Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Niet? Hoezo niet dan?
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen
Heb me ziek gemeld. Lig niet met koorts en kotsend in bed ofzo, maar voel me gewoon naar.
Beetje jammer dat ik me dan zo lullig voel als ik niet kom
Heb me ziek gemeld. Lig niet met koorts en kotsend in bed ofzo, maar voel me gewoon naar.
Beetje jammer dat ik me dan zo lullig voel als ik niet kom
Gast- Gast
Ik voel me ook altijd heel schuldig als ik me ziek meld en niet "doodziek" in bed lig. Jij voelt je niet goed, dus blijf je lekker thuis. Beterschap! Waar heb je last van btw? Ik voel me ook niet lekker sinds gisteravond, alleen ik vraag me af of dat komt omdat ik gewoon gespannen ben
Gast- Gast
Neeeee meisje toch...Stuiterbal schreef:Goedemorgen ...... ik zit hier op de bank te huilen
Gast- Gast
niks ernstigs... ja alhoewel ik om alles kan huilen nu !
Maar ik heb net mijn prinsje naar het kdv gebracht en morgen is zijn aller laatste dag in de baby groep en moet hij afscheid nemen ! Hij gaat vrijdag naar de peuters !!! En het valt me zoooo enorm zwaar !!!
Maar ik heb net mijn prinsje naar het kdv gebracht en morgen is zijn aller laatste dag in de baby groep en moet hij afscheid nemen ! Hij gaat vrijdag naar de peuters !!! En het valt me zoooo enorm zwaar !!!
Gast- Gast
Goedemorgen meiden!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oh, ik ben zooo moe, en vanavond wordt het laat, zie er nu al tegenop...
ik ben ook kapot.. Zo slecht geslapen met deze hitte.. Was niet te doen.
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik was om kwart voor 4 al uit bed om mijn vriend uit te zwaaien en daarna was het te warm in de slaapkamer om weer te slapen.
Ik snap het wel...hij wordt ook alweer zo groot. Dat is ook wel iets om emotioneel van te worden hoor...Stuiterbal schreef:niks ernstigs... ja alhoewel ik om alles kan huilen nu !
Gast- Gast
Ik heb ook weer onwijs beroerd geslapen, inderdaad door die warmte..VeryCherry schreef:Ik was om kwart voor 4 al uit bed om mijn vriend uit te zwaaien en daarna was het te warm in de slaapkamer om weer te slapen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik heb ook weer onwijs beroerd geslapen, inderdaad door die warmte..VeryCherry schreef:Ik was om kwart voor 4 al uit bed om mijn vriend uit te zwaaien en daarna was het te warm in de slaapkamer om weer te slapen.
Maarrr, ik heb al wel heel ijverig het huishouden gedaan
pff het is hier warm... ik heb best wel een bloot jurkje aan met daarop een vest met lange mouwen, en ik durf dat vestje niet uit te trekken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik dan weer nietVeryCherry schreef:Storm schreef:Ik heb ook weer onwijs beroerd geslapen, inderdaad door die warmte..VeryCherry schreef:Ik was om kwart voor 4 al uit bed om mijn vriend uit te zwaaien en daarna was het te warm in de slaapkamer om weer te slapen.
Maarrr, ik heb al wel heel ijverig het huishouden gedaan
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10385
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: