Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:Droombaan, TD?
nou hij staat voor veel open, hij heeft alleen een gat in zijn cv wat niet altijd mee werkt
Hij heeft geen rijbewijs dat die dingen vallen ook af waar je dit voor nodig hebt.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Droombaan, TD?
nou hij staat voor veel open, hij heeft alleen een gat in zijn cv wat niet altijd mee werkt
Hij heeft geen rijbewijs dat die dingen vallen ook af waar je dit voor nodig hebt.
Maar als je hem nu vraagt wat hij graag zou willen qua werk, wat is dan zijn antwoord?
Gast- Gast
Maple schreef:Theedoosje schreef:Maple schreef:Nouja, hij is echt pienter genoeg in z'n koppie en kan echt véél meer dan hij zelf denkt. Vorig jaar heeft hij een paar maanden telefonische verkoop moeten doen en dat ging ook erg goed.Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Hij doet nu magazijnwerk en een deel chauffeuren/bezorgen.
Moet ik even over nadenken. Kom er nog op terug.
Ik snap zijn onzekerheid met betrekking tot het niet hebben van papiertjes. Maar een papiertje is enkel een papiertje en zegt niets over of je goed in je werk bent. Dus hij moet niet onzeker zijn, maar weten dat wat hij doet, dat hij dat goed doet. Dat is al het halve werk!Als iemand anders trouwens nog wat weet...
Hier zoekt ook iemand nog werk...ook mijn vriend....
Zullen we er een hel Theedoos-man en Maple-man aan een baan-topic van maken?
+ Reva
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Jade schreef:ja t ging wel oke tegen 22.30 zijn we (ik + ander stel) weg gegaan. We hebben toen bij mij thuis nog even wat gedronken..
Fijn, voelde je je er ook fijn bij? En weet je nu wel wat je met dit geheel aanmoet?
nee en nee.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Droombaan, TD?
Maar als je hem nu vraagt wat hij graag zou willen qua werk, wat is dan zijn antwoord?
Hij zegt: geen idee
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Droombaan, TD?
Hij zegt: geen idee
Hmmz, dat lijkt me moeilijk zoeken.
Gast- Gast
Nou ja moeilijk, hij staat voor veel open.
Wat hij niet wil is in kassen werken e.d. en verder niet echt veel wat hij niet wil.
Wat hij niet wil is in kassen werken e.d. en verder niet echt veel wat hij niet wil.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva, ben jij werkloos?
Over 2.5-3 maanden. Zonder recht op uitkering/bijstand en geen partner met inkomen, dus 0 euro inkomsten. Mensen die blijven zeuren maar wel gewoon tijdelijk een uitkering kunnen krijgen of wat meer leunen op salaris van partner (eventueel met aanvullende uitkering erbij) vind ik soms dus vrij irritant
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Heeft hij een bepaalde hobby? Iets waarin hij bv uitblinkt o.i.d.?
gamen? Verder niet echt.
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva, ben jij werkloos?
Over 2.5-3 maanden. Zonder recht op uitkering/bijstand en geen partner met inkomen, dus 0 euro inkomsten. Mensen die blijven zeuren maar wel gewoon tijdelijk een uitkering kunnen krijgen of wat meer leunen op salaris van partner (eventueel met aanvullende uitkering erbij) vind ik soms dus vrij irritant
Kan me dat wel voorstellen. Maar goed, niemand die in andermans portomonnee kan kijken. Toevallig vannacht nog een niet-discussie met Sjaan over gehad. We waren het eens, wat dan weer jammer was.
Maar waarom heb je geen recht op een uitkering? Jij bent toch maatschappelijk werker?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Heeft hij een bepaalde hobby? Iets waarin hij bv uitblinkt o.i.d.?
gamen? Verder niet echt.
Hahahaha!
Wat ik bedoelde was meer; Misschien vindt hij het wel leuk om dingen in elkaar te zetten, om technische mankementen te verhelpen e.d.. Maar goed, als de game niet meer werkt, dan vloekt hij honderd keer en gaat op bed?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva, ben jij werkloos?
Kan me dat wel voorstellen. Maar goed, niemand die in andermans portomonnee kan kijken. Toevallig vannacht nog een niet-discussie met Sjaan over gehad. We waren het eens, wat dan weer jammer was.
Maar waarom heb je geen recht op een uitkering? Jij bent toch maatschappelijk werker?
Ik werk freelance. Dus ziek zijn, vrije dagen etc is voor eigen rekening. En ook geen recht op uitkering. Uiteraard heb ik geen kijk op geldzaken van andere mensen, maar soms wil ik wel roepen 'Je hébt in ieder geval een inkomen/ergens recht op'. Maar we houden ons in
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Heeft hij een bepaalde hobby? Iets waarin hij bv uitblinkt o.i.d.?
gamen? Verder niet echt.
Hahahaha!
Wat ik bedoelde was meer; Misschien vindt hij het wel leuk om dingen in elkaar te zetten, om technische mankementen te verhelpen e.d.. Maar goed, als de game niet meer werkt, dan vloekt hij honderd keer en gaat op bed?
Neee dat niet hij probeerd het wel weer op gang te krijgen ...na wat gevloek en getier
Maar hij vind met computers bezig zijn wel leuk geloof ik.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Dag mensen...
Heb je haar ook hoor....
Als je me weg wilt hebben, dan hoef je het maar te zeggen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Reva, ben jij werkloos?
Ik werk freelance. Dus ziek zijn, vrije dagen etc is voor eigen rekening. En ook geen recht op uitkering. Uiteraard heb ik geen kijk op geldzaken van andere mensen, maar soms wil ik wel roepen 'Je hébt in ieder geval een inkomen/ergens recht op'. Maar we houden ons in
Ik snap je frustratie hoor.
Gast- Gast
Godver...
Ping net mijn moeder dat ik binnenkort mijn dagboeken wil komen halen. Krijg alleen terug dat ze me nog wel even laat weten wanneer dat kan????
Ping net mijn moeder dat ik binnenkort mijn dagboeken wil komen halen. Krijg alleen terug dat ze me nog wel even laat weten wanneer dat kan????
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Dag mensen...
Heb je haar ook hoor....
Als je me weg wilt hebben, dan hoef je het maar te zeggen
Natuurlijk niet, schattepatat. Jij mag blijven zolang je wilt. Als je mij maar niet lastig valt.
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: