Dagcafé
+18
Snoes
Atelier Madame
Toet
Lotus
Suus
ExpressoB
Curious
Chocolate Cookie
Zwerver
Oasis
Moezie
VeryCherry
Qiara
Burn
Tiana
Jordana
Merai
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Haha zelfs de fietstocht +1? Anyway, hopelijk voel je je in de loop van de dag beter!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen...
Ik voel me blehhhh! Moe, hoofdpijn, m'n buik doet moeilijk en ik wil niet op m'n werk zijn
En 't is inderdaad nú al warm. Zie dus ook nu al op tegen mijn fietstocht terug naar huis vanmiddag.
Allemaal plus 1, behalve de hoofdpijn
Stond op het punt af te bellen, maar vond het zo lullig.
Gast- Gast
Wat zit iedereen toch in een lekker klaagmodus terwijl ik zo vrolijk ben beetje brak maar dat maakt niet uit haha.
voor iedereen die `m kan gebruiken
voor iedereen die `m kan gebruiken
Gast- Gast
Hey, ik klaag niet!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CC: Dat stuk heb ik nog wel gemist van vrijdag!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik had nog wel een geniale oplossing met een kaart via de post bedacht, dat weet je nog wel he (of was je dat ook al vergeten, nu je hoofd vol is van B? )Chocolate Cookie schreef:Ohh oops!
Krijg je ervan he als je maar aan 1 iemand kan denken, vergeet je de rest.
Ja, zie m zaterdag Maar heb de foto nog niet. Denk dat dat zaterdag wordt, want hij kan niet mms'en (en ik kan ze niet ontvangen )
Maar ik vind het leuk voor je!! Wat gaan jullie zaterdag doen?
Gast- Gast
VC. Hoe is het met het afzwemmen van N. gegaan?
Burn- Lady Post-a-lot
N. heeft zijn diploma gehaald Oh, ik ben zó trots op hem!!
En hij heeft het super gehad bij mijn broertje.
En hij heeft het super gehad bij mijn broertje.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Haha zelfs de fietstocht +1? Anyway, hopelijk voel je je in de loop van de dag beter!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen...
Ik voel me blehhhh! Moe, hoofdpijn, m'n buik doet moeilijk en ik wil niet op m'n werk zijn
En 't is inderdaad nú al warm. Zie dus ook nu al op tegen mijn fietstocht terug naar huis vanmiddag.
Nou, niet op een ligfiets. Met een gewone fiets, kind van 6 achterop, van 5 voorop. Kwartier heen en daarna weer terug, vond ik wel weer genoeg
Gast- Gast
Nou logisch dat je trots bent toch!
Oeh, dat is helemaal geweldig!
Oeh, dat is helemaal geweldig!
Burn- Lady Post-a-lot
Vriend is nu niet in de buurt, jammer genoeg. Ik zal het straks wel aan die knappe postbode vragenMaple schreef:Altijd als ik hoofdpijn heb, dan moet m'n man kusjes geven op m'n voorhoofd. Dat werkt echt zoveel beter dan een paracetamol (of twee)...Storm schreef:Ik heb koppijn.
Gast- Gast
Ik heb ook goede zin
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
gefeliciteerd VC wat goed van `m. Heeftie nu z`n zwemdiploma of een ander diploma?
Gast- Gast
Mja, ik denk dat ik zo langzaam aan echt maar eens wat moet gaan doen, wil ik de middag voor mezelf hebben. Nog een half uurtje zitten en dan ga ik maar eens in de benen voor twee uurtjes. Hier in huis is het gelukkig nog heelrijk koel
Gast- Gast
Ik moet straks een vader onder ogen komen (die ik al aantrekkelijk vind en elke maandag zie), die zaterdagavond de lambada onder mijn uitgetrokken legging door heeft gedaan
Werken in je eigen woonplaats is stom!
Gast- Gast
Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Haha zelfs de fietstocht +1? Anyway, hopelijk voel je je in de loop van de dag beter!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen...
Nou, niet op een ligfiets. Met een gewone fiets, kind van 6 achterop, van 5 voorop. Kwartier heen en daarna weer terug, vond ik wel weer genoeg
Gast- Gast
Maple schreef:Ik had nog wel een geniale oplossing met een kaart via de post bedacht, dat weet je nog wel he (of was je dat ook al vergeten, nu je hoofd vol is van B? )Chocolate Cookie schreef:Ohh oops!
Ja, zie m zaterdag Maar heb de foto nog niet. Denk dat dat zaterdag wordt, want hij kan niet mms'en (en ik kan ze niet ontvangen )
Haha oja! Ook al vergeten ja. Gaat goed zo he... Pff
Ik heb geen idee... Ik hoop eigenlijk dat hij mij mee neemt naar het strand Maar dat zal wel niet
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik moet straks een vader onder ogen komen (die ik al aantrekkelijk vind en elke maandag zie), die zaterdagavond de lambada onder mijn uitgetrokken legging door heeft gedaan
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Hahahaha het eerste wat ik lees in dit topic is het verhaal van Reva en de lambada.
Ik ga echt stuk haha.
Ik ga echt stuk haha.
Gast- Gast
Haha, waarom zal dat wel niet? Laat gewoon een stille hint vallen, 't wordt zaterdag mooi weer, mischien hebben we een gaatje voor een strandwandeling? (wordt 't zaterdag eigenlijk mooi weer?) Je gaat normaalgesproken ook niet wekelijks naar het strand natuurlijk, zó dichtbij woon je er niet... Zou jammer zijn als je niet van de gelegenheid gebruik zou makenChocolate Cookie schreef:Maple schreef:Ik had nog wel een geniale oplossing met een kaart via de post bedacht, dat weet je nog wel he (of was je dat ook al vergeten, nu je hoofd vol is van B? )Chocolate Cookie schreef:Ohh oops!
Haha oja! Ook al vergeten ja. Gaat goed zo he... Pff
Ik heb geen idee... Ik hoop eigenlijk dat hij mij mee neemt naar het strand Maar dat zal wel niet
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: