mij? Haha. Werkt wel zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:32

Je kan gewoon vragen in de vorm van een grapje: zijn we nu vriendje en vriendinnetje? Zo heb ik t in ieder geval gedaan haha.
Leuk Joy! Waar heb je m ontmoet? Woont ie een beetje dichtbij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:32

Lize schreef:Ik zou gewoon vragen: hoe zie jij 'ons' nu eigenlijk? Of je stuurt m een whatsapp: wil je verkering met mij? Haha. Werkt wel zoiets.

Haha dat heb ik met mijn laatste ex gedaan, verkering vragen, maar dat kwam ook omdat ik de boot zo lang af heb gehouden dat hij niet meer echt durfde volgens mij haha. Vond het best cool van mezelf nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:33

Powerbabe schreef:
Lize schreef:Ik zou gewoon vragen: hoe zie jij 'ons' nu eigenlijk? Of je stuurt m een whatsapp: wil je verkering met mij? Haha. Werkt wel zoiets.

Haha dat heb ik met mijn laatste ex gedaan, verkering vragen, maar dat kwam ook omdat ik de boot zo lang af heb gehouden dat hij niet meer echt durfde volgens mij haha. Vond het best cool van mezelf nerd

Ik heb dat ook ooit eens gedaan Rolling Eyes viel wel in de smaak toen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:33

Odilia schreef:Je kan gewoon vragen in de vorm van een grapje: zijn we nu vriendje en vriendinnetje? Zo heb ik t in ieder geval gedaan haha.
Leuk Joy! Waar heb je m ontmoet? Woont ie een beetje dichtbij?

Hij woont dichter bij jou dan bij mij Wink Tram 5 zeg maar, die woonplaats. Ik ken 'm via internet.



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:34

Lize schreef:
Powerbabe schreef:
Lize schreef:Ik zou gewoon vragen: hoe zie jij 'ons' nu eigenlijk? Of je stuurt m een whatsapp: wil je verkering met mij? Haha. Werkt wel zoiets.

Haha dat heb ik met mijn laatste ex gedaan, verkering vragen, maar dat kwam ook omdat ik de boot zo lang af heb gehouden dat hij niet meer echt durfde volgens mij haha. Vond het best cool van mezelf nerd

Ik heb dat ook ooit eens gedaan Rolling Eyes viel wel in de smaak toen laughcry

Hahaha ja dat soort dingen vind ik dus zo suf. Maar ook wel eng. Ik ben zo'n sukkel hierin. nerd
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:36

Joy_ schreef:
Odilia schreef:Je kan gewoon vragen in de vorm van een grapje: zijn we nu vriendje en vriendinnetje? Zo heb ik t in ieder geval gedaan haha.
Leuk Joy! Waar heb je m ontmoet? Woont ie een beetje dichtbij?

Hij woont dichter bij jou dan bij mij Wink Tram 5 zeg maar, die woonplaats. Ik ken 'm via internet.



haha nou beter dan Denemarken toch??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:36

Nou Joy (wilde bijna andere naam typen), dan trek je nu je stoute schoenen maar eens aan. Tijd voor verandering cheers :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:38

Odilia schreef:
Joy_ schreef:
Odilia schreef:Je kan gewoon vragen in de vorm van een grapje: zijn we nu vriendje en vriendinnetje? Zo heb ik t in ieder geval gedaan haha.
Leuk Joy! Waar heb je m ontmoet? Woont ie een beetje dichtbij?

Hij woont dichter bij jou dan bij mij Wink Tram 5 zeg maar, die woonplaats. Ik ken 'm via internet.



haha nou beter dan Denemarken toch??

Haha nou gevoelsmatig is dit eigenlijk frustrerender. Van deur tot deur ben ik met het OV toch wel echt 2 uur bezig, en ik mis 'm veel meer juist omdat ie meer 'binnen handbereik' is. Maar op zich is het wel prettig ja, dat het dichterbij is haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:39

Ach, ik ben ook 2 uur bezig als ik naar mijn vriend zijn huis moet reizen, daarom is hij ook altijd maar bij mij:p.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:41

Lize schreef:Nou Joy (wilde bijna andere naam typen), dan trek je nu je stoute schoenen maar eens aan. Tijd voor verandering cheers :P

Hahaha.

Misschien kan ik 'm wel smsen wanneer ik m'n Facebook status mag veranderen :P Dat snapt ie wel als hint. Maar ik vind 't nog zo vroeg na een weekje! Gevoelsmatig niet overigens, want deze week leek ook echt eeuwig te duren, zo veel is er gebeurd..maar toch. Maar ik wil het wel, want volgens mij hebben we gewoon hartstikke een relatie :P


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:42

Joy_ schreef:
Lize schreef:Nou Joy (wilde bijna andere naam typen), dan trek je nu je stoute schoenen maar eens aan. Tijd voor verandering cheers :P

Hahaha.

Misschien kan ik 'm wel smsen wanneer ik m'n Facebook status mag veranderen :P Dat snapt ie wel als hint. Maar ik vind 't nog zo vroeg na een weekje! Gevoelsmatig niet overigens, want deze week leek ook echt eeuwig te duren, zo veel is er gebeurd..maar toch. Maar ik wil het wel, want volgens mij hebben we gewoon hartstikke een relatie :P



Ja doe dat! Ik ben nu ook benieuwd :cyclops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:42

Powerbabe schreef:Ach, ik ben ook 2 uur bezig als ik naar mijn vriend zijn huis moet reizen, daarom is hij ook altijd maar bij mij:p.

Oh ik dacht dat ie in de stad woonde? Alhoewel dat daar niet zo veel zegt, dan kan je idd ook lang onderweg zijn.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:44

Haha nee hij woont in het dorp waar ik vandaan kom! Maar inderdaad, binnen de stad kun je ook nog 2 uur reizen inderdaad :S.

Ik wil toch nog een keer zeggen dat ik het echt super leuk voor je vind! Een week is misschien nog maar kort, maar als ik het zo hoor denkt hij er hetzelfde over als jij en dan kun je het best zeggen. Ik wist ook na 1 blik dat dit het was en na 1 date hadden we al naar elkaar uitgesproken dat dit het was haha, dus tsjah, wat is snel. Als het maar goed voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Feline zo 24 jul 2011 - 6:44

De afgelopen keren dat ik dacht: hee, dit zou wel eens serieus kunnen worden was 't na die ene intense week ineens over haha.. Bij de laatste moet ik nog steeds spullen als douchegel, dvd's en trui weghalen..

Dus aan mij heb je helemaal niets.. Ik schrik me geloof ik dood als er ooit na die eerste week ineens zo'n tweede week volgt! Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:45

Feline schreef:De afgelopen keren dat ik dacht: hee, dit zou wel eens serieus kunnen worden was 't na die ene intense week ineens over haha.. Bij de laatste moet ik nog steeds spullen als douchegel, dvd's en trui weghalen..

Dus aan mij heb je helemaal niets.. Ik schrik me geloof ik dood als er ooit na die eerste week ineens zo'n tweede week volgt! Wink

Ik snap die mannen van jou serieus niet. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Marin zo 24 jul 2011 - 6:47

Wat lief dat je dat zegt, Powerbabe. En oh joh ik dacht dat ie idd in de stad woonde!

Feline, dat vind ik ook wel gek hoor.. Was het dan ook heel lieflijk en serieus, of alleen intens? Want bij die eerste dingen kan ik me haast niet voorstellen dat het dan ineens over is. Wat raar. Ligt aan die jongens hoor Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Feline zo 24 jul 2011 - 6:48

Haha.. ik ook niet.. Alhoewel ik nu wel weer contact heb met een 'oude kennis' (woonde vroeger bij mij in de buurt) en die doet 't wel volgens 'normale regels'.. Maar helaas heb ik daar geen kriebels voor! Dus misschien ligt 't ook gewoon aan mij!

Kreeg net wel van m'n laatste date dat ie me graag wilt zien.. maar dat draait maar om één ding..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Feline zo 24 jul 2011 - 6:52

Weg!


Laatst aangepast door Feline op zo 24 jul 2011 - 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Isis zo 24 jul 2011 - 7:01

Ik vind het leuk om jouw verliefde praat te lezen, ooooh wat zou ik graag terug eens he-le-maal verliefd willen zijn! Geniet ervan!

En gewoon vragen joh!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van daten naar relatie Empty Re: Van daten naar relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum