Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
ik durf hier niet meer in een bepaalde kroeg te komen, heb er een champagneglas gejat
Gast- Gast
Wat fijn dat je me zo goed begrijpt Het wordt zaterdag een graad of 20... Dus dat is niet verkeerdMaple schreef:Haha, waarom zal dat wel niet? Laat gewoon een stille hint vallen, 't wordt zaterdag mooi weer, mischien hebben we een gaatje voor een strandwandeling? (wordt 't zaterdag eigenlijk mooi weer?) Je gaat normaalgesproken ook niet wekelijks naar het strand natuurlijk, zó dichtbij woon je er niet... Zou jammer zijn als je niet van de gelegenheid gebruik zou makenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Ik had nog wel een geniale oplossing met een kaart via de post bedacht, dat weet je nog wel he (of was je dat ook al vergeten, nu je hoofd vol is van B? )Chocolate Cookie schreef:Ohh oops!
Krijg je ervan he als je maar aan 1 iemand kan denken, vergeet je de rest.
Ja, zie m zaterdag Maar heb de foto nog niet. Denk dat dat zaterdag wordt, want hij kan niet mms'en (en ik kan ze niet ontvangen )
Maar ik vind het leuk voor je!! Wat gaan jullie zaterdag doen?
Haha oja! Ook al vergeten ja. Gaat goed zo he... Pff
Ik heb geen idee... Ik hoop eigenlijk dat hij mij mee neemt naar het strand Maar dat zal wel niet
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Je wilt niet weten hoeveel glazen bij mijn vriend thuis staan die eigenlijk toebehoren aan de kroeg.
Gast- Gast
Haha, gewoon vragen of hij het strand ook ziet zitten En dan samen lekker wat drinken bij een strandtentje... oh, heerlijk, ik wil ooook
Gast- Gast
Whahahaha... Reev!!
Pfft, het is nu al te warm om iets te doen, dus denk dat ik me vandaag maar rustig hou..
Pfft, het is nu al te warm om iets te doen, dus denk dat ik me vandaag maar rustig hou..
Gast- Gast
PM. Succes met rustig houden!
Had je vandaag weer controle?
Had je vandaag weer controle?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
dames ik ben ff m`n bestellingen afhandelen, tot straks. Zal dan ook wel verslag doen voor wie wil.
Gast- Gast
Goed idee Die (probeer) ik te onthouden!Maple schreef:Haha, gewoon vragen of hij het strand ook ziet zitten En dan samen lekker wat drinken bij een strandtentje... oh, heerlijk, ik wil ooook
Chocolate Cookie- Ratel
Lily schreef:ow dan ... haha hoef ik me niet druk te maken haha.
Kleine kans dat ze het gezien hebben lijkt me.
Gast- Gast
Burn: Vandaag alleen even bloedsuikers doorbellen.
Woensdagmiddag heb ik weer uitbegreide controle, voor mezelf en groeiecho van de baby's.
Woensdagmiddag heb ik weer uitbegreide controle, voor mezelf en groeiecho van de baby's.
Gast- Gast
Lily schreef:ik durf hier niet meer in een bepaalde kroeg te komen, heb er een champagneglas gejat
Whaha, oh, dan moet ik ook een kroeg schrappen. Ik zei steeds 'Ow dit vind ik echt mooie proseccoglazen'. Vriendin ze in haar tas toen we naar buiten liepen, je hoorde de hele tijd van die KLIIIINGG geluiden whaha. Zat ik in de trein met twee glazen op schoot. Ik denk nog steeds elke meer als ik ze gebruik, nu vallen ze vast stuk als straf
Gast- Gast
Haha, je onthoudt 'm gewoon, wijze woorden van Maple mag je niet vergetenChocolate Cookie schreef:Goed idee Die (probeer) ik te onthouden!Maple schreef:Haha, gewoon vragen of hij het strand ook ziet zitten En dan samen lekker wat drinken bij een strandtentje... oh, heerlijk, ik wil ooook
Gast- Gast
*Kijkt naar het onderschrift van PM en ziet het staan.. *
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
verslag van m`n vrijgezellenfeest van zaterdag. Of jullie moeten het niet willen horen haha.
Gast- Gast
Reva schreef:Lily schreef:ik durf hier niet meer in een bepaalde kroeg te komen, heb er een champagneglas gejat
Whaha, oh, dan moet ik ook een kroeg schrappen. Ik zei steeds 'Ow dit vind ik echt mooie proseccoglazen'. Vriendin ze in haar tas toen we naar buiten liepen, je hoorde de hele tijd van die KLIIIINGG geluiden whaha. Zat ik in de trein met twee glazen op schoot. Ik denk nog steeds elke meer als ik ze gebruik, nu vallen ze vast stuk als straf
Haha zo zaten wij verleden jaar op het terras en er werden telkens halve liters bier besteld en het merendeel van de glazen verdween dan in een tas. (Slecht, ik weet het). Komt het meisje dat serveerde op een gegeven moment naar ons toe dat de halve liter glazen op zijn en dat ze de bestelling niet gelijk kan schenken.
Gast- Gast
Dat vrees is ook...Megara schreef:Wauw PM, al bijna 33 weken! Straks willen die twee er niet eens meer uit.
Storm: Die olifantenpoten heb ik al...
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, je onthoudt 'm gewoon, wijze woorden van Maple mag je niet vergetenChocolate Cookie schreef:Goed idee Die (probeer) ik te onthouden!Maple schreef:Haha, gewoon vragen of hij het strand ook ziet zitten En dan samen lekker wat drinken bij een strandtentje... oh, heerlijk, ik wil ooook
Hahaha
Chocolate Cookie- Ratel
Zo net een gesrpek gehad met mijn baas.. Kon deze week al de laatste maken..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Moezie schreef:Zo net een gesrpek gehad met mijn baas.. Kon deze week al de laatste maken..
Is dat goed of slecht nieuws?
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: