Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Nouja, op bed lig ik al!
Maar had het zo warm, maar ben inmiddels beetje gewend!
Dus misschien kan ik zo wel slapen..
En ach, ik ben ook best wel moe inmiddels.. Mijn drukke werkweekend heeft er wel ingehakt merk ik nu..
Maar had het zo warm, maar ben inmiddels beetje gewend!
Dus misschien kan ik zo wel slapen..
En ach, ik ben ook best wel moe inmiddels.. Mijn drukke werkweekend heeft er wel ingehakt merk ik nu..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik hoop oprecht voor je dat het vanzelf weer overgaat Reva, dat is hoop ik duidelijk!
Ik vind het wel een beetje struisvogelpolitiek om ermee door te blijven lopen oa omdat je geen zin/tijd hebt voor een zwaarder traject. Op een gegeven moment heb je geen keuze meer en kun je niet meer kijken of het uitkomt en dat moment kun je het beste voorkomen. Natuurlijk weet ik als geen ander hoe ontzettend heftig het is om zo met jezelf aan de slag te moeten maar ik kijk er wel met een heel goed gevoel op terug omdat ik er ontzettend veel geleerd heb over mezelf waar ik nog dagelijks van profiteer. Soms is de enige weg omhoog via het allerlaagste punt, dan kan het beter een keuze zijn om daar (begeleid) naartoe te lopen dan dat je er in keihard in dondert. Maargoed, ik denk dat mijn punt duidelijk is En ik weet dat ik je niets nieuws vertel maar ik denk wel dat het goed is als je dat soms verteld wordt.
Ik vind het wel een beetje struisvogelpolitiek om ermee door te blijven lopen oa omdat je geen zin/tijd hebt voor een zwaarder traject. Op een gegeven moment heb je geen keuze meer en kun je niet meer kijken of het uitkomt en dat moment kun je het beste voorkomen. Natuurlijk weet ik als geen ander hoe ontzettend heftig het is om zo met jezelf aan de slag te moeten maar ik kijk er wel met een heel goed gevoel op terug omdat ik er ontzettend veel geleerd heb over mezelf waar ik nog dagelijks van profiteer. Soms is de enige weg omhoog via het allerlaagste punt, dan kan het beter een keuze zijn om daar (begeleid) naartoe te lopen dan dat je er in keihard in dondert. Maargoed, ik denk dat mijn punt duidelijk is En ik weet dat ik je niets nieuws vertel maar ik denk wel dat het goed is als je dat soms verteld wordt.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
kán. Maar dan krijg je er wel 20 andere muggen voor terug.Jade schreef:Als ik met de lamp aan slaap..Blijft die mug dan weg?
Gast- Gast
Jade schreef:Als ik met de lamp aan slaap..Blijft die mug dan weg?
Nope Ze komen vaak juist op licht af. Mijn tactiek is de lamp aandoen en dan heel stil liggen, dan komen ze vanzelf wel weer op je af en dan *Splet* Wij hebben zo'n elektrische vliegenmepper, zo sadistisch maar zo fijn!
Merai- Ratel
Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
Gast- Gast
Hahaha, Alex! Dan kun je inderdaad beter een oude krant gebruiken!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn, hoest met jou eigenlijk? Ik kan me herinneren dat je een tijd terug even behoorlijk down was hier?
Gast- Gast
Alex schreef:Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
Haha klinkt als een note to myself Die elektronische dingen kosten maar een paar euro en zijn echt aan te raden!
Edit: waarom plet jij dooie muggen?
Merai- Ratel
Merai schreef:Alex schreef:Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
Haha klinkt als een note to myself Die elektronische dingen kosten maar een paar euro en zijn echt aan te raden!
+ dat ze heel leuk knetteren.. Mijn baas sloeg mij er altijd mee, dat was iets minder
Gast- Gast
Reva schreef:Merai schreef:Alex schreef:Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
+ dat ze heel leuk knetteren.. Mijn baas sloeg mij er altijd mee, dat was iets minder
Kinky hoor, dat is nog eens vurige liefde
Merai- Ratel
Maple schreef:Burn, hoest met jou eigenlijk? Ik kan me herinneren dat je een tijd terug even behoorlijk down was hier?
Hmfpz. Ja klopt! Ik voelde me op dat moment erg alleen, en ach.. Ik had die dag daarna een feest, en iedereen had leuke kleren behalve ik! Dus voelde me rot!
Maar, inmiddels gaat het weer goed met me hoor! Ik zit wel redelijk lekker in m'n vel.. Af en toe nog wel m'n ex in m'n hoofd, maar die trap ik er vaak redelijk snel weer uit!
Op stage kan ik nu eindelijk m'n draai vinden. Collega's accepteren me voor mijn gevoel wat meer!
En ach, m'n vriend(inn)en, die kunnen nog steeds lekker stikken! Willen ze me niet zien, prima! (Zo denk ik nu dan ff hoor!)
Burn- Lady Post-a-lot
Fijn dat je je in elk geval beter voelt! Dat gebeuren met je vriendinnen was me idd vooral bijgebleven, jammer dat dat dan zo loopt... Maar je klinkt in elk geval positiever!!
Ik heb jeuk op m'n hoofdhuid
Ik heb jeuk op m'n hoofdhuid
Gast- Gast
Ik zei geloof ik een tijdje geleden al dat ik moest gaan slapen.. Dat ga ik nu dan ook maar eens echt doen, welterusten dames!
Merai- Ratel
Trusten Merai!
Het is inderdaad jammer! En nu is een vriendin van mij haar oom verloren, maar nu weet ik ff niet wat ik doen moet.. Zij zegt altijd.. Ja, k kom nog wel langs.. Maar moet ik dan wel zomaar bij haar langs gaan?
pfff! moet je ff krabben!
Het is inderdaad jammer! En nu is een vriendin van mij haar oom verloren, maar nu weet ik ff niet wat ik doen moet.. Zij zegt altijd.. Ja, k kom nog wel langs.. Maar moet ik dan wel zomaar bij haar langs gaan?
pfff! moet je ff krabben!
Burn- Lady Post-a-lot
Als er iemand overleden is waar ze een goede band mee had, zou ik, als ze dat op prijs stelt wel even langsgaan.
Gast- Gast
Het was wel een oom waar ze het goed mee kon vinden inderdaad!
Burn- Lady Post-a-lot
Merai schreef:Alex schreef:Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
Ooh shit! Daarom gaat het altijd zo makkelijk!
Gast- Gast
Alex schreef:Merai schreef:Alex schreef:Ik moet het doodslaan van muggen doen met een oud krantje. Die heb ik preventief op mijn nachtkastje liggen, vorige keer had ik namelijk een dooie mug gesplet met mijn nieuwe Veronica-gids. Leest toch lastig tussen die bloedspetters door
Ooh shit! Daarom gaat het altijd zo makkelijk!
Burn- Lady Post-a-lot
Dan zou ik wel even langsgaan. Ik vind het overlijden van een dierbare geen goede situatie om niet langs te willen gaan om zo je statement te maken...
Gast- Gast
Nee inderdaad!
Maar om maar ff een simpel voorbeeldje te noemen..
Toen mijn vader een half jaar geleden op het randje van... leefde in het ziekenhuis, heb ik haar hier ook niet gezien of wat dan ook..
En ach, dat zet me dan wel is aan het denken..
Maar om maar ff een simpel voorbeeldje te noemen..
Toen mijn vader een half jaar geleden op het randje van... leefde in het ziekenhuis, heb ik haar hier ook niet gezien of wat dan ook..
En ach, dat zet me dan wel is aan het denken..
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb dr vanmiddag gesmst.. En gezegd.. Mocht je behoefte hebben aan een knuffel, geef een gil en ik stap in de auto!
Burn- Lady Post-a-lot
Dan hou ik het hier maar bij voor haar, en ligt de bal nu ff bij haar!
Maar, k ga er vandoor! Ik val nu wel bijna in slaap!
Trusten Maple, Ik hoop dat je wel kunt slapen door alles!
Maar, k ga er vandoor! Ik val nu wel bijna in slaap!
Trusten Maple, Ik hoop dat je wel kunt slapen door alles!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: